KingLvs Postat Iunie 23, 2005 Share Postat Iunie 23, 2005 Am cateva nelamuriri si sper sa se spulbere cu ajutorul vostru. Pe la 7-8 ani am auzit de Harley Davidson, nu stiam cum arata ce inseamna dar cu varsta am invatat si intotdeauna mi-am dorit sa am unul.De atunci si pasiunea pt motoare(choppere). Datorita banilor am reusit sa imi iau ceva care seamana cu un Harley dar marele meu vis ramane Harley. Numai ca in ultimul timp aud oameni care vb despre Harley cam cum as vb eu despre Mobra pe care o mai am inca si cu care ma dadeam pe campuri cand eram mic. De exemplu cand faceam scoala de soferi erau pe acolo niste tipi care ziceau :"Domne nu e bun.Am un amic care a 'prajit' motorul pe autostrada".Pe urma cand am strans bani sa-mi iau un motor (Drag star) a fost alternativa urma sa mi se aduca una din Germania.Cu putin efort as fi putut sa-mi aduc un Sporster.As fi vrut Sporster-ul numai pt ca e Harley pt ca cinstit nu imi prea place cum arata dar mi s-a spus :"Gandeste-te bine ce vrei sa faci.Vrei sa te plimbi sau sa repari?Ca la Harley motorul este 'instabil' ,piesele sunt scumpe si greu de facut rost(cu asta sunt de acord),si tre sa stai permanent sa-l reglezi. Cand mi-am luat Suzuki-ul imi zice cineva: "Domne ai facut afacere,nu ai probleme arata ca un Harley si nici nu stai sa 'lipesti' suruburile cu superglue ca la Harley din cauza ca iti cad" si alte chestii de genul asta.Colac peste pupaza am citit si postul unui tip de pe acest forum care a zis ca a avut un Sporster la care mai mult a fost mecanic decat sa mearga cu el iar d cand are Honda (parca) nu are probleme. Si vin sa trag concluzia celor spuse pana acum.Cea mai copiata motocicleta este un kitch sau in cazul unora 'strugurii sunt prea acrii'.Si daca este atat de proasta de ce se mai fabrica de peste 100 de ani si de ce toti incearca sa isi ia un motor care sa semene cu un Harley sau sa-si modifice motorul pt a aduce cat mai mult cu un Harley? Astept niste raspunsuri care cred ca nu imi vor schimba ideea fixa de a avea un Harley intr-o buna zi dar macar sa stiu la ce sa ma astept Asfalt uscat sa avem cu toate ca vad ca nu tine vremea cu noi cel putin aici in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 Salut! Cu riscul de a supara iar niste oameni faini de pe aici, ce ai auzit tu nu sunt tocmai legende. Ce stiu americanii cel mai bine sa faca? Publicitate, imagine! Cine da caruta aia de bani pe un HD cumpara 25% fier si 75% marketing Toata admiratia pentru managerii de la Harley care vand in nestire "visul american" , de zeci de ani. Imaginea asta e muncita de-a lungul timpului, prin absolut toate mijloacele, de la productii cinematografice pana la crearea unei impresii de "grup exclusivist" in viata de zi cu zi. Asa au ajuns sa scoata mai multi bani pe sigle,catarame si tricouri decat din motociclete Pana la urma e alegerea fiecaruia, eu personal nu sunt un mare fan al manipulaii maselor, mai ales cand sunt in tabara "maselor" Daca vrei chopper adevarat, nu ti-l cumperi ci ti-l faci. Cu manutele tale si dupa cum vrea sufletelul tau "Custom" nu inseamna sa faci lego cu accesoii pe care le platesti de 3 ori cat fac. Si eu am intrat in lumea moto visand la un chopper, bineinteles ca 'supremul" pentru mine atunci era HD. Dupa aia mi-m dat seama de ce Inca nu am renuntat la ideea asta, intr-o zi cu soare mai la "batranete", cand imi voi putea permite, o sa-mi fac un custom, pana la ultimul surub.Pana atunci, prefer o motocicleta gandita de o armata de ingineri cu ochii oblici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 da,este invechit,da,este imagine,da,costa mult ,da,nu este foarte fiabil,da.....etc. si totusi un HD are cuplu,are design,are fier( nu plastic),consuma putin,se manevreaza usor, are crom de calitate etc. daca vrei sa faci comparatie,da,e mai buna o japoneza,e mai fiabila,piesele mai ieftine,consum mic,confortabila, etc.....o gramada de atuuri,daca vrei doar sa te urci pe ea,sa dai buton si sa pleci....dar nu vei avea niciodata decat o COPIE! eu unul o sa-mi iau un HD cu pornire la kick,transmisie pe lantz,tobe goale si cadru rigid....si o trusa de scule in inch, pe care o s-o port mereu la mine.....hehehehehe Blackrider-Sibiu "pre-evo fan"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ares666 Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 şi eu am aflat cu stupoare că nu sunt cele mai fiabile motociclete, deşi sunt extrem de scumpe, dar cu toate cele, sunt de acord cu amicu' Blackrider: "classic, no plastic", cât şi cu Axa în privinţa "fabricării" unui custom de la zero... eu m-aş încadra la fanii "post-evo". Imi place destul de mult motorul evolution, chiar si streetrodul mi se pare super fain, chiar dacă e făcut cu nemţălăii de la porsche... chiar dacă mulţi au o părere mai mult decât proastă despre HD, cică sunt şpan-uri auzi... probabil o să am unul pentru sufletul meu... numa bine, salutări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 sa-si modifice motorul pt a aduce cat mai mult cu un Harley? gresit spus sa semene cu un harley-------modifica motorul ca sa fie un chopper...nu un harley.....cei care modifica un motor ,nu il modifica pt a semana cu un H.D......CI PT A FII UN MOTOR UNIC....CE SAL REPREZINTE PE EL INSUSI.....SI ACEL MOTOR PRIN DEFINIRE TOTALA ....SE NUMESTE --------CHOPPER---------- SALUT roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 eu unul o sa-mi iau un HD cu pornire la kick,transmisie pe lantz,tobe goale si cadru rigid....si o trusa de scule in inch, pe care o s-o port mereu la mine.....hehehehehe "pre-evo fan"! blackrider sunt complet de acord cu tine........ salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 Chestia cu visul care va deveni realitate odata si odata il am si eu. Dar de la legenda la realitate e o diferenta. HD nu mai au acele probleme de care se vorbea odata. Ca trebuie sa stai cu sculele la tine, ca sa stii sa repari motorul ca altfel esti Pa, etc. Asta era pe vremurile cind erau truse de scule la toate motoarele nu numai la HD. Au evoluat mult de atunci in ceea ce priveste fiabilitatea si chiar si celebra vibratie e mult atenuata. Eu zic sa lasi legendele sau "legendele" pentru istorie si sa vorbesti cu proprietari actuali de HD, modelele noi. Daca vrei ne gasesti in fiecare simbata la benzinaria OMV din Baneasa sau la Agip din Aviatiei, dupa ora 10.30. Daca nu era o motocicleta k lumea nu cred ca s-ar fi omorit atit de multi sa o copieze. Succes si cei care nu va place ce am scris, asta e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioan Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 uei io am citit intr-o carte (... care nush cat de buna e "the harley davidson legend" de martin norris .. poate e ceva fantoma ... ) ca pana in 1990 ... harely davidson castiga premii la curse .. in fata la firme ca honda ... si faza cu harley-urile sunt nasoale si nush ce .. o fost o perioada cand firma era in pragu falimentului ... si o fost cumparata sau ceva de genu de o asociatie de stat .. care facea productie in masa si erau facute cumva mai "pe fuga" mai la stil de fabrica industriala ... nah ..a tuncea o pierdut harley-u mult ... asta se intampla prin 1969 .. American Machine Foundry sau AMF se chema firma ceia ce i-o injosit ca sa zic asa .. o fost nevoiti sa vanda la firma asta .. din cauza ca pe piata americana de dupa razboi o tot intrat motoare de cilindree mai mica(englezesti..si ceva japonezi ) ... si harley nu prea avea modele mici .. (sub 750cc .. apropo ... in razboiu II harley era considerat printre cele mai bune motoare .. "indestructibil" ar zice unii ... numa ca avea numa vreo 80 km/h ) .. in fine .. o facut astia ce o facut si o cumparat inapoi compania prin 1980 ... e .. zicea un nene pe acolo ... ca trebuia sa mai bage ceva bani intr-un harley nou cumparat ca sa mearga ... probabil de acolo vin legendele astea ... motoare ... intre '70 si '80 .. alea o fo de caca ... nah .. cam asta e ideea ... daca gresesc sorry .. da asa scria in carte ... (nu cunosc pe nimeni personal care sa aiba un harley.. da nu cred ca is asa de rele .. ) aa .. Si de ce este folosit acuma prin orase ca new york si altele din usa ?? de politie ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 aa .. Si de ce este folosit acuma prin orase ca new york si altele din usa ?? de politie ?? Este folosit de politie in anumite orase pt miinfrie nationala si ca sunt bani statului si chiar in unele locuri este legislatie sa se foloseasca numai "Made in America". Dar sunt si orase mai liberale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Iunie 24, 2005 Share Postat Iunie 24, 2005 Am avut si eu un Harley vreo 3 ani. Un sporster 883 si pot spune ca imi placea demarajul lui si atentia ce o atragea sunetul unic dar am cam si invatat mecanica pe el fiind continuu in dereglaj datorita vibratiei. Dar era din 77. Cele facute in ultimi 20 de ani sunt ceva mai bune mecanic. Au motorul pe suporti de cauciuc si aprinderea elecronica si asta le-a facut mai reliable. Da, platesti destul de mult doar pt a se numi Harley si atentia pe care o atrage dar la fel este si cu Mercedesul intre masini. Eu l-am dat pe al meu si ma bucur cu Hondele mele acuma. Harleyul este mai mult un motor de weekend si de parada necesitind cam multa intretinere. Ai lustruit vreodata atita crom? De ce le copie alte firme? Simplu. Pt. $. Drumuri uscate si zimbete pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KingLvs Postat Iunie 24, 2005 Autor Share Postat Iunie 24, 2005 Va salut si multumesc ca raspundeti pentru ca vreau sa cunosc cat mai multe pareri chiar daca sunt de acord sau nu cu unele.Ceea ce spune Axa chiar vb cu cineva si ziceam ma oamenii fac un motor de 2000 $ baga 5000$ in publicitate si il vand cu 25000$ si vand un vis o legenda(vorbeam ipotetic).Dar de 100 de ani nu s-a dezmeticit lumea si sa ramana numai 3 prosti in lumea asta care sa aibe HD?Sunt de acord cu tine Axa sa-mi fac eu cu mana mea un chopper mai ales ca am stat de mic cu mana in fiare si ulei si o sa imi fac dar cu siguranta as vrea sa-l fac cu motor de HD(parerea mea care este ) Blackrider ce sa zic e de-al meu "canii latra, ursul trece" noi o stim pe a noastra in ciuda tut opiniilor vrem HD Robby cred ca am multe de invatat de la tine si de aceea vreau sa imi explici mai clar anumite lucruri.CAnd am zis sa semene cu un HD am zis asta pt ca mine chopper inseamna HD poate gresesc si corectati-ma. Si ca sa inchei daca HD ar fi cum e Mercedes intre masini (mai ales ca e masina mea de suflet) atunci m-ati convins abia astept sa imi vand motorul sa mai fac rost de bani si sa-mi indeplinesc visul CE sa mai zic mai astept pareri si as vrea si pareri de la detinatori de HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Iunie 25, 2005 Share Postat Iunie 25, 2005 /index.php?showtopic=16261 uite aici in topicul asta pus de mine gsesti preturi super bune la motoare HD si cutii de transmisie....inauntru in acel topic gasesti linkul firmei ce vinde pe http://www.ebay.com multe alte chesti de HD la preturi super bune..... Si incearca si fati timp si rascoleste forumul vei gasii raspunsul la multe intrebari ale tale prin topicuri mai vechi Ceau din barcelona......si arunca o privire la mine pe pagina....mai bine zis dai clic pe bannerul din semnatura mea salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KingLvs Postat Iunie 26, 2005 Autor Share Postat Iunie 26, 2005 Multumesc mult Roby si servici usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hector Postat Iunie 27, 2005 Share Postat Iunie 27, 2005 Hai noroc Si visul meu e tot un harley dar deocamdata am un intruder 1400 si sunt f.multumit de el Eu vreau sa zic ca tocmai vibratiile(si zgomotul inconfundabil)ma atrag la harley Cum ar fi un chopper silentios???Eu zic ca n-ar mai fi chopper Mie imi place super mult intruderul meu dar ma supara un pic ca la relanti merge rotund(si e tot 2V la 45 de grade) Relantiul ala de harley ma inebuneste grav de tot PT.ROBY: CE AI AUZIT DE MOTORUL S&S DE 124 DE INCH? SI CARE CREZI CA SUNT MAI FIABILE,S&S SAU REV TECH? E ADEVARAT CA SE POTRIVESC MOTOARELE ASTEA PE CADRU NORMAL DE HD? SI AM MAI AUZIT CA AR FI SLABE(CA SI PUTERE)... DACA AI TIMP POATE IMI RASPUNZI SI MIE SCURT APROPOS EU SUNT RAZVAN,STAU IN BUCURESTI SI O SA AJUNG IN BARCELONA IN AUGUST,POATE STAM DE VORBA LA O BERE SUNT MAGAZINE CU ACCESORII PT CHOPPERE IN BARCELONA?(BANUIESC CA DA) MULTUMESC FRUMOS!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Iunie 27, 2005 Share Postat Iunie 27, 2005 sunt niste motociclete pentru tipi mai sportivi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat Iunie 27, 2005 Share Postat Iunie 27, 2005 Sunt motoare pt toti care vreau sa le conduca. Barbati sau femei, grasi sau slabi pot conduce daca isi doresc. Dar de enduro sau viteziste nu pot spune la fel. Ai vazut un gras pe enduro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 DA,HARLEY, DAR ROMANESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 Asa se spune acum si despre BMW ca este nu stiu cum si nu stiu ce,dar sa nu uitam ca motocicletele astea au facut candva razboiul.Nu pot sa spun,ma uit cu placere si la o vitezana sau la un enduro dar un HD este altceva.... poate sunt eu mai clasic,nu stiu,dar parca se simte trecutul si traditia.Intr-un cuvant bun sau rau(ca nu stiu,n-am mers cu asa ceva!) e aparte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 Harley a facut motoare si de 350 in anii 70-80. Si din ce am vazut in poza motorul era de 2T. Se spune despre motoarele englezesti ca nu ar fi fost prea fiabile, se spune despre cele italienesti vechi: AerMacchi, MotoGuzzi,.. ca nu ar fi fost fiabile, iarasi Harley Davidson ar fi chiar dezastru . Insa multi afirma ca cele comuniste sunt foarte fiabile, mergi ani in sir fara sa iti creeze probleme. Multi privesc reglatul supapelor la 1000 km (Nipru,Ural), aprinderea la Jawa si Jupiter, segmentarea, chiar si schimbarea ambielajului, cuzinetii la vibrochen ca pe niste actiuni simple de intretinere. De aceea sunt comunistele asa de fiabile. De altfel au si ele meritele lor: otelul cadrului rugineste foarte greu si este solid, vopseaua e rezistenta, saua rezistenta si comoda si ar mai fi. Altii cu motociclete de bani multi la cea mai mica defectiune, scurtcircuit, siguranta arsa, bec ars, vopsea sarita trag concluzii nefericite. Totul tine de ce asteptam noi de la motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 30, 2005 Share Postat Iunie 30, 2005 Aleko, atunci cand dai carteva sute de euro pe un ij/nipru si se rupe una-alta in el, zici ca e normal si repari ca deh, atatia bani ai avut , atata face. Dar cand dai cateva mii de euro pe un motor stai si cantaresti bine, de banii aia ai pretentia sa nu trebuiasca sa-i mai faci nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iulie 1, 2005 Share Postat Iulie 1, 2005 Romanii si cetatenii din alte tari estice dau 100 -500 Euro pentru un Nipru.In celelalte tari Niprul si Uralul sunt privite ca bijuterii retro. In America lumea da cu totul cel putin 5000 de Euro pentru un Nipru nou care se livreaza la kit (cu piese originale de fabrica). Apoi cu alte 2000-3000 de Euro si-l fac ei . Si Niprele lor sufera de bubele celor de aici. Ei dau pe un Ural nou Wolf cat pe un Sportster si le place mai mult ca un Harley Davidson, tocmai pentru ca boxerul este o motocicleta clasica, si nu V2-ul ala lucios. Apoi dau >10 000 $ pentru o motocicleta Ural cu atash si STIU LA CE SA SE ASTEPTE. Da, o sa repare la ea ,si o sa o faca cu placere! Si ii costea piesele de ii rup. Cu toate astea, vad pe forumurile lor ca din ce in ce mai multi isi iau atasiste . Nu, Harley nu e un motor prost... , oricum raportul calitate/pret e favorabil Harley -Davidsonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HDHD Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 Salut! Cu riscul de a supara iar niste oameni faini de pe aici, ce ai auzit tu nu sunt tocmai legende. Ce stiu americanii cel mai bine sa faca? Publicitate, imagine! Cine da caruta aia de bani pe un HD cumpara 25% fier si 75% marketing Toata admiratia pentru managerii de la Harley care vand in nestire "visul american" , de zeci de ani. Imaginea asta e muncita de-a lungul timpului, prin absolut toate mijloacele, de la productii cinematografice pana la crearea unei impresii de "grup exclusivist" in viata de zi cu zi. Asa au ajuns sa scoata mai multi bani pe sigle,catarame si tricouri decat din motociclete Pana la urma e alegerea fiecaruia, eu personal nu sunt un mare fan al manipulaii maselor, mai ales cand sunt in tabara "maselor" Daca vrei chopper adevarat, nu ti-l cumperi ci ti-l faci. Cu manutele tale si dupa cum vrea sufletelul tau "Custom" nu inseamna sa faci lego cu accesoii pe care le platesti de 3 ori cat fac. Si eu am intrat in lumea moto visand la un chopper, bineinteles ca 'supremul" pentru mine atunci era HD. Dupa aia mi-m dat seama de ce Inca nu am renuntat la ideea asta, intr-o zi cu soare mai la "batranete", cand imi voi putea permite, o sa-mi fac un custom, pana la ultimul surub.Pana atunci, prefer o motocicleta gandita de o armata de ingineri cu ochii oblici 189656[/snapback] Salut, Citesc de multa vreme forumurile de pe www. motociclism.ro Am un H-D model V-ROD lcumparat acum un an si .... ( nu fiti rautaciosi sa-mi spuneti ca nu e un Harley-Davidson ) Am facut cu el aprox 10.000 Km din care 4.000 in Europa. In concordanta cu ceea ce auzisem de Harley ma asteptam sa-i sara suruburile. Se spune ca daca pleci cu un Harley la drum este bine sa ai in spate o Yamaha care sa-i adune suruburile. Credeti-ma ca nu este asa. Din patru choppere la drum { 3200 Km ( un Intruder 1500, doua Dragstare 1100 si V-Rod'ul)} singurul care nu a avut probleme a fost..... Harley. Privind performantele credeti-ma ca nu sunt multe chppere ce se pot compara cu V-Rod'ul. Modelul stock are 117 CP si un cuplu de 100 Nm. Am schimbat filtrul de aer , tobe ( toate Screamin' Eagle ) plus un power commander. Conf. unor calcule are aprox. 127-130 CP ( nu am masurat inca la roata ). Oricum dupa toate astea e setos RAUUUUU. Aditional in cromuri si accesorii am mai bagat inca 4.700 $. Sincer nu-mi pare rau de alegerea facuta. Oricum, eu sunt FOARTE MULTUMIT de V-Rod. Acum o luna am mai achizitionat un Fazer FZ6S. Este alta motocicleta. Este alt stil. Vreau sa mai cumpar un FJR 1300, anul viitor. Daca Fazerul sau FJR-ul le voi vinde cindva, credeti-ma ca Harley-Davidson vreau sa-l las pustiului meu care acum are 5 ani. ONESTLY. Va salut pe toti si multa sanatate. ASFALT USCAT DAR MAI ALES FARA GROPI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anton Postat August 5, 2005 Share Postat August 5, 2005 Cine-si ia H-D nu o face pentru fiabilitate, cum nu-ti iei Ferrari pentru comfort. Daca vrei sa n-ai dureri de cap iti iei japoneza. H-D e alta poveste: e ca si cum ai sapa o groapa-n gradina si te-apuci sa torni bani in ea. Eu mi-am luat pentru ca-mi place cum arata si cum suna (acu' astia care sinteti cu motoru-n singe nu-mi sariti in cap, mai sintem si flacai din astia, nu numa' gagicile...). De asemeni, e perfecta pentru stilul meu de rider de weekend si ocazional naveta. Acu' despre ce-am ales eu: fiind incepator si asta fiind primul meu motor, m-am limitat la un 883 Sportster. Pentu ca am vrut un cruiser, am luat optiune Custom; astea de dupa 2004 au rezervorul mai mare si mai 'rotund' nu mai arata asa ieftin ca rezervorul traditional de Sportster. I-am pus bobtail fender si sissy bar, i-am facut Stage 1 tuning si acu' are ceva mai multa putere si suna cum trebuie. Cind o sa cresc mare (in km) o sa-mi iau un Dyna Wide Glide, care (ca look) e varianta un pic mai mare la ce-am acu', plus un motor mai puternic. M-am tras si cu un V-rod, da' nu-i pentru mine; e practic un motor sport cu controale in fata. In ce priveste problemele: Sportsterul e ca o Dacie cu aprindere elecronica, asa ca si pentru un amator ca mine nu cred ca o sa fie o problema. Mi-am luat manualul de service si acolo se povesteste ce, cum si unde; sper sa nu fie cazul prea devreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 Hai sa va zic o chestie reala cu Harley. Am fost anul acesta la un raliu organizat de Honda la centrul de proiectare din Torrance, CA. Normal ca erau peste 800 de motociclete dar eu m-am ninerit linac Clubul japonez de Harley Davidson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AndreiRN Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 Apasat gresit. Erau 5 motoare Harley cu Japonezi la bord, cu copii si neveste linga ei. ElectraGlides ca scoase la parada lustruite si pline de accesori. Peste $100,000 am evaluat jucariile lor si mandri foc aveau steaguri care descriau clubul lor in japoneza si engleza. Mi-a placut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.