cristi cbr Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 e vb de roata din fata......abia azi am bagat de seama . de la jumatatea cauciucului spre stanga acesta este uzat complet pe cand de la jumatea cauciucului spre dreapta e uzat fff putin in comparatie cu cealalta parte a cauciucului....ce trebuie sa fac, din ce cauza poate fi? tin sa mentionez ca motocicleta are directia buna, e ''dreapta''. thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dublu JACK Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 pai atunci iesi din cerc sau schimba sensul si pe dreapta glumesc ceva nu este in regula ori ai mers mai mult timp numai cu viraje pe stinga ori rulmentii de la roata fata , alta explicatie nu este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_16 Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Sunt sigur ca, cauciucul tau de pe fata si cel de pe spate (daca se potrivesc), au fost inversate. Si eu am aceeasi problema. Cauciucul de pe fata a fost pe spate si a fost tocit mai mult pe dreapta (asta din cauza cerculetelor). Acum imi trage dreapta cam rau... si trebuie sa-l inlocuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 Sunt sigur ca, cauciucul tau de pe fata si cel de pe spate (daca se potrivesc), au fost inversate. Si eu am aceeasi problema. Cauciucul de pe fata a fost pe spate si a fost tocit mai mult pe dreapta (asta din cauza cerculetelor). Acum imi trage dreapta cam rau... si trebuie sa-l inlocuiesc. 120 fata si 160 minim spate deci nu se potrivesc!!! Sunt sigur ca, cauciucul tau de pe fata si cel de pe spate (daca se potrivesc), au fost inversate. Si eu am aceeasi problema. Cauciucul de pe fata a fost pe spate si a fost tocit mai mult pe dreapta (asta din cauza cerculetelor). Acum imi trage dreapta cam rau... si trebuie sa-l inlocuiesc. 120 fata si 160 minim spate deci nu se potrivesc!! Anvelopele sunt vechi si uzate daca sa ajuns aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 31, 2008 Autor Share Postat Mai 31, 2008 (editat) pai atunci iesi din cerc sau schimba sensul si pe dreapta glumesc ceva nu este in regula ori ai mers mai mult timp numai cu viraje pe stinga ori rulmentii de la roata fata , alta explicatie nu este. mda....sa zicem ca am mers mai mult pe partea stanga inclinat, dar totusi...e mult prea uzat fata de partea dreapta poza: Editat Mai 31, 2008 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 anvelopa "coapta" -> schimb-o daca are destui ani la activ sau descentrate rotile, rulmentii, etc. Fapt pt care recomand vizita la un service bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
racetyres Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 probabil ca asa ai cumparat-o, cred ca din italia deoarece acolo majoritatea gumelor sunt tocite pe parti, dar la tine se poate sa fie totusi si un defect de fabricatie completat de vechimea anvelopei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 31, 2008 Autor Share Postat Mai 31, 2008 probabil ca asa ai cumparat-o, cred ca din italia deoarece acolo majoritatea gumelor sunt tocite pe parti, dar la tine se poate sa fie totusi si un defect de fabricatie completat de vechimea anvelopei da asa am cumparato, anvelopa e veche ca are si usoare crapaturi(coapta) in interiorul ridurilor alea ramase. sper ca vechimea anvelopei sa fie problema, sa nu fie altceva ca service-uri moto cam greu prin zona asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Mai 31, 2008 Share Postat Mai 31, 2008 schimba l urgent nu te juk cu astea (un sfat nu mai folosi pirelli, or fi bune dar nu pt drumurile de la noi, si nu au compozitie f moale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Mai 31, 2008 Autor Share Postat Mai 31, 2008 chiar ieri i-am dat 220/h cu cauciucul asta. cand am vazut azi ce fel de uzura are ...... ms mult tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 nu are nimic motorul, stai linistit. a fost pe mana unui incepator dreptaci. daca era stangaci se apleca mai mult pe dreapta in general. si tu o sa il uzezi pe cel nou mai mult pe o parte pana te obisnuiesti intr-adevar cu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 1, 2008 Autor Share Postat Iunie 1, 2008 nu are nimic motorul, stai linistit. a fost pe mana unui incepator dreptaci. daca era stangaci se apleca mai mult pe dreapta in general. si tu o sa il uzezi pe cel nou mai mult pe o parte pana te obisnuiesti intr-adevar cu motorul. cel care a avuto nush dak era dreptaci sau stangaci , dar eu cu siguranta is dreptaci ca ma tem mult mai mult sa ma las pe partea dreapta decat pe stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 1, 2008 Share Postat Iunie 1, 2008 (editat) Cand cumperi un autovehicul SH se face o inspectie macar asupra consumabilelor(cauciucuri,placute frana,antigel,ulei bujii,etc) !! Mai ales gumele pot fi imbatranite si o explozie la peste 50 km/h......... sau....... Editat Iunie 1, 2008 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 cauciucul care inca il mai am e de 120/60/17, am gasit 120/70/17 mai peste tot. la ce diferenta trebuie sa ma astept dupa ce il montez pe janta, ca nush ce reprezinta cifrele astea 60,70?....ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) cauciucul care inca il mai am e de 120/60/17, am gasit 120/70/17 mai peste tot. la ce diferenta trebuie sa ma astept dupa ce il montez pe janta, ca nush ce reprezinta cifrele astea 60,70?....ms Asta inseamna cifrele alea 60, 70: Editat Iunie 2, 2008 de adidas00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Cu mentiunea ca inaltimea talonului e data in % din latime. Asa ca daca ai un cauciuc 120/60/17 120 reprezinta latimea in mm, inaltimea talonului este 60% din 120mm => 72mm (talonul adica si sus si jos, distanta dintre janta si sol este 72mm/2=36mm), iar 17 reprezinta diametrul jantei in inch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 2, 2008 Autor Share Postat Iunie 2, 2008 ok ce reprezinta cifrele am inteles, dar in mers se simte vreo diferenta fata de inainte? de la 120/60/17 la 120/70/17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 70 e mai bun, e mai mic riscul de a buli janta in vreo groapa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 3, 2008 Autor Share Postat Iunie 3, 2008 70 e mai bun, e mai mic riscul de a buli janta in vreo groapa.. 10q you all Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Vezi ca daca e mai inalt cauciucul e posibil sa frece de aripa. Eu am patit asa la vfr unde am pus un cauciuc un pic mai lat dar si mai inalt, perii de pe mijloc au frecat de aripa si dupa un drum mai lung mi-a iesit in varful aripii un fel de span format din plastic si cauciuc topit. Am bagat varful degetului sub aripa si se simte un sant. Acum s-au barbierit aproape toti perii aia de pe mijloc si sper sa nu mai frece . La ciclistica s-a schimbat un pic comportamentul in sensul ca necesita mai mult efort pt a schimba directia brusc dar e mai stabila pe viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 3, 2008 Autor Share Postat Iunie 3, 2008 Vezi ca daca e mai inalt cauciucul e posibil sa frece de aripa. Eu am patit asa la vfr unde am pus un cauciuc un pic mai lat dar si mai inalt, perii de pe mijloc au frecat de aripa si dupa un drum mai lung mi-a iesit in varful aripii un fel de span format din plastic si cauciuc topit. Am bagat varful degetului sub aripa si se simte un sant. Acum s-au barbierit aproape toti perii aia de pe mijloc si sper sa nu mai frece . La ciclistica s-a schimbat un pic comportamentul in sensul ca necesita mai mult efort pt a schimba directia brusc dar e mai stabila pe viraje. daca e prea inalt nu-l mai pun . dar am destul loc oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Daca e prea mare sau nu o sa-ti dai seama numai dupa ce montezi roata, altfel e cam greu de apreciat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_48_tiru Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 schimba l urgent nu te juk cu astea(un sfat nu mai folosi pirelli, or fi bune dar nu pt drumurile de la noi, si nu au compozitie f moale) Auzi la el pirelii nu sunt bune Ia pune tu mana pe niste diablo corsa III si o sa iti schimbi parerea radical Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 4, 2008 Autor Share Postat Iunie 4, 2008 Auzi la el pirelii nu sunt bune Ia pune tu mana pe niste diablo corsa III si o sa iti schimbi parerea radical eu am pirelli diablo pe spate si e un super cauciuc( nu degeaba e 270 euro). pe fata cine stie cati km si ani avea la fundul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 (editat) Auzi la el pirelii nu sunt bune Ia pune tu mana pe niste diablo corsa III si o sa iti schimbi parerea radical ce i de ras ..am zis ca nu se preteaza pt drumurile de la noi, NU AM ZIS ca pirelli e varza la pneuri, dimpotriva,..e diferenta intre ce am zis eu si ce ai interpretat tu, sa fii sanatos, baga pirelli cat vrei tu.. pretul nu e neaparat un atu al unui pneu....am amici care au avut si nu erau multumiti deloc de ele, simplu si au tot 1000RR.....incearca si dunlop D208 RR si mai vezi , pana la urma fiecare merge cu ce vrea, eu prefer mai moi si sa tina mai putin Editat Iunie 8, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.