Sari la conținut

Recomandare Pentru Cea De-a Doua Motocicleta


RvsS
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua,

 

Am un Kawasaki ZZR de 250 cc, o motocicleta cu care am inceput sa merg pe doua roti. Este foarte buna pentru incepatori si nu are nicio problema, dar cred ca as dori sa incerc ceva nou.

 

Pentru ca ma consider inca incepator (carnet de 1 an si doar vreo 2000 de km), as dori tot ceva destul de cuminte. Bugetul este de maxim 4000 EUR.

 

Merg 95% prin oras si am trecut de perioada in care imi doream doar ceva supersportiv si carenat, asa ca as vrea ceva care sa indeplineasca urmatoarele conditii:

 

1. Injectie. Doresc sa trec de carburatie, trebuie incalzita, sincronizate carburatoarele,etc.

2. ABS. Utilitatea sistemului de franare asistata nu cred ca o poate nega nimeni. Eu nu consider ca stapanesc inca tehnica franarii de urgenta si deci un astfel de sistem m-ar ajuta mult in traficul indisciplinat de la noi.

3. O sa relativ joasa, pe ZZR are undeva la 780 mm si mi se pare o inaltime buna pentru mine.

4. Ceva protectie la vant - pe ZZR am probleme daca ies pe autostrada din cauza parbrizului jos si a greutatii reduse. Cu urmatorul model as vrea sa merg un pic mai mult in afara orasului (tot pe sosea, nu pe dealuri), deci ar fi bine sa se poata descurca in aceste conditii de utilizare.

 

M-am gandit la cateva modele:

a. BMW 650CS - 3000-3600 EUR

+

Injectie

ABS

Manere incalzite

Transmisie fara lant

Sa joasa

 

-

Nu pare sa ofere o protectie buna la vant

Model relativ rar

 

 

b. BMW F650GS - 2500 - 4000 EUR

+

Injectie

ABS

Manere incalzite

 

-

Saua este mai sus decat la CS

Mai greu decat CS

 

 

c. Honda Transalp - 2500-4000 EUR

+

Poate fi o alegere buna pentru drumurile noastre destul de proaste

Fiabilitate renumita

 

-

Modelele mai vechi nu au ABS din cate stiu

Poate un pic prea enduro pentru ceea ce vreau eu sa fac

 

Sunt deschis si la alte modele, ce mi-ati mai putea recomanda care sa indeplineasca aceste conditii ?

post-21822-1212250014_thumb.jpg

post-21822-1212250261_thumb.jpg

post-21822-1212250298_thumb.jpg

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiu eu in SB un 650CS cu ABS de vanzare. E al unui preot evanghelic. E in stare f buna. Omul vrea tot BMW dar ceva mai mare, un tourer. Daca esti interesat, pot sa fac rost de un nr de tel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as zice Transalp. pt ca e 2Vsi are cuplu de jos, jenti spitate(nu ai ce sa strambi si daca strambi se pot centra).

 

Buna trecerea asta la enduro. un enduro te ajuta mult in traficul asta si la drumurile noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

BMW 650-CS parca e mai frumos! :) dar nici fiabila honda transalp nu-i de lepadat! PANA LA URMA ITI IEI CE-TI PLACE! :D

post-2592-1212305849_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dio phili - asa gandesc si eu, arata mai bine CS-ul. V-Stromul este un pic cam inalta si grea pentru mine si nu cred ca voi gasi cu ABS in banii astia.

 

RaduSPR - Transalpul e o idee buna, tot asa, daca voi gasi cu ABS in banii astia. Ma atrage mai putin design-ul insa, chiar si la modelele noi. Nu stiu asa de multe despre motor efectiv, de ce este recomandat un 2V ?

 

Emppu - multumesc, trecerea doresc sa o fac peste cateva luni. Iti voi da un PM atunci sa vedem daca mai este disponibil.

 

paulcannibal - ai dreptate, dar as dori sa ies si din oras mai des acum, sa transform raportul in 85% oras - 15% afara - autostrada sau DN-uri. Cu supermoto e un pic cam greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebuie sa-ti fixezi mai multe criterii de selectie, altfel risti sa primesti 1001 de raspunsuri diferite. Din cele 3 modele pe care le-ai amintit cred ca BMW F650GS e cea mai buna alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic Scarverul,e bavarez,frumos,fiabil,la 95% oras e beton.Manevrabil,injectie,model nou,manere incalzite,frane Brambo,fara ABS,curea,garda reglabila,186kg la gol,consum 3.5-4.5,rezervor 15l+3.5 rezerva...

Nu ca Transalpul e de neglijat,totul depinde de ce vrei TU.

Asfalt uscat si alegere inteleapta! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Dupa un drum mai lung (pentru mine lung :P) Bucuresti - Craiova si retur cu vant lateral puternic, ploaie, soare si multe alte peripetii, mi-am dat seama ca de pe ZZR ma zboara vantul de la 110 km/h incolo si protectia la vant devine absolut necesara. Mi-am dat seama ca, deocamdata, enduro (F650GS) nu este pentru mine, asa ca as dori ceva mai orientat spre touring, dar inca folosibil in oras, nu ceva gen K 1200 LT, nu pot folosi ceva asa mare :jump: . Scarverul (F650 CS) nu cred ca va oferi suficienta protectie, asa ca ce as putea cumpara cu pana in 4000 EUR care sa fie cat mai apropiat de BMW F800ST care mi se pare cea mai buna alegere pentru mine ?

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa un drum mai lung (pentru mine lung :P) Bucuresti - Craiova si retur cu vant lateral puternic, ploaie, soare si multe alte peripetii, mi-am dat seama ca de pe ZZR ma zboara vantul de la 110 km/h incolo si protectia la vant devine absolut necesara. Mi-am dat seama ca, deocamdata, enduro (F650GS) nu este pentru mine, asa ca as dori ceva mai orientat spre touring, dar inca folosibil in oras, nu ceva gen K 1200 LT, nu pot folosi ceva asa mare :jump: . Scarverul (F650 CS) nu cred ca va oferi suficienta protectie, asa ca ce as putea cumpara cu pana in 4000 EUR care sa fie cat mai apropiat de BMW F800ST care mi se pare cea mai buna alegere pentru mine ?

 

Hmm, grea alegere... Pai, un motor in V iti ofera cuplu de la turatii joase, e foarte practic in oras (dar nu numai), nu esti nevoit sa schimbi prea des. Pt folosire preponderent oras, as zice un SV650, e destul de prietenos, pe varianta naked, protectia la vant e onorabila cu un parbriz after-market pana pe la 140 km/h. Pe de alta parte, suspensiile sunt mult mai dure decat la un tourer-enduro, nu stiu daca te-ai urcat vreodata pe un motor care sa mearga cu 120 pe un drum unde vitezanele nu trec de 50-60, esti ca pe un iacht... :jump:

 

Un motor cu valente de tourer mai e si TDM'ul de 850/900, din cate stiu doar varianta de 900 are si ABS. Oricum e dificil sa faci o alegere... protectie la vant, user-friendly, greutate, consum,manevrabilitate, suspensii adecvate... undeva tre' sa faci un compromis.

 

 

Bafta la alegere

Editat de Special K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate, asa ca voi renunta complet la ideea de enduro, nu ma atrage deocamdata, voi merge doar pe asfalt o perioada. SV 650 nu e o ideea chiar rea - versiunea carenata - dar trebuie sa caut varianta cu ABS.

 

Cei care au F50GS - cum se comporta la vant lateral sau la 130 km/h ?

 

Azi mi-am dat seama ca exista un F800ST la sub 4000 EUR, el se numeste Suzuki GSXF600, dar nu-mi place deloc, e prea masiva, pare grea si are suspensii prea moi.

 

Ce exista de la BMW inainte de F800ST pe aceasta felie de piata si pe care sa il pot cumpara eu acum SH ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai putea sa te orientezi catre o Yamaha FZ6 Fazer. protectia la vant este destul de buna pana la viteze de 150 km/h, motorul trage destul de bine in caz ca vrei si un mers relativ sportiv iar cu 4000 E poti gasi unul din 2004-2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Si eu sunt cam in aceeasi situatie...Am GS 500 F de 1 an de care sunt oarecum multumit.E foarte manevrabil in oras,...pe sosea nu simti vantul chiar atat de tare in schimb iar trebui ceva mai multi caluti(50Cp).

Merg cam 50% oras 50% in afara!

Acum oscilez intre SV 650 SF(asta e varianta carenata cu ABS +injectie etc.) se gaseste sub denumirea de SV 650 S la Motorteam si cu putina rabdare(2 saptamani) il ai complet carenat si Kawasaki ER6f(carenat...ABS...injectie)

Am condus un SV si fata de GS-ul meu trage senzational si nu trebuie sa schimbi vitezele atat de des...in plus pe sosea se comporta exemplar pe viraje!

Kawasaki nu am condus insa am urcat pe unul si pozitia e foarte confortabila ... cei care au spun ca e foarte manevrabila si trage destul de bine in ture joase(asemeni SV-ului).

M-am gandit si la varianta BMW F650 GS DAKAR(mai ales ca am ceva prieteni cu Transalp si BMW care fac drumuri lungi) dar inca nu ma atrage varianta asta momentan.

Idee e ca poate si BMW sa fie folosit lejer prin oras dar as prefera un motor mai usurel pentru drumurile prin oras.

 

Bafta in alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am urcat pe SV la un show moto, versiunea carenata este frumoasa, comoda, cu ABS optional. Din pacate, variantele mai vechi nu au nici injectie, nici ABS.

 

M-am urcat si pe ER6f, pare mai masiv si mai greu decat SV-ul, cel putin pe loc.

 

Ambele sunt alegeri bune, dar variantele lor SH de acum cativa ani nu au ce imi trebuie mie - ABS si injectie. Din pacate, doar BMW-urile au aceste caracteristici sub 4000 EUR. Sa mai cautam, sa mai vedem :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2000km/an??? ce dumnezeu...

 

eu am peste 1700 in nici 10 zile de condus...

 

PS: ai un sv650 pe injectie (model 2003 sau mai nou) sub 4000 euro!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dio phili - E ok, intre timp ma bucur de ZZR, nu trebuie sa il schimb imediat, dar este o decizie importanta si vreau sa ma documentez cat mai bine.

 

Aoleks - m-ai luat, dar nu stiam ca e concurs :P Nu am iesit din oras pana cand nu am considerat ca stapanesc mai bine motorul si nu il folosesc in fiecare zi. Pana la sfarsitul anului voi avea undeva la 4000-5000 km, ceea ce inseamna ca la o folosire de 9 luni pe an si 22 zile pe luna ar fi cam 20-25 km in fiecare zi de utilizare.

La tine - 170 km/zi inseamna ca ai stat in sa cam 3-4 ore pe zi, ceea ce este foarte dragut. Daca tot ai SV 650 S poate ne poti spune mai multe despre ea, ce an, ce model, ce ai avut inainte, cum te impaci cu ea.

 

Am gasit chiar si din 2005 la 4000 EUR, dar nu au ABS...

Editat de RvsS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sustin ideea cu SV-ul,am mers cu un S de prin 2001 prin oras (10x Jonlup :bigstar: )e adorabil,numa ca o sa te doara un picut incheieturile si ceafa,da' esti tanar,iti trece,si cand apuci sa-i dai gaz trece sigur,e super motor.Cu 3500 iti iei unul dupa 2003 cu injectie din Italia,si banuiesc ca daca mai pui ceva bani deoparte poti sa-ti instalezi un ABS pe el (desi e destul de costisitor). Oricum,la ce zici tu e ori asta ori un Fazer,si ala-i comod numa ca-i polizor in 4 cilindri,deci punct in plus pt SV-trage pe toata plaja de turatie,cuplu omniprezent,Fazeru trebe turat sa miste-se misca bine dup-aia da' tot polizor e IMO

 

Cel mai si cel mai bun e cum zicea cineva de pe-aici-supermoto. Eu am Pegaso si ma joc cu ea in oras,inalta,relativ usoara(161 kg la gol),manevrabila,ghidon drept,privirea peste masini,ghidonul peste oglinzile masinilor,numa ca genul asta de motoare e bun daca n-ai de gand sa mergi pe autostrada sau esti scund(risti s-o versi iute).Ia-ti SV,n-o sa regreti,motorasul ala iti pune un zambet pe moaca de fiecare data :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gothmog - multumesc pentru raspuns.

 

Pusul ABS-ului ulterior iese din discutie din mai multe motive. Ar trebui intr-adevar sa merg un pic pe un SV, se ofera voluntari ? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti SV,n-o sa regreti,motorasul ala iti pune un zambet pe moaca de fiecare data :crack:

 

Aici ai nimerit-o, da câte ori ma dau cu SV'u (e al prietenei), cobor cu un rânjet tâmpit pe față... e incredibil cât de fun e.... aaah, nu stiți frun' SV cu suspensie de KTM? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp am facut si un Bucuresti - Constanta si retur, dar persista problema cu vantul. Ma voi uita si la un Bandit carenat, SV-ul pare cu ghidonul ceva cam jos. Honda CBF600 pare de asemenea bine facuta pentru drumuri un pic mai lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

Am un Kawasaki ZZR de 250 cc, o motocicleta cu care am inceput sa merg pe doua roti. Este foarte buna pentru incepatori si nu are nicio problema, dar cred ca as dori sa incerc ceva nou.

 

Pentru ca ma consider inca incepator (carnet de 1 an si doar vreo 2000 de km), as dori tot ceva destul de cuminte. Bugetul este de maxim 4000 EUR.

 

Merg 95% prin oras si am trecut de perioada in care imi doream doar ceva supersportiv si carenat, asa ca as vrea ceva care sa indeplineasca urmatoarele conditii:

 

1. Injectie. Doresc sa trec de carburatie, trebuie incalzita, sincronizate carburatoarele,etc.

2. ABS. Utilitatea sistemului de franare asistata nu cred ca o poate nega nimeni. Eu nu consider ca stapanesc inca tehnica franarii de urgenta si deci un astfel de sistem m-ar ajuta mult in traficul indisciplinat de la noi.

3. O sa relativ joasa, pe ZZR are undeva la 780 mm si mi se pare o inaltime buna pentru mine.

4. Ceva protectie la vant - pe ZZR am probleme daca ies pe autostrada din cauza parbrizului jos si a greutatii reduse. Cu urmatorul model as vrea sa merg un pic mai mult in afara orasului (tot pe sosea, nu pe dealuri), deci ar fi bine sa se poata descurca in aceste conditii de utilizare.

 

M-am gandit la cateva modele:

a. BMW 650CS - 3000-3600 EUR

+

Injectie

ABS

Manere incalzite

Transmisie fara lant

Sa joasa

 

-

Nu pare sa ofere o protectie buna la vant

Model relativ rar

 

 

b. BMW F650GS - 2500 - 4000 EUR

+

Injectie

ABS

Manere incalzite

 

-

Saua este mai sus decat la CS

Mai greu decat CS

 

 

c. Honda Transalp - 2500-4000 EUR

+

Poate fi o alegere buna pentru drumurile noastre destul de proaste

Fiabilitate renumita

 

-

Modelele mai vechi nu au ABS din cate stiu

Poate un pic prea enduro pentru ceea ce vreau eu sa fac

 

Sunt deschis si la alte modele, ce mi-ati mai putea recomanda care sa indeplineasca aceste conditii ?

 

 

 

 

io zic sa incerci un enduro touring...........f650 sau transalp.........si n o sa mai vrei motoreta de asfalt si atat..........eu nu pot sa fiu obiectiv..........sunt fan si posesor de transalp :kiss:......e mult prea ok ptr mine cel putin in acest moment.......se comporta super ok in aproape orice conditii...........incearca sa te dau cu asa ceva.......si mai vb dupa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp am facut si un Bucuresti - Constanta si retur, dar persista problema cu vantul. Ma voi uita si la un Bandit carenat, SV-ul pare cu ghidonul ceva cam jos. Honda CBF600 pare de asemenea bine facuta pentru drumuri un pic mai lungi.

 

Cbf e super misto .......

Poate si Banditul e ok...si un Hornet sau chiar un Gsr...:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...