ridersowg Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 in legatura cu uleiul folosit..am citit in manual ca nu e recomandat sa pun ulei pe care sa scrie "energy conserving",uleiul pe care il am acum e motul dublu ester..si nu am gasit p nici unde daca e "energy conserving"..cum la urmatorul schimb as vrea sa bag catsrol vreau sa ma informez in leg cu problema asta dar nu gasesc p nici unde informatia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Nu pune motorex, este nasol...a pus un prieten si se aude motoru ca dreq. Ramai la 7100...pentru 20 de lei sau 50 de lei sa te tiganesti la un motor nu se merita.. Uleiul cel mai bun iti va tine motorasu in viata cat mai multi kilometrii. atunci poate pun procycle, ca vad ca amicul nostru zice ca ii mergea brici! chiar nu stiu, puii mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Inca nu m-a lamurit nimeni in legatura cu uleiurile Yacco...chiar nu stie nimeni??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Mobil 1 V-Twin oil is designed for air-cooled, large-displacement bikes. Because of their design, these engines can generate very high localized oil temperatures and high overall bulk-oil temperatures. Am cumparat la un moment dat din greseala un ulei pentru V2. Eu avand monocilindru. Si bine am facut sa nu il pun pe ala plecand de la premisa "las' ca merge si-asa". Pana la urma, fiecare ulei are un scop precis, si faptul ca scrie pe el ca e de exemplu ulei pentru masina, ulei pentru V2, ulei pentru eu stiu mai ce, chiar inseamna ca sunt diferente intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Nu pune motorex, este nasol...a pus un prieten si se aude motoru ca dreq. Ramai la 7100...pentru 20 de lei sau 50 de lei sa te tiganesti la un motor nu se merita.. Uleiul cel mai bun iti va tine motorasu in viata cat mai multi kilometrii. nu mai "canta dupe ureche", cu uleiurile tale..no offence.... ....motorex e in motgp de cand bunica era fata mare, bine ca acolo e cu totul altceva...si vii tu si zic ca e ulei prost si ieftin.....sa stii ca e la pret exact ca si motul si oricare alt ulei si la fel de bun sa vii la mine sa ti arat ca la motorex nu suna nici un culbutor sau altceva prin motor...ca multa lume ramane mirata ca nu se aude nimik la motorul meu si are 41 000 km la bord...motul nu mai pun ca zornaie distributia...e singurul motiv...si cu alte uleiuri nu mai vreau sa experimentez.....ca sa nu mai aud zornaiala aia in fine.....nu va mai prindeti urechile.. .ca un ulei e mai tare ca altul, ma refere la astea uzuale folosite la moto castrol, repsol, yacco, motul, motorex, elf, aral, mobil etc ...eu zic ca nu o aveti diferente majore intre ele.....pune fiecare ce vrea....tot secretul e sa l schimbi la timp si sa pui ce recomanda producatorul sau ceva compatibil cu ce recomanda el..ca unii daca stiu ceva mecanica?!....gata se pricep la uleiuri.......la ulei se pricepe numai producatorul, ca el a proiectat motorul respectiv si l a proiectat sa mearga cu un anumit(e) tip(uri) de ulei ...in rest ce zic unii altii sunt basme.......cum am zis una e sa canti dupa ureche si alta e pe note.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 @cata_30: ce model de Motorex ai pus, mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) atunci poate pun procycle, ca vad ca amicul nostru zice ca ii mergea brici! chiar nu stiu, puii mei. Io nu inteleg de ce vreti sa faceti astfel de schimbari. Pentru 20 de lei in minus? Daca iti merge bine cu uleiul care il ai, nu inteleg de ce trebuie sa experimentezi. nu mai "canta dupe ureche", cu uleiurile tale..no offence.... ....motorex e in motgp de cand bunica era fata mare, bine ca acolo e cu totul altceva...si vii tu si zic ca e ulei prost si ieftin.....sa stii ca e la pret exact ca si motul si oricare alt ulei si la fel de bunsa vii la mine sa ti arat ca la motorex nu suna nici un culbutor sau altceva prin motor...ca multa lume ramane mirata ca nu se aude nimik la motorul meu si are 41 000 km la bord...motul nu mai pun ca zornaie distributia...e singurul motiv...si cu alte uleiuri nu mai vreau sa experimentez.....ca sa nu mai aud zornaiala aia in fine.....nu va mai prindeti urechile.. .ca un ulei e mai tare ca altul, ma refere la astea uzuale folosite la moto castrol, repsol, yacco, motul, motorex, elf, aral, mobil etc ...eu zic ca nu o aveti diferente majore intre ele.....pune fiecare ce vrea....tot secretul e sa l schimbi la timp si sa pui ce recomanda producatorul sau ceva compatibil cu ce recomanda el..ca unii daca stiu ceva mecanica?!....gata se pricep la uleiuri.......la ulei se pricepe numai producatorul, ca el a proiectat motorul respectiv si l a proiectat sa mearga cu un anumit(e) tip(uri) de ulei ...in rest ce zic unii altii sunt basme.......cum am zis una e sa canti dupa ureche si alta e pe note.... Poti sa ai mama uleiului daca ai probleme cu lantul de distributie. Depinde si ce vascozitate ii pui. Spre exemplu, 10W40 la mine - motor sarit de 60.000km, merge bine, dar cand sunt calduri mari afara cam da chix si se aude motorul intr-un fel barbar. Acum am 15W50...am vrut sa vad cum merge si bineinteles au inceput si caldurile cat de cat, nimic nu se aude. Se incalzeste mai greu motorul, ceea ce este bine si ii ofera si o lubrifiere sporita. O singura data am pus Castrol, care nu e cu una cu doua, de ieri de azi pe piata si mi s-a facut uleiul negru dupa nici 1500 km. Am pus Motul sa vad cum este si nu am mai avut probleme cu uleiul. Cand il schimb are aproape aceeasi culoare ca si cand l-am pus. De restul? Nume de producatori de care abia am auzit, pot sa aiba o gramada de ani de experienta in spate...dar decat sa dau banii pe un ulei care nu stiu cum ma va tine, mai bine raman la motul. DA, recomand motul, nu imi iese nici un ban de publicitatea gratuita pe care le-o fac, dar mi-a satisfacut motorasul si in continuare il va satisface, mai ales la pornire. Folosesc Motul 300V, si pentru 20-30 de lei in plus la 4000-5000 de km ca sa nu stau sa repar mai apoi sa ma omoare la buzunar, sincer ies mai ieftin. P.S. Nu ma iau dupa ureche, ci ma iau din ce am vazut la al meu si la alte motorete cu uleiuri diferite. Editat Iunie 13, 2008 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) strumfule am pus 10w40 semisintetic... nu ca mi ar patina ambreiajul...ci ca la ala mi a tacut lantul de distributie..///adik nu mai vreau sa fac experimente.....sa zic de lant..se auzea numai la relanti uneori cu motul sau cand accelerai brusc si apoi dadeai drumul acceleratie la zero..se mai auzea si atunci.....nu era un sunet continuu sa faca ca o paraitoare, uneori nu zornaia delok..dar nu foarte deranjant kestia ca am bagat odata motorex si a tacut tot toarce ca pisica si fata de motul e mai silentios..parca e motor electric,cica la modelele 929, f4 si alte cateva tipuri e "normal" sa se auda zornaiala....din ce am citit si prin motolife....oricum nu prea a fost o reusita intinzatorul banuiesc am pus si motul 300V....kestia e ca la anumite ture simteam vibratii mai mari in ghidon si de acolo in maini in mers si la relanti se vedea in oglinzi...am prieteni cu 1000RR ..si ziceau ca tot asa vibra mai tare pe motul.... nu am zis ca motorexul tata lor... dar nici altii nu is mai high ca sa zic asa si aia care dau pe roata sa nu se astepte sa tina motorul oricat de fiabil ar fi el si cu mama uleiurilor survolaj.... mai stiu un cbr model ca al meu .....are 90 000 de km era in iasi...cu mootrex tinut...deci motorul ala suna impecabil si merge la fel Editat Iunie 13, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 strumfule am pus 10w40 semisintetic... stiu ca "merge" si cu semisintetic, ba chiar si cu mineral, insa nu as pune altceva inafara de FULL SYNTH in motorul meu. La fel si in masina. Incerc sa atasez si un PDF impartit in arhive, vezi la pagina 101. (unde are in fisier 1 inlocuieste cu .z01 extensia, si la fel si la 2 => .z02) motor_oil_bible.zip motor_oil_bible1.zip motor_oil_bible2.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) stiu ca "merge" si cu semisintetic, ba chiar si cu mineral, insa nu as pune altceva inafara de FULL SYNTH in motorul meu. La fel si in masina. Incerc sa atasez si un PDF impartit in arhive, vezi la pagina 101. (unde are in fisier 1 inlocuieste cu .z01 extensia, si la fel si la 2 => .z02) am sa pun full data viitoare..dar sper sa nu mi revina zornaiala partiala acum ma uit si prin fisierele de la tiine Editat Iunie 13, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 strumfule am pus 10w40 semisintetic...nu ca mi ar patina ambreiajul...ci ca la ala mi a tacut lantul de distributie..///adik nu mai vreau sa fac experimente.....sa zic de lant..se auzea numai la relanti uneori cu motul sau cand accelerai brusc si apoi dadeai drumul acceleratie la zero..se mai auzea si atunci.....nu era un sunet continuu sa faca ca o paraitoare, uneori nu zornaia delok..dar nu foarte deranjant kestia ca am bagat odata motorex si a tacut tot toarce ca pisica si fata de motul e mai silentios..parca e motor electric,cica la modelele 929, f4 si alte cateva tipuri e "normal" sa se auda zornaiala....din ce am citit si prin motolife....oricum nu prea a fost o reusita intinzatorul banuiesc am pus si motul 300V....kestia e ca la anumite ture simteam vibratii mai mari in ghidon si de acolo in maini in mers si la relanti se vedea in oglinzi...am prieteni cu 1000RR ..si ziceau ca tot asa vibra mai tare pe motul.... nu am zis ca motorexul tata lor... dar nici altii nu is mai high ca sa zic asa si aia care dau pe roata sa nu se astepte sa tina motorul oricat de fiabil ar fi el si cu mama uleiurilor survolaj.... mai stiu un cbr model ca al meu .....are 90 000 de km era in iasi...cu mootrex tinut...deci motorul ala suna impecabil si merge la fel Repet, este normal ca fiecare motor in parte, nu conteaza producator, sa se simta mai bine cu un anumit tip de ulei. stiu ca "merge" si cu semisintetic, ba chiar si cu mineral, insa nu as pune altceva inafara de FULL SYNTH in motorul meu. La fel si in masina. Incerc sa atasez si un PDF impartit in arhive, vezi la pagina 101. (unde are in fisier 1 inlocuieste cu .z01 extensia, si la fel si la 2 => .z02) Semisintetic, nu; mineral, nu. Avand in vedere ca uleiul mineral - isi pierde din propietati la anumite temperaturi mult mai repede ca unul full sintetic...este de gandirea copilului sa nu pui asa ceva in motorul de motocicleta mai actuala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 asta voiam si eu sa zic fiecare motor cu ce se "simte" bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 da ma fwt pe el sintetic de la motul 7100 si abia astept sa il scot dreaq din motor ca de asta toamna cand i l-am pus pana in prezent nu mi-a adus decat vibratii , clampaneli la schimbat viteze, si zgomot mult mai pronuntat al motorului. desi e de 2 ori mai scump ca ala care l-am avut nu ma multumeste deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 pai ce mai astepti? ia procycle din nou, ca e ieftin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 pai ce mai astepti? ia procycle din nou, ca e ieftin! ai tu o problema cu procycle-ul...... mai bine ia-ti motorex si nu-ti mai da atat cu parerea cine stie cat ajunge castrol rs 10w40? si in general sunt bune uleiurile castrol ce stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 over and over again...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 http://www.louis.de/_10c06def7f68754bc5c5c...tnr_gr=10038255 de acesta ce parere aveti?as vrea sa-l schimb pe actualul motul 300v dublu ester ca face urat rau cutia cel putin lla primele plecari de pe loc.. am vazut ca e si la un pret f bun dar chestia e ca ma intrat pe siteul oficial si nu am gasit acest tip de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 http://www.louis.de/_10c06def7f68754bc5c5c...tnr_gr=10038255 de acesta ce parere aveti?as vrea sa-l schimb pe actualul motul 300v dublu ester ca face urat rau cutia cel putin lla primele plecari de pe loc.. am vazut ca e si la un pret f bun dar chestia e ca ma intrat pe siteul oficial si nu am gasit acest tip de ulei... interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) http://www.louis.de/_10c06def7f68754bc5c5c...tnr_gr=10038255 de acesta ce parere aveti?as vrea sa-l schimb pe actualul motul 300v dublu ester ca face urat rau cutia cel putin lla primele plecari de pe loc.. am vazut ca e si la un pret f bun dar chestia e ca ma intrat pe siteul oficial si nu am gasit acest tip de ulei... e semisintetic. nu l-ai mai gasit pe site-ul oficial pt ca probabil nu mai exista la ora actuala in gama lor. Editat Iunie 13, 2008 de AndreiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 da ma fwt pe el sintetic de la motul 7100 si abia astept sa il scot dreaq din motor ca de asta toamna cand i l-am pus pana in prezent nu mi-a adus decat vibratii , clampaneli la schimbat viteze, si zgomot mult mai pronuntat al motorului. desi e de 2 ori mai scump ca ala care l-am avut nu ma multumeste deloc. ai sincronizat vreodata carburatoarele? dar bine si nu cu ceasuri de la louis? dar carburatia? poate sa fie si amestecul aiurea! de acolo ai vibratii! nu de la ulei! daca vibreaza motorul e de la uzura, il mai pacalesti doar putine mii de km cu un mineral sau semi si dupa aia isi da obstescul sfarsit! de carait vitezele incalzeste motorul vreo 10 minute, mergi 5-6 km schimband toate treptele, mergi usor, nu o du in ture mari si dupa aia vezi daca iti mai caraie! daca nu sa stii ca trebuie incalzit bine motorul. daca mai caraie ai uzura pe care iarasi doar o acoperi cu semi sau mineral pt. putin timp. motulul 7100 e un ulei foarte bun. chiar nu cred ca e de la el. fa reglajele cum trebuie, repet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 ai sincronizat vreodata carburatoarele? dar bine si nu cu ceasuri de la louis? dar carburatia? poate sa fie si amestecul aiurea! de acolo ai vibratii! nu de la ulei! daca vibreaza motorul e de la uzura, il mai pacalesti doar putine mii de km cu un mineral sau semi si dupa aia isi da obstescul sfarsit! de carait vitezele incalzeste motorul vreo 10 minute, mergi 5-6 km schimband toate treptele, mergi usor, nu o du in ture mari si dupa aia vezi daca iti mai caraie! daca nu sa stii ca trebuie incalzit bine motorul. daca mai caraie ai uzura pe care iarasi doar o acoperi cu semi sau mineral pt. putin timp. motulul 7100 e un ulei foarte bun. chiar nu cred ca e de la el. fa reglajele cum trebuie, repet! mamaaaaaa mai are 4-5000 si da coltu . nu se poateeeee asa cevaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 ai sincronizat vreodata carburatoarele? dar bine si nu cu ceasuri de la louis? dar carburatia? poate sa fie si amestecul aiurea! de acolo ai vibratii! nu de la ulei! daca vibreaza motorul e de la uzura, il mai pacalesti doar putine mii de km cu un mineral sau semi si dupa aia isi da obstescul sfarsit! de carait vitezele incalzeste motorul vreo 10 minute, mergi 5-6 km schimband toate treptele, mergi usor, nu o du in ture mari si dupa aia vezi daca iti mai caraie! daca nu sa stii ca trebuie incalzit bine motorul. daca mai caraie ai uzura pe care iarasi doar o acoperi cu semi sau mineral pt. putin timp. motulul 7100 e un ulei foarte bun. chiar nu cred ca e de la el. fa reglajele cum trebuie, repet! oau cata stiintza ...nu are treaba..adik la 1000RR 2006 ...10000 km ce sa reglezi si ce sa se duca .vibreaza la fel..... ..excludem astea pe carburi care sa zicem is mai "terminate", dupa unii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) oau cata stiintza ...nu are treaba..adik la 1000RR 2006 ...10000 km ce sa reglezi si ce sa se duca .vibreaza la fel..... ..excludem astea pe carburi care sa zicem is mai "terminate", dupa unii da cata precizie auzi.....cateva mii si e gata poi poate crezi k merg cu unisol de spui asta Editat Iunie 13, 2008 de cristi cbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) nu frate, la unele troncane si gata...ziceti ca cel semi , sau mineral este mai bun? sunt curios, in cartea tehnica ce fel si marca de ulei se recomanda? Editat Iunie 13, 2008 de Bogdan YAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) Mai intai a fost folosit uleiul mineral care trebuie sa respecte dupa caz specificatiile date de fabricant,adica 10w40 la moto cu baie de ulei si cu sau fara radiator de ulei ,dar cu radiator de antigel si termocupla si ventilator,15w50 la cele v-twin cu racire pe aer.Ulterior au aparut si cele semisintetice si sintetice si cele race destinat curselor.Motocicleta poate functiona normal cu uleiu mineral,dar cele semi si sintetice confera cateva avantaje cum ar fii-uzura mai mica in turatii mari,imbatrinire in timp mai lung,depunerea pe cilindrii si pastrarea unei pelicule pt o perioada mai indelungata si pornire protejata la rece,oxidarea apare mai greu datorita aditivilor si poate fii utilizat o perioada mai indelungata si un nr mai mare de km.Uleiul race gen Motul 300v Competition se utilizeaza sportiv sau pe strada celor care merg turbat in red line.La noi se foloseste mai mult acest ulei am observat ca motiv de lauda la terasa ca sa afle prietenii nostrii ce folosesc fiarele noastre.Sunt bani aruncati pe fereastra deoarece in acest caz un ulei semi sau sintetic gen 7100 sau 5100 ar fii de ajuns pt o functionare buna a motorului.Se pare ca numia in Romania este aceasta politica a uleiurilor .Noi desi suntem s araci ne simtim bine doar daca folosim uleiuri care costa o avere cum spunea o prietena buna care a dat jumate de salariu pe un schimb.A fara oamenii folosesc inclusiv uleiuri comune la auto si moto la preturi derizorii si nu au nici un fel de probleme cu motoarele.Cunosc motoare sport care au mers zeci de mii de km cu uleiuri minerale sau semi si sunt in buni parametrii,dar si moto cu cateva mii de km si ulei de 70 lei l cu motorul in pioneze .Aceia sunt cei care la rece dau gaz motoarelor sau trag de ele cand sunt reci sau verifica nivelul uleiului in baie doar dupa ce ce li se blocheaza moto din lipsa de ulei in baie dupa ce se dau la maxim pe o roata.Eu personal recomand la moto de viteza 7100 si la celelalte 5100.Cine merge pe circuit 300v .Restul voi decideti.Iar ca top ar fii asa-MOTUL,CASTROL,VALVOLINE,MOBIL,YACCO,PUTOLINE,MOTOREX,REPSOL,AGIP. Editat Iunie 13, 2008 de emylyo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.