Clasic Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 nu sunt deloc multumit de motul 7100- 10 W40, se aude groaznic cand ii dau a 2-a (cam ca la ij) + parca si distributia tacane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 (editat) Apropo de temperaturi, ati incercat cumva sa masurati temperatura de pe strada? Nu ma refer la cea a asfalutlui, ci aprox la 50 cm deasupra, cam pe unde sunt motoarele noastre? Incercati vara, intr-o frumoasa zi insorita de oras mare si aglomerat . Daca nu trece de 40 de grade...ziceti voi ce vreti! Si o intrebare, pentru un XJ racit pe aer, ce ulei ar fi mai bun? sintetic/semi/mineral? Editat Iunie 9, 2008 de radu.o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Si o intrebare, pentru un XJ racit pe aer, ce ulei ar fi mai bun? sintetic/semi/mineral? Cel din manual. Intrebare: Am lasat iarna (2 luni) mobra nepornita cu ulei scump abia pus in ea (1000km). In martie nu l-am mai schimbat ca am zis ca nu merita si merg si acum cu acelasi ulei. Este posibil sa isi fi pierdut proprietatile cat a stat degeaba (mai ales in frig)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Cel din manual. Intrebare: Am lasat iarna (2 luni) mobra nepornita cu ulei scump abia pus in ea (1000km). In martie nu l-am mai schimbat ca am zis ca nu merita si merg si acum cu acelasi ulei. Este posibil sa isi fi pierdut proprietatile cat a stat degeaba (mai ales in frig)? orice producator iti recomanda sa-l schimbi dupa 6 luni, indiferent daca ai mers sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 9, 2008 Autor Share Postat Iunie 9, 2008 nu sunt deloc multumit de motul 7100- 10 W40, se aude groaznic cand ii dau a 2-a (cam ca la ij) + parca si distributia tacane ca mare dreptate mai ai . asa se manifesta si la mine , anul trecut niciuna din simptomele care le am acum nu le avea. acum mai si vibreaza in draci. toate astea cu motul 7100 syntetic10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 pune castrolul de care ti-am zis, nu mai amana si merge asa.... uleiul e viata motorului si nu cred ca vrei sa-ti bati joc de ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 9, 2008 Autor Share Postat Iunie 9, 2008 pune castrolul de care ti-am zis, nu mai amana si merge asa.... uleiul e viata motorului si nu cred ca vrei sa-ti bati joc de ea.... unii spun ca motul 7100 e un rasfat total pt motorul de cbr, altii sa-l schimb , . cred ca o sa fac un pustiu de bine si o sa-l schimb oricum are deja 4000 km. cat ajunge litrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 Cel din manual. Intrebare: Am lasat iarna (2 luni) mobra nepornita cu ulei scump abia pus in ea (1000km). In martie nu l-am mai schimbat ca am zis ca nu merita si merg si acum cu acelasi ulei. Este posibil sa isi fi pierdut proprietatile cat a stat degeaba (mai ales in frig)? No, e bun uleiul da-l in zda masii. 2 luni nu e mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 No, e bun uleiul da-l in zda masii. 2 luni nu e mult. Si eu stiam ca alea sintetice "tin mai mult" ca restul, de aia am si zis sa fie full sintentic. Dar el e in motor din noiembrie. Deci 7 luni, si l-as mai tine vreo doua ca sa fac macar 5000km cu el (trebuie schimbat la 6000)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 orice producator iti recomanda sa-l schimbi dupa 6 luni, indiferent daca ai mers sau nu. La 1 an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 9, 2008 Autor Share Postat Iunie 9, 2008 La 1 an hotarati-va Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 La mine in manual scrie 20W40...probabil la vremea cand a fost scris ('92 cred) nici nu exista ulei sintetic. Si scrie sa-l schimbi la 6 luni sau 6000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Iunie 10, 2008 Autor Share Postat Iunie 10, 2008 Mai, da' ce aveti mai cu motul 7100? La mine merge brici.. Da, la mine la CBR scrie in manual 1 an sau 12000km. Evident ca il schimb la 6000-7000... dintre toate marcile de ulei pe care le-ai incercat pana acum motul 7100 e cel mai bun? cu ce ulei ai mers inainte? sau cu asta ai mers de cand ai motorul pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BackOn2Wheels Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 salutare! daca aveti ceva timp si sunteti ok cu engleza incercati sa parcurgeti link-urile astea, mie mi s-au parut clare si complete: astea discuta despre uleiurile de motor in general, nu doar pentru masini: http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html http://www.carbibles.com/viscosity.html asta e un faq chiar de la mobil: http://www.mobiloil.com/USA-English/MotorO...e_Oil_FAQs.aspx asta discuta aditivii pentru ulei: http://www.carbibles.com/snakeoil.html iar asta e o traznaie foarte interesanta (filtrare suplimentara cu magneti!): http://www.filtermag.com/ asfalt uscat tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Uleiurile sintetice exista de mai bine de juma' de secol. E copilaresc sa spui ca uite nene uleiul asta e cel mai bun. Interesanta treaba cu magnetii (in afara busonului magnetic), ideea exista tot de mai bine de juma de secol in circuitele de ungere la un alt tip de motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Ma bag si io in seama in discutia asta..desi nu sunt expert in uleiuri...eu am yacco mvx1000 full sintetic si merge ff bine. Voi ce ziceti e bun?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 salutare! daca aveti ceva timp si sunteti ok cu engleza incercati sa parcurgeti link-urile astea, mie mi s-au parut clare si complete: astea discuta despre uleiurile de motor in general, nu doar pentru masini: http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html http://www.carbibles.com/viscosity.html asta e un faq chiar de la mobil: http://www.mobiloil.com/USA-English/MotorO...e_Oil_FAQs.aspx asta discuta aditivii pentru ulei: http://www.carbibles.com/snakeoil.html iar asta e o traznaie foarte interesanta (filtrare suplimentara cu magneti!): http://www.filtermag.com/ asfalt uscat tuturor! un magnet de pus pe filtru gasesti si pe louis, se numeste filterplus. asta daca vrei sa dai 10 euro pe un magnet cand poti sa spargi un hard bulit si sa iei un magnet de acolo care e de multe, multe ori mai puternic si... moaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 De cand am motorul am mers numai cu Motul 300V, insa acuma am luat 7100 avand in vedere ca e certificat API SL (300V e doar API SG)Mai merg cu asta si, poate, la urmatorul schimb pun Motorex. Dar numai full synth. Nu pune motorex, este nasol...a pus un prieten si se aude motoru ca dreq. Ramai la 7100...pentru 20 de lei sau 50 de lei sa te tiganesti la un motor nu se merita.. Uleiul cel mai bun iti va tine motorasu in viata cat mai multi kilometrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 in legatura cu uleiul folosit..am citit in manual ca nu e recomandat sa pun ulei pe care sa scrie "energy conserving",uleiul pe care il am acum e motul dublu ester..si nu am gasit p nici unde daca e "energy conserving"..cum la urmatorul schimb as vrea sa bag catsrol vreau sa ma informez in leg cu problema asta dar nu gasesc p nici unde informatia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Inca nu m-a lamurit nimeni in legatura cu uleiurile Yacco...chiar nu stie nimeni??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Mobil 1 V-Twin oil is designed for air-cooled, large-displacement bikes. Because of their design, these engines can generate very high localized oil temperatures and high overall bulk-oil temperatures. Am cumparat la un moment dat din greseala un ulei pentru V2. Eu avand monocilindru. Si bine am facut sa nu il pun pe ala plecand de la premisa "las' ca merge si-asa". Pana la urma, fiecare ulei are un scop precis, si faptul ca scrie pe el ca e de exemplu ulei pentru masina, ulei pentru V2, ulei pentru eu stiu mai ce, chiar inseamna ca sunt diferente intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Nu pune motorex, este nasol...a pus un prieten si se aude motoru ca dreq. Ramai la 7100...pentru 20 de lei sau 50 de lei sa te tiganesti la un motor nu se merita.. Uleiul cel mai bun iti va tine motorasu in viata cat mai multi kilometrii. nu mai "canta dupe ureche", cu uleiurile tale..no offence.... ....motorex e in motgp de cand bunica era fata mare, bine ca acolo e cu totul altceva...si vii tu si zic ca e ulei prost si ieftin.....sa stii ca e la pret exact ca si motul si oricare alt ulei si la fel de bun sa vii la mine sa ti arat ca la motorex nu suna nici un culbutor sau altceva prin motor...ca multa lume ramane mirata ca nu se aude nimik la motorul meu si are 41 000 km la bord...motul nu mai pun ca zornaie distributia...e singurul motiv...si cu alte uleiuri nu mai vreau sa experimentez.....ca sa nu mai aud zornaiala aia in fine.....nu va mai prindeti urechile.. .ca un ulei e mai tare ca altul, ma refere la astea uzuale folosite la moto castrol, repsol, yacco, motul, motorex, elf, aral, mobil etc ...eu zic ca nu o aveti diferente majore intre ele.....pune fiecare ce vrea....tot secretul e sa l schimbi la timp si sa pui ce recomanda producatorul sau ceva compatibil cu ce recomanda el..ca unii daca stiu ceva mecanica?!....gata se pricep la uleiuri.......la ulei se pricepe numai producatorul, ca el a proiectat motorul respectiv si l a proiectat sa mearga cu un anumit(e) tip(uri) de ulei ...in rest ce zic unii altii sunt basme.......cum am zis una e sa canti dupa ureche si alta e pe note.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) atunci poate pun procycle, ca vad ca amicul nostru zice ca ii mergea brici! chiar nu stiu, puii mei. Io nu inteleg de ce vreti sa faceti astfel de schimbari. Pentru 20 de lei in minus? Daca iti merge bine cu uleiul care il ai, nu inteleg de ce trebuie sa experimentezi. nu mai "canta dupe ureche", cu uleiurile tale..no offence.... ....motorex e in motgp de cand bunica era fata mare, bine ca acolo e cu totul altceva...si vii tu si zic ca e ulei prost si ieftin.....sa stii ca e la pret exact ca si motul si oricare alt ulei si la fel de bunsa vii la mine sa ti arat ca la motorex nu suna nici un culbutor sau altceva prin motor...ca multa lume ramane mirata ca nu se aude nimik la motorul meu si are 41 000 km la bord...motul nu mai pun ca zornaie distributia...e singurul motiv...si cu alte uleiuri nu mai vreau sa experimentez.....ca sa nu mai aud zornaiala aia in fine.....nu va mai prindeti urechile.. .ca un ulei e mai tare ca altul, ma refere la astea uzuale folosite la moto castrol, repsol, yacco, motul, motorex, elf, aral, mobil etc ...eu zic ca nu o aveti diferente majore intre ele.....pune fiecare ce vrea....tot secretul e sa l schimbi la timp si sa pui ce recomanda producatorul sau ceva compatibil cu ce recomanda el..ca unii daca stiu ceva mecanica?!....gata se pricep la uleiuri.......la ulei se pricepe numai producatorul, ca el a proiectat motorul respectiv si l a proiectat sa mearga cu un anumit(e) tip(uri) de ulei ...in rest ce zic unii altii sunt basme.......cum am zis una e sa canti dupa ureche si alta e pe note.... Poti sa ai mama uleiului daca ai probleme cu lantul de distributie. Depinde si ce vascozitate ii pui. Spre exemplu, 10W40 la mine - motor sarit de 60.000km, merge bine, dar cand sunt calduri mari afara cam da chix si se aude motorul intr-un fel barbar. Acum am 15W50...am vrut sa vad cum merge si bineinteles au inceput si caldurile cat de cat, nimic nu se aude. Se incalzeste mai greu motorul, ceea ce este bine si ii ofera si o lubrifiere sporita. O singura data am pus Castrol, care nu e cu una cu doua, de ieri de azi pe piata si mi s-a facut uleiul negru dupa nici 1500 km. Am pus Motul sa vad cum este si nu am mai avut probleme cu uleiul. Cand il schimb are aproape aceeasi culoare ca si cand l-am pus. De restul? Nume de producatori de care abia am auzit, pot sa aiba o gramada de ani de experienta in spate...dar decat sa dau banii pe un ulei care nu stiu cum ma va tine, mai bine raman la motul. DA, recomand motul, nu imi iese nici un ban de publicitatea gratuita pe care le-o fac, dar mi-a satisfacut motorasul si in continuare il va satisface, mai ales la pornire. Folosesc Motul 300V, si pentru 20-30 de lei in plus la 4000-5000 de km ca sa nu stau sa repar mai apoi sa ma omoare la buzunar, sincer ies mai ieftin. P.S. Nu ma iau dupa ureche, ci ma iau din ce am vazut la al meu si la alte motorete cu uleiuri diferite. Editat Iunie 13, 2008 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) strumfule am pus 10w40 semisintetic... nu ca mi ar patina ambreiajul...ci ca la ala mi a tacut lantul de distributie..///adik nu mai vreau sa fac experimente.....sa zic de lant..se auzea numai la relanti uneori cu motul sau cand accelerai brusc si apoi dadeai drumul acceleratie la zero..se mai auzea si atunci.....nu era un sunet continuu sa faca ca o paraitoare, uneori nu zornaia delok..dar nu foarte deranjant kestia ca am bagat odata motorex si a tacut tot toarce ca pisica si fata de motul e mai silentios..parca e motor electric,cica la modelele 929, f4 si alte cateva tipuri e "normal" sa se auda zornaiala....din ce am citit si prin motolife....oricum nu prea a fost o reusita intinzatorul banuiesc am pus si motul 300V....kestia e ca la anumite ture simteam vibratii mai mari in ghidon si de acolo in maini in mers si la relanti se vedea in oglinzi...am prieteni cu 1000RR ..si ziceau ca tot asa vibra mai tare pe motul.... nu am zis ca motorexul tata lor... dar nici altii nu is mai high ca sa zic asa si aia care dau pe roata sa nu se astepte sa tina motorul oricat de fiabil ar fi el si cu mama uleiurilor survolaj.... mai stiu un cbr model ca al meu .....are 90 000 de km era in iasi...cu mootrex tinut...deci motorul ala suna impecabil si merge la fel Editat Iunie 13, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) stiu ca "merge" si cu semisintetic, ba chiar si cu mineral, insa nu as pune altceva inafara de FULL SYNTH in motorul meu. La fel si in masina. Incerc sa atasez si un PDF impartit in arhive, vezi la pagina 101. (unde are in fisier 1 inlocuieste cu .z01 extensia, si la fel si la 2 => .z02) am sa pun full data viitoare..dar sper sa nu mi revina zornaiala partiala acum ma uit si prin fisierele de la tiine Editat Iunie 13, 2008 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.