Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Mitas-urile au aderenta foarte scazuta atat pe asfalt curat cat mai ales pe asfalt ud.

 

Pe asfalt ud n-am mers tare cu ele. Dar pe uscat, E09 e impecabil. Am mers pe curbe destul de tare si n-am avut niciodata probleme cu aderenta. Am folosit E09 ani de zile si zeci de mii de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe asfalt ud n-am mers tare cu ele. Dar pe uscat, E09 e impecabil. Am mers pe curbe destul de tare si n-am avut niciodata probleme cu aderenta. Am folosit E09 ani de zile si zeci de mii de km.

Hai ca eu o tin tot pe a mea :) Nu ai folosit cumva si E-07?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe asfalt ud n-am mers tare cu ele. Dar pe uscat, E09 e impecabil. Am mers pe curbe destul de tare si n-am avut niciodata probleme cu aderenta. Am folosit E09 ani de zile si zeci de mii de km.

 

Asa credeam si eu. Dar cand am pus Karoo, mi-am dat seama ce inseamna aderenta pe asfalt la niste cramponate. In viitor vreau sa experimentez si Michelin T63/Desert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca eu o tin tot pe a mea :) Nu ai folosit cumva si E-07?

 

Am avut si E07. Sunt ok si alea doar ca la coclau nu se compara cu E09, cel putin spatele.

---

Andrei, in momentul in care ma lasam in curbe aproape pana la scarite pe asfalt uscat cu E09, chiar nu stiu ce-ar putea oferi in plus Karoo, exceptie facand asfaltul ud.

Si sa stii ca nu sunt fan Mitas. Le luam deoarece erau destul de ieftine fata de altele din categorie.

In alta ordine de idei, ia zi de unde iei Karoo si la ce pret?

---

Iar pentru restul, cel mai bine e sa incercati pe pielea voastra cauciucurile. Sunt multe "legende" care umbla din gura in gura si fiecare are o opinie care ar putea sa nu coincida cu a voastra dupa ce ati testat personal un cauciuc.

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am avut si E07. Sunt ok si alea doar ca la coclau nu se compara cu E09, cel putin spatele.

---

Iar pentru restul, cel mai bine e sa incercati pe pielea voastra cauciucurile. Sunt multe "legende" care umbla din gura in gura si fiecare are o opinie care ar putea sa nu coincida cu a voastra dupa ce ati testat personal un cauciuc.

Asta cu testatul pe propria piele e cam peste mana....nu o ard asa opulent! Nu pot sa-mi iau gume noi si daca nu-mi plac imi iau altele. Nu ma intelege gresit, nu-s d'ala de face concursuri de consum ca sa umplu 50 de pagini ca a mea consuma cu 0,0... mai putin dar nici sa arunc cu suticile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut [si inca am o urma doar acum de ] Karoo si confirm ca pe asfalt uscat si chiar si ud sunt foarte ok. In primele sute de km am avut o jena dar poate era din capul meu sau poate au avut un strat care s-a dus. Despre off sa fiu foarte sincer nu am ca termen de comparatie decat Haidi K60 si K60 Scout [doar spatele] si in mod clar sunt peste.Acum mi-am luat pt spate E09 Dakar si pt fata T63. O sa revin cu impresii dupa ce le pun pe mobra si le si tocesc un pic. M-am batut si pe mine gandul cu Desert dar spate pe 17 nu exista iar pretul este de asemenea destul de sus [ si nu stiu cam cati km tin].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu testatul pe propria piele e cam peste mana....nu o ard asa opulent! Nu pot sa-mi iau gume noi si daca nu-mi plac imi iau altele. Nu ma intelege gresit, nu-s d'ala de face concursuri de consum ca sa umplu 50 de pagini ca a mea consuma cu 0,0... mai putin dar nici sa arunc cu suticile...

 

Alege un profil care se potriveste tipurilor tale de drum. Ia un set de gume care se incadreaza categoriei si toceste-le. Daca esti multumit, ramai cu modelul ales. Daca nu, dupa ce ai scos untul din astea, ia altceva care merge in categorie. Oricum, intr-o categorie, diferentele intre gume sunt destul de mici.

Daca vrei strada, anakee, tourance etc.

Vrei si ceva drumuri forestiere usoare, K60, E07 etc.

Vrei ceva mai mult noroi, Karoo, Tkc, E09 etc.

Ma opresc aici deoarece vad ca ai 1200 si nu cred ca vei pune gume de cros.

 

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...........

Iar pentru restul, cel mai bine e sa incercati pe pielea voastra cauciucurile. Sunt multe "legende" care umbla din gura in gura si fiecare are o opinie care ar putea sa nu coincida cu a voastra dupa ce ati testat personal un cauciuc.

 

Mmm, e cam larga exprimarea

Daca tot fac parte din "rest" poate trebuie sa reiterez ca eu vorbesc doar despre ce am folosit si folosesc (pe AT), nu despre legende si basme auzite la carciuma :D

Am folosit atat Heidenau K60 cat si K60 Scout, iar acum am pe spate Continental pentru asfalt (Road Attack)

De asemenea am scris si despre TKC 80, pe care le-a pus Geza pe Transalp si care pe la 10.000 km aveau o uzura accentuata pe banda centrala, dar care mai "mergeau"

A, africana avea pe spate la momentul achizitiei un Mitas E-07, si la temperaturi mici (aprox 4-5 grade) imi fugea spatele in curbe pe asfalt uscat

Presupun ca "de vina" e si cuplul un pic mai mare al africanei fata de transalp si F650

Better? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajuta careva cu cateva inf ,inca nu is hotarat ca cauciuce sa imi iau,pe yamaha 660 tenere am avut mitas si veci nu imi mai iau ..... pe transalp si am avut anakee (super aderente pe asfalt ud si uscat pe of uscat no problem ud si noroi mam descurcat in orice situatie asa am cumparat transalpul nu erau noi si am facut 10 000 km ),tourance puse de noi ( nu asa aderente ca si anekee dar bune ca si anekee in rest am facut 14 mi km si inca mai mergeau 5 mii ) haidenau k60 (pe asfalt bune dar galagie mare pe noroi mult mai bune ca anekee si tourance dar iti da o siguranta pe noroi pana la momentul cand sigur pe ele faci mai mult decat pot si gata buba jos motorul am facut doar 2 000 km si schimbate ) continental escape noi ( ca si tourance se comparta dar crampoanele incep sa se uzeaze neuiform pe la 10 k )....... io nu fac mult noroi decat ocazional ( si atunci o fac lata ) deci io maxim as pune k60 in cel mai rau caz doarece fac si plimbari cu motorul de 5 mi km in concediu prin alte tari deci undeva la 75% on road .......din tot ce am incercat pana acuma anekee o fost cele mai bune pt mine dar inca caut si altceva

si amu intrebare

 

intrebare ......

1 la haidenau k60 sunt modele cu silicat ...ce inseamna asta tine mai mult sau adera mai tare si se termina mai repede

2 si ce diferenta sau ce reprezinta tt sau tl la unele cauciuce

3 o avut careva michelin sirac ...ceva pareri despre ele (cat o tinut ,uzura ,aderenta pe ud )

 

bani nu sunt o problema asa mare dar nu vreau sa schimb cauciucele tot la 10 mi si sa dau si o caruta de bani ( da stiu nu se poate closca cu pui si gaina cu ouo ).......si mitas ever nu imi iau

 

multumesc anticipat

Editat de fairplaybiker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Better? :)

 

 

Pentru mine e bine oricum :P. Iar cand am scris cele de mai sus sa stii ca n-am facut referire la tine si nici la altcineva in mod particular.

Pur si simplu cred ca cel mai bine e ca fiecare, pe cat posibil, sa testeze personal cauciucurile.

Pretentiile si asteptarile sunt diferite de la om la om. Daca spre ex. cineva spune ca heidenau k60 sunt excelente pentru off, altcineva poate sa pufneasca in ras la o asemenea afirmatie.

Cum am mai spus, consider ca diferentele de performanta intre cauciucurile din cadrul aceleiasi categorii sunt destul de mici. Foarte important este ca fiecare sa stie exact pe unde doreste sa bage mobra si in functie de asta sa aleaga un cauciuc din categoria potrivita dorintelor sale. As zice ca alegerea categoriei potrivite de cauciucuri e mai importanta decat alegerea unui cauciuc din cadrul unei categorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ajuta careva cu cateva inf ,inca nu is hotarat ca cauciuce sa imi iau,pe yamaha 660 tenere am avut mitas si veci nu imi mai iau ..... pe transalp si am avut anakee (super aderente pe asfalt ud si uscat pe of uscat no problem ud si noroi mam descurcat in orice situatie asa am cumparat transalpul nu erau noi si am facut 10 000 km ),tourance puse de noi ( nu asa aderente ca si anekee dar bune ca si anekee in rest am facut 14 mi km si inca mai mergeau 5 mii ) haidenau k60 (pe asfalt bune dar galagie mare pe noroi mult mai bune ca anekee si tourance dar iti da o siguranta pe noroi pana la momentul cand sigur pe ele faci mai mult decat pot si gata buba jos motorul am facut doar 2 000 km si schimbate ) continental escape noi ( ca si tourance se comparta dar crampoanele incep sa se uzeaze neuiform pe la 10 k )....... io nu fac mult noroi decat ocazional ( si atunci o fac lata ) deci io maxim as pune k60 in cel mai rau caz doarece fac si plimbari cu motorul de 5 mi km in concediu prin alte tari deci undeva la 75% on road .......din tot ce am incercat pana acuma anekee o fost cele mai bune pt mine dar inca caut si altceva

si amu intrebare

 

intrebare ......

1 la haidenau k60 sunt modele cu silicat ...ce inseamna asta tine mai mult sau adera mai tare si se termina mai repede

2 si ce diferenta sau ce reprezinta tt sau tl la unele cauciuce

3 o avut careva michelin sirac ...ceva pareri despre ele (cat o tinut ,uzura ,aderenta pe ud )

 

bani nu sunt o problema asa mare dar nu vreau sa schimb cauciucele tot la 10 mi si sa dau si o caruta de bani ( da stiu nu se poate closca cu pui si gaina cu ouo ).......si mitas ever nu imi iau

 

multumesc anticipat

tt- tube type

tl-tubeless

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As zice ca alegerea categoriei potrivite de cauciucuri e mai importanta decat alegerea unui cauciuc din cadrul unei categorii

Daca tot a ajuns discutia in punctul asta, vin si eu cu o intrebare, sunt curios ce pareri au altii. Referitor la alegerea categoriei de cauciucuri, deseori aud exprimari de genul 70% on 30% off, etc. Cand te referi la un set de gume procentele alea au o semnificatie destul de clara, dar cand te referi la un stil de mers/utilizare a lor nu. Ce ma nelamureste este in legatura cu ce factor e bine sa iti stabilesti acele procente, evident e vorba de o aproximatie grosiera:

1. km parcursi pe

- asfalt

- offroad - uscat

- offroad - noroi

2. timpul aferent parcurgerii km mentionati la (1)

3. importanta subiectiva, pt tine, a timpului petrecut pe respectivele tipuri de teren.

 

Spre exemplu, daca se iau in calcul km se va ajunge la un procentaj orientat mai mult spre asfalt decat daca se ia in calcul timpul. De ex te duci intr-o tura de o zi la munte, 70% din distanta o parcurgi pe asfalt, restul pe off, dar totusi majoritatea zilei o petreci pe aratura, si evident aceasta aratura e scopul iesirii deci foarte importanta.

Editat de deathu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In viitor vreau sa experimentez si Michelin T63/Desert.

Am avut in 2007 pe DR, pe vremea acea mi-sa parut cel mai moale cauciuc.

Am facut Transfagarasanul si ceva zone si sa cunoscut la uzura,,il cam mincase asfaltul, dar am ramas cu o impresie mai buna decit Mitas E 09.

post-39145-0-70529400-1366114239_thumb.jpg

post-39145-0-35501500-1366114272_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai PM,(ca sa nu fac reclama pe aici), eu dupa multe cautari am hotarat sa imi iau Dunlop Trailmax (nu TR91, de asfalt, ci Trailmax simplu). Sunt curios cum o sa se comporte, revin cu impresii dupa montaj

 

ma ajuta careva cu cateva inf ,inca nu is hotarat ca cauciuce sa imi iau,pe yamaha 660 tenere am avut mitas si veci nu imi mai iau ..... pe transalp si am avut anakee (super aderente pe asfalt ud si uscat pe of uscat no problem ud si noroi mam descurcat in orice situatie asa am cumparat transalpul nu erau noi si am facut 10 000 km ),tourance puse de noi ( nu asa aderente ca si anekee dar bune ca si anekee in rest am facut 14 mi km si inca mai mergeau 5 mii ) haidenau k60 (pe asfalt bune dar galagie mare pe noroi mult mai bune ca anekee si tourance dar iti da o siguranta pe noroi pana la momentul cand sigur pe ele faci mai mult decat pot si gata buba jos motorul am facut doar 2 000 km si schimbate ) continental escape noi ( ca si tourance se comparta dar crampoanele incep sa se uzeaze neuiform pe la 10 k )....... io nu fac mult noroi decat ocazional ( si atunci o fac lata ) deci io maxim as pune k60 in cel mai rau caz doarece fac si plimbari cu motorul de 5 mi km in concediu prin alte tari deci undeva la 75% on road .......din tot ce am incercat pana acuma anekee o fost cele mai bune pt mine dar inca caut si altceva

si amu intrebare

 

intrebare ......

1 la haidenau k60 sunt modele cu silicat ...ce inseamna asta tine mai mult sau adera mai tare si se termina mai repede

2 si ce diferenta sau ce reprezinta tt sau tl la unele cauciuce

3 o avut careva michelin sirac ...ceva pareri despre ele (cat o tinut ,uzura ,aderenta pe ud )

 

bani nu sunt o problema asa mare dar nu vreau sa schimb cauciucele tot la 10 mi si sa dau si o caruta de bani ( da stiu nu se poate closca cu pui si gaina cu ouo ).......si mitas ever nu imi iau

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are careva in dotare sau s-a dat cu Anakee 3 sau Metzler Next? Vreau sa le schimb si ma interesau astea ca par mai de strada si sper sa se patrateasca mai greu decat Tourance exp.

 

NEXT are Ianachim daca nu ma insel, ANAKEE 3 imi pun eu in vreo 2 saptamani, o sa gasesti detalii pe topicul de 1200GS/GSA cel mai probabil dupa ce apuc sa le fac rodajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"intrebare ......

1 la haidenau k60 sunt modele cu silicat ...ce inseamna asta tine mai mult sau adera mai tare si se termina mai repede

 

 

bani nu sunt o problema asa mare dar nu vreau sa schimb cauciucele tot la 10 mi si sa dau si o caruta de bani ( da stiu nu se poate closca cu pui si gaina cu ouo ).......si mitas ever nu imi iau

 

multumesc anticipat"

 

Heidenau produce o varianta de K60 M+S SiO2, destinata utilizarii in anotimpul rece (asfalt rece, asfalt ud, zapada, etc). Pneuri de iarna, cum ar veni... Continutul mare de SiO2 le face mai elastice la temperaturi scazute si, in consecinta, mai aderente. Evident, toate avantajele astea au un pret: utilizate pe asfalt cu temperatura ridicata, se duc foarte repede.

Informatii aici: http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/snow-tex-motociclete/k60-m-s-sio2

 

Nu stiu cum si unde ai folosit tu Mitas E09. Daca le-ai folosit preponedrent pe asfalt ud sau rece, iti inteleg reactia. Pe asfalt rece si/sau ud, trebuie grija mare cu ele, in schimb pe macadam, mocirla, iarba, pietris, etc, sunt fenomenale. Au tractiune, se descarca de noroi instantaneu si in consescinta, au grip chiar si in noroaie mari. Asadar, totul tine de cum le-ai utilizat.

Acum folosesc K60 Scout. Foarte bune pe asfalt, inclusiv ud ( le recomand pentru astfel de suprafata), pe drumuri de pamant, pamant cu pietris, etc, dar sunt dezastruase pe mocirla. Se incarca cu noroi si devin slicuri.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma nu mai incerc nimic si michelin anekee am montat asa ca pt mine si ce fac io asta ii cel mai bun compromis .....multumesc celer care mi-au raspuns

Daca vrei s-o arzi ca-n poza de profil, Anakee n-au sa te ajute prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat aseara pe mobra (aka Super Tenere 750) un set de Dunlop Trailmax, cele din poza de mai jos

 

Am apucat sa fac vreo 30 km cu ele, insa inspira incredere. Datorita formei profilului, se inclina "mai repede" pe curbe, insa fara a-ti da senzatia ca aluneca sau ca pierzi controlul. Pe advrider, cei care au avut modelul asta au zis asta ca e specific anvelopei respective. In rest, sunt nitel mai zgomotoase decat battlewing-urile de dinainte, insa ai senzatia ca se lipesc bine de asfalt. Cica ar fi si destul de longevive (bine, asta tine si de pilot).

post-33971-0-32923200-1366360052_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Trailmax (simplu, cum ii zici tu) pe vechiul XTZ660 si pot sa spun ca pe off nu am fost incantat. Prin noroaie hai sa zicem, dar pe iarba si pamant afanat greu de tot...iar ST are masa mai mare.

 

Culmea, acum tot de Trailmax am dat pe XT660Z-ul pe care mi l-am luat, dar am zis saru'mana ca sunt cauciucuri noi si nu a trebuit sa mai scot bani din buzunar. Am bagat-o un pic la mine pe camp si comportamentul e totusi diferit...dar si motocicleta e diferita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la mitas e-07 am citit ca tin 15000-20000km pe motoare mari st1200, gsa1200, stelvio ceea ce mi se pare perfect.

Asta e mai caut pareri ca nu as vrea sa dau banii pe niste gume de ebonita sa trag pe dreapta cand ploua. Sper sa nu fiu nevoit sa pun tot tourance/anakee

 

Pana la urma ai ajuns la ceva concluzii cu Mitas E-07 Dakar? Am tot sapat zilele astea prin mii de forumuri dupa recomandari de cauciucuri care sa faca ceva si offroad sa nu mai pedalez ca o ratza pe langa motor.

Am gasit niste filmuletze cu un neamt care si-a incaltat GS-ul 1200 cu cauciucurile astea si are o gramada de filmari cu go-pro pe youtube dintr-o excursie chiar prin romania, pe transalpina, transfagarasan, pe ploaie, offroad si mi s-a parut ca se comporta f ok gumele.

Furnizori ok pt mitas la noi care ar fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la mitas e-07 am citit ca tin 15000-20000km pe motoare mari st1200, gsa1200, stelvio ceea ce mi se pare perfect.

 

Nu te supara, unde ai citit asta?

Un GSA1200 termina orice cauciuc pe spate in maxim 10000 km (eu vorbesc de ce am vazut cu ochii mei, nu din reviste)

La fel si celelalte, sunt motociclete grele, cu cuplu mare, termina cauciucurile repede

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...