Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am dat si eu intr-o "buza" de asta cu 80 la ora convins ca nu are nimic, nu s-a stricat nimic dar m-a speriat bubuitura . Alta data am taiat camera la 110kmh pt ca nu era plombata soseaua (in amonte de Herculane) si nu mi s-a parut ca trozneste suspensia... poate ca era presiunea mai mica in anvelopa. Probabil ca si din cauza presiunii se rup spitele, ori anterioare interventii "neautorizate" la tensionarea spitelor

Nimic din astea. Sunt familiar cu buze de asfalt - de obicei in lucrari accelerez tocmai ca sa previn taieri de camera si altele. Sus in picioare si da-i cu 140. E cea mai buna metoda de a evita evenimente. Presiunea o verific cel putin o data pe saptamana cu manometru electronic. Obligatoriu se intampla in dimineata in care plec la plimbari departe de casa.

 

La roata nu se umblase de vre-o 3 ani. Nu a existat nici un eveniment clar in momentul ruperii. (doar chestii gen dat jos de pe cric, sau franare). Ruperea spitelor s-a produs la intervale de 500 - 700 km iar inlocuirea a fost acuta de unul din cei mai buni oameni in domeniu din bucuresti - Rabinu. (Tot de mana lui era facuta si verificarea anterioara prin 2008 - 2009 - pentru cine nu il cunoaste omul este extraordinar de meticulos cu multe roti centrate la activ ).

Oboseala materialului e singura care poate fi banuita.

 

O chestie care vad ca nu apare in discutiile despre cauciucuri de aici:

Cauciucurile cu laterale intarite - au peretele ceva mai rigid si permit rularea cu presiuni scazute si greutati mari. Am mers cu varianta reinf de la Heidenau k60 - cel clasic si am rulat fara mari necazuri cu presiune de 1.2 - fara evenimente aiurea (lovit janta, alunecat cauciuc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule coleg forumist Petrica , imi place ca esti constant in alegerea cauciucurilor de la ,, In momentul asta 99%, cred ca o sa iau Metzeler Karoo Traveler ! ,,la Haidenau k60 , acum eu ca si incepator in motor biciclism ce sa aleg

 

parerea dinainte sau cea de dupa?

 

 

Oricum sa ai multi km-metri cu ele fara incidente.

 

poti sa ne spui si noua cat te-au costat?

 

Domnule, ce sa-ti zic ?! ... apropo's de ,,constanta mea in alegeri", de fel ma entuziazmez repede, insa la fel de repede imi si trece !

 

Dupa multe ganduri, calcule, impresii, documentare am ajuns la concluzia ca varianta cu Karoo T nu este exact ce-mi trebuie ... de ce ? Nu pot spune ca la viata mea am rupt pamantul cu LC8-ul si am umilit orice posesor de EXC, sau ca am factut invidios orice endurist convins ! Este clar ca cu o astfel de vaca nu ai prea multe de spus la capitolul enduro, cu atat unul ca mine care si-a rupt o mana in septembrie 2012 si frica inca nu i-a iesit din cap (si poate nici nu o sa ii mai iasa definitiv, vre'o data) !

Este clar ca la mine ,,enduro" va insemna niste drumuri mai mult sau mai putin modernizate, insa ,,drumuri" ! Este clar ca voi merge destul pe sosea ... chiar am niste planuri de calatorie pentru vara asta, dupa ce-mi scot fiarele din mana, insa nu vreau pana atunci sa mai schimb o guma pe spate !

Ce e drept ... mi-as fi luat o pereche de Karoo 3, insa nu vreau sa fiu printre primi care testeaza aceste gume !

 

Pe cauciucul spate am dat 497.52 lei, iar pe cel de fata 265.94 lei. Cu transport cu tot (Fun Curier) ma costat 760 lei. Cauciucurile le-am comandat de la S.C. Maxi Scooter Import-Export , loc. Sag, jud. Timis. Comanda am facut-o online, fara sa dau vre-un telefon. Am fost sunat dupa 2-3ore de tanti Ramona care mi-a confirmat ca au gumele pe stoc si le vor trimite imediat. Dupa aceasta in 24 de ore cauciucurile erau in masina mea !

 

Pai, cere-i parerea dupa ce le ruleaza un pic. Nu?

 

Foarte corect !

 

Si mie-mi plac Karoo T dar se toaca prea repede mai ales spatele. Heidenau combina bine asfaltul cu off-roadu. Sunt sigur ca nu vei regreta.

 

Asta este unul dintre motivele principale !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule, ce sa-ti zic ?! ... apropo's de ,,constanta mea in alegeri", de fel ma entuziazmez repede, insa la fel de repede imi si trece !

 

Dupa multe ganduri, calcule, impresii, documentare am ajuns la concluzia ca varianta cu Karoo T nu este exact ce-mi trebuie ... de ce ? Nu pot spune ca la viata mea am rupt pamantul cu LC8-ul si am umilit orice posesor de EXC, sau ca am factut invidios orice endurist convins ! Este clar ca cu o astfel de vaca nu ai prea multe de spus la capitolul enduro, cu atat unul ca mine care si-a rupt o mana in septembrie 2012 si frica inca nu i-a iesit din cap (si poate nici nu o sa ii mai iasa definitiv, vre'o data) !

Este clar ca la mine ,,enduro" va insemna niste drumuri mai mult sau mai putin modernizate, insa ,,drumuri" ! Este clar ca voi merge destul pe sosea ... chiar am niste planuri de calatorie pentru vara asta, dupa ce-mi scot fiarele din mana, insa nu vreau pana atunci sa mai schimb o guma pe spate !

Ce e drept ... mi-as fi luat o pereche de Karoo 3, insa nu vreau sa fiu printre primi care testeaza aceste gume !

 

Pe cauciucul spate am dat 497.52 lei, iar pe cel de fata 265.94 lei. Cu transport cu tot (Fun Curier) ma costat 760 lei. Cauciucurile le-am comandat de la S.C. Maxi Scooter Import-Export , loc. Sag, jud. Timis. Comanda am facut-o online, fara sa dau vre-un telefon. Am fost sunat dupa 2-3ore de tanti Ramona care mi-a confirmat ca au gumele pe stoc si le vor trimite imediat. Dupa aceasta in 24 de ore cauciucurile erau in masina mea !

 

 

Foarte corect !

 

 

Asta este unul dintre motivele principale !

 

 

Mersi

 

, ai ales varianta m+s ? , ca si sfat incearca inainte sa pui camera sa dai cu putin talc.

 

toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UN NUMAR DE CONTACT PT. RABINU?SAU O ADRESA ?POATE AVEM NEVOIE SI E BN DE STIUT.MS

il intreb maine daca imi da voie sa ii pun telefonu pe net. pana atunci iti pot da pe pm daca ai nevoie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate pune rimlock - necesita gaurire la mobrele care nu au deja gaura pt asa ceva.

Daca mergi preponderent pe strada si pe trasee lejere nu ar trebui sa te obosesti cu unul. E necesar doar la presiuni foarte scazute in roti

Necesita reechilibrarea rotii odata ce il pui.

 

daca vrei sa cumperi - un exemplu:

http://shop.touratech.com/catalogsearch/result/?q=tyre+bracket

 

sub 30 euro 2 bucati - doar sa alegi bine dimensiunile.

Presupun ca o comanda touratech nu mai prezinta secrete - sunt variante fara comision sau transport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi

 

, ai ales varianta m+s ? , ca si sfat incearca inainte sa pui camera sa dai cu putin talc.

 

toate cele bune.

 

Da, sunt varianta M+S !

Stiu faza cu pudra de talc. De obicei camerele noi au asa ceva pe ele si oricum intentionez sa-mi iau si o pereche de camere d'ale groase (5mm) Super Heavy Duty ... su cum s'or numi !

 

Baft mare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intentionez sa-mi iau si o pereche de camere d'ale groase (5mm) Super Heavy Duty ... su cum s'or numi !

 

Eu as zice sa te mai gandesti... daca mergi mult si tare pe asfalt nu sunt deloc cea mai buna optiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... ma gandeam ca, fiind asa groasa, nu o dovedeste orice cuisor !

 

in schimb o sa se incinga ca dracu' cu problemele de rigoare ( uzura mai rapida a cauciucului de exemplu, probabil pericol mai mare de explozie, variatie mai mare de presiune cald-rece ). 5mm e exagerat pt strada.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... ma gandeam ca, fiind asa groasa, nu o dovedeste orice cuisor !

daca un cui trece prin cauciuc crezi ca se mai impiedica de camera ?

Sincer eu prefer ca daca integritatea e afectata (se ciupeste) sa iasa aerul ca sa o vad - nu sa cedeze cand vrea ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica oamenii astia au dreptate in ceea ce spun referitor la scaderea performantelor din cauza camerelor groase. Ceea ce nu spun este la a cata zecima este diferenta.

De principiu au dreptate insa eu am mers multi km si pe sosea si in afara ei cu camere din astea fara vre-o problema. Si m-am gandit exact ca si tine ca vreau niste camere rezistente . Nu stiu daca m-au ajutat cert e ca singura data cand am facut pana a fost atunci cand nu am avut camera de schimb la mine [o dadusem cuiva care nu avea cu un we inainte]

De asemenea insa schimb camerele odata cu anvelopele cel putin asa am facut pana acum. Desi la cat de repede s-au dus Karoo-urile astea cred ca mai las camerele un rand de gume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica oamenii astia au dreptate in ceea ce spun referitor la scaderea performantelor din cauza camerelor groase. Ceea ce nu spun este la a cata zecima este diferenta.

De principiu au dreptate insa eu am mers multi km si pe sosea si in afara ei cu camere din astea fara vre-o problema. Si m-am gandit exact ca si tine ca vreau niste camere rezistente . Nu stiu daca m-au ajutat cert e ca singura data cand am facut pana a fost atunci cand nu am avut camera de schimb la mine [o dadusem cuiva care nu avea cu un we inainte]

De asemenea insa schimb camerele odata cu anvelopele cel putin asa am facut pana acum. Desi la cat de repede s-au dus Karoo-urile astea cred ca mai las camerele un rand de gume.

Hai la tubeles neamule! ERU-le pt tine gratis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan, astazi la ora 9.45 am montat noile cauciucuri tubeless pe rotile de freewind si le-am umflat la 2,5 adm. La ora 18.00 aveau aceeasi presiune.

In concluzie, lucrare de nota 10+.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...