b374 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 mi-e greu sa inteleg unele chestii din ultima pagina, gen cine la cine raspunde dati si voi quote ca e greu de follow. in fine, cred ca o sa incerc si eu odata t63 pe tenere candva. idei pt 120/80 18" in ideea mixt? adica nu platforma si distractie inseamna 60 - 100km de asfalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) e vreo diff intre e09 vechi si e09 dakar pe ud? Nu am folosit decat E09 vechi. Dakar niciodata. Nu stiu cum e. Cu toate astea am preferat E09 vechi fata de alte cauciucuri mixte deoarece puneam accentul pe offroad. Pe asfalt mergeam incetisor. Karoo a fost mai aderent pe asfalt, si uscat si ud. Probabil are compozitia superioara lui E09. Iar pe offroad a fost mai bun decat E09 pt ca are crampoanele mai agresive. Doar ca a fost mai scump si s-a tocit repede. b374, la genul de iesiri pe care am inteles ca le faci, eu cred ca un cauciuc din gama T63 este cel mai indicat. Ai roata de 18'' pe Tenere? Ca să răspund pentru mai sus : T63 / E09 nu mi-aş pune pe motocicleta all-round, sunt prea slabe pentru asfalt. Iar diferenţa am simţit-o bine de tot între cauciucuri MULT mai asemănătoare faţă de ce ai precizat tu : Karoo T şi TKC80 . Si care ar fi diferentele intre KarooT si TKC? Sunt curios. Plusuri si minusuri pt fiecare. D-astea ma gandesc sa port pe AT dupa ce voi termina T63-ul. Editat Aprilie 18, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Am discutat pe tema asta acum un an : /index.php?/topic/224462-cauciucurile-onoff/?p=3485995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Aha. Uitasem. TKC zici ca te-a tinut 5 mii km pe AT. Cat ma tinut pe mine Karoo pe Tenere. Am mai mers eu 2 mii km cu el dar deja imi era teama de explozii de la tocire. Intrebare: Cat te-a tinut KarooT? Mai mult decat TKC? Sau n-ai apucat sa faci km cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 b374, la genul de iesiri pe care am inteles ca le faci, eu cred ca un cauciuc din gama T63 este cel mai indicat. Ai roata de 18'' pe Tenere? tenere e 17 130/80, wrr e 18 120/80. T63 e pe ambele. pe tenere pana acum tkc a facut cam tot ce am vrut, pe wrr am niste mizerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Intentia mea n-a fost de a polemiza cu cineva sau de a obtine bani pe gume. Am intrebat daca exista cineva amator de coclauri si echipat cu gume de asfalt, care este interesat de un schimb cu mine. In felul asta, eu nu le mai tocesc aiurea, iar el nu-si mai tine in frau adrenalina. Sa-mi spuna Andry ca sunt un escroc care vrea sa insele pe nu stiu cine, e cel putin ofensator pt mine si deloc adevarat. Acum m-am facut inteles? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Ofensator este şi modul în care ţi-ai prezentat produsul, ai venit spunând că ai mere pădureţe, dar sunt acelaşi lucru cu merele Ionatan şi deci vrei ceva la schimb pe merele tale calitate Ionatan. Dacă înţelegi, bine, dacă nu, iar bine. Karoo T m-am ţinut la fel de mult, dar nu le-am folosit fiind la fel de încărcat, am umblat numai singur. Asta s-a văzut şi la plăcuţele de frână, atunci când am avut TKC80 am schimbat gumele, plăcuţele şi uleiul în acelaşi timp. ( toate puse şi schimbate în acelaşi moment ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Are cineva e10 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 (editat) salut! cu ce pot lipi pe cercul rotii banda aia de cauciuc care protejeaza camera de aer de spite ? prenadezul e ok, sau se foloseste altceva ? multumesc! Editat Aprilie 23, 2014 de dot977 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 In principiu, banda respectiva nu se lipeste. Ea trebuie sa fie un inel, infinita, sa nu aiba capete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 mie imi pare ca nu se muleaza prea bine, d-aia vreau s-o lipesc de cerc. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Pai poate e prea larga. Poti sa-i pui prenadez. Nu are ce sa strice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Dacă ţi se pare prea largă o poţi scurta, nu neapărat s-o tai ci doar să o pliezi şi s-o lipeşti de ea însăşi ( fie cu prenandez, powertape şi altele ). Am înlocuit de mult benzile acelea cu powertape şi nu mai am grija lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Oare daca dai cu banda de izolat direct peste piulite, nu etanseaza tube less? Am lipit un furtun cu antigel la un diesel si nu a curs ... Tessa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Cu tubeless parca Bogdan Harea are ceva experiente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Nu merge cu bandă adezivă, fie ea cât de scumpă şi performantă. La fel nu merge nici cu gluegun, aplicat pe fiecare niplu. În schimb merge cu orişice silicon, pe care să-l laşi la uscat timp suficient ( eu am lăsat 3 zile, după cum indica producătorul ), peste care am aplicat powertape pentru a proteja stratul la montarea anvelopei. Am mers cu presiuni de până la 3atm fără a avea vreodată probleme. Aerul are moleculele ( sau ce-or fi ele ) mai mici faţă de apă, de aceea sunt respirante şi membranele impermeabile GoreTex, SimpaTex şi ale lor derivate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 In timp, aerul trece si prin cauciuc. D-aia se dezumfla rotile dupa o perioada mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Dacă ţi se pare prea largă o poţi scurta, nu neapărat s-o tai ci doar să o pliezi şi s-o lipeşti de ea însăşi ( fie cu prenandez, powertape şi altele ). Am înlocuit de mult benzile acelea cu powertape şi nu mai am grija lor. power tape direct peste nipluri, sau peste banda aia de cauciuc larga ca s-o fixeze mai bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Ideea acestei benzi este sa protejeze camera de eventualele frecusuri cu niplurile spitelor. Daca pui power tape peste banda (talon ii zice la biciclete) nu vad cum ar putea-o fixa, daca zici ca e prea larga. Poti sa pui doar power tape in mai multe straturi, pana ajunge la o grosime pe care o vei considera tu suficienta sa nu iasa niplurile sa frece camera. Acest lucru se poate intampla mai ales daca se ruleaza cu presiuni mici in roti, voit sau accidental. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Stiu la ce foloseste banda de protectie, dar nu sunt convins ca banda power tape e la fel de rezistenta in timp. Vechea banda de cauciuc era uscata si la palpare avea textura cam rugoasa, mare miune ca n-am facut niciodata pana. Nu stiu cum se prezinta in timp banda power tape, d-aia i-am intrebat pe cei care la montarea cauciucului au folosit-o. Eu am cerut banda de protectie pt janta de 17, dar pe ea scrie 18/19. Pe fata au nimerit-o bine. Asta de 18/19 nu e f larga, dar nici nu se muleaza bine. Ma enerveaza faptul ca pt a comanda alta potrivita, mai scump e curierul, pe langa timpul pierdut si imposibilitatea de a face o tura cu noile gume weekend-ul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 (editat) Power tape este o banda cu ceva fibre in ea este rezistenta la intinderea dar nu cred ca etanseaza, nu este banda pt izolatii electrice, dar romanul foloseste termenul pt ca este cool. Editat Aprilie 25, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 25, 2014 Share Postat Aprilie 25, 2014 Power tape vs duct tape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Păi şi cine s-a referit la power tape ca fiind electrical tape ( bandă izolatoare ) ? Power tape = duck tape = duct tape. Trage ceva bandă de lipit peste acea bandă de cauciuc şi plimbă-te, nu vă mai faceţi atâtea probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Vechea banda de cauciuc era uscata si la palpare avea textura cam rugoasa, mare miune ca n-am facut niciodata pana. Te rog sa ma ierti ca te intreb, dar tu ai scos o anvelopa pentru prima oara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Te rog sa ma ierti ca te intreb, dar tu ai scos o anvelopa pentru prima oara? Da ! Este prima motocicleta cu roti spitate pe care o am. Pana acum am avut doar vehicule cu roti tubeless, insa n-am facut niciodata pana. La dejantare mi-au lasat banda aia care protejeaza spitele pe jante si am observat in ce stare se afla. Vechile anvelope au facut obiectul unui schimb, iar pana au sosit noile gume am avut timp sa inspectez starea rotilor si sa le duc la centrat. Cand schimb anvelopele ma duc la vulcanizare, nu le schimb eu. La motoare am dat intotdeauna mai multi bani pt demontarea rotilor/dejantare ( prin comparatie cu masina), dar imi convine ca nu mai stau sa surubaresc eu . Bicicleta lui fii-miu am dus-o in portbagaj la vulcanizare, nici macar n-am luat chei pt demontarea rotii care avea pana, s-au descurcat baietii de la vulcanizare. N-am nici timp, nici chef si nici veleitati de mecanic. Ai vreo problema cu felul meu de-a fi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.