Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Review pt MT21 120/80 18 - bun, dar... scump rau. Si moale. N-am avut parte de noroaie teapene, doar asa... de amuzament, dar fatza de Trailwing dinainte e mult peste. No drama pe asfalt. TKCul (mai batran, e drept) de pe Tenere il derapez si-mi da senzatii tari mai repede ca asta. Si TKC era in lista mea de "best of". Din pacate, nu cred ca ma tine prea mult la un 70-30 ( on-off ) ca nu poti din Bucuresti sa scoti mai bine de atat... ai 200km dus-intors pana la distractie oricum ai lua-o ceea ce oricum il pune intr-o pozitie cam nasoala, adica daca chiar ai raport mai mare de off, bagi ceva mai agresiv - si mai ieftin. In functie de cum decurge treaba pe viitor, de la on la off T63, AC10 sau Metz Six Days next.

Cele enumerate de tine sunt destinate cu precadere competitiilor, pe asfalt cred ca iti vor da senzatii tari de tot. Daca zici ca ai de facut atat de mult pe asfalt, pana la locul de joaca, tot Mitas E09 sau Karoo (nu T) sunt cel mai bun compromis, datorita profilului mai agresiv si a comportamentului acceptabil pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cele enumerate de tine sunt destinate cu precadere competitiilor, pe asfalt cred ca iti vor da senzatii tari de tot. Daca zici ca ai de facut atat de mult pe asfalt, pana la locul de joaca, tot Mitas E09 sau Karoo (nu T) sunt cel mai bun compromis, datorita profilului mai agresiv si a comportamentului acceptabil pe asfalt.

 

t63 e mai stradal ca mt21. ac10 le stiu si merg. sunt un fel de endurocross generic. am rupt curbele in tandem cu un xr cu ac10. metz-ul, e totusi 6 days, au si legaturi si nu merg ca ochiu mortului pe ele.

 

mitas e09 si karoo sunt de vacute.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

A incercat cineva Sava MC60 Getaway ? Par foarte 50/50, mai ales ca difera modul in care pot fi montate - le pui intr-o directie, te tin mai mult. Le schimbi directia de rotatie, ai tractiune mai buna in off.

http://rawhyde-offroad.com/sava/index.html

Ca durata de viata am inteles ca, montate pe pozitia "on road", tin cam 9-10mii km. Tractiune buna etc

post-40715-0-18110700-1417640200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva Sava MC60 Getaway ? Par foarte 50/50, mai ales ca difera modul in care pot fi montate - le pui intr-o directie, te tin mai mult. Le schimbi directia de rotatie, ai tractiune mai buna in off.

http://rawhyde-offroad.com/sava/index.html

Ca durata de viata am inteles ca, montate pe pozitia "on road", tin cam 9-10mii km. Tractiune buna etc

 

par un tkc cu un profil oarecum directional. pt ce te intereseaza? bmw sau ktm? pp ca pt bmw?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te crampona așa tare de dimensiunile date de fabricant. Eu de ex pe spate ar trebui sa am 150 si sunt la al doilea cauciuc cu 130 pe anul asta. Am avut si 140 cam 2 culmea e ca 150 am avut o singura data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am vb eu cu cei de la anvelopemoto.eu, ziceau ca au tkc70 in stoc la furnizor si imi pot aduce cam in 3-4 zile. Mai ieftin decat la ei nu am gasit.. cu ce distribuitori am mai vb mi-au dat pret cam cu 20% mai mare

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heidenau K60 si K60 scout!Testate si raportul pret/calitate e ok!

Distribuitor si retailer aici:http://www.heidenau.ro/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Mie foarte bune mi au parut Karoo3. As zice bestiale char atat on si off.

Tin mai mult decat TKC80, pe asfapt merg senzational de bine, nu misca nici pe ud nici pe rece, iar eu dupa cca 7000km pe spate tot mai aveam 4 mm pe centru din cei 10.

 

Acum mi am luat Mitas E09 pe spate si pot sa spun ca in teren sunt un vis. Nici pe asfalt nu a fost rau, dar nu am apucat sa ma dau mai mult de 200km. Inca o observatie, daca cineva vreau cauciucuri mai off pt BMW -- 150/70/17 de pe 1xxx pot fi inlocuite cu succes cu 140/80-17. O sa fie chiar mai ok in teren ca au balonajul mai mare, iar un E09 Dakar TT merge perfect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am postat mesajul anterior, nu am avut timp...postasem mai intai intr-un topic de off road...si cred ca am tot scris vreo 20 de randuri...dar am propus sa fie sterse, pentru ca nu isi aveau locul. acum am nitel timp sa povestesc despre heidenau k60 scout http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-21-front/ asta e pe fata...si pe spate: http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-140130-rear/ l-am pus pe cel de 130. gumele pe care le-am dat jos au fost tot de la heidenau, tot k60, dar cele simple si ceva mai ieftine m-au tinut vreo 22 sau 23 de mii de km...pe spate era destul de uzat, incepuse sa faca colturi, deoarece se uzase mult pe centru, iar cel de pe fata ar mai fi mers inca cateva mii. inca ar mai putea fi folosit, cred. m-am echipat cu scout pentru ca am tot citit bloguri externe scrise de diversi calatori pe continente. toti erau foarte incantati de ele. tin minte de doi dintre ei, tata si fiu, care au parcurs in mai putin de un an 100.000 km cu 4 cauciucuri heidenau scout...si erau foarte incantati de ele. unul singur am gasit ca era nemultumit, dar cred ca isi alesese gumele prost, facand marea partea a drumului pe asfalt, parca vreo 90 % din drum...strabatand africa. dar nu s-a plans de uzura, ci de aderenta pe asfalt ud in curbe. inca nu le-am testat pe pietris, nisip sau noroi adanc si moale, deci nu stiu sa spun cum s-ar comporta. pe asfalt sunt ok, nu sunt ca cele destinate asfaltului, dar pt un on/off isi fac treaba cu prisosinta. aproape ca uitasem cat de mult ma pot inclina in curba cu monocilindrul meu. cele vechi de pe spate, cum spuneam, incepusera sa aiba colturi si nu mai aveau un contact bun in curbe. pe teren accidentat, pamant tare mai ales...sunt super. ma descurc mult mai bine pe iarba si pe teren moale, chiar si cu noroaie cu balti. sunt foarte multumit de ele pana acum. dupa structura, ar trebui sa se descurce foarte bine pe pietris si radacini. iar in privinta duratei de viata, doar daca esti pretentios le schimbi dupa 15 mii de km, altfel pot ajunge la 20 de mii, mai ales fata...dupa cum spun cei care le-au folosit http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-21-front/review-45/ http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-140130-rear/review-44/ ca pret, ar ajunge mai putin de 90 euro bucata. nu mai scumpe decat concurenta tkc continental, dar mai durabile, da (si mai bune, parerea mea) :) am mai citit ca cele de spate de 150 nu ar chiar la fel. ba dimpotriva

Editat de shrek1974
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu nu are banda pe centru.

poate ca e model mai nou decat cel pe care l-ai vazut tu. al meu arata cam asa

http://anvelopemoto.eu/images/watermarked/1/detailed/6/k60scout_pfrb-m4.jpg

am luat exact asta : 130/80-17 65T TL M+S K60 Scout

 

este 130-ul din fotografia atasata...si nu are nicio banda pe mijloc

post-18139-0-47666700-1425296454_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

130-ul pe 17 nu are banda aia pe mijloc.

140 o are si intr-adevar e nasol pe off din acest motiv dupa ce ajungi la ea, pt ca atunci când este nou, cauciucul are banda aia mai jos [evident sunt oameni care o taie pe masura ce se uzeaza guma].

150 nu are nici o legatura cu celelalte, zici ca nici nu e acelasi model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e putin off topic, dar spuneti-mi si mie daca stie cineva unde pot schimba un cauciuc spate pt ca la mine in judet nu mi-l schimba nimeni, am roata spitata pe bmw, e mai noua capra si nu se risca nimeni ca le e teama sa nu o zgarie, deformeze, etc, bine nici eu nu vreau asa ceva. M-ar interesa ceva din zona Sibiu, Alba, care sunt mai aproape de HD.Mersi mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca e putin off topic, dar spuneti-mi si mie daca stie cineva unde pot schimba un cauciuc spate pt ca la mine in judet nu mi-l schimba nimeni, am roata spitata pe bmw, e mai noua capra si nu se risca nimeni ca le e teama sa nu o zgarie, deformeze, etc, bine nici eu nu vreau asa ceva. M-ar interesa ceva din zona Sibiu, Alba, care sunt mai aproape de HD.Mersi mult.

 

si daca footeai o pana la 200km de casa? ce faceai? o rezolvai in prima vulcanizare sau platforma pana acasa / unde ti-o rezolva careva "chirurgical"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti spun ca la orice vulcanizare o roata pe 17 se rezolva.

Si mie imi era teama de zgariat jante si d astea -- pana ce am facut 4 pene anul asta...nici una acasa!

PS: pe mine ma bate gandul sa imi pun pe GS Mitas e09 -- 140/80-17 :D

Pareri?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bate gandul sa imi pun pe GS Mitas e09 -- 140/80-17 :D

Pareri?!

 

Da, dar sa fie Dakar. E foarte secsi dunga aia galbena de pe el.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu nu are banda pe centru.

poate ca e model mai nou decat cel pe care l-ai vazut tu. al meu arata cam asa

http://anvelopemoto.eu/images/watermarked/1/detailed/6/k60scout_pfrb-m4.jpg

am luat exact asta : 130/80-17 65T TL M+S K60 Scout

Ma bate si pe mine gandul sa schimb Tourance-le cu K60 Scout, insa am fost surprins sa aflu ca exista doar varianta TL si nu TT pe dimensiunile mele de Dakar. Stiu, le voi utiliza cu camera insa nu exista nicio alta diferenta intre ele? TL nu este oare mai greu fata de un tube type datorita unui strat interior de butyl care "tine" aerul, un fel de camera? Nu exista diferente la talon, in sensul ca la TL este ceva mai mare pentru a se fixa mai bine de janta?

» Post actualizat in 03 Mar 2015 16:11

Citeam acum cateva opinii pe advrider: ... Anyway, tube in a tubless: Huge pain in the ass. Rather, harder than it has to be. Tubeless is way stiffer and heavier, so you have to deal with that AND not pinching a tube at the same time. Plus, bonus if you have a tubeless wheel cause now you have an air pocket between the inflating tube and the now seated tubeless tire, really hard to get it to seat up correctly.

 

Si altceva, cum ca in cazul utilizarii de camera in TL ar trebui scazuta viteza la nivelul imediat urmator, de la T la S de exemplu... You can do it, all the manufacturers might say is to consider the speed range dropped by one level.

Editat de Razvan G
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...