ERU Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Doua probleme am sesizat la E09 (clasic, nu dakar):1. pe asfalt ud si rece trebuie grija mare; 2. cauciucul fata l-am uzat prematur si motocicleta a devenit foarte instabila atat in off cat si pe asfalt. Sincer cred ca treaba asta nu mai e de actualitate, acum aproximativ 1 an, mi-am pus pe mobra E09 simple, că n-am gasit Dakar, si am mers 3 zile pline pe ploaie, basca si la temperaturi mici. Nu am simtit vre-o problema de aderenta, dar nici nu pot spune ca m-am dar racing. Si la mine s-a uzat disproportionat de tare fata[adica cam la fel ca spatele], dar asta si din cauza ca, abuzez de frâna fata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Doua probleme am sesizat la E09 (clasic, nu dakar):1. pe asfalt ud si rece trebuie grija mare; 2. cauciucul fata l-am uzat prematur si motocicleta a devenit foarte instabila atat in off cat si pe asfalt. Sincer cred ca treaba asta nu mai e de actualitate, acum aproximativ 1 an, mi-am pus pe mobra E09 simple, că n-am gasit Dakar, si am mers 3 zile pline pe ploaie, basca si la temperaturi mici. Nu am simtit vre-o problema de aderenta, dar nici nu pot spune ca m-am dar racing. Si la mine s-a uzat disproportionat de tare fata[adica cam la fel ca spatele], dar asta si din cauza ca, abuzez de frâna fata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 (edited) Sincer cred ca treaba asta nu mai e de actualitate, acum aproximativ 1 an, mi-am pus pe mobra E09 simple, că n-am gasit Dakar, si am mers 3 zile pline pe ploaie, basca si la temperaturi mici. Nu am simtit vre-o problema de aderenta, dar nici nu pot spune ca m-am dar racing. Si la mine s-a uzat disproportionat de tare fata[adica cam la fel ca spatele], dar asta si din cauza ca, abuzez de frâna fata. Daca este cum spui, as lua din nou Mitas-ul in calcul, cel putin pentru spate. Ma bate gandul la o combinatie TKC 80 sau Karoo T - fata, Mitas E09 - spate. Edited March 9, 2015 by xt600 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shrek1974 Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Daca faci off road pe uscat, Scout isi face treaba ok. Nu ai tractiunea unui pneu cramponat, dar in majoritatea situatiilor performeaza bine. Este un all rounder excelent. Mare grija, insa, pe drumuri mocirloase, nu se descarca si se transforma in slic. In astfel de conditii, Mitas E09 sunt suverane. Doua probleme am sesizat la E09 (clasic, nu dakar):1. pe asfalt ud si rece trebuie grija mare; 2. cauciucul fata l-am uzat prematur si motocicleta a devenit foarte instabila atat in off cat si pe asfalt. Sper sa te pot contrazice. Weekendul urmator voi cauta cauta noroiul. Imi pare ca ar fi spatiu suficient intre crampoane, cat sa se poata elibera si sa nu se transforme in slic... Moneda de 5 bani incape complet, iar cea de 10 sta aproape lipita intre crampoane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Sper sa te pot contrazice. Weekendul urmator voi cauta cauta noroiul. Imi pare ca ar fi spatiu suficient intre crampoane, cat sa se poata elibera si sa nu se transforme in slic... Moneda de 5 bani incape complet, iar cea de 10 sta aproape lipita intre crampoane Vorbesc din experienta directa. Folosesc de ceva vreme Scout, astfel incat le inteleg comportamentul si pot face comparatii. Desigur, mai este si o chestiune care tine de consistenta noroiului (prin zona mea sunt noroaie argiloase, grase, cum se spune, care adera foarte bine la pneu), dar sa fie clar, un Scout nu descarca asa cum o face un pneu cramponat. Scout este un all rounder, care face de toate, in niste limite, in timp ce profilele gen TKC 80, Karoo, E09, etc, sunt destinate preponderent suprafetelor neasfaltice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Daca este cum spui, as lua din nou Mitas-ul in calcul, cel putin pentru spate. Ma bate gandul la o combinatie TKC 80 sau Karoo T - fata, Mitas E09 - spate. am pe spate e09 dakar si in afara de zgomot nu am simtit ca este mai slab aderent pe asfalt decat tkc, dar am mers mai precaut pt ca ma asteptam sa fie, in enduro nu exista comparatie . Cumpara cu incredere e09 ! pe fatza am tw301... am mers si duminica cu 150 pe Valea Oltului Daca pui T63 astept pareri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 am pe spate e09 dakar si in afara de zgomot nu am simtit ca este mai slab aderent pe asfalt decat tkc, dar am mers mai precaut pt ca ma asteptam sa fie, in enduro nu exista comparatie . Cumpara cu incredere e09 ! pe fatza am tw301... am mers si duminica cu 150 pe Valea Oltului Daca pui T63 astept pareri. Pe E09 il cunosc bine, ma rog, varianta de acum cateva sezoane. Despre E09 Dakar nu stiu nimic. Colegul ERU spunea ca s-au mai schimbat treburile cu E09 si ca ar avea o aderenta mai buna pe asfalt, decat pana acum, de aceea ma gandeam sa revin la el. Despre T63 nu am informatii... ca profil pare sa joace in aceiasi liga cu E09. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrei belcic Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 (edited) T63 e mai bun in off decat E09. Si mai bun si pe asfalt decat fostul E09. T63 mi s-a parut similar cu fostul Karoo simplu. Dar ambele, T63 si Karoo se tocesc muuult mai repede decat fostul E09. Despre actualul E09 nu pot sa zic nimic pt ca nu am folosit. Dar in off, astea 3 sunt cele mai bune din categoria cramponatelor pt vaci. Acum, pt AT, am doua randuri de cauciuce: T63 si Tourance. (n-am mai luat Escape, pana la urma; pt ca nu aveau pe stoc....) Si nu cred ca voi combina cauciuce: ce e valabil pt spate mi se pare valabil si pt fata. La fel cum pe asfalt simt nevoia de aderenta mai mare pe fata, si in off vreau sa ma bazez pr cauciucul fata. Deci ori cramponate amandoua, ori de asfalt amandoua. Edited March 9, 2015 by andrei belcic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bocosb Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Am dat peste cauciucurile astea pe advrider.. DIY trail tire ) La baza au Conti trail attack 2 si facute modelele cu tire groover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivi Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 (edited) Am dat peste cauciucurile astea pe advrider.. DIY trail tire ) La baza au Conti trail attack 2 si facute modelele cu tire groover 060_zpsd52ce73f.jpg bine ca nu a modificat AT-urile din spate sa le puna pe mobra Edited March 12, 2015 by xtrblack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
costinush Posted March 27, 2015 Share Posted March 27, 2015 Am citit intr-o revista germana "TOUREN-FAHREN" despre cauciucurile pentru enduro cele mai actuale(Enduro-Reifen fur Strassen und Pisten): - AVON: - DISTANZIA 70% asfalt - 20% Offroad cca. 208e - STORM 3D X-M 100% asfalt cca. 227e - TRAILRIDER 80& asfalt - 20% offroad - BRIDGESTONE: - A40 ADVENTURE 85% asfalt - 15% offroad cca. 195e - BW501/BW502 85% asfalt - 15% offroad cca. 195e - T30 100% asfalt cca. 214e - CONTINENTAL: - TRAILATTACK 90% asfalt - 10 % offroad cca. 204e - TKC90 60% asfalt - 40% offroad cca. 220e - TKC80 30% asfalt - 70% offroad cca. 190e - DUNLOP: - ROADSMART 100% asfalt 127e - TRAILSMART 90%asfalt - 10%offroad cca. 215e - TRAILMAX 90%asfalt - 10%offroad cca. 207e - METZELER: - KAROO3 40% asfalt - 60% offroad cca. 157e - TOURANCE NEXT 90%asfalt - 10%offroad cca.203e - MICHELIN: - ANAKEE 3 90%asfalt - 10%offroad cca. 196e - PILOT ROAD 4 TRAIL 100% asfalt cca. 223e - PIRELLI: - SCORPION RALLY 30% asfalt - 70% offroad cca. 1985e - SCORPION TRAIL 90%asfalt - 10%offroad cca. 185e - SCORPION TRAIL II 90%asfalt - 10%offroad cca. 204e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sivi Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 (edited) Aiurea, cel putin dpdv "cramponate". Adica TKC-urile - 60% asfalt 40% offroad si karoo 3 - 40% asfalt 60% offroad? . . . adica cum TKC90? acum am vazut.....cred ca e vorba de TKC70 si atunci inteleg, dar tot nu as da 40/60 pentru karoo3 Edited March 29, 2015 by xtrblack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy.K Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Aiurea, cel putin dpdv "cramponate". Adica TKC-urile - 60% asfalt 40% offroad si karoo 3 - 40% asfalt 60% offroad? Corect, mie mi se pare cel putin pe dos. Plus ca ce cauta la off-road alea 100% asfalt?! Doar ca exista pe dimensiuni potrivite vacilor?! Aiurea, cum spuneai. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick_M Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Astept in continuare pareri despre Mitas e-09 dakar. Urmeaza sa inmatriculez Dakar-ul si sa il incalt cu ceva mai off decat Tourance. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ERU Posted March 29, 2015 Share Posted March 29, 2015 Astept in continuare pareri despre Mitas e-09 dakar. Urmeaza sa inmatriculez Dakar-ul si sa il incalt cu ceva mai off decat Tourance. Io zic, ca in loc sa astepti, mai bine ti le cumperi si ti-o faci. Bine, asta cu achizitia, s-ar putea sa se dovedeasca o chestie mai indelungată decât perioada in care le vei toci, dar in fine, ai prins mesajul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
etzmz Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Nici k60 Scout nu e mai presus de restul.Sub sarcina si la caldura mare ,uitati ce am patit eu https://www.facebook.com/582800131841724/photos/ms.c.eJw9zckNwEAIA8COIk4D~;TeWsIR9jmzZUFZogZQTYQ~;GrnAhyuvJfWwsqHQVu~;76XMVjmHTfJNc6juvuB~_i349g2h~;U~_hazPv9H~;j6CTA2uMdy~_y~_1ryAsG5LTg~-.bps.a.619782268143510.1073741829.582800131841724/631366780318392/?type=1&theater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Razvan G Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Ouch! Tocmai ce mi-am montat noile Scout, sarcina mare nu o sa prea am dar cine stie... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
etzmz Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Atunci nu o sa ai probleme.Eu eram cu pasager+bagaje+40C+8000km.Guma era nou nouta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grip Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Dunlop Trailmax (nu TR91) cam 75 asfalt 25% off. Si cam in aceeasi gama de preturi. Eu le am deja de ~8000 km si inca nu au ajuns la jumate, asa ca sunt multumit de ce am luat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yuk Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 Dunlop Trailmax (nu TR91) cam 75 asfalt 25% off. Si cam in aceeasi gama de preturi. Eu le am deja de ~8000 km si inca nu au ajuns la jumate, asa ca sunt multumit de ce am luat. pe monocilindru spatele tine 9000 km si fatza 20-22 k km. Daca te pishi la roata nu mai merge ... pe iarba la fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b374 Posted March 31, 2015 Share Posted March 31, 2015 pe monocilindru spatele tine 9000 km si fatza 20-22 k km. Daca te pishi la roata nu mai merge ... pe iarba la fel. ce merge pe iarba (pisata)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shrek1974 Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Nici k60 Scout nu e mai presus de restul.Sub sarcina si la caldura mare ,uitati ce am patit eu https://www.facebook.com/582800131841724/photos/ms.c.eJw9zckNwEAIA8COIk4D~;TeWsIR9jmzZUFZogZQTYQ~;GrnAhyuvJfWwsqHQVu~;76XMVjmHTfJNc6juvuB~_i349g2h~;U~_hazPv9H~;j6CTA2uMdy~_y~_1ryAsG5LTg~-.bps.a.619782268143510.1073741829.582800131841724/631366780318392/?type=1&theater Salut! In primul rand ma inclin...v-am vazut fotografiile pe net. As fi vrut sa aflu si povestea sau sa stiu macar ce ati scris in dreptul fiecarei fotografii de pe fbk. Sunt la al doilea rand de k60, Al meu arata asa de uzat undeva pe la 13-15000 km. Dar rar am avut pasager, iar bagajele mi-au fost putine si usoare, cel mult 15 kg plus 100 ale mele Am vazut ca ai mai avut un rand de k60 scout de rezerva. In afara de acea uzura prematura si ghinionul cu despartirea de crampoane, ce poti sa mai spui despre comportamentul cauciucului on sau off road? Crezi ca celelelate tipuri de cauciuc ar fi fost mai potrivite? Crezi ca cu un TKC80 ai fi ajuns sa mergi macar 5000 de km? Ori un E09 Dakar...ca sa nu mai zic de T63 sau Karoo care se tocesc cu muuult mai repede? Din cate am tot citit, multi dintre calatorii care pleaca la celalalt al pamantului folosesc K60 SCOUT, doi dintre ei spuneau ca au facut 100.000 km cu 4 astfel de cauciucuri si le faceau cumva reclama intr-un interviu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthur E Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 La uzura unei anvelope , trebuie tinut cont de stilul de condus , de greutatea motocicletei , de greutatea transportata , de nr de km facuti cu pasager sau fara , de tipul de drum pe care se ruleaza cu preponderenta , etc . Nu stiu cat de bine se vede , dar anvelopele mele au cca 4500 km in momentul de fata pe care as putea sa-i impart aproximativ , astfel : 2000 cu pasager si cca 20 kg bagaje , 1000 singur cu cca 20 kg bagaje si 1500 singur fara bagaje , fara pasager . pe drum forestier sau de tara , cred ca am max 200 km . Toti km au fost facuti la + 15*C si de felul meu condus este unul destul de lejer . Anvelopele sunt K60 Scout . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyk Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 (edited) Oare Anankee 2 se mai fabrica de cand a aparut 3 ul ? Am gasit pe advrider niste review uri f bune despre astea insa nu cred ca se gasesc la noi !? http://www.fullboretires.com/adventuretouring.html Edited April 2, 2015 by kyk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovideo Posted April 2, 2015 Share Posted April 2, 2015 Se mai fabrica,ar trebui sa le gasesti la orice vanzator mai profi. Eu sunt la a 3-a sau a 4-a pereche. Acum in februarie le-am luat ultimile. Incearca pe anvelopemoto.eu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.