Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Poate cel mult 95 asfalt si 5 % pamant uscat cu ale un pic de noroi si esti pe gheata

Eu am dat procentele producatorului.Daca tu stii mai bine, nu te contrazic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu sunt de aceeasi parere cu fairplaybiker, sunt cauciucuri de strada.

Am asa ceva pe moto si pe OFF road sunt dezastru, cu mult sub Bridgestone Trail Wing 101/152 sau Heidenau K76 (pe astea le-am avut inainte).

In schimb pe asfalt se descurca foarte bine.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu slick-uri poti sa mergi 20% offroad. Asta nu le face on/off.

Apropos, offroad eu as traduce "in afara drumului". Asta exclude orice fel de drum: asfalt, pietris, pamant, forestier, TAF, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu slick-uri poti sa mergi 20% offroad. Asta nu le face on/off.

Apropos, offroad eu as traduce "in afara drumului". Asta exclude orice fel de drum: asfalt, pietris, pamant, forestier, TAF, etc.

Da, Andrei, teoretic asa e; dar pe siteurile tuturor producatorilor termenul e folosit cu sensul de "asfalt/fara asfalt".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De fapt, termenul offroad era alternativa anglo-saxona pt termenul enduro promovat, in speial, de catre francezi. Intre timp, termenul enduro a patruns si in limbajul curent al anglo-saxonilor, in special datorita cursei Paris-Dakar (o cursa francofona) si a nomenclaturii gamei KTM (cel mai de succes brand in Paris-Dakar in ultimii ani). Termenul offroad a ramas folosit in alte domenii gen categorisirea cauciucurilor. Deasemenea se mai foloseste la masini, enduro referindu-se, in special, la moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am montat zilele acesteaContinental Trail Attack2 - sunt anvelope 80% on -20 % off

Le.am preferat ,tinand cont de importanta aderentei pe sosea

Impresii mai la primavara

asfalt uscat !!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Va salut! vin si eu cu o problema ...am observat o crapatura in pneul fata si ma/va intreb daca e necesara schimbarea cauciucului. Fisura are o adancime de aprox 1 mm...Stie cineva cat de gros este cauciucul? Avand in vedere ca e cu camera, ma gandesc sa nu duca la vreo explozie. Multumesc anticipat.

post-66238-0-12348900-1392142964_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! vin si eu cu o problema ...am observat o crapatura in pneul fata si ma/va intreb daca e necesara schimbarea cauciucului. Fisura are o adancime de aprox 1 mm...Stie cineva cat de gros este cauciucul? Avand in vedere ca e cu camera, ma gandesc sa nu duca la vreo explozie. Multumesc anticipat.

 

 

2009...si vad ca si pe spate are crapaturi similare la 2 crampoane.

Arunca-le! Acum! Si inainte taie-le bine, sa nu le ia vreun prost de bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am ceva crapaturi de dimensiuni ceva mai mici tot la Anakee 2 (doar pe spate ),aparute dupa aprox 3k km .Adevarat ca anvelopa a vazut si ceva off-road.Oricum trebuie schimbata pana la inceperea sezonului ,a ajuns la limita.

 

As opta pentru Heidenau K60 scout ..Ce parere aveti ?..Cineva imi spunea sa nu ma apropi de Heidenau cica ar fi foarte proaste pe asfalt .Totusi eu l-as cumpara pentru propietatile de off-road,dar parca nu as merge nici pe sfalt cu frica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia din poza nu este crapatura de utilizare (gen crampoane fisurate de la cuplu pe asfalt, pietre, etc...). E crapatura de imbatranire. In scurt timp se vor rupe si atzele si cauciucul va exploda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva pareri ma intereseaza pt. ca oricum cauciucul l-am comandat ,deci trebuie sa imi soseasca . Am cumparat un cauciuc cu dot din "09 ce importanta are vechimea? tot mai bun o fi acesta decat ce am eu acuma pe motocicleta ,cu dot "06 si tot este crapat pe langa janta :eek: .

 

Conditile de pastrare au spus ca sant cele optime si totusi cauciucul sa fie mai tare decat in mod normal ? ca alta problema nu cred sa fie .

 

Multumesc,

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am ceva crapaturi de dimensiuni ceva mai mici tot la Anakee 2 (doar pe spate ),aparute dupa aprox 3k km .Adevarat ca anvelopa a vazut si ceva off-road.Oricum trebuie schimbata pana la inceperea sezonului ,a ajuns la limita.

 

As opta pentru Heidenau K60 scout ..Ce parere aveti ?..Cineva imi spunea sa nu ma apropi de Heidenau cica ar fi foarte proaste pe asfalt .Totusi eu l-as cumpara pentru propietatile de off-road,dar parca nu as merge nici pe sfalt cu frica.

 

Merg si pe asfalt f bine fara probleme de aderenta.. nu am avut probleme in vreo 8000km de cand le am si vstromul e mai touring decat f650. Eu merg 120- max150 in afara localitatii fara probleme de stabilitate, ok pe curbe tine linia bine - nu sunt pentru cei ce polizeaza scaritele la fiecare curba dar se descurca. Dezavantaje ar fi vibratiile crampoanelor la anumite viteze(asta deranjeaza in functie de persoana) si se simt diferit la inclinarea in curbe, dar dupa cateva sute de km te obisnuiesti. Tin bine la uzura si pe off nu se compara anakee sau tourance cu ele.

Nu as zice ca e un cauciuc optim pentru asfalt dar eu nu am nici un stres sa ma dau in orice conditii cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am sa vad cand imi ajunge in ce stare este ,daca nu are crapaturi pe el il iau (sau astea vor aparea cand il umflu?) pt ca ce cauciuc am acum pe moto orice este mai bun . Atata sper sa nu fie tare ca lemnul !

 

Conditile optime ma gandesc ca ar fi indeplinite daca este la umbra si la o temp.constanta.

 

 

Ovidiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, am sa vad cand imi ajunge in ce stare este ,daca nu are crapaturi pe el il iau (sau astea vor aparea cand il umflu?) pt ca ce cauciuc am acum pe moto orice este mai bun . Atata sper sa nu fie tare ca lemnul !

 

Conditile optime ma gandesc ca ar fi indeplinite daca este la umbra si la o temp.constanta.

 

 

Ovidiu

Ovidiu sfatul meu e sa nu te bagi la un cauciuc Dot 2009 si daca arata ca nou! 5 ani sunt multi pt un cauciuc moto! Cauciucul imbatraneste si chiar daca a fost pastrat in conditii optime(asa cum spun toti) nu prezinta incredere! Acum daca tot l ai comandat, macar sa nu te bazezi pe el ca pe unul nou! Stii cum e, arata mult mai bine decat ce ai tu acum pe mobra si iti da impresia ca poti merge mai relaxat! Nu prea e asa!

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,o sa vad cum se comporta (pt.ca l-am comandat) si daca imi da impresia de nesiguranta probabil il voi schimba cand o sa am un job din nou ,pt ca la cat am dat pe el (38 euro) nu este o pierdere imensa .

 

Mersi,

 

Ovidiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc sa-mi iau si eu un set de dunlop trailmax tr91. Merg cred 95% pe asfalt, atat drumuri lungi cat si oras, si ocazional mai ies pe cate un drum de tara sau mai urca pe vre-un deal, dar pe carari.

Ati avut careva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva pareri ma intereseaza pt. ca oricum cauciucul l-am comandat ,deci trebuie sa imi soseasca . Am cumparat un cauciuc cu dot din "09 ce importanta are vechimea? tot mai bun o fi acesta decat ce am eu acuma pe motocicleta ,cu dot "06 si tot este crapat pe langa janta :eek: .

 

Conditile de pastrare au spus ca sant cele optime si totusi cauciucul sa fie mai tare decat in mod normal ? ca alta problema nu cred sa fie .

 

Multumesc,

 

Ovidiu

http://www.anvelopemoto.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=9

 

Ovidiu sfatul meu e sa nu te bagi la un cauciuc Dot 2009 si daca arata ca nou! 5 ani sunt multi pt un cauciuc moto! Cauciucul imbatraneste si chiar daca a fost pastrat in conditii optime(asa cum spun toti) nu prezinta incredere! Acum daca tot l ai comandat, macar sa nu te bazezi pe el ca pe unul nou! Stii cum e, arata mult mai bine decat ce ai tu acum pe mobra si iti da impresia ca poti merge mai relaxat! Nu prea e asa!

Spor!

adica pe o curba la dreapta , poti sa cazi sub rotile unui TIR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...