Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Pai atunci nu e de la asta, ca si a mea are 180 la gol...

 

swing si find out :) (pp ca vine de la "size matters")

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

retractez tot ce am spus rau despre Bridgestone TW301 ... erau defecti (blocati cu un fel de smoala) rulmentii de la jug

 

TW301 este ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

erau defecti (blocati cu un fel de smoala) rulmentii de la jug

 

i mean, come on, ce ti-am zis? crezi ca degeaba am tenere de 4 ani? :D

 

retractez tot ce am spus rau despre Bridgestone TW301

 

nu ca as fi total de acord

 

TW301 este ok

 

*) vezi mai sus :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce presiune ati recomanda pt o vaca de 1200gs pe off light-mediu ?

Jantele de aliaj, cu gume 80/20 sau 50/50 (on/off), fara pasager, cu putine bagaje, rider de 100kg la gol :)

La iesirile ocazionale de pana acum, ori nu am scazut-o si am mers mai domol ori, dupa ce mi-am luat pompa compacta dupa mine, am scazut-o doar pana pe la 2 bar.

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cresterea aderentei prin marirea petei de contact si posibilitatea gumei de a se "mula" pe teren. Plus preluarea partiala a vibratiilor.

Cred...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu vstromul incaltat cu k60 scout am mers cu 1.2-1.5 fara probleme dar la cat sunt de tari peretii cauciucului cred ca merge si fara aer :))

Diferenta se simte destul de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce presiune ati recomanda pt o vaca de 1200gs pe off light-mediu ?

Jantele de aliaj, cu gume 80/20 sau 50/50 (on/off), fara pasager, cu putine bagaje, rider de 100kg la gol :)

La iesirile ocazionale de pana acum, ori nu am scazut-o si am mers mai domol ori, dupa ce mi-am luat pompa compacta dupa mine, am scazut-o doar pana pe la 2 bar.

Multam

Pai cat recomanda neamtul in mod normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

retractez tot ce am spus rau despre Bridgestone TW301 ... erau defecti (blocati cu un fel de smoala) rulmentii de la jug

Probabil vaselina siliconica.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la presiune si la inertia motocicletei la frana pe fata. Sa nu rotiti cauciucul pe janta.

 

Sunt motoare grele.

corect pentru cele pe camera, insa 1200GS e tubeless, nu cred sa poata fi dezlipit de pe janta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cat recomanda neamtul in mod normal?

Nu da niste valori pt offroad (sau nu le-am vazut eu). Din ce am citit in diagonala, le da doar pe cele standard si la un moment dat precizeaza ca e indicat sa-ti umflii gumele la loc cand reintrii pe asfalt :)

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu da niste valori pt offroad (sau nu le-am vazut eu). Din ce am citit in diagonala, le da doar pe cele standard si la un moment dat precizeaza ca e indicat sa-ti umflii gumele la loc cand reintrii pe asfalt :)

Io intrebam ce zice pentru asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capone, ia-ti karoo3 si lasa presiunea cum e ea :D

Mai schimb un spate de Next si apoi cred ca probez si eu un Karoo :)

 

Io intrebam ce zice pentru asfalt.

Aa. Pt asfalt recomanda 2.5 cu 2.9

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain. Eu redusesem pe la 2 cu 2.5 initial. O sa incerc cu ele coborate si mai mult sa vad daca se simt ceva imbunatatiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cresterea aderentei prin marirea petei de contact si posibilitatea gumei de a se "mula" pe teren. Plus preluarea partiala a vibratiilor.

Cred...

 

Pata de contact dintre un cauciuc de strada si pietris/pamant/iarba/noroi, etc... Nu crezi ca ar fi mai eficace un cauciuc caramelizat umflat beton decat un cauciuc de strada supermulat pe "teren"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pata de contact dintre un cauciuc de strada si pietris/pamant/iarba/noroi, etc... Nu crezi ca ar fi mai eficace un cauciuc caramelizat umflat beton decat un cauciuc de strada supermulat pe "teren"?

 

da' nu mai bine unu' cu caramele la presiune mica? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles. Ideea era ca eu nu cred ca obtii mare lucru pe "offroad" scazand presiunea la un cauciuc stradal. Profilul neted va aluneca pe pietris oricat de mare va fi amprenta. Nu va musca precum niste caramele, chiar umflate la maxim.

Mai risti si ruperi de valva sau dejantari la tubeless....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum si cu tourance, anakee si de genul, e mai bine cu ele dezumflate decat la 2.5…

 

ps - esti anal cu "offroad" :)… pana la urma si un drum de taf tot drum e la extremis.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe uscat sau vaduri de rau obtii aderenta, dar pe noroi nu cred ca presiunea scazuta ajuta la ceva... eventual sa ciupesti camera pe fatza si sa te miri ca bou ca peticele sunt prea mici

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...