Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Salutare. Ce producator de cauciucuri pentru aratura face si gume de fatza pe dimensiunea asta 110/80R18? Ma intereseaza ceva ce poate fi imperecheat cu o guma spate de 150/70R17, tot profil pt aratura.

Vezi ca nu-i obligatoriu sa fie pereche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi ca nu-i obligatoriu sa fie pereche.

Si nici guma sa fie de fatza, nu? Am pus intrebarea in ideea ca poate s-a mai lovit careva de acest impediment, in consecinta ar putea da un sfat avizat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nici guma sa fie de fatza, nu? Am pus intrebarea in ideea ca poate s-a mai lovit careva de acest impediment, in consecinta ar putea da un sfat avizat.

De curiozitate, ce motor vrei sa echipezi cu un asemenea pneu? In general, motoarele enduro si enduro- touring sunt echipate cu roti de 21 pe fata, sau in cel mai rau caz, de 19. Ma tem ca nu vei gasi pe dimensiunea asta pneu fata. Daca intra pe janta, nu vad de ce nu ai putea pune unul de spate.

» Post actualizat in 09 Aug 2014 00:00

Am gasiti topicul asta referitor la pneuri de dirt, pentru Yamaha WR250X: http://wr250rforum.forumotion.com/t6317-250x-tires-in-the-dirt

 

Unul din useri si-a echipat motoreta cu TKC 80 (120/70- 17 front si 140/80 - 17 rear). Ai si o imagine acolo. Poate gasesti si pe dimensiunile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Ce producator de cauciucuri pentru aratura face si gume de fatza pe dimensiunea asta 110/80R18? Ma intereseaza ceva ce poate fi imperecheat cu o guma spate de 150/70R17, tot profil pt aratura.

 

tdm850? vezi prin topicul lor ca erau cativa care foloseau gume mai cramponate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... Vrei sa pui gume enduro pe un motor de strada si apoi ai pretentia ca sa fie chiar cumva recomandate de producator? Daca tot incerci marea cu degetul, macar fa-te ca asculti. Nu-ti place ce auzi, poti schimba canalul. Cert e ca la ce vrei tu sa faci nu vei gasi combinatie specifica si, evident, va trebui sa mergi pe metode neuzuale. Pe fata vei pune o guma de spate intoarsa invers, de exemplu Heidenau K60, iar pe spate ai o gramada de alegeri... K60, TKC 80, Karoo T, etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... Vrei sa pui gume enduro pe un motor de strada si apoi ai pretentia ca sa fie chiar cumva recomandate de producator?

Am intrebat in ideea ca poate nu am cautat unde trebuie si poate stiu altii mai bine. Vreau sa pun gume de enduro sau enduro-touring deoarece in majoritatea deplasarilor mele am de mers la final si pe drumuri neasfaltate, momentan nu-mi pot permite si un motor enduro-touring.

Chiar daca nu o sa-mi placa ce aud/citesc, nu o ''sa schimb canalul'', cei cu mai multa experienta imi pot explica mai bine.

Thnx. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata vei pune o guma de spate intoarsa invers, de exemplu Heidenau K60, iar pe spate ai o gramada de alegeri... K60, TKC 80, Karoo T, etc....

De ce intoarsa invers?

 

M-am tot uitat dupa un cauciuc cu profil mai enduro - fata, pe janta de 18, dar nu am gasit. TKC 80 se produce pe 17' dar nu si pe 18. Incearca sa bagi un TKC80 de 110 spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

profilul are un sens avantajos pt tractiune, iar invers este avantajos la franare

De ce intoarsa invers?

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Prezentarile astea publicitare sunt de tot rahatu'! Pe macadam d-ala bun si uscat poti sa mergi si cu slicuri. Sa mi le bage macar pe niste udatura, ceva, daca nu pe noroaie mai de 10 cm+ asa... Si acolo sa-l vad io pe neamt cum da aripa jos la bemveu ca nu i se mai invarte roata...

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord ca ar fi mers niste portiuni de offroad mai serios.. dar nu cred ca se asteapta nimeni sa fie un cauciuc bun de bagat in noroaie. Daca e mai ok decat k60 scout pe asfalt si mai bun in offroad decat tourance/anakee mie imi convine. In linia de produse de la Continental sunt situate intre TKC80 si TrailAttack 2 iar nenea din articolul asta zice ca ofera performante mult mai bune decat TrailAttack2 pe offroad si in acelasi timp aderenta pe asfalt este asemanatoare. Ca si concurent direct eu il vad contra K60 scout si aici are avantaj din start pe asfalt datorita constructiei radiale, pe offroad ramane de vazut cat e de mare diferenta.

 

http://www.cycleworld.com/2014/08/18/continental-tkc-70-adventure-bike-motorcycle-tire-review/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord ca ar fi mers niste portiuni de offroad mai serios.. dar nu cred ca se asteapta nimeni sa fie un cauciuc bun de bagat in noroaie. Daca e mai ok decat k60 scout pe asfalt si mai bun in offroad decat tourance/anakee mie imi convine. In linia de produse de la Continental sunt situate intre TKC80 si TrailAttack 2 iar nenea din articolul asta zice ca ofera performante mult mai bune decat TrailAttack2 pe offroad si in acelasi timp aderenta pe asfalt este asemanatoare. Ca si concurent direct eu il vad contra K60 scout si aici are avantaj din start pe asfalt datorita constructiei radiale, pe offroad ramane de vazut cat e de mare diferenta.

 

http://www.cycleworld.com/2014/08/18/continental-tkc-70-adventure-bike-motorcycle-tire-review/

 

 

k60 scout este mai agresiv.

tkc70 asta, pare de strada, daca se umezeste macadamul...

 

Stiti bancul cu calu' lu Manole? Nicio legatura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

O noua optiune de gume on/off (40/60 zic ei) de la Shinko USA. Din pacate insa nu au si dimensiuni pt noile adventureuri mari.

http://blog.motorcycle.com/2014/09/26/products/shinko-usa-releases-e804805-adventure-tire/

post-40715-0-35286000-1412064670_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva, ceva despre gumele astea? Dupa cum arata in poze, caramelele au suprafata mare, ceea ce ar favoriza utilizarea stradala, in timp ce spatiile relativ inguste dintre ele, nu cred sa permita o descarcare rapida si eficienta, in cazul rularii pe drumuri noroioase. So, 60% off, cu conditia ca off sa insemne drumuri uscate de pamant sau pamant cu pietris.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Review pt MT21 120/80 18 - bun, dar... scump rau. Si moale. N-am avut parte de noroaie teapene, doar asa... de amuzament, dar fatza de Trailwing dinainte e mult peste. No drama pe asfalt. TKCul (mai batran, e drept) de pe Tenere il derapez si-mi da senzatii tari mai repede ca asta. Si TKC era in lista mea de "best of". Din pacate, nu cred ca ma tine prea mult la un 70-30 ( on-off ) ca nu poti din Bucuresti sa scoti mai bine de atat... ai 200km dus-intors pana la distractie oricum ai lua-o ceea ce oricum il pune intr-o pozitie cam nasoala, adica daca chiar ai raport mai mare de off, bagi ceva mai agresiv - si mai ieftin. In functie de cum decurge treaba pe viitor, de la on la off T63, AC10 sau Metz Six Days next.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...