vis-a-vis Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Uita-te la variantele de cros... alea sunt pe 18. Mesaj completat Io-te... http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 (editat) Cine ar fi crezut???? Totusi inca astept idei pt ceva mai ingust. Cross nu as vrea, din cate am specificat si mai sus, Editat Octombrie 21, 2010 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 (editat) E K60 aia, cros, ca dimensiune... Cele enduro au janta de 18 pe spate si cele de cros Eu te sfatuiesc sa suni la Heidenau si sa intrebi. Doamna, cel mai ingust K60 pentru janta de 18 inchi care e? Sunt foarte receptivi oamenii, daca au, sigur te vor ajuta. Editat Octombrie 21, 2010 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 Eu l-am vazut pe asta http://www.heidenau.ro/index.php?page=shop...rt&Itemid=5 E un 3,50 - 18 62P K37. Pt Simson mi se pare OK profilul. Si poti sa-i pui si ice studs pt la iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 pireli continental sau haidenau? pt enduro. nu ma pot hotari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) pireli continental sau haidenau? pt enduro. nu ma pot hotari. Pireli nu are gume enduro. Continental are TKC80 - za best; scumpe si nu tin mult pe asfalt, dar cat tin sunt cele mai tari Metzler are Karoo T - foarte bune gumele; ceva mai slabe decat TKCurile totusi; mai bune decat K60 in namol Heidenau K60 - gume bun; isi ating limitele in namoale ceva mai repede decat Karoo sau TKC Intre K60 si KarooT, alegerea se face in functie de dorinta de namoale intense: cu cat e mai mare, cu atat se merita diferenta in plus la Karoo-T-uri. Altfel K60 sau, daca banii sunt din belsug, TKC80. Acu vezi, ca daca te dai doar pe macadam, nu merita sa iei din astea. Ia de strada si gata. Editat Octombrie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Pireli nu are gume enduro. http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcyc...ubtype=off-road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcyc...ubtype=off-road Doua modele de gume de strada (MT60 & MT90) si o caruta de gume pt caprite enduro/cross. Nimic pentru vaci enduro-touring ca Pegaso, Dominator, F650 cu pretentii de offroad/enduro. M60 si MT90 au concurenta directa Tourance si Tourance EXP sau echivalente. Zona aia gri de gume 50-50 nu e acoperita de Pireli. Multumesc k ai pus linkul care evidentiaza asta Editat Octombrie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Zona aia gri de gume 50-50 nu e acoperita de Pireli. Ba da... dar indirect - Metz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) Doua modele de gume de strada (MT60 & MT90) si o caruta de gume pt caprite enduro/cross. Nimic pentru vaci enduro-touring ca Pegaso, Dominator, F650 cu pretentii de offroad/enduro. M60 si MT90 au concurenta directa Tourance si Tourance EXP sau echivalente. Zona aia gri de gume 50-50 nu e acoperita de Pireli. Multumesc k ai pus linkul care evidentiaza asta Personal nu vad o mare diferenta intre K60 si MT60. Poate santuri ceva mai adanci la K60. MT60 mi se pare a fi pe undeva la 60-40, iar concurenta ar fi mai degraba Conti Escape, Dunlop Trailmax, Bridgestone Trailwing 42 sau Michelin Sirac. Is curios daca a avut cineva Michelin T63. Par a fi in aceeasi categorie cu Karoo si TKC80. Mesaj completat Nota: Nu le-am incercat personal. Doar la prima vedere. Editat Octombrie 29, 2010 de Doctor X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 doctore, nu o fi diferenta la cum arata, da meterialu bagat e al naibii diferit. cu K60 stai destul de linistit pe asfalt (experienta proprie). MT60 zici ca is gume de peste 5 ani vechime, aderentza pe asfalt varza (nu le-am experimentat direct, da am auzit live si des injuraturile alora de le au). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Pt vaci mai exista si Pirelli MT21 Rallycross si Michelin T63 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Ba da... dar indirect - Metz Nu stiam aspectul asta. O sa ma interesez Personal nu vad o mare diferenta intre K60 si MT60. Poate santuri ceva mai adanci la K60.MT60 mi se pare a fi pe undeva la 60-40, iar concurenta ar fi mai degraba Conti Escape, Dunlop Trailmax, Bridgestone Trailwing 42 sau Michelin Sirac. Is curios daca a avut cineva Michelin T63. Par a fi in aceeasi categorie cu Karoo si TKC80. Mesaj completat Nota: Nu le-am incercat personal. Doar la prima vedere. Stiu ce incerci sa zici; am vazut MT60uri la prima mana. Nu concureaza nici cu Trailmax nici cu K60. Au niste mini-sentulete, mai degraba similare cu crestaturile gumelor de la mobra lu bunicu decat cu profilul unei gume enduro. De la distanta, nu-i mare diferenta intre MT60 si K60, insa K60ul chiar are crampoane, chit ca sunt dispuse diagonal. MT60ul nu. Nici eu nu le-am incercat decat pe un KTM SM (da, avea fata-spate pe roti de 17) si atunci doar pe strada, dar profilul imi mirosea a strada de la o posta. Nu se compara cu nimic cat de cat enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Heidenau K60. toata lumea le lauda. asa ma gindeam si eu. multumesc tuturor. respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Heidenau K60. toata lumea le lauda. asa ma gindeam si eu. multumesc tuturor. respect. Din cate am inteles modelul de k60 nu se mai fabrica, acum este k 60 scout care e sesizabil mai scump. Am vrut sa-mi iau si io pe spate la mobra dar surpriza...nu se mai fabrica...si noul k 60 cica cu performante mai bune costa cam 420 ron buc...ceea ce duce catre michelin anakee sau metzeler tourance...dar game putin diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Din cate am inteles modelul de k60 nu se mai fabrica, acum este k 60 scout care e sesizabil mai scump. Am vrut sa-mi iau si io pe spate la mobra dar surpriza...nu se mai fabrica...si noul k 60 cica cu performante mai bune costa cam 420 ron buc...ceea ce duce catre michelin anakee sau metzeler tourance...dar game putin diferite Se fabrica si K60 regular... in vreo cateva variante... normal TT si TL, reinforced, M+S... cred ca si combinatii de cele mentionate. Nu prea e comparatie intre tourance si k60. K60 mi-am tras si eu, am vreo 2000km pe ele. Super OK pe asfalt uscat, sub Sirac pe asfalt ud ( e drept ca udul pe Sirac l-am testat pe caldura, acum pe frig e un factor aditional, oricum mult mai bune decat un Sirac cu 2mm ramas pe centru ). De papat, par ca se papa destul de repede. Pe noroi clar par mai bune decat orice de genul Sirac / Anakee / Tourance... distanta mult mai mare intre crampoane si crampoane mai inalte - se incarca destul de repede sau am avut eu parte de noroi mai ciudat... Mesaj completat Nu stiam aspectul asta. O sa ma interesez Metz e al lui Pirelli... de vreo 25 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Mersi de info...eu am intrebat la magazin de cauciuc k60, a sunat de fata cu mine la heidenau (in Timisoara parca) si i-a zis ca nu se mai fabrica. Din considerente financiare, si deoarece am mai avut vechiul model l-am vrut tot pe ala, dar se pare ca m-am ales cu noul scout. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Mersi de info...eu am intrebat la magazin de cauciuc k60, a sunat de fata cu mine la heidenau (in Timisoara parca) si i-a zis ca nu se mai fabrica. Din considerente financiare, si deoarece am mai avut vechiul model l-am vrut tot pe ala, dar se pare ca m-am ales cu noul scout.Numa bine zine daca is mai ok sau mai proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 zine daca is mai ok sau mai proaste. Astazi l-am ridicat,maine probabil ii dau burn out la cel vechi (pirelli MT 60) si-l si schimb... are frai'miu scout si ce sa zic,pare putin mai agresiv ca cel normal...pare putin mai de endurache, mai multe impresii pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) se incarca destul de repede sau am avut eu parte de noroi mai ciudat... nu ai avut parte de noroi cuidat, asa se incarca, e totusi un cauciuc 50on/50off Iar legat de cat de repede se consuma...eu am aproape 9000 cu actualul - mai merge dar tre sa il schimb in primavara Mesaj completat L.E. stie cineva de unde as putea sa imi iau din Buc niste camere "heavy duty"? Editat Ianuarie 14, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 L.E. stie cineva de unde as putea sa imi iau din Buc niste camere "heavy duty"? incearca la ktm - sos. pipera tunari in general la magazine specializate pe enduro Mesaj completat intreaba-l si pe Romi; stiu ca si el are camere, sau daca nu are poate iti face rost de pe undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 nu ai avut parte de noroi cuidat, asa se incarca, e totusi un cauciuc 50on/50off Iar legat de cat de repede se consuma...eu am aproape 9000 cu actualul - mai merge dar tre sa il schimb in primavara Ok, merci, una peste alta sunt multumit de ele. Poate o sa incerc si TKC80 ca sa nu zic ca n-am incercat dar raportul dintre calitate si pret de la Heidenau pare cel mai ok totusi. L.E. stie cineva de unde as putea sa imi iau din Buc niste camere "heavy duty"? intreaba-l si pe Romi; stiu ca si el are camere, sau daca nu are poate iti face rost de pe undeva Romi - am vazut ceva de 2.5mm pe 17 - nu stiu daca se califica dar oricum pare mai gros decat standard... Legat de camere heavy duty: care sunt efectele secundare? Pot aparea probleme la viteza? M-as astepta sa se degaje mai multa caldura dar n-am sapat. Deocamdata am avut doar o pana pe spate si cred ca pironul care o cauzase trecea cam prin orice camera. Ma gandesc totusi si eu la ceva mai gros dar nu prea stiu daca sunt dezavantaje si cam de ce te scapa pana la urma. Banuiesc ca poti sa mergi cu risc de pana mai mic cu presiunea jos dar recunosc, n-am sapat... cine stie poate sa detalieze si zic ca se incadreaza in topic, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 isi mai comanda cineva de la heidenau? intentionez sa fac o comanda si poate se combina cineva la transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Astia vor sa ne faca sa mergem si pe zapada citat de pe www.heidenau.ro ANVELOPE DE IARNA OFERTA DE SEZON ANVELOPE DE IARNA- SNOW TEX M+S SIO2 Pentru a te duce la destinatie in siguranta, chiar si in sezonul rece, HEIDENAU a dezvoltat o combinatie de profil si compozitie speciala pentru sezonul de iarna. Deoarece anvelopele normale sunt proiectate pentru folosirea lor pe perioada primavara –toamna, la venirea temperaturilor joase cauciucul din compozitia lor se rigidizeaza, avand ca efect principal diminuarea aderentei. Pentru a se rezolva aceasta problema, a fost conceput un compus special, pornind de la profilul Enduro K60, care are capacitatea de a sapa in zapada. Deoarece acesta nu era indeajuns, fiind necesara o aderenta si mai ridicata, s-au nascut anvelopele SNOWTEX M+S SIO2 . Ele au in compozitie o cantitate sporita de siliciu, alaturi de fibre sintetice de structuri si dimensiuni diferite. Caracteristici: - elasticitate la temperaturi scazute - aderenta crescuta pe drumuri umede si reci - eficienta foarte buna la franare Conditii tehnice: - se folosesc la presiune standard - aderenta sporita de la primul kilometru Anvelopele SNOWTEX - se identifica prin marcajul M+S si SIO2 de pe peretele lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Fain si frumos... daca ar fi zapada ar fi totul ok... dar zapada asta batatorita si transformata in gheata denivelata de prin bucuresti m-a tras pe dreapta... am mai incercat-o din cand in cand dar nu prea e treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.