Trumansky Postat Februarie 13, 2009 Share Postat Februarie 13, 2009 (editat) Mi-am cumparat Heidenau K76 pentru F650GS-ul meu. Pret: -fata 190 ron -spatele 240 ron Transportul pana-n Bucuresti aproximativ 30 ron. Le-am comandat miercuri la pranz si astazi de dimineata au ajuns. Urmeaza sa le montez si revin cu impresiile. Btw, unde gasesc o vulcanizare/atelier decent sa le montez/echilibrez in Bucuresti ?Eventual si la ce preturi daca stie cineva. Multumesc Editat Februarie 13, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Eu unul am dat peste o vulcanizare la capatul Bulevardului Expozitiei. Schimba cauciucurile de pe roti de moto la preturi foarte decente. Se ocupa si de roti cu camera chiar. Neajunsurile sunt faptul ca nu echilibreaza si nu se baga sa dea jos/monteze rotile (deci trebuie sa te duci cu ele in punga). Am inteles ca service-ul MyMoto Tuning sau baietii de la ChemTraders s-ar ocupa de montat/demontat/schimbat/echilibrat. Nu prea stiu detalii insa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintze Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Eu unul am dat peste o vulcanizare la capatul Bulevardului Expozitiei. Schimba cauciucurile de pe roti de moto la preturi foarte decente. Se ocupa si de roti cu camera chiar. Neajunsurile sunt faptul ca nu echilibreaza si nu se baga sa dea jos/monteze rotile (deci trebuie sa te duci cu ele in punga). Am inteles ca service-ul MyMoto Tuning sau baietii de la ChemTraders s-ar ocupa de montat/demontat/schimbat/echilibrat. Nu prea stiu detalii insa... eu mi-am montat pe dr la chemtraders in popestileordeni si nu mi-a echilibrat, ca n-aveau cu ce, prin mai/iunie 2008 asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 19, 2009 Share Postat Februarie 19, 2009 Buna seara, Am si eu cateva intrebari daca nu deranjez: - ce se poate intampla daca pun cauciuc de 140/80-17 in loc de 120/90-17 si 110/80-19 in loc de 90/90-19, exceptand faptul ca scade viteza, si da am loc nu imi agata nici in bascula nici in furca, trebuie doar sa schimb aripa fata - ce se intampla daca pun camera intr-un cauciuc TL(TubeLess), in general interiorul la TL este facut diferit fata de TT ? sau care ar putea fi problemele !? dintre cei care aveti haidenau daca v-ati incumetat sa iesit cu ele pe vremea asta cum se comporta !? O seara faina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 - ce se poate intampla daca pun cauciuc de 140/80-17 in loc de 120/90-17 si 110/80-19 in loc de 90/90-19, exceptand faptul ca scade viteza, si da am loc nu imi agata nici in bascula nici in furca, trebuie doar sa schimb aripa fata Pai cred ca se schimba tinuta de drum si nu stiu daca in bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Limitarea gumelor TKC80 pe asfalt: M-am uitat mai atent la filmuletul acela, limitarea asta e mai mult decat onorabila la cat de tare a inclinat tipul motocicleta. Am patit si cu tourance sa mi se "scufunde" spatele pe aplecari mai pronuntate, important e ca iti da de stire ca exagerezi inainte sa dea cu tine de pamant . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Buna seara, Am si eu cateva intrebari daca nu deranjez: - ce se poate intampla daca pun cauciuc de 140/80-17 in loc de 120/90-17 si 110/80-19 in loc de 90/90-19, exceptand faptul ca scade viteza, si da am loc nu imi agata nici in bascula nici in furca, trebuie doar sa schimb aripa fata - ce se intampla daca pun camera intr-un cauciuc TL(TubeLess), in general interiorul la TL este facut diferit fata de TT ? sau care ar putea fi problemele !? dintre cei care aveti haidenau daca v-ati incumetat sa iesit cu ele pe vremea asta cum se comporta !? O seara faina ! Sunt cam radicale schimbarile. Eu as pune maxim 130 pe spate si 100 pe fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 (editat) eu am stantat pe cauciuc 0056491 atat pe fatza cat si pe spate, imi zice cineva din ce an sunt ? fatza metzler lasertec spate metzler m77 Editat Februarie 21, 2009 de purice87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Uita-te la codul DOT de pe anvelopa, ultimele 4 cifre reprezinta saptamana si anul fabricatiei. Spre exemplu, anvelopa mea (din poza) a fost fabricata in saptamana 35 a anului 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 da' totusi, exista ce vreau eu? 17 - 21, sa stea bine pe asfalt ud si uscat, culcat pe curbe, sa nu fuga big time pe deal uscat si nisip. hai cu parerile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 (editat) da' totusi, exista ce vreau eu?17 - 21, sa stea bine pe asfalt ud si uscat, culcat pe curbe, sa nu fuga big time pe deal uscat si nisip. hai cu parerile! 130/80/17 am vazut dar 110/80 sau 90/21 nu am vazut...19 da, 21 nu. Editat Februarie 23, 2009 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 da' totusi, exista ce vreau eu?17 - 21, sa stea bine pe asfalt ud si uscat, culcat pe curbe, sa nu fuga big time pe deal uscat si nisip. hai cu parerile! N-a fost gasit Sfantul Graal inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 N-a fost gasit Sfantul Graal inca da ce-i seamana cat mai tare, pe 130/80/17? mitas-u mi lins, si mitas nu mai iau cat is cret. imi tre on uscat-ud, si off strict uscat. pe on sa suporte unghiuri stupide de inclinare. so... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Ideea e ca, daca off-road inseamna uscat si nu implica iarba si prea mult nisip, cam orice guma e buna. Ce ai cerut tu mai sus eu am avut experienta buna cu Bridgestone TW41&42. Nu stiu daca se fac pe 130/80-17, eu le-am avut pe 120/90-18 si 90/90-21. Incalzite bine, eram cu scarita la DR pe asfalt. Pe ud am avut experiente bune, pe Transalpina au mers acceptabil, doar pe noroi mare m-am luptat cu ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 michelin anakee din cate am inteles is bune asfalt uscat/ud iar pe off is acceptabile in masura in care mergi pe drumuri off si nu coclauri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Purice, daca intrii pe forestier cu Anakeeurile o sa dansezi samba in linie dreapta, daramite pe curbe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 ehh, am sa imi iau un set dar il tin numai pentru strada astept pareri de la cei care au k60, sunt bune sau nu? am inteles ca is moka la pret, dar fac banii ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Mai stai oleaca si matale, maine scot mobra si-ti zic Desi o parere iti faci numa dupa 500km cu gumele, poate chiar mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Si mie mi-au ajuns din Germania Heidenaurile. La firma din Ro. ma abureau ca-s in teste in Africa de Sud... La fel, astept sa vina primavara si sa le montez. Oricum, asa, ochiometric, arata foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) Salut . Eu deja folosesc gumele (K 60) de vre-o trei saptamani , si chiar isi merita banii.Le-am carat prin noroaie , pietris , lut si chiar zapada. Inainte aveam Anakee-uri (cele din poza) Am dat comanda la baietii din Timisoara si au si sosit a doua zi. Pretul 440 Ron + 40 ron taxa de transport. Pe asfalt se comporta destul de bine , avand in vedere frigul de afara poti sa te inclini destul de fain cu ele, la vara cred ca o sa fie mai fain avand in vedere temperatura asfaltului. Nu stiu de ce, dar ale mele sunt mai rotunde decat ale lui Galen si nu am intalnit problema aceea de care zicea el " sa treci peste inconfortul de a "urca motorul " pe cantul gumei (sectiune nemaifiind rotunda)". Editat Februarie 24, 2009 de mezutu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Salut .Eu deja folosesc gumele (K 60) de vre-o trei saptamani , si chiar isi merita banii.Le-am carat prin noroaie , pietris , lut si chiar zapada. Inainte aveam Anakee-uri (cele din poza) Am dat comanda la baietii din Timisoara si au si sosit a doua zi. Pretul 440 Ron + 40 ron taxa de transport. Pe asfalt se comporta destul de bine , avand in vedere frigul de afara poti sa te inclini destul de fain cu ele, la vara cred ca o sa fie mai fain avand in vedere temperatura asfaltului. Nu stiu de ce, dar ale mele sunt mai rotunde decat ale lui Galen si nu am intalnit problema aceea de care zicea el " sa treci peste inconfortul de a "urca motorul " pe cantul gumei (sectiune nemaifiind rotunda)". Folosesti K60 sau K60 M+S? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Folosesti K60 sau K60 M+S? K 60 simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Angi, lasa M+S-urile, ca oricum trece vremea rece. Ia-ti normale, omule! Mezutule, cred ca treaba cu 'urcatul pe cant' al gumei se aplica doar gumelor tocite (mai vorbim peste 4-5 mii de km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Care ii treaba cu M+S care tot am vazut-o aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Care ii treaba cu M+S care tot am vazut-o aici? Daca nu ma insel, din ce vad eu in poze, cred ca ce ai tu pe spate e M+S si pe fata ai K60 "simplu". Tinand cont de faptul ca nu am avut pana acum K60, tot ce pot spune din poze este ca M+S are crampoanele mai inalte si exista niste mici gauri dreptunghiulare pe unele crampoane care nu sunt la K60 "simplu". Ma intereseaza M+S pentru crampoanele care par a fi mai inalte. Par mai bine adaptate pentru off road. M+S inseamna Mud & Snow (noroi si zapada) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.