eFu' Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Deci Karoo3 este sub K60 la aderenta??? Tocmai oscilam intre K3 si TKC80... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Deci Karoo3 este sub K60 la aderenta??? Tocmai oscilam intre K3 si TKC80... Pe asfalt da. Mai ales daca e mai rece. Pe asfalt ud creste diferenta. Afara de pe asfalt e pe dos, fireste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 In ultimul timp cica Mitas a imbunatatit compozitia. Se pare ca acum au aderenta excelenta. Merita aruncat un ochi si la E09 si E10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Asa aratau k60 la mine. din cauza greutatii( pasager, bagaje) asa incepe sa arate si Mitas E08, tot din aceasi cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici? Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17). Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv. S-a lovit cineva de aceasta problema? PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 daca doar frica de lovit aripa e, ia dimensiunea data de producator. oricum bag mana in foc ca mai toate cramponatele sunt mai mici decat sunt date pe specificatii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici? Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17). Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv. S-a lovit cineva de aceasta problema? PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor! Pe Funduro merg. Avem unul in grup cu E09 pe ambele roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici? Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17). Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv. S-a lovit cineva de aceasta problema? PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor! La 800 nu am celebra codita de noroi, ar pe fata am aripa joasa si nu sunt probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Ma tot gandesc sa pun pe BMW 1200 Gs o pereche de Mitas Dakar dar am o dilema: sa comand marimea data de producator, respectiv 110/19 si 150/17 sau mai mici? Aceeasi dilema este si pentru celalalt BMW, F650 Funduro (100/19 - 130/17). Asta pentru ca nu imi dau seama daca trebuie demontata codita de noroi din spate din cauza crampoanelor sau aripa fata, din acelasi motiv. S-a lovit cineva de aceasta problema? PS: Cand am zis mai mici, ma refeream la latime, nu la diametrul jantelor! dimensiunile exterioare sunt identice indiferent daca au sau nu crampoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 (editat) Multumesc pentru feedback Patrick, ERU, Yuk. In cazul asta o sa fac o alegere de compromis, ca sa nu cumpar doua seturi noi. Iau 100/19 si 140/17. In felul asta, daca sotiei mele, posesoarea GS-ului 1200, nu-i place pe coclauri cu crampoane, le pun pe F-ul meu. Editat Noiembrie 24, 2015 de Madalin Pribu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Multumesc pentru feedback Patrick, ERU, Yuk. In cazul asta o sa fac o alegere de compromis, ca sa nu cumpar doua seturi noi. Iau 100/19 si 140/17. In felul asta, daca sotiei mele, posesoarea GS-ului 1200, nu-i place pe coclauri cu crampoane, le pun pe F-ul meu. Să înțeleg ca tu ai F și doamna are R, hmm destul de neobișnuit, dacă adaug la asta și faptul că se dă pe coclauri cu R-ul, pot să spun ca doamna ta e și foarte pricepută și foarte curajoasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Într-adevăr, respect! Doamna mea nu vrea defel pe două roți... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Să înțeleg ca tu ai F și doamna are R, hmm destul de neobișnuit, dacă adaug la asta și faptul că se dă pe coclauri cu R-ul, pot să spun ca doamna ta e și foarte pricepută și foarte curajoasă. Curajoasa e. La pricepere mai lucram. De aia vreau sa-i pun unele mai cramponate, ca de fiecare data cand ieseam de pe asfalt, pe iarba, santuri, bolovani, o dadea pe jos. Noroc cu crashbar-urile. E adevarat ca nici cauciucurile nu o ajutau, si eu derapam cu 1200-le mai pe orice. Acum invata mersul in scarite pe teren accidentat. In rest, GS-ul e mult mai docil pe off, o bagi intr-antaia si merge singur, la ralanti. Urca, coboara de unul singur, nu-i problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Pai amandoua sunt GS, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Daca e F650 pina in 2000 e doar F. Dupa 2000 e si GS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Pai amandoua sunt GS, nu? Pana in anul 2000, BMW F 650 s-a numit Funduro (Fun Enduro) sau ST, cea cu roata fata 18". Dupa aia, au trecut-o pe injectie, i-au scos o bujie si au denumit-o GS, Gelände/Straße (German: off-road/road). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Salutare, Dunlop-ul Trailmax de pe Transalp isi da duhul si trebuie sa ii gasesc inlocuitor .... Problema mea este ca nu stiu ce sa aleg. Pe fata am tot Trailmax si ma gandesc sa raman tot la Trailmax pe spate... ce imi pare interesant este si K60, Continental TT Escape & Trailattack (cam in aceiasi zona de pret) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Salutare, Dunlop-ul Trailmax de pe Transalp isi da duhul si trebuie sa ii gasesc inlocuitor .... Problema mea este ca nu stiu ce sa aleg. Pe fata am tot Trailmax si ma gandesc sa raman tot la Trailmax pe spate... ce imi pare interesant este si K60, Continental TT Escape & Trailattack (cam in aceiasi zona de pret) Daca nu mergi iarna nu-ti lua K60. Vara se toceste repede de tot. Pe de alta parte, daca mergi pe frig, cand Trailmax e "lemn" K60 e tocmai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Daca nu mergi iarna nu-ti lua K60. Vara se toceste repede de tot. Pe de alta parte, daca mergi pe frig, cand Trailmax e "lemn" K60 e tocmai bine. Nu ma pasioneaza mersul pe moto in sezonul rece, dar am si o retinere fata de anvelope "proaste" - acum 5 ani am scapat DR-ul 650 RSE pe jos intr-un giratoriu pe carosabil usor umed (frana de motor + dimineata de septembrie). Anvelopa era Mitas E08 si o acuz (... la pachet cu prostia mea - puteam sa anticipez). Sunt ok cu Trailmax-ul vara, doar ca s-a uzat extrem de repede (<5kkm) eu l-am alergat ~1000km dupa ce am cumparat motorul (DOT 2014). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 Sunt ok cu Trailmax-ul vara, doar ca s-a uzat extrem de repede (<5kkm) eu l-am alergat ~1000km dupa ce am cumparat motorul (DOT 2014). K60 o sa duca si mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 17, 2015 Share Postat Decembrie 17, 2015 deci Trailmax ramane.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Pe de alta parte, lumea spune ca Mitas a devenit mult mai aderent de vreo 2 ani incoa..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 K60 o sa duca si mai repede. hai sa nu exageram. k60 nu se duce deloc repede. si nici k60 scout. esti singurul pe care l-am auzit ca s-ar duce repede...si singurul care spune ca se schimba usor. am avut k60 simplu si l-am schimbat la cca 20000 (fata mai ducea cateva mii), iar acum am scout fara banda pe mijloc si, dupa mai bine de 3000 de km, jumate off, arata ca noi dezavantaje ar fi ca se incarca cu noroi si ca se patratesc dupa un timp. http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-21-front/review-45/ http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-140130-rear/review-44/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 hai sa nu exageram. k60 nu se duce deloc repede. si nici k60 scout. esti singurul pe care l-am auzit ca s-ar duce repede...si singurul care spune ca se schimba usor. am avut k60 simplu si l-am schimbat la cca 20000 (fata mai ducea cateva mii), iar acum am scout fara banda pe mijloc si, dupa mai bine de 3000 de km, jumate off, arata ca noi dezavantaje ar fi ca se incarca cu noroi si ca se patratesc dupa un timp. http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-21-front/review-45/ http://www.remotemoto.com/tyres/heidenau-k60-scout-140130-rear/review-44/ Nu exagerez cu nimic. Acuma...io nu stiu ce mobra ai, ca n-ai profilul completat, dar la mine pe vaca de 200 de kile cu pasager si bagaje multe (vreo 30 de kile pe fata si vreo 10 pe fata) asa s-a intamplat. Si mai conteaza si stilul de mers. La KLE fara frana de motor esti halit, asa ca m-am cam obisnuit agresiv cu roata spate. Fata tine, dar spatele se duce de doua ori mai repede. (La Scout m-am referit in toate posturile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Decembrie 18, 2015 Share Postat Decembrie 18, 2015 Intrebare intrebatoare: a facut vreunul dintre voi trecerea de la Tourance la K60 sau chiar si invers? Ma intereseaza cum se comporta K60 fata de Tourance pe asfalt ud si rece si/sau in curbe luate mai aspru (cu cizmele pe jos). Am citit review-uri garla pe net, dar niciunul nu a fost direct pe subiect: Tourance vs K60 pe R1100GS. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.