Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

serios, 250cmc 'merita' ceva mai agresiv...

Stiu, dar il folosesc si pe strada...deci am nevoie de ceva dual. Au inceput sa-mi sara caramelele pe spate de la mers pe asfalt pana la traseele de enduro..

Il folosesc mai mult ca pe un adventure bike

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-l in ma-sa... pe strada e 250 si usor... pe camp vrei sa te distrezi cu 250...

Chiar te distrezi pe camp cu unul de 250 dar in august vreau sa fac un traseu prin muntii Apuseni de vreo 2 saptamani si asta implica si asfalt, si piatra, pamant, noroi etc...deci am nevoie de un dual...cel putin pentru vara asta.

 

Pe fata am pus un K60 si sunt multumit de el..bine, avand in vedere coaja pe care o avea inainte e o mare diferenta!

 

Maxisul pe care il am pe spate, desi e excelent pe coclauri era sa ma bage in rahat pe strada..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa iau Mitas-ul ala ieftin (E-07 la 45 RON) pentru vara asta.

Pastrez oricum Maxis-ul pentru coclauri sa-l am in toamna....iar de la anul o sa mai vad...poate schimb motoreta :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Un cauciuc k60 scout, pentru ca tine mult, ajunge sa se intareasca din cauza anilor si sa nu mai fie la fel de aderent pe asfalt ud sau in off road. Cat sunt noi si nu ai facut mai mult de 10 mii de km, poti avea o singura problema...noroiul moale...gen lut...ori iarba uda. Daca noroiul e mai tare sau sunt si ceva pietricele...te descurci. Sunt tari si groase, pot functiona foarte bine cu presiune mica chiar si pe vacute...si nu fac pana...ori am fost eu prea norocos pana acum :)

Sunt multumit de k60 scout. Se incarca repede cu noroi...si nu se descarca prea usor. Merg cu presiunea 0.5 fata-spate in off si face fata cu brio la 175 + 95 de kg ale mele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare doar mie sau tkc-urile recente-s mai proaste ca alea vechi?

 

La ce te referi?

 

Mi-am pus recent un TCK pe fata si dupa ~1000km au aparut crapaturi pe crampoanele din mijloc, in partea superioara. Am mers cu 1.5-1.8 atmosfere si destul de mult pe off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce te referi?

 

Mi-am pus recent un TCK pe fata si dupa ~1000km au aparut crapaturi pe crampoanele din mijloc, in partea superioara. Am mers cu 1.5-1.8 atmosfere si destul de mult pe off.

 

in special spatele pe 130/80/17... eu nu imi aduc aminte sa-l fi blocat asa usor si asa sanie in vreo 5 schimburi pana acum... si pe umed nu pare cum era, vin dupa un intermezzo cu T63, dar alea mi s-au parut sub ce schimbasem oricum, asa ca nu e de la ce am avut inainte... pur si simplu, mi se pare ca s-a prostit?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

De obicei merg in off cu presiunea mica...cam 0,5. S-a intamplat sa dezumflu roata pe spate la 0,3 si...motorul are peste 170 fara fluide, eu 95 plus echipament si rucsac inca cel putin 5 kg, roata spate, din cauza duritatii, a ramas in conditii optime. A trebuit sa verific ceva mai des valva. Atat. Cand am iesit pe sosea a trebuit sa intru in curbe mai cu atentie, ca.mi fugea spatele...asta pana la prima benzinarie. Deci...o fi tare? Moale, oricum, nu-i. :D

Ma refer la k60 scout.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei merg in off cu presiunea mica...cam 0,5. S-a intamplat sa dezumflu roata pe spate la 0,3 si...motorul are peste 170 fara fluide, eu 95 plus echipament si rucsac inca cel putin 5 kg, roata spate, din cauza duritatii, a ramas in conditii optime. A trebuit sa verific ceva mai des valva. Atat. Cand am iesit pe sosea a trebuit sa intru in curbe mai cu atentie, ca.mi fugea spatele...asta pana la prima benzinarie. Deci...o fi tare? Moale, oricum, nu-i. :D

Ma refer la k60 scout.

Cu k60 eu am mers 3 (trei) ani. Intai cu ala simplu, apoi cu Scout. Vaca 200+ cu tot cu fluide, eu, pasagera, topcase 20+ kile, tankbag, cort, etc. 70% asfalt, 30% fara asfalt (fara noroaie mari, dar inclusiv bolovani ascititi gen Creasta Baiului ). Cum producatorul mobrei mele nu zice sa dezumflu roptile cand ies de pe asfalt, am mers fix cu cat zice el indiferent de conditii. Scoutul m-a tinut cam 8000 km. Fata de Trailmax cu care am prins si 15000. Scoutul s-a patratit mult mai evident. Dar Scoutul tinea mult mai bine pe ud si la temperaturi mai mici de 10 grade, iar singur chiar pana la -5 grade. Trailmaxul sub 10 grade n-are nicio sansa...

Nu mai compar cu alte mizerii gen Mitas...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba de duritate.

Eu am mers mai bine de 20k cu k60 simplu. Desi se tocise doar pe mijloc, spatele mai mergea. Fata poate chiar inca 5000. Dintre amicii mei, care au folosit k60 simplu si scout, au fost f multumiti. Aderenta buna pe ud, toti spuneau ca au schimbat la cca 20k km, dar aceeasi problema...s-au patratit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shrek1974, on 13 Oct 2015 - 18:11, said:

Era vorba de duritate.

Eu am mers mai bine de 20k cu k60 simplu. Desi se tocise doar pe mijloc, spatele mai mergea. Fata poate chiar inca 5000. Dintre amicii mei, care au folosit k60 simplu si scout, au fost f multumiti. Aderenta buna pe ud, toti spuneau ca au schimbat la cca 20k km, dar aceeasi problema...s-au patratit

PAi si atunci cum e tare, fratele meu?! Daca s-a patratit, tine bine pe ud, cum naiba e dur?!

De multumit si eu am fost multumit. Pentru ca eu l-am luat tocmai pentru mers iarna. Si isi face treaba.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una e duritatea suprafatei de rulare si alta e tzepeneala peretilor laterali cand dezumfli cauciucul. Si eu am mers cu un Tourance EXP mult si bine pana m-am prins ca am pana. Iar Tourance-ul EXP e cam moale de fel, pe coama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimburile de k60 le-am facut cu un baiat de la Mitas (Chemtraders), care e pe la toate competitiile sportive. El doar cu asta se ocupa, face cam 6 schimburi intr-o ora (asa spunea el). 6x2 roti pe ora inseamna o roata in 5 minute, inclusiv demontat-montat pe capra. Singur. La k60 am dat si eu o mana de ajutor si mai avea un coleg cu el... Nu stiu sa iti spun exact, dar a trecut mai bine de juma de ora inlocuirea gumelor. S-a uitat de vreo doua ori daca nu cumva sunt mai mici decat janta :D Cred ca se grabea prea tare, fiind atat de obisnuit, ca, nu stiu...dar parca mai mult dura... A trebuit sa unga cauciucul, altfel nu reuseau. La a doua a fost mai simplu, aveau experienta de la prima... Iar pusu' rotii spate la loc a presupus mai mult de juma de ora cu el si inca doi, eu tinand-o in echilibru. Cum aveau axul de centrat roata usor stramb, a trebuit sa fac echilibrarea rotilor a doua zi in alta parte (cu o saptamana inainte il intrebasem daca e ok si pot sa le echilibrez la ei...intre timp se stramba axul) numai ca de data asta, pusu' rotii spate la loc dura mai mult de-o ora, tot cu 3 in spate, iar eu cu echilibru'. De asta data se lasa cu sange :D vreo doi isi belira destele de le intra toata meseria in acea zi...acum cred ca isi dau doctoratul in injuraturi.

Asa ca, nefratele meu, cat de moale poate parea, e tare. Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimburile de k60 le-am facut cu un baiat de la Mitas (Chemtraders), care e pe la toate competitiile sportive. El doar cu asta se ocupa, face cam 6 schimburi intr-o ora (asa spunea el). 6x2 roti pe ora inseamna o roata in 5 minute, inclusiv demontat-montat pe capra. Singur. La k60 am dat si eu o mana de ajutor si mai avea un coleg cu el... Nu stiu sa iti spun exact, dar a trecut mai bine de juma de ora inlocuirea gumelor. S-a uitat de vreo doua ori daca nu cumva sunt mai mici decat janta :D Cred ca se grabea prea tare, fiind atat de obisnuit, ca, nu stiu...dar parca mai mult dura... A trebuit sa unga cauciucul, altfel nu reuseau. La a doua a fost mai simplu, aveau experienta de la prima... Iar pusu' rotii spate la loc a presupus mai mult de juma de ora cu el si inca doi, eu tinand-o in echilibru. Cum aveau axul de centrat roata usor stramb, a trebuit sa fac echilibrarea rotilor a doua zi in alta parte (cu o saptamana inainte il intrebasem daca e ok si pot sa le echilibrez la ei...intre timp se stramba axul) numai ca de data asta, pusu' rotii spate la loc dura mai mult de-o ora, tot cu 3 in spate, iar eu cu echilibru'. De asta data se lasa cu sange :D vreo doi isi belira destele de le intra toata meseria in acea zi...acum cred ca isi dau doctoratul in injuraturi.

Asa ca, nefratele meu, cat de moale poate parea, e tare. Numai bine!

Eu cand am facut pana pe coclauri n-am avut nicio problema in a da jos gumele. Nici pe fata, nici pe spate. Am fost doar doi si am avut doar o surubelnita grosa si o coada de cheie engleza.

Cand am schimbat gumele baiatu' care le-a schimbat n-a avut niccio greata. La Mymoto le-am schimbat.

» Post actualizat in 13 Oct 2015 19:06

Shrek, e tare pe laterale. Pe suprafata de rulare e moale. Ce nu intelegi?

Eu inteleg ce zici, Andrei, dar mie nu mi s-au parut tari pe nicaieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cunoscuta treaba cu montatul si demontatul K60 scout pe spate. Intra foarte greu pe janta chiar si la vulcanizare. Nici nu am incercat sa il demontez cu levierele de pe moto(20cm), avand o experienta anterioara. M-am dus cu o masina la vulcanizare si chiar se monteaza greu. Cu leviere iti blestemi zilele si mai zgarii si janta degeaba. Trebuie sa avem in vedere si de pe ce janta se da jos SCOUT-ul ca asta influenteaza mult montatul. Asa ca, de pe janta mea de spate fooooarte greu sa il dai la levier in mijlocul padurii. 90/90/21 pe 2.15 il dau jos in 2/3 minute, in schimb 150/70/18 pe 4.25 e chinuiala maree, doar in caz de forta majora sa ma apuc cu levierele.

 

In schimb e bine ca merge pe pana. Am dat jos moto de pe cricul central, am scos-o din garaj, am plecat 20 m si dupaia m-am oprit ca parca era ceva ciudat. Are paretii laterali foarte tari, sustinea foarte bine motorul pe pana, de la departare zici ca nu ai pana. Puteam sa ajung la vulcanizare(4 km) pe pana, dar aveam masina la dispozitie. Inainte mergeam cu 2.8 bari pe spate cu pasager si bagaje cu MT90, cu K60 merg cu 2.4 si tot imi pare mai rigid cauciucul.

 

Asa ca, pana pe spate cu Scout e o belea mare daca nu am acces la vreo vulcanizare. Ma gandesc sa fac rotile tubeless la iarna.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...