CuCun Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Eu vroiam ceva sa tina bine pe asfalt ud, de aia l-am luat, ca de obicei ma dau cu K60 Scout sau K76 de la heidenau. Dar noah...sunt total dezamagit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 eu sincer doar ce mi am luat Mitas E09 de care imi era teama si parca nici acum nu imi vine sa cred cat de bine merge. Pe asfalt e lipici pe uscat iar in teren a mosntruos. PS: pana acum si eu eram fan metzeler. -- MITAS now! Am facut si eu trecerea de la metzeleler la mitas. Parerea mea e ca primesti mai mult pentru banii dati din partea celor de la mitas. La orice brand se intampla ca si la CuCun. Acum sa vezi daca poti face ceva sa recuperezi banii. Eu zic sa-i contactezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 Naspa... nu credeam sa vad un Tourance in halul ala. Si eu am o pereche de Mitas pe comanda, sper sa fie in regula, ca am auzit ca si astea ar fi lovite de ciuma crapaturilor. CuCun: au fost umflate la presiunea din specificatii? Eu am auzit ca ar aparea crapaturi in special daca le tii umflate sub presiunea data de producator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 eu sincer doar ce mi am luat Mitas E09 de care imi era teama si parca nici acum nu imi vine sa cred cat de bine merge. Pe asfalt e lipici pe uscat iar in teren a mosntruos. PS: pana acum si eu eram fan metzeler. -- MITAS now! tind sa cred ca pe asfalt este mai aderent decat tkc80, insa este mult mai zgomotos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 tind sa cred ca pe asfalt este mai aderent decat tkc80, insa este mult mai zgomotos t63 are cam acelasi profil. e09 se lauda cu viata mai lunga decat t63. t63 e mai slab pe asfalt cat timp mai are carnita decat t63. concluzia mea da ca e09 n-are cum sa iasa mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Multumesc frumos METZELER ... 20150518_1736541.jpg Nici macar firmele consacrate nu mai sunt ce au fost... Aaaa, sa nu uit...crapaturile de pe langa crampoane au aparut la scurt timp dupa ce am luat cauciucul(nou) Ce DOT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Nimic nu mai este de calitate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dakid Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Eu am pus e09 pe spate si e07 pe fata. Am deja 1000 km cu ele si sunt f ok. Nu am prins drum ud inca. Btw, ce presiune folositi ? Cred ca presiunea scazuta poate favoriza aparitia prematura a crapaturilor. » Post actualizat in 24 May 2015 16:35 Eu am pus e09 pe spate si e07 pe fata. Am deja 1000 km cu ele si sunt f ok. Nu am prins drum ud inca. Btw, ce presiune folositi ? Cred ca presiunea scazuta poate favoriza aparitia prematura a crapaturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Btw, ce presiune folositi ? Aia recomandata de producatorul in cartea mobrei. In cazul meu 1.7 pe fata si 2.0 - 2.2 pe spate, in functie de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 (editat) 2-2,1 ... are 208 kg daca-i fac plinu' PS- m-am dat azi pe Transfagarasan, adera impecabil E09 Editat Mai 24, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 Multumesc frumos METZELER ... 20150518_1736541.jpg Nici macar firmele consacrate nu mai sunt ce au fost... Aaaa, sa nu uit...crapaturile de pe langa crampoane au aparut la scurt timp dupa ce am luat cauciucul(nou) cand ai cumparat guma , ce dot avea ? intreb in ideea in care o fi stat suficient printr-un depozit in conditii aiurea si ce presiune ai bagat in el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 21, 2015 Share Postat Iunie 21, 2015 eu sincer doar ce mi am luat Mitas E09 de care imi era teama si parca nici acum nu imi vine sa cred cat de bine merge. Pe asfalt e lipici pe uscat iar in teren a mosntruos. PS: pana acum si eu eram fan metzeler. -- MITAS now! atentie totusi cand ploua pe asfalt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 atentie totusi cand ploua pe asfalt! Te referi strict la e09 sau cumva si la e07? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Cel putin e09 e lunecos tare pe asfalt ud....pe marcajele alea albe/galbene e si mai rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Iunie 22, 2015 Autor Share Postat Iunie 22, 2015 (editat) Actualizez si eu problema gumelor (motoare enduro grele ). Heidenau ramane cea mai performanta guma in regim all road. Primii 10 mii km e perfect valabila deopotriva on si off, apoi tine inca 20de mii soft si strasse. Ideala pentru ture lungi, rezistenta mecanic cu aderenta ok inclusiv pe ud. De cand este disponibila in varianta scout capabilitatea off a scazut putin in schimb durabilitatea cel putin s-a dublat. Cu ultima guma spate am mers 30mii km si inca este foarte buna pe asfalt. Cine are doua randuri de roti este optim sa aiba un kit heidenau (all road) si un chit ieftin enduro, adica mitas. Daca duci motorul pe platforma in zona enduro sunt bune mitas-urile e-09 front -rear. Daca mergi pe mobra pana acolo, combinatia e-09 rear; e-07 front este ideala. Din cate zice lumea mitas-urile mai noi nu aluneca pe ud ca cele vechi. E08-urile sunt varianta mitas pentru tourance-uri dar nu le recomand nimanui pentru ca au aderenta proasta in singurul mediu accesibil, asfaltul, iar pe iarba sa nu mai vorbim! E08-ul se invartea o jumate de tura pe ud cand porneam de pe loc, poate ca au mai imbunatatit compozitia dar ramane strict alegere "de asfalt" pentru motoarele enduro. Sa nu uit, halitorii profesionisti de noroaie nu mai sunt multumiti de e-09 pun gume cross. Dar eu raman la parerea mea, vacile grele sunt abuziv si periculos de folosit in regim hard enduro. Editat Iunie 22, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Din experienţă aş pune pentru o motocicletă adventure de greutate mare Continental TKC80 pe faţă şi Heidenau K60 Scout pe spate, sau ceva asemănător K60. Conduc de fel agresiv (pentru gume), aşadar Mitas nu am luat niciodată în calcul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Un cauciuc k60 scout, pentru ca tine mult, ajunge sa se intareasca din cauza anilor si sa nu mai fie la fel de aderent pe asfalt ud sau in off road. Cat sunt noi si nu ai facut mai mult de 10 mii de km, poti avea o singura problema...noroiul moale...gen lut...ori iarba uda. Daca noroiul e mai tare sau sunt si ceva pietricele...te descurci. Sunt tari si groase, pot functiona foarte bine cu presiune mica chiar si pe vacute...si nu fac pana...ori am fost eu prea norocos pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Te referi strict la e09 sau cumva si la e07? E09 » Post actualizat in 22 Jun 2015 14:50 t63 are cam acelasi profil. e09 se lauda cu viata mai lunga decat t63. t63 e mai slab pe asfalt cat timp mai are carnita decat t63. concluzia mea da ca e09 n-are cum sa iasa mai bun. maine primesc T63, daca tot se consuma repede este mai bun (aderent) pe asfalt decat E09+TW301 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 mdea, ma simt bine pe T63 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 mdea, ma simt bine pe T63 YMMV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 mdea, ma simt bine pe T63 Cum te simpti pe ud cu el ? Mai ales pe banda alba sau trecerile de pietoni ? Eu am T63 pe spate si dupa un drum de Sighisoara -Bucuresti ma bate gandu sa il schimb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 (editat) nu m-a plouat inca ... dar stiu cum este, asa face mitas, inainte de care am avut numai dunlop, metzler si conti la care nu se punea problema, desi conti avea scapari pe uscat tkc80 Editat Iulie 5, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Io am mers cu MITAS E-07 aproximativ 4-500km de cand le-am pus, inclusiv cativa km pe ploaie/drum umed si s-au comportat foarte bine. Am lasat-o mai usor pe umed, recunosc, deci daca esti genul care-i da in gusa pe umed (nu recomand), atunci nu te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iulie 22, 2015 Share Postat Iulie 22, 2015 Salut..am si eu o intrebare.. Sunt in cautare de un cauciuc Mitas E-o7 120/80-18 si am gasit la chemtraders cu pretul de 45 de lei!! Adica..WTF? http://chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000024402101R Am dat comanda online si m-a sunat un reprezentant sa-mi spuna ca desi cauciucurile sunt NOI, dot-ul e vechi..din 2007, dar au stat in conditii bune! Ma gandeam eu ca e prea frumos sa fie adevarat! Acum ma gandesc si eu...oare nu or fi bune asa cum sunt...eu le vreau pt un enduro mic de 250cc si 125kg..o honda xr250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.