Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam cati km tine un K60 Scout de 130/80-17?

 

Eu pe dominator am pus K60 simplu dar 120/90-17 si mergea cam 10-11ooo km. Scout-ul de 130/80-17 oare tine mai mult?

 

Am cca. 7500 km in sezonul trecut cu Scout-urile si n-am ajuns inca la jumatate pe spate, fata maxim 1/4, 85-90% on road

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact,

merci pentru scoaterea din dubiu daca era vreunu:)

 

asa e, abia astept sa iasa la mal :)

Problema e ca, desi la ei pe site apare 130/80-17, eu nu am reusit in ultimul an sa gasesc dimensiunea asta pe vreun site care vinde Michelin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai din fabrica 130, poti pune linistit 140 sau 150. Eu merg cu 150 pe spate de trei ani.

Si cand mi-a blocat anul trecut RAR-ul mobra in service la ITP si a venit inspectoru' si DOAR la gume s-a uitat...ce faceam cu 150?

Plus ca s-asa e prea mare si grea pentru coclaurii prin care o bag io. Daca ii mai pun si guma mai lata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand mi-a blocat anul trecut RAR-ul mobra in service la ITP si a venit inspectoru' si DOAR la gume s-a uitat...ce faceam cu 150?

Plus ca s-asa e prea mare si grea pentru coclaurii prin care o bag io. Daca ii mai pun si guma mai lata...

 

140 cu crampoane e in realitate sub 130. pune sublerul pe ele daca nu crezi. asta ignorand partea cu itp sau verificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cand mi-a blocat anul trecut RAR-ul mobra in service la ITP si a venit inspectoru' si DOAR la gume s-a uitat...ce faceam cu 150?

Plus ca s-asa e prea mare si grea pentru coclaurii prin care o bag io. Daca ii mai pun si guma mai lata...

Eu nu te-am pus sa te duci la RAR sau la ITP cu cauciucuri necomforme si sa faci misto de aia. Vorbeam doar de ce se potriveste ca marime. Cu toate ca, daca te uiti mai atent pe site-urile producatorilor, iti gasesti si 130. Le comanzi direct din strainatate si platesti in jur de 10 euro transportul.

La noi se gasesc 150 si 110 mult mai repede pentru ca sunt multi posesori de 1200 Gs Sau GSA care isi permit sa schimbe setul de pneuri anual, automat vanzarea fiind mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu te-am pus sa te duci la RAR sau la ITP cu cauciucuri necomforme si sa faci misto de aia. Vorbeam doar de ce se potriveste ca marime. Cu toate ca, daca te uiti mai atent pe site-urile producatorilor, iti gasesti si 130. Le comanzi direct din strainatate si platesti in jur de 10 euro transportul.

La noi se gasesc 150 si 110 mult mai repede pentru ca sunt multi posesori de 1200 Gs Sau GSA care isi permit sa schimbe setul de pneuri anual, automat vanzarea fiind mai mare.

Problema e ca n-am gasit la vanzare 130 nici afara. Un singur site grecesc, si ala n-are in alta limba.

Iar pe siteul Michelin nu imi da niciun distribuitor in Romania.

Da-mi si mie niste linkuri daca ai gasit in vreun magazin on-line de afara.

Merci.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde si pe ce motoreta pui marime mai mare

la un transalp din 89 am pus 140, fata de 130 stoc pe spate. si cand ma inclinam ajungea fata sa isi termine profilul si simteam cu isi pierde aderenta fata, iar spatele mai avea 1 cm de profil pe sectiune... cand aveam pe spate 130 puteam atinge mai usor scarita sau scutul cu cauciucurile incalzite.

la transalpul din 99 stoc e 120, am momentan 130 si atinge putin in toba stoc, nici nu intra 140 doar daca schimb toba.

depinde si de geometria spatelui.

dar daca schimbati profilul gumei atentie, sa fie profil pe ambele cauciucuri, sa mearga in tandem.

cal mai bine e sa fie respectate specificatiile producatorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde si pe ce motoreta pui marime mai mare

la un transalp din 89 am pus 140, fata de 130 stoc pe spate. si cand ma inclinam ajungea fata sa isi termine profilul si simteam cu isi pierde aderenta fata, iar spatele mai avea 1 cm de profil pe sectiune... cand aveam pe spate 130 puteam atinge mai usor scarita sau scutul cu cauciucurile incalzite.

la transalpul din 99 stoc e 120, am momentan 130 si atinge putin in toba stoc, nici nu intra 140 doar daca schimb toba.

depinde si de geometria spatelui.

dar daca schimbati profilul gumei atentie, sa fie profil pe ambele cauciucuri, sa mearga in tandem.

cal mai bine e sa fie respectate specificatiile producatorului

 

nu prea cred ca e asa grava treaba... uita-te si tu sunt moto de cu 90/90 pe fatza si 130 - 150 pe spate... si daca te uiti la distanta dintre roti tot pe acolo. deci nu-i grav daca producatorii le fac asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde si pe ce motoreta pui marime mai mare

la un transalp din 89 am pus 140, fata de 130 stoc pe spate. si cand ma inclinam ajungea fata sa isi termine profilul si simteam cu isi pierde aderenta fata, iar spatele mai avea 1 cm de profil pe sectiune... cand aveam pe spate 130 puteam atinge mai usor scarita sau scutul cu cauciucurile incalzite.

la transalpul din 99 stoc e 120, am momentan 130 si atinge putin in toba stoc, nici nu intra 140 doar daca schimb toba.

depinde si de geometria spatelui.

dar daca schimbati profilul gumei atentie, sa fie profil pe ambele cauciucuri, sa mearga in tandem.

cal mai bine e sa fie respectate specificatiile producatorului

cel mai probabil toba transalpului nu se afla in pozitia originala. La o cazatuta a fost impinsa spre roata. Totusi este de mentionat ca anvelopa de 140 comparativ cu 130 este mai inalta cu 8mm (80%x10mm)(cam 5 cm pe circumferinta?)si cu siguranta mai grea cateva sute de grame. Am avut si nu am simtit diferenta, probabil este insesizabil.La tenereu am montat saibe ca sa indepartez cutia de scule sau am tras indoind putin urechile spre exterior. La bascula nu sunt probleme. 120-140 Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce?

daca faci sectiune la cauciucuri si observi cum punctul de contact din mijlocul cauziucului urmeaza profilul pana la capatul sectiunii - producatorul calculeaza profilele cauciucurilor astfel incat punctele de contact vor urmari arce de cerc de diferite lungimi fata/spate, in schimb la o anumita inclinare maxima a motoretei punctele de contact sa ajunga in acelasi timp la capatul profilului.

nu prea cred ca e asa grava treaba... uita-te si tu sunt moto de cu 90/90 pe fatza si 130 - 150 pe spate... si daca te uiti la distanta dintre roti tot pe acolo. deci nu-i grav daca producatorii le fac asa.

 

apai ma lasam cu transalpu pana zgariam cotul scutului...aveam 170/80; cand am pus 140/80 pe spate pe fata ajungea mai repede la capatul profilului si nu mai era stabila si acolo era limita - si nu ajungeam pana la scut, si stiiam ca eram in siguranta...cu cel nou am testat ca nu sunt..

 

si mai bine in caz de urgenta cand vrei sa te mai lasi putin sa iei curba cum trebuie sa stii ca mai ai oleaca de profil pana sa pierzi aderenta...

 

cel mai probabil toba transalpului nu se afla in pozitia originala. La o cazatuta a fost impinsa spre roata. Totusi este de mentionat ca anvelopa de 140 comparativ cu 130 este mai inalta cu 8mm (80%x10mm)(cam 5 cm pe circumferinta?)si cu siguranta mai grea cateva sute de grame. Am avut si nu am simtit diferenta, probabil este insesizabil.La tenereu am montat saibe ca sa indepartez cutia de scule sau am tras indoind putin urechile spre exterior. La bascula nu sunt probleme. 120-140

 

probabil, inca nu m-am uitat la asta, o sa verific. da poate schimb toba cu una mai usoara..

Editat de kinguh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca faci sectiune la cauciucuri si observi cum punctul de contact din mijlocul cauziucului urmeaza profilul pana la capatul sectiunii - producatorul calculeaza profilele cauciucurilor astfel incat punctele de contact vor urmari arce de cerc de diferite lungimi fata/spate, in schimb la o anumita inclinare maxima a motoretei punctele de contact sa ajunga in acelasi timp la capatul profilului.

Pai asta se poate verifica. Culci mobra pana la marginea gumei si vezi cum stai. Desi, daca ambele gume sunt, de exemplu, 70 on /30 off ar trebui sa permita cam aceeasi inclinare chiar daca sunt marci sau modele diferite.

 

A, si a nu se uita ca aici conteaza foarte mult incarcatura mobrei, stilul de accelerare pe viraj si setarea amortizoarelor spate.

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca s-ar putea face inainte sa cumperi si inainte sa il montezi pe janta ar fi bine :)

 

dar cum ai zis, sunt si alti factori care influenteaza asta.

 

oricum am sa pastrez 130-u din carte cand se da drumu la anakee wild :), mai bun pe off decat pe 140

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca s-ar putea face inainte sa cumperi si inainte sa il montezi pe janta ar fi bine :)

 

dar cum ai zis, sunt si alti factori care influenteaza asta.

 

oricum am sa pastrez 130-u din carte cand se da drumu la anakee wild :), mai bun pe off decat pe 140

Absolut! D-aia ma si plang ca nu gasesc 130 pe nicaieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...