Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Ah, m-ai bagat complet in ceata...

Tocmai voiam sa trec pe Trailmax fiindca pareau sa aiba profilul mai cramponat.

Nu sunt cramponate. Au un profil care da senzatia ca ar fi bune pe offroad, dar se incarca repede. Daca nu sunt noroaie imense si iarba, atunci sunt ok. Pe asfalt uscad/ud si pe forestier uscat nu ai probleme.

 

Daca vrei cramponat si ieftin ia Mitas si pe asfalt le tii mai moi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tocmai voiam sa trec pe Trailmax fiindca pareau sa aiba profilul mai cramponat.

turance, trailmax, e08, sirac nu au nici o treaba cu iarba sau noroiul ... pe macadam agata putin. E08 este periculos pe asfalt umed, celelalte sunt ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sta Heidenau Scout K60 pe sosea/umezeala ? Stiu ca in teren descaraca bine dar e ok ca si all day ?

Multumesc

Pe sosea, atat uscata cat si uda stau foarte bine. Producatorul sustine ca Scout este optimizat tocmai pentru drumuri ude si nu minte. In teren uscat sunt f. ok, dar pe noroi, nu, nu descarca bine. Dimpotriva!! Concluzie: ca pneuri de zi cu zi sunt foarte bune, cu conditia sa eviti mocirla.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau să isc polemici, dar KarooT nu se poate compara cu TKC80 când vine vorba de aderenţă, nici pe asfalt uscat şi cald ( 30°C ambient - Karoo e mai slab la aderenţă faţă de TKC la 20°C ambient ); nici pe asfalt ud sau marcajele de pe asfalt.

Sunt total dezamagit de această gumă, am luat-o pentru a experimenta şi ce oferă concurenţa. Concurenţă care dpmdv nu există pentru TKC80, un cauciuc excelent pentru enduro-touring, dacă primează calitatea în alegerea unei anvelope.

 

Edit : este vorba de cauciucul spate, 140/80-17. Pe faţă încă folosesc TKC80 90/90-21.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi amintesc sa fi contestat cineva calitatile TKC80. Singurul lucru care I se reproseaza este faptul ca se toceste destul de repede. Si eventual si pretul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau să isc polemici, dar KarooT nu se poate compara cu TKC80 când vine vorba de aderenţă, nici pe asfalt uscat şi cald ( 30°C ambient - Karoo e mai slab la aderenţă faţă de TKC la 20°C ambient ); nici pe asfalt ud sau marcajele de pe asfalt.

Sunt total dezamagit de această gumă, am luat-o pentru a experimenta şi ce oferă concurenţa. Concurenţă care dpmdv nu există pentru TKC80, un cauciuc excelent pentru enduro-touring, dacă primează calitatea în alegerea unei anvelope.

 

Edit : este vorba de cauciucul spate, 140/80-17. Pe faţă încă folosesc TKC80 90/90-21.

 

Cati km te-au tinut TKC-urile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu cu TKC am facut 7000 si mai merg cam 2000 ( pe asfalt si forestiere ) Nu ma mai risc sa urc pante in starea in care sunt acum .Fata cred ca mai duce un cauciuc de spate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu era vorba de calităţile TKC-ului, ci defectele KarooT-ului. Slab tare comparativ cu Continentalul.

 

@yuk : uath dă fac ? :crack:

plm! acuma spui ... karoo meu este pe drum, maine ajunge :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am precizat din primul rând că este vorba de KarooT ( a doua oară am făcut referire la el ca şi Karoo, dar se înţelegea care dintre cele două modele comparate m-a dezamăgit : 30°C ambient - Karoo e mai slab la aderenţă faţă de TKC la 20°C ambient ).

 

Am avut pe spate TKC80 şi am fost extrem de mulţumit de acesta, puteam face şî pe asfalt multe boacăne fără a-mi fi frică de pierderea aderenţei, dar am vrut să testez şi alte opţiuni, care de altfel sunt mai ieftine. Aşadar am comandat un Karoo simplu, care nu a fost pe stoc, am schimbat comanda într-un TKC80 care de asemeni nu era pe stoc şi am ajuns până la urmă din nevoia achiziţionării unei anvelope la acest KarooT, care este net inferior TKC80 în ceea ce priveşte aderenţa pe asfalt ( uscat, ud, marcaje - nu contează ).

În offoard nu am simţit diferenţă, dar ţin să cred că atât Karoo cât şi KarooT sunt mai serioase faţă de TKC.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica TKC80 e mai bun dar Karoo si KarooT sunt mai serioase?

La Africa Twin poti pune KarooT. La Tenere nu poti pune KarooT deoarece in talon ai 120/90 iar KarooT incepe de la 140/80.

Karoo nu se poate compara cu TKC80 sau cu KarooT deoarece are un profil total diferit. E cel mai agresiv cauciuc din categoria dual-sport. Doar T63 se apropie cat de cat de Karoo dpdv al crampoanelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of of. Credeam că am delimitat prin cuvintele cheie "asfalt" şi "offroad" terenurile la care făceam referire.

 

În offroad sunt mai serioase Karoo şi KarooT, dat fiind profilul mai agresiv. Ca să mă exprim ca şi tine, să fim pe aceaşi undă.

În rest, cauciuc allround ( îndeosebi pentru cei care merg şi pe asfalt ), TKC80 este net superior variantelor de la Metzeler.

 

Concluzie : singurul cauciuc dual-sport pe care mi l-aş cumpăra ar fi Continental TKC80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doreste un prieten sa isi cumpere cauciuc si a gasit ceva la un pret bun ,problema e ca este o marca de care eu (cel putin) nu am auzit . vrea sa il sfatuiesc ce sa faca si eu chiar nu ma pricep stie cineva mai multe despre aceasta marca http://www.fullboretires.com/

 

 

mersi anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el mi-a dat linkul sa ma uit ce doreste sa cumpere ca din denumire nu mi-am dat seama ,a gasit unul pt spate 160/60/18 la vreo 300 si ceva de RON cu tot cu trans!!! se gandea ca a dat lovitura ...am zis ca intreb pe forum si am sa ii spun .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Full Bore sunt facute de Shinko - performante, durata de viata sub medie dar sunt ieftine.. oricum, mult mai bune decat un cauciuc second obosit cu DOT de pe vremea cand nu existau nici iphoane :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Full Bore sunt facute de Shinko - performante, durata de viata sub medie dar sunt ieftine.. oricum, mult mai bune decat un cauciuc second obosit cu DOT de pe vremea cand nu existau nici iphoane :D

mersi . acesta e cred cel mai la obiect raspuns ,am sa il iau cu copy -paste si am sa il arat si colegului,sa se decida singur.

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...