Jump to content
Sign in to follow this  
Galen

CAUCIUCURILE ON/OFF

Recommended Posts

mers 30 km pe pana cu 40 kmh s-a dejantat doar de pe partea cu discul, deci avantajos. Pus petic (ma asteptam sa gasesc carne de mici), bagat inapoi fara dumnezei, zgarieturi sau repetiții. Mitas e09 (simplu). Am comandat e09 18 si e07 21 si o pereche TBliss. 

IMG-20191118-WA0003.jpeg

Edited by yuk
gramatica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proiectul de iarna va fi la mine sa trec spatele pe tubless. Il sigilez cu ceva banda, valva si pus inapoi E09 Dakar. Nu prea ma vad facand manopera de pana in padure. Am in trusa un Slime si probabil o sa pun si un snur de pana. E09 e cel mai bun pentru stilul meu de actiune cu animalul,chiar daca il schimb la 1 sezon, aprox.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A incercat cineva dunlop trailmax mission? 

Stiu ca sunt noi si in consecinta au parte de mult "marketing".... 

La cum arata nu-mi vine sa cred ca sunt atat de minunate si sunt curios care sunt de fapt limitele

dunlop-trailmax-mission-tire.jpg

 

Aparent sunt foarte noi, prin urmare nu cred sa fi ajuns si prin Romania.... Ramane sa le incercam la primavara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape as paria ca n-or sa fie disponibile decat pe piata americana.

Si ce-mi plac mie vrajelile astea cu 50/50... si mi le arata pe un macadam perfect pe care se poate merge cu orice guma de strada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi asta înseamnă 50/50. Să mergi aproape fără griji pe un macadam "perfect".

Or sa ajungă și la noi, dar ca orice Dunlop, prețu-i măricel în România...

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 08.11.2019 la 20:34, Speedy.K a spus:

Intrebare punctuala pentru cine a avut pe vaca de 200 de kile Anakee Wild si/sau Pirelli Rally STR: cum sunt pe noroi, in off si cum sunt pe asfalt ( atat cald si uscat, cat si rece si ud) la mers mai...hmmm...sportiv.

Tre’ sa schimb gumele in primavara si vreau unu din astea doua.

Merci.

Am folosit Anakee wild anul trecut si pe un F800GS Adv in duoa saptamani prin Ro, mai mult de 60% off road, de multe ori drumuri de piatra cam rupte. 

Pareri:

- au tinut 4000km spatele, fata mai merge - comparativ cu K60 Scout am facut 6000km (cam aceleasi tipuri de drum) si spatele e chel, fata mai duce (vezi foto cu guma spate). 

- chiar dupa montare, in oras, am franat usor pentru a reduce viteza la semafor si au alunecat de parca eram pe ulei. Am repetat franarea si pe uscat si au alunecat iar (ABS deconectat) . Ciudat este ca in curbe nu le-am simtit sa plece dar poate eram cu morcovul deja instalat 

- pe noroi, iarba, piatra tractiune mult superioara la K60 Scout dar la acesta din urma dunga centrala continua e cauza ( pe iarba sau noroi putin adanc in spaecial )

- nu pareau zgomotoase (comparativ cu TKC80 fata +K60 Scout spate) dar ghidonul parea ca are un fel de blocaj  pe zona de centru ( ca si cum ar agata rulmetul de la jug).  

Daca ai sectiuni/procente mai mari de off-road in tura merita luate, pentru mai mult drum nu cred - uzura mare si aderenta pe asfalt scazuta

Revenit la K60 pe spate care in utilizare mai impartita intre on si off au tinut 10.000km si cu comportament bun si  pe asfalt ud. Doar ca la asta atunci cand vad o urcare pe iarba uda parca simt in gura gustul ierbii proaspete. Pe drumuri pietruite merg si variantele 50-50 fara probleme

 

IMG_20200116_135946.jpg

IMG_20200116_135958.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci mult. Comparatia e perfecta, “port” K60 Scout de vreo 5 seturi.

Iarasi ar fi buna o recenzie la Karoo Street, si astea par din aceeasi categorie. Care ati incaltat deja, bagati pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am hotarat sa trec pe Mitas e09 pentru spate..in schimb tot citesc ca pentru fata nu este cea mai stralucita alegere.

Pot cere o parere pentru o varianta mai buna pentru anvelopa fata, in combinatie cu e09 spate?

 

Mobra relativ usoara, klr 650cc.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, ilie.ardeias said:

Pot cere o parere pentru o varianta mai buna pentru anvelopa fata, in combinatie cu e09 spate?

 

Mie mi-a placut asta pe fata la Honda Dominator:

https://www.mitas-moto.com/en/products/motorcycle--trail--tires/mc--23--rockrider

 

20160731_112345.jpg

 

pe spate merg cu E09

Edited by emilian_rks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de idee. Il studiasem in trecut dar am trecut peste pentru ca nu exista mc23 pe 130 80 17.
Pentru fata..suna interesant..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Imi poti spune, de cand folosesti asa ceva pe fata?
Si eventual in ce ritm se uzeaza?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

L-am pus in August 2015 si l-am dat jos in Iulie 2017, am facut cu el 8500 km.

Avea uzura, dar nu era inca "lins". L-am dat jos ca a inceput sa faca urat la franari puternice cu fata la viteze mai mari de 90km/h -incepea sa vobleze, si nu stiam daca e de la cauciuc sau nu, asa ca am pus in locul lui, de proba, un k60 uzat cam 50%, si nu mai facea urat la frana fata. De atunci, din pacate am mers putin cu Dominatorul, maxim 1500km. 

In schimb pe off mergea fain, mai bine decat E09 si TKC80.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Salut, doresc sa cumpar cauciuc si pt roata din spate, as merge tot pe Tourance Next, dar sunt in mici dubii si anume, Metzeler Tourance Next 150/70 R 17 M/C 69V TL (B) Rear, acel (B) cica e recomandat pt bmw. Cel cu (B) made in Germania, cel fara (B) made in China. As alege cu B, e vreo diferenta in afara de cateva sute grame greutate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și eu am pus aceeași întrebare (pe alt topic), dar nu a răspuns nimeni. Părerea mea e că alea făcute în China sunt pentru talpa țării, iar cele făcute în Germania sunt pentru beamveuri, de unde și litera B din denumire. Ca idee, pe față am guma făcută în Germania, deși nu am comandat cu B în denumire, pe spate e cauciuc ceaina. Au fost luate la interval de câteva săptămâni. Spatele a trecut de semnul de uzură în cca 17600 km. Fața se ține bine deocamdată, dar până la vară cred că schimb tot cu Scorpion trail 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea e relevanta comparatia fata cu spate. Acolo ai tractiunea, nu se compara uzura tractiunii cu cea a franarii. Este normal sa se uzeze mai rapid spatele, chiar daca nu era China.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Știu asta, dar eu mă refeream la altceva. La acel indicativ, țara de origine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 01.02.2020 la 18:53, Speedy.K a spus:

Merci mult. Comparatia e perfecta, “port” K60 Scout de vreo 5 seturi.

Iarasi ar fi buna o recenzie la Karoo Street, si astea par din aceeasi categorie. Care ati incaltat deja, bagati pareri.

 

am scris eu aici despre ele:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit anvelopa, are litera B de la B-strom :) Made germany

Edited by TrekOut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fără dovezi nu te credem. 😁

 

Era în stoc? Că astea cu B se aduc în cca 7 zile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare , caut sa cumpar si eu un continental tkc80 de spate 140/150 pe 17 , pentru un strom , am fata si caut perechea ... de negasit , ceva sugestii ? nou ? costa 630lei ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Lucian_M a spus:

Fără dovezi nu te credem. 😁

 

Era în stoc? Că astea cu B se aduc în cca 7 zile.

Era in stoc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 21.11.2019 la 6:12, Patrick_M a spus:

Proiectul de iarna va fi la mine sa trec spatele pe tubless. Il sigilez cu ceva banda, valva si pus inapoi E09 Dakar. Nu prea ma vad facand manopera de pana in padure. Am in trusa un Slime si probabil o sa pun si un snur de pana. E09 e cel mai bun pentru stilul meu de actiune cu animalul,chiar daca il schimb la 1 sezon, aprox.

 

Ai rezolvat-o ?

 

Eu îmi făcusem spatele tubeless în 2012, am pus un pic de vaselină pe fiecare niplu că să le pot ajusta după ce termin "conversia" , după care am folosit un silicon la tub, ceva de calitate. Nu-mi aduc aminte exact ce, dar a fost ~30 lei tubul, nu din cele la 10 lei. După vreo 3 zile cât am lăsat siliconul să se usuce, am pus powertape peste silicon, montat anvelopa (TKC80) si nu am avut probleme până nu am îndoit buza jantei. După aceea, câteodată în derapaje pe acceleraţie se mişca anvelopa suficient încât pierdea toată presiunea. Asta s-a întâmplat la a doua anvelopă totuşi, am mers mult cu presiune de 0.6bar pe spate până să îndoi janta. O presiune atât de scăzută se poate menţine şi cu E09 Dakar, dar dacă te dai mult prin pietre, nu recomand.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Andry said:

 

Ai rezolvat-o ?

 

Eu îmi făcusem spatele tubeless în 2012, am pus un pic de vaselină pe fiecare niplu că să le pot ajusta după ce termin "conversia" , după care am folosit un silicon la tub, ceva de calitate. Nu-mi aduc aminte exact ce, dar a fost ~30 lei tubul, nu din cele la 10 lei. După vreo 3 zile cât am lăsat siliconul să se usuce, am pus powertape peste silicon, montat anvelopa (TKC80) si nu am avut probleme până nu am îndoit buza jantei. După aceea, câteodată în derapaje pe acceleraţie se mişca anvelopa suficient încât pierdea toată presiunea. Asta s-a întâmplat la a doua anvelopă totuşi, am mers mult cu presiune de 0.6bar pe spate până să îndoi janta. O presiune atât de scăzută se poate menţine şi cu E09 Dakar, dar dacă te dai mult prin pietre, nu recomand.

Inca nu am inceput. Deocamdata sunt la capitolul suspensii, dar urmeaza sa incerc. Din ce am citit, la KTM, janta e ok pt TL, iar E09 se vinde doar TL pentru 150. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 03.02.2020 la 18:08, ilie.ardeias a spus:

Am hotarat sa trec pe Mitas e09 pentru spate..in schimb tot citesc ca pentru fata nu este cea mai stralucita alegere.

Pot cere o parere pentru o varianta mai buna pentru anvelopa fata, in combinatie cu e09 spate?

 

Mobra relativ usoara, klr 650cc.

 

uita te si la bridgestone 301 (sau 302 nu mai stiu care e pe fata). Am avut pe față, se compota impecabil. La fel si t63. La e09 am observat ca atunci cand este uzat, pe franare la viteza mica inante de oprire vobleaza mobra din toate incheieturile. La viteze mari, nu! , al naibii 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, yuk said:

uita te si la bridgestone 301 (sau 302 nu mai stiu care e pe fata). Am avut pe față, se compota impecabil. La fel si t63. La e09 am observat ca atunci cand este uzat, pe franare la viteza mica inante de oprire vobleaza mobra din toate incheieturile. La viteze mari, nu! , al naibii 😁

 

Auzisem de bine de Bridgestone 301 fata si 302 spate..dar nu am gasit pe stoc pe nicaieri nici bridgestone si nici mc23.

In schimb, mi s-a oferit la un pret foarte bun Mitas e07+ si am acceptat, asa ca anul asta o sa folosesc e07.

 

Merci frumos de sfaturi! Vedem la anu'

7a5ef351b5672c8fd0c2bbc8209a0253.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...