Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Care ii treaba cu M+S care tot am vazut-o aici? :)

 

Daca nu ma insel, din ce vad eu in poze, cred ca ce ai tu pe spate e M+S si pe fata ai K60 "simplu". Tinand cont de faptul ca nu am avut pana acum K60, tot ce pot spune din poze este ca M+S are crampoanele mai inalte si exista niste mici gauri dreptunghiulare pe unele crampoane care nu sunt la K60 "simplu".

Ma intereseaza M+S pentru crampoanele care par a fi mai inalte. Par mai bine adaptate pentru off road. M+S inseamna Mud & Snow (noroi si zapada)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aparent, eu m-am decis pe k60. ma sperie gandu sa nu ma tina, deci prefer k60 simplu. 480ron nu mi se pare mult.

cele bune, cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M+S = mud & snow :friends:

 

@mezutu: cum a fost anakee-ul in off road? ce viata a avut pe motorul dumitale (mii de km si raportul off/on)?

 

Purice, daca intrii pe forestier cu Anakeeurile o sa dansezi samba in linie dreapta, daramite pe curbe...

 

@switch: las ca facem noi un test de forestier la vara, anakee vs k60 pe dominatoare de acelasi an :bounce:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Michelin T65 pe 660 Tenere. Similare cu Anakee-ul. Doar modelul santurilor difera. Cu ele a venit motoreta. Sunt nemaipomenite pe asfalt. Au o aderenta extraordinara. Si nici nu se tocesc cu una cu doua. Dar, in offroad, sunt varza ca orice cauciuc de strada. Intre timp mi-am luat E 09 de la Mitas. Offroad - no problemo. Dar pe asfalt sunt dezastru. Am optat pentru extreme in ideea ca, daca imi iau ceva intermediar, o sa ma simt bine in ambele situatii (onroad si offroad) si in acelasi timp, o sa sufar in ambele situatii. Fiecare cu ce-l pasioneaza mai mult. K60-ul e un cauciuc intermediar. Mult mai bun offroad decat Anakee-ul dar mult mai prost onroad. Si K60-ul e mult mai prost offroad decat (de exemplu) E 09 dar mult mai bun onroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M+S = mud & snow :friends:

 

@mezutu: cum a fost anakee-ul in off road? ce viata a avut pe motorul dumitale (mii de km si raportul off/on)?

Au fost aproape gata cand am cumparat motoru. Am mai facut cu ele peste 3000 km si le-am schimbat. Fata mai ducea putin dar nu mult.

Cred ca o parere mai buna ar putea da cineva care a avut Anakee-uri noi si a facut off.

Oricum din cei 3000 , 60 % au fost off , motiv pentru care am optat pentru K60.

Daca nu le cereai prea mult mergeau pe forestiere usoare si uscat.Cand dadeam de noroi sau iarba o cam incurcam.

Cam asa ceva am facut cu ele /index.php?...66&hl=belis

Dar repet ale mele erau pe terminate.

Dupa ce se termina si k60-urile as incerca Karoo Travel .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut Michelin T65 pe 660 Tenere. Similare cu Anakee-ul. Doar modelul santurilor difera. Cu ele a venit motoreta. Sunt nemaipomenite pe asfalt. Au o aderenta extraordinara. Si nici nu se tocesc cu una cu doua. Dar, in offroad, sunt varza ca orice cauciuc de strada. Intre timp mi-am luat E 09 de la Mitas. Offroad - no problemo. Dar pe asfalt sunt dezastru. Am optat pentru extreme in ideea ca, daca imi iau ceva intermediar, o sa ma simt bine in ambele situatii (onroad si offroad) si in acelasi timp, o sa sufar in ambele situatii. Fiecare cu ce-l pasioneaza mai mult. K60-ul e un cauciuc intermediar. Mult mai bun offroad decat Anakee-ul dar mult mai prost onroad. Si K60-ul e mult mai prost offroad decat (de exemplu) E 09 dar mult mai bun onroad.

 

Incearca-le si p-astea :friends:

/index.php?...t&p=1375937

135 euro :bounce:

 

 

 

ps- Cand mai ies pe coclauri te sun, nu?

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anakee am eu, aproape de noi.

ca orice cauciuc stradal nu prea are treaba in off, dar se pot face cu usurinta trasee de genu " bolboci sinaia" pe uscat !

ce m-a impresionat foarte tare la ele, este ca daca asfaltu e uscat sau ud, pentru mine e totuna, cel putin in oras n-am simtit aproape nici o diferenta.

se comporta exemplar pe asfalt ud !

cat despre noroi, iarba uda samd, poti sa mergi dar e chinuiala dracu' mai ales daca mobra are +- 200kg.

cat despre tocit, se tocesc greu

 

 

 

bafta !

 

ps: cele din poza acu cam 5000-6000km

post-20871-1235718284_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca orice cauciuc stradal nu prea are treaba in off, dar se pot face cu usurinta trasee de genu " bolboci sinaia" pe uscat !

Poti sa urci si la Babele pe forestier cu un Trailmax aproape slick, nu-i asta problema. Bolboci-ul il face si un naked daca-i uscat. Conteaza ce se intampla cand drumul nu mai e drum, ci mal de pamant sau cand apar bolovanii 'ai mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce m-a impresionat foarte tare la ele, este ca daca asfaltu e uscat sau ud, pentru mine e totuna, cel putin in oras n-am simtit aproape nici o diferenta.

 

Sunt sigur ca sunt cauciucuri bune, dar ca sa vezi daca intr-adevar sunt bune pe asfalt ud, fa-le un test pe serpentine. Acolo vezi exact ce pot sa faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, din principiu nu merg tare sau cu "genunchiul" pe jos, defapt cred ca nici mobra nu e pentru asta

Ce-am vrut sa spun apropos de comportamentul pe ud, se referea la un mers normal de oras ! ( desigur nu 180+) :friends:

 

 

 

bafta !

 

Poti sa urci si la Babele pe forestier cu un Trailmax aproape slick, nu-i asta problema. Bolboci-ul il face si un naked daca-i uscat. Conteaza ce se intampla cand drumul nu mai e drum, ci mal de pamant sau cand apar bolovanii 'ai mari.

corect, insa nu cred ca am indicat exact drumul !

Angi, ce drum am facut atunci de la sanatoriu in sus ?

 

 

 

 

bafta !

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi, din principiu nu merg tare sau cu "genunchiul" pe jos, defapt cred ca nici mobra nu e pentru asta

Ce-am vrut sa spun apropos de comportamentul pe ud, se referea la un mers normal de oras ! ( desigur nu 180+) :friends:

 

 

 

bafta !

 

 

corect, insa nu cred ca am indicat exact drumul !

Angi, ce drum am facut atunci de la sanatoriu in sus ?

 

 

 

 

bafta !

 

 

-Pai nici eu nu merg cu genunchiul pe asfalt. Ziceam asta deoarece daca spre ex. merg cu mitas e09 prin oras, pe ud, n-am nicio problema. In schimb, pe serpentine cu asfalt ud am busit-o de doua ori. Vroiam sa zic ca daca cineva doreste sa testeze cu adevarat pe ce-a dat banii, s-o faca pe serpentine cu asfalt ud. Acolo inveti multe despre cauciucurile pe care le ai.

 

-Ce sanatoriu? Ala de la care m-ati externat voi atunci? :bounce: .............................. :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu bre', ca de externat nu te-am externat niciodata. :bounce:

 

:-L

 

 

 

 

ma refeream la locu' unde s-a "invelit" Teone cu mobra.

cum ii zice la drumeagu' acela ?

 

 

 

bafta !

 

De stiut, stiu sa ajung acolo, dar nu mai stiu cum se numeste. Cauta topicul ala de atunci. Poate a scris vreunul pe acolo traseul.

 

 

bafta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de 1000 de puncte!

pot pune camera in cauciuc tubeless? janta este cu spite, in consecinta am nevoie de caciuc normal cu camera. am primit raspuns ca se poate monta camera in cauciucul tubeless fara probleme. Din ce am citit pe net, parerile sunt impartite, asa ca va intreb pe voi. Guma este Metzeler Tourance.

Va astept cu argumente pro si contra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de 1000 de puncte!

pot pune camera in cauciuc tubeless? janta este cu spite, in consecinta am nevoie de caciuc normal cu camera. am primit raspuns ca se poate monta camera in cauciucul tubeless fara probleme. Din ce am citit pe net, parerile sunt impartite, asa ca va intreb pe voi. Guma este Metzeler Tourance.

Va astept cu argumente pro si contra!

 

Da. Eu am mers pana acum pe Tourance tubeless + camera. Am schimbat Tourance cu Heidenau K76 tot tubeless+camera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare de 1000 de puncte!

pot pune camera in cauciuc tubeless? janta este cu spite, in consecinta am nevoie de caciuc normal cu camera. am primit raspuns ca se poate monta camera in cauciucul tubeless fara probleme. Din ce am citit pe net, parerile sunt impartite, asa ca va intreb pe voi. Guma este Metzeler Tourance.

Va astept cu argumente pro si contra!

 

 

Bineinteles ca poti monta camera in anvelopa tubeless, dar de ce sa dai bani in plus pentru asta? tourance tt(tube type) e mai ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca poti monta camera in anvelopa tubeless, dar de ce sa dai bani in plus pentru asta? tourance tt(tube type) e mai ieftina.

am primit-o la acelasi pret cu cea normala, pentru ca nu era pe stoc ce comandasem. asa ca m-am multumit cu ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru bogdan harea-o parere despre k76 se poate?dar k65 a folosit cineva?eu am roata de fata/18 si m-am gandit la k65,dar pentru spate mi-ar place k76 heidenau,multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...