Vizitator Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 acum 2-3 ani era cat pe ce sa cumpere un cb500...stie ea care mi se pare o alegere foarte buna er-6, m-am suit si eu pe una la un show, e foarte joasa noh, bravo ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucas22010 Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) acum 2-3 ani era cat pe ce sa cumpere un cb500...stie ea care mi se pare o alegere foarte buna er-6, m-am suit si eu pe una la un show, e foarte joasa noh, bravo ei! m-am suit si eu pe er-6-le ei, si da, cred ca e ok pentru fete. mie nu mi-a placut Editat Decembrie 14, 2011 de lucas22010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 dupa cum am mai spus nu e imposibil, ideea e felu in care o faci daca te simiti ok pe moto si o poti controla in siguranta ...si o intrebare am ,daca nu mergi cu viteza dece ai un moto de viteza care oricum nu e recomandat in ro mai ales ptr constitutia ta fizica daca lai avea doar ptr circuit nimic de zis plus ca poate tu crezi ca te descurci f bine asta nu inseamana ca asa si e ...ma repet e f bine ca ai ambitie dar uneori nu e de ajuns tocmai dasta sunt 1 milion de modele moto ptr 1 milion de feluri de oameni si gusturi si de multe ori se intampla ca moto care nu arata f bine se conduce f bine, parerea mea este ca te chinui un pic cu moto a ta si cred ca o faci de fitze si vrei sa demonstrezi ca se poate si asa in declinul sigurantei si a comfortului si vis a vis de fete credema ca am vazut si contrariul la exemplul tau cu ochii mei si nu una mai multe ...sper sa nu intelegi gresit dar pe undeva iti scapa niste detalii importante ...bafta cat despre coborarea unei moto din furca ...f multe moto au o toleranta de coborare sau urcare a motoretei din furca iar toleranta este f bine calculata incat sa nu modifice ciclistica,toleranta este facuta ca fiecare in parte sa se joace cu nivelul furcii si sa vada cum se simte mai bine diferentele fiind destul de mici e vb de cativa mm dar pentru unii conteaza,daca ai depasit toleranta atunci cred ca e o problema si nu recomand...oricum pentru mersul pe strada diferentele sunt infime si cred ca pe circuit se vede mai bine defernta mai ales de un pilot experimentat sau profesionist ...numai de bine in fine fiecare cu parerea lui,fiecare avem pareri diferite, cate despre fite nu vorbii daca nu ma cunosti,daca am un motor frumos asta nu insemna ca fac fitze..atunci toti care ar conduce motoare de viteza noi sau care arata super bine si grijite ar face fitze?daca nu ma cunosti mia bine nu vorbi..eu chiar intredevar is pasionata si astea de viteza imi plac,gusturile nu se discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 f multe moto au o toleranta de coborare sau urcare a motoretei din furca spune-mi si mie cum urci motoreta din furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Decembrie 14, 2011 Share Postat Decembrie 14, 2011 (editat) spune-mi si mie cum urci motoreta din furca? lasati ma fata in pace ca are dreptate. O poti urca, daca a fost coborata candva. Pui stander pe spate, cric sub galerii, slabesti telescoapele de pe juguri si tragi de roata in jos. Rele mai sunteti Ups! Acum am citit cine a fost cu ideea coborarii din furca. Creceam ca ada teo a spus-o! Editat Decembrie 14, 2011 de rylalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 (editat) puteam sa fac topic la "motocicleta mea" daca doream asta dar e un model mai rar asadar ce conteaza ce scriu eu despre o motocicleta care nu exista pe piata romaneasca? Editat Decembrie 15, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 Total de acord cu ce spui tu mai sus legat de putere dar ce te faci cand fata e miniona, are 40de kg si 1,50m? Decat sa stea pasager sau sa-si rupa gatul pe Dragstar nu mai bine isi ia ceva mai mic? Hai ca sunt oameni care au facut Europa cu viroaga de 250cc. Oricum motorasele astea sunt si ele bune pentru inceput,cei care le cumpara le iau sa invete nu sa se dea toata viata pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Recomand el250. Foate usoara si manevrabila (se conduce precum bicla. Si fasneata(37cai la cei 250cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) Deci, eu mi-am spus parerea bazat pe niscaiva experiente: Acuma sa nu va simtiti atinsi daca aveti motoare mici - daca atata v-a lasat buzunarul sau asta a fost ocazia... asta este... si in nici un caz nu arunc cu noroi in motoarele mici. Pentru oras sunt aur curat. Ci doar in mentalitatea ca " femeile trebuie sa mearga pe motoare mici". Sau incepatorii de altfel. Eu toti prietenii pe care i-am invatat sa conduca( si au fost cativa) i-am pus sa isi ia motoare de 400 in sus din prima si saltul la un motor mare a fost infim, ajungand sa calareasca f bine si foarte repede. Daca respecti motorul, plusul de putere e doar benefic. Stiu ce zici, la mine de exemplu alta a fost faza, legata mai mult de examenul moto si de legile/taxele de aici decat de capacitatile mele. Am sa remediez situatia si am sa trec pe mai mare , insa am alte prioritati momentan.Dar in nici un caz nu am sa vand motoretul dupa. Dintre preferatele mele la categoria naked ar fi: er-6, monster si triumph 675 (dar parca mai bun e cel carenat).Er-6 pare cam jos dar cred totusi ca e ok. De cand cu asta micu parca n-as mai vrea o motocicleta care la plin sa aiba 200kg. Editat Decembrie 16, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 spune-mi si mie cum urci motoreta din furca? asta nu eu am spus-o,eu am spus doar despre COBORARE,vezi pe paginile anterioare cine a scris asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) asta nu eu am spus-o,eu am spus doar despre COBORARE,vezi pe paginile anterioare cine a scris asta Ei nu... ...f multe moto au o toleranta de coborare sau urcare a motoretei Oi fi vrut tu sa spui altceva dar asta ti-a iesit. ............................................................................................................................................................................................................................................................................................ <-----------Aici a fost un text unde iti criticam "scrisul" dar ma gandesc ca oricum vine BAC-ul. Bafta MARE!!! Sa ne auzim sanatoase si in sezonul care vine!!! Cheerios! Apropos de nevasta-mea , ultima data am vrut sa o combin cu un Vulcan de 1500. Faza naspa e ca dupa ce l-a pus pe jos in parcare - frana brusca cu ghidonul virat... aproape pe loc , dar sperietura majora, l-a parcat la scoala la ea in panta - in partea piciorului de rata. Nu stiu cat de aplecat era motorul, ca nu l-am vazut, cert e ca nu l-a mai putut ridica. A trebuit sa ceara ajutor de la omul de servici sa vina sa-i ridice motorul ... not cool! Hahahahah. Si asa a trebuit sa vindem motorul... care si acum sunt convins ca i-ar fi venit ca o manusa - putin mai grea dar la fix! Acum cativa ani ,cand eram mega incepatoare, am parcat eu cb-ul intr-o zi si de fericire ca mi-a iesit manevra prea bine, am uitat sa pun cricul . Zambeam larg cand am inceput sa las motorul pe o parte... Noroc ca m-am uitat in jos si am tras de ghidon imediat. N-am patit nimic dar acum cand ma gandesc cat de jos il lasasem,( mult mai jos decat ar sta cu cricul pus) nu imi dau seama de unde am avut atata forta sa il ridic instant. Mentionez ca stau cu genunchii destul de flexati pe cb, poate inaltimea mea m-a salvat. Editat Decembrie 16, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Eu am zis ...f multe mootrete au o toleranta de coborare sau uracare si sutin in continuare...nu imi furati vb Daca nu stie sa dea "quote"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rvltng_bstrd Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Dupa ce conteaza mai putin influentele grupului, fiecare isi formeaza preferinte. Daca nu esti fundamentalist, nu exista motocicleta perfecta, numa preferata. Nu m-ar deranja nici pe mine greutatea la un Rocket3 Roadster... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ada Teo Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 Ei nu... Oi fi vrut tu sa spui altceva dar asta ti-a iesit. ............................................................................................................................................................................................................................................................................................ <-----------Aici a fost un text unde iti criticam "scrisul" dar ma gandesc ca oricum vine BAC-ul. Bafta MARE!!! Sa ne auzim sanatoase si in sezonul care vine!!! Cheerios! Acum cativa ani ,cand eram mega incepatoare, am parcat eu cb-ul intr-o zi si de fericire ca mi-a iesit manevra prea bine, am uitat sa pun cricul . Zambeam larg cand am inceput sa las motorul pe o parte... Noroc ca m-am uitat in jos si am tras de ghidon imediat. N-am patit nimic dar acum cand ma gandesc cat de jos il lasasem,( mult mai jos decat ar sta cu cricul pus) nu imi dau seama de unde am avut atata forta sa il ridic instant. Mentionez ca stau cu genunchii destul de flexati pe cb, poate inaltimea mea m-a salvat. Draga uita-te pe pagina 29 la ce a scris BUGGY si sa vezi ca el a scris-o eu doar am raspuns am dat replay la ce a scris,fi mai atenta...ca invionvatesti pe cine nu trebuie... Daca nu stie sa dea "quote"... acum vad ca ai vazut intradevar ca nu eu am scris-o...doar am raspuns. Draga uita-te pe pagina 29 la ce a scris BUGGY si sa vezi ca el a scris-o eu doar am raspuns am dat replay la ce a scris,fi mai atenta...ca invionvatesti pe cine nu trebuie... acum vad ca ai vazut intradevar ca nu eu am scris-o...doar am raspuns. o si..ce legatura are BAC-ul??nu dau bacul din asta.Cat despre "auzitul"in sezonul viitor sesizez o nuanta de rautate,dar suntem in post si trebuie sa fim mai buni uni cu altii oricum de mine nu o sa mai auziti si n-o sa ma mai vedeti pe aici in lumea virtuala,dar nici pe sosele(motive persoanale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 (editat) hai fata nu te supara din atat, ma plictiseam si eu... Cum a spus @Shiva inainte, bravo tie ca te dai pe CBR la inaltimea ta dar nu esti exemplul ideal De aceea am spus ca ne auzim sezonul viitor pentru ca atunci o sa ai ocazia sa arati ca te descurci cu CBRica si poate ne incanti cu poze de la iesiri daca ai chef si timp. Ai vazut moderatoarea noatra @ravenitza ce poze superbe a pus, i-a sarit cineva in cap? Nu, toata lumea a apreciat. Editat Decembrie 17, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 "We must stress the fact that lowering your bike has some real disadvantages. First and foremost is ground clearance-if you corner very aggressively, you will drag parts sooner and easier than another rider on a standard-suspended machine. Some of these parts-like engine case covers or exhaust systems-can lever the rear tire off the ground if you're not careful. You MUST remember this if you plan on lowering your bike. The ground clearance factor means there's also a limit to how much you can lower a sportbike. Nearly all of the suspension technicians we spoke with said for riders who don't intend to drag race, 1.5 inches is the limit they would be comfortable with for shortening suspension. Anymore than that severely restricts the amount of lean angle the bike can achieve without running into ground clearance problems." "Any time you lower either end of a motorcycle, you must lower the opposite end an identical amount. Unless you want to change the bike's steering characteristics (which should only be done if you have a comprehensive grasp of motorcycle steering geometry), you must maintain the bike's chassis attitude to avoid handling problems. Changing the front or rear ride heights by as little as 5mm can have a dramatic effect on how a bike handles in the corners." Read more: http://www.sportrider.com/tech/146_0210_lowering_your_bike_safely/index.html#ixzz1gR42S0cp si daca "maculatura" e prea slaba si nu v-a convins exista pentru cei avansati si : " The Racing Motorcycle" a technical guide for constructors by John Bradley volume 1. Gearing, geometry, aerodynamics and suspension Ma faci sa rad. Vorbesti din ce ai citit, de experienta efectiv nu vreau sa intreb ca sa nu inceapa furtuna Daca eu acum imi fac un blog scris in engleza, si pun o poza cu o mobra pe care trasez liniile si unghiurile de la rake si trail si zic ca e mai bine sa cobori mobra de spate 13 cm, nu imi pui citatul aici? Normal ca daca cobori mobra de spate o poti cobora si din juguri, doh... Si ca fapt divers, tocmai mi-am inaltat mobra mea cu cam 3 cm de spate ca loveam in speed bumps de pe strada cand aveam pasager. Ghici ce! Imi place mai mult cum e acum si o simt mai bine. Nu zic ca "sta mai bine pe drum" ca oricum nu ma dau eu sportiv, da ce zici tu acolo is niste barfe de genul am auzit de la un prieten care o auzit de la varus-o lu sogoru-so Si faptu ca | cauti pe net ceva pe engleza si faci copy paste nu e argument. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 (editat) barbatu-miu studiaza asta la universitate (inginerie moto)...deci n-am auzit de la varu sau nea vasile (de aia am dat referinta cartea) Editat Decembrie 17, 2011 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 da...treaba se numeste furca reglabila pe inaltime ??????????????? la ce pagina esti? dude, las-o.... hai sa vorbim de modele moto mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 dude, m-ai lasat fara cuvinte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Citatul tau nu prea vad sa aibe valoare la mersul stradal, de ce? Imediat: unghiul de aplecare, daca vorbim de o sportiva e destul de mare si il folosesti pe tot foarte rar, si nu prea se apleaca lumea la mers stradal la modul knee down...serios...trebuie sa stapanesti mersul pe moto zic eu destul de bine. Apoi...cred eu ca eficienta in franare consta mai mult in preloadul suspensiei si anvelope decat in inaltimea motocicletei. Mai bine lasi motocicleta mai jos astfel incat sa nu dai cu dintii de pamant daca pui piciorul intr-o groapa si iti montezi niste arcuri progresive mai performante si un ulei mai bun. Contrazi-ma daca nu am dreptate, dar cu argumentele tale eventual din experienta. Numa' sa nu va si bateti de la contradictii!! Nevasta-mea s-a urcat pe virago si pe un lc4.Nu-i bai ca viroaga are kg in plus fata de lc4 dar e mai joasa,e ca si cum ai parca tricicleta unui copil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
INT6 Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 barbatu-miu studiaza asta la universitate (inginerie moto)...deci n-am auzit de la varu sau nea vasile (de aia am dat referinta cartea) daca englezii se pricep la motoare cum se pricep la masini...mai bine lasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Yamaha yzf r125 .2009 de vanzare.daca trebuie vreunei fete. Vopsea originala negru cu alb.cauciucuri originale din fabrica . adusa recent din it.acte la zi.f bine intretinuta.1800e .voi atasa si poze.0727881292:) Yamaha yzf r125 .2009 de vanzare.daca trebuie vreunei fete.motor 4timpi injectie electronica, Vopsea originala negru cu alb.cauciucuri originale din fabrica . adusa recent din it.acte la zi.f bine intretinuta.1800e .voi atasa si poze.0727881292:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Mai 28, 2012 Share Postat Mai 28, 2012 tigaia e usoara, micuta si fasneata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 29, 2012 Share Postat Mai 29, 2012 Ce tare: kawasakimann deține un Suzuki și vinde o Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.