Sari la conținut

Motociclete... De Fete ;)


blueberry
 Share

Postări Recomandate

Poate ma ajuta cineva cu un raspuns. sunt incepatoare, vreau sa mi iau honda cbr600f sport, problema e ca nu ajung chiar cu toata talpa jos, adica stau cam pe varfuri ..ceea ce evident nu mi ofera nici comfort nici stabilitate nici echilibru. Am inteles insa ca se poate lasa,din nu stiu ce amortizor, arc, etc , ca nu ma pricep la mecanica. E adevarat ? Sau asa incearca unii sa si vanda produsul ? Multumesc anticipat pentru raspuns ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 370
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate ma ajuta cineva cu un raspuns. sunt incepatoare, vreau sa mi iau honda cbr600f sport, problema e ca nu ajung chiar cu toata talpa jos, adica stau cam pe varfuri ..ceea ce evident nu mi ofera nici comfort nici stabilitate nici echilibru. Am inteles insa ca se poate lasa,din nu stiu ce amortizor, arc, etc , ca nu ma pricep la mecanica. E adevarat ? Sau asa incearca unii sa si vanda produsul ? Multumesc anticipat pentru raspuns ..

 

 

Yellow!

 

Ai facut scoala categ A?Ai incercat de la 125 , 250 , 500 in scoala? Nu neaparat sportive ! Eu una ma simt mult mai bine pe un enduro-cross , naked de 125 , 200 , 250 cc - maxim !

 

Nu stiu ce sa zic ca incepatoare mi se pare cam maricica de 600 ! Si in oras e cam incomod de manevrat o sportiva .

Cu un naked manevrezi mai bine ghidonul !

 

Parerea mea! :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ma ajuta cineva cu un raspuns. sunt incepatoare, vreau sa mi iau honda cbr600f sport, problema e ca nu ajung chiar cu toata talpa jos, adica stau cam pe varfuri ..ceea ce evident nu mi ofera nici comfort nici stabilitate nici echilibru. Am inteles insa ca se poate lasa,din nu stiu ce amortizor, arc, etc , ca nu ma pricep la mecanica. E adevarat ? Sau asa incearca unii sa si vanda produsul ? Multumesc anticipat pentru raspuns ..

 

 

Iti dau un sfat. Chiar daca vei reusi sa lasi putin mai jos saua, sa stii ca CBR-ul nu este chiar pentru incepatori, desi unii/unele braveaza si afirma contrariul. Ce rost are sa te mandresti cu o motocicleta super daca in trafic ajunge sa fie un chin s-o conduci, daca de fiecare data cand dai cu spatele te rogi de cineva sa te traga pentru ca nu poti sa-i tii partea cauciucata pe asfalt. Daca spui ca esti si scunda, vei intampina destule necazuri. CBR ul este si el destul de dolofan si am fost martora unei situatii caraghioase: intr-o parcare, o tipa subtirica si scunda incerca sa dea putin cu spatele, sa scoata mobra. Pe langa faptul ca statea pe varfuri ca la balet, ii era peste masura de greu sa se miste si se ruga de trecatori s-o ajute.

 

Eu chiar nu inteleg de ce unele persoane se ambitioneaza sa-si achizitioneze o motocicleta doar pentru ca arata bine? Eu cred ca cel mai bine ar fi sa-ti iei o motocicleta cu care sa jonglezi in trafic, pe care s-o stapanesti si care sa nu te ia prin surprindere? Recunosc ca eu am CBR, dar daca cumva se intampla sa fiu scunda, sa nu-l pot manevra, cu siguranta as fi ales un alt model. Pentru ca, pana la urma, motocicleta trebuie sa ti se potriveasca. Ca sa fac o comparatie, e ca o cravata pe care o alegi dupa ce ai costumul si nu invers.

 

Dar aceasta este doar parerea mea, alegerea iti apartine in totalitate.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suzuki drz mi se pare bun pt incepatori (sau incepatoare, ca sa nu fiu off-topic), cu conditia sa fie mai inaltuti, dar nu stalpi de telegraf :D e fuarte manevrabil, te scoate din multe belele, plus ca e fun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna. M-ar interesa mai multe detalii despre dragstar. Nu sunt chiar incepatoare, am 1.68 m insa nu stiu daca m-as descurca pe un motor ca asta. Insa m-ar interesa sa iau unul la vara... :D

 

Am un amic care are un DragStar in plus (tocmai si-a mai luat inca unul, dar de 650), ingrijit, frumusel, cu ghidon d'ala drept, 400 cmc, cauciucuri noi pe el, tobe modificate, se aude demential (prima data cand l-am auzit am crezut ca-i de 1100 :) ) si parca-i din '98 sau '99. Stiu ca inca nu i-a fixat un pret dar daca te intereseaza, macar sa vezi cum te simti pe el, da-mi un semn sa te pun in legatura cu el.

 

Si mie-mi cerea o amica niste sfaturi despre primul motor, se apuca acum de scoala, si mai la vara vrea sa-si ia ceva. Ii plac si chopperele (a cam ramas pe Virago) dar i-am aratat mai un Fazer, mai un Hornet si i-au placut, mai ales ca-mi stie motorul meu si cam ce poate. Asadar, ati inceput vreuna pe asa ceva, cum vi s-a parut, 98 cp Hornetul si 96 cp Fazerul sunt cam multi pentru o incepatoare? Recunosc, si mie mi s-au parut cam multi la inceput, dar incet incet m-am obisnuit, iar acum parca as zice ca as avea ceva nevoie de mai multi caluti la drum lung, dar in oras, sunt arhisufcienti. Ea e inaltuta, in jur de 1.70 si are o constitutie atletica, deci ma gandesc ca s-ar descurca usor cu un naked de 600.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna, am si eu o problema...sunt incepatoare si mi-am luat kawasaki zzr 400 si il scap. nu stiu daca greutatea e de vina el ar e200 kg, eu 48, dar daca nu opresc drept se inclina si o culc jos :D a mai avut cineva problema asta?plus ca nu pot da inapoi, desi ajung cu toata talpa jos

multumesc pentru raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna, am si eu o problema...sunt incepatoare si mi-am luat kawasaki zzr 400 si il scap. nu stiu daca greutatea e de vina el ar e200 kg, eu 48, dar daca nu opresc drept se inclina si o culc jos :D a mai avut cineva problema asta?plus ca nu pot da inapoi, desi ajung cu toata talpa jos

multumesc pentru raspunsuri

La viteza mica daca e putin inclinat(virat) frana fata il tranteste de cele mai multe ori. In astfel de situatii e bine sa frnezi doar spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna, am si eu o problema...sunt incepatoare si mi-am luat kawasaki zzr 400 si il scap. nu stiu daca greutatea e de vina el ar e200 kg, eu 48, dar daca nu opresc drept se inclina si o culc jos :D a mai avut cineva problema asta?plus ca nu pot da inapoi, desi ajung cu toata talpa jos

multumesc pentru raspunsuri

 

Intrebare de noob: pui si picioarele jos cand te opresti?!?!? Sau incepi sa le iei din scarite de abia dupa ce te-ai oprit de tot si roata nu se mai invarte?!?!

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare de noob: pui si picioarele jos cand te opresti?!?!? Sau incepi sa le iei din scarite de abia dupa ce te-ai oprit de tot si roata nu se mai invarte?!?!

pun picioarele jos inainte sa ma opresc..si mai fac un pas, doi pana opresc. daca opresc drept nu am probleme, dar daca opresc si am roata din fata intr-o parte sau alta..motorul se lasa pe o parte si il scap

 

La viteza mica daca e putin inclinat(virat) frana fata il tranteste de cele mai multe ori. In astfel de situatii e bine sa frnezi doar spatele.

da..exact asta e problema mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun picioarele jos inainte sa ma opresc..si mai fac un pas, doi pana opresc. daca opresc drept nu am probleme, dar daca opresc si am roata din fata intr-o parte sau alta..motorul se lasa pe o parte si il scap

 

 

da..exact asta e problema mea

invata sa tii mobra in echilibru din ambreiaj si acceleratie. unde ai facut scoala moto? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa te obisnuiesti cu frana fata, iesi prin politehnica sau in vreun poligon si pune doar frana fata de la diferite viteze. O sa incepi sa-ti dai seama ca daca roata fata nu e dreapta ...faci buf. La un moment dat o sa-ti intre in reflex si te vei obisnui. Practice makes perfect :D

Editat de Hekate
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca o ia intr-o parte daca ai ghidonul bracat si pui frana fata tare. Invata sa o controlezi la viteze mici, apoi o sa ti se para fulg. Si foloseste frana mai usurel, nu trage de maneta brusc, ci ia-o incetisor si franeaza progresiv.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

invata sa tii mobra in echilibru din ambreiaj si acceleratie. unde ai facut scoala moto? :)

la louis..am cazut si acolo de 2 ori din aceeasi cauza

 

Incearca sa te obisnuiesti cu frana fata, iesi prin politehnica sau in vreun poligon si pune doar frana fata de la diferite viteze. O sa incepi sa-ti dai seama ca daca roata fata nu e dreapta ...faci buf. La un moment dat o sa-ti intre in reflex si te vei obisnui. Practice makes perfect :D

cred ca am sa ii pun crash-pad-uri mai intai...ca imi e mila de ea cand o trantesc aiurea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roaga pe cineva sa iti demonteze carenele, si mituieste un amic experimentat cu un pachet de tigari sa iti duca motorul intr-un poligon si sa aiba rabdare sa stea o zi langa tine sa iti dea sfaturi pe unde gresesti. Succes :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yellow!

 

Ai facut scoala categ A?Ai incercat de la 125 , 250 , 500 in scoala? Nu neaparat sportive ! Eu una ma simt mult mai bine pe un enduro-cross , naked de 125 , 200 , 250 cc - maxim !

 

Nu stiu ce sa zic ca incepatoare mi se pare cam maricica de 600 ! Si in oras e cam incomod de manevrat o sportiva .

Cu un naked manevrezi mai bine ghidonul !

 

Parerea mea! :blink:

 

 

yeap,in mare parte ai dreptate :wacko:

Vreau si eu o super moto :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai intai de toate vreau sa va spun ca este primul meu post pe acest site.Am A-ul din nov 2007 insa conduc de vreo 2 luni.Sunt mica de inaltime (chiar prea mica) am 1,57m si tocmai de aceea sunt foarte surprinsa ca nu a pomenit nimeni nimic de honda vfr 400 care este o mobra foarte joasa, eu ajung jos cu 90% din talpa.M-am obisnuit foarte repede cu ea, nu este foarte grea prin urmare usor de manevrat.Parerea mea este ca vfr 400 este o mobra super pt o fata.Astept opinii referitor la acest lucru....

Intradevar vfr 400 este un motor ideal pentru persoanele scunde. Eu am 1,52 m. inaltime si nu am nici o problema in stapanirea lui...L-am lasat la maxim din juguri si ajung cu toata talpa jos. Piese si accesorii pentru motoarele de 400,gasiti pe diferite site-uri fara prea mare bataie de cap si daca nu aveti timp sa cautati pe net,recomand service-ul Kaore,mecanic japonez la preturi mai mult decat O.K.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

hello

eu am GS 500 F.Am facut si scoala la Luis pe GS- ultimele 4 sedinte, am dat si examenul pe un GS. O consider perfecta. E usoar de manevrat si f ascultatoare. E drept ca e cam grea cc 200 kg, dar eu sunt si inalta si nu sunt nici f slaba, dar asta cred ca e irelevant.Si mai mult nu e nici f mica ca si cc, dar nici mare. Te plictisesti mai greu de ea, fata de un 125- care e tot una cu bicicleta sau cu un 250. Initial am vrut ninja de 250 dar mi s-a tot zis ca o sa mi se ia repede de ea.

Am ales deci GS si am facut the best choice. O recomand incepatoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...