IceLord Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Ahoi! Va imformez ca am parasit cercul celor care sunt propietari de Virago si tin sa mentionez ca e o motocicleta putin pretentioasa si care mi-a indeplinit multe dorinte si nu m-a creat probleme dificile, sper ca noul propietar sa fie la fel de multumit de ea ca si mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freeg Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Are cineva idee daca merg inlocuite coarnele originale de la virago 535 cu unele mai inalte, dar fara sa schimb cablurile si furtunu de la frana? cam care ar fi dimensiunile maxime ale unor coarne care s-ar potrivi fara vreo modificare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Ahoi!Va imformez ca am parasit cercul celor care sunt propietari de Virago si tin sa mentionez ca e o motocicleta putin pretentioasa si care mi-a indeplinit multe dorinte si nu m-a creat probleme dificile, sper ca noul propietar sa fie la fel de multumit de ea ca si mine. Lordule, felicitari ca ai reusit sa o dai si bafta cu cea ramasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Lordule, felicitari ca ai reusit sa o dai si bafta cu cea ramasa! Multumesc, oricum mai am mult de muncit cu dragstar-ul numa bani sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 am si eu o intrebare: ce alte magazine online gen louis.de mai exista, in afara de louis? http://www.polo-motorrad.de/ Mesaj completat am si eu o intrebare: ce alte magazine online gen louis.de mai exista, in afara de louis? polo-motorrad.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 (editat) polo-motorrad.de Ai cam baut azi noapte bag seama... acelasi raspuns l-ai mai dat cu cateva randuri mai sus. Si sa nu fiu offtopic: www.fc-moto.de Editat Mai 1, 2011 de Philip_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Mesaj completatUltima suta de metrii: Diseara mai trebuie sa-i bag ulei in motor si cardan (Motul ambele), sa-i pun pipele si bujiile noi, sa montez retervorul superior, aripile si semnalale pe spate ... si sa speram ca totul va fi ok ... tin pumnii stransi pentru prima ta tura cu ea in actuala forma. Respectele mele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Astept sa facem o tura impreuna.Spor la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 Am fost la H&D si am incercat Cross Bones. Super tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Ai cam baut azi noapte bag seama... acelasi raspuns l-ai mai dat cu cateva randuri mai sus. Si sa nu fiu offtopic: www.fc-moto.de e, poate.........scuze dar mi s-a schimbat pagina, imi aparea tip "outline" si nu-mi vedeam posturile mele. am rezolvat problema acuma ca-s treaz. Mesaj completat sal, am ceva probleme cu electromotorul, mi s-au dus periile de tot, s-au macinat acolo..... si nu am gasit nicaieri, am gasit ceva dar is 88 lei/buc. si mie-mi trebuie 4....f. scumpe, puteti sa ma ajutati careva, ceva sfaturi.....incerc sa rezolv problema pe plan local, dar nu stiu daca o sa reusesc; daca ati mai schimbat careva perii, spuneti-mi si mie de unde le-ati luat, pls. model electromotor: MITSUBA SM-8219 12V 0,6KW Yamaha Virago XV 535 1987/1991 2GV/2YL periile care le-am gasit eu la 88 lei/buc. au urmatoarea dimensiune: 13,2 x 9,9 x 5,9 s-ar putea sa fie compatibile perii SM-13, dar nu sunt sigur. THX. P.S.:cand termina de "Initializing Attachments..." o sa pun si poza cu suportul pt. perii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 tin pumnii stransi pentru prima ta tura cu ea in actuala forma. Respectele mele! Astept sa facem o tura impreuna.Spor la munca. Multumesc ! Am reusit Sambata noaptea (de fapt pe la 4 dimineata) s-o pornesc, dupa multe emotii ... Intai am bagat benzina si a inceput sa picure pe la robinetul de benzina ... A trebuit sa-l dau jos, sa-l desfac, si sa observ ca la revizionare am pus un Oring aiurea ... e o placere sa dai jos robinetul cu bascula montata ... am muncit vreo 2 ore pana l-am refacut si remontat ... Dau s-o pornesc ... nimic, dar macar era etans robinetul. Scanteie ... ia-o de unde nu-i. Desfac bobinele si-mi dau seama ca de fapt suportul lor ar trebui sa-si ia masa din cadru. Am smirgluit frumos zonele de contact, crezand ca dupa din cauza vopselei (stratul e gros la vopsire electrostatica) nu mai am masa. Montat totul la loc ... la fel, pauza. Aici deja m-am panicat ... Am luata iarasi la purecat instalatia si bineinteles ca am gasit doua mufe inversate ... Puse la locul lor, cheie si BRUM BRUM ... motorul a pornit "la sfert" ! A inceput sa iasa fum nasol de pe sub rezervor si iarasi m-am panicat pentru o fractiune de secunda, da mi-am dat seama ca de fapt e vaselina pe care am pus-o sa-mi tina pe pozitie inelele de etansare de la esapament, cand l-am montat. Sambata trebuiau sa-mi ajunga si sheile de la Darian, dar se pare ca "a uitat" sa cheme curierul ... asa ca pana Marti nici o sansa sa ajunga la mine ... Recunosc ca mi-a sarit ceva tensiunea cand l-am sunat si a zis ca ii pare rau ca a uitat ... dar asta e ... asteptam. Dupa ce motorul a stat cateva luni cu busonul de golire ulei desfacut, nu mi-au ajuns cei 3 litrii de ulei pregatiti pentru schimb, se pare ca s-a scurt tot. Cartea spune in felul urmator: cantitate totala: 3,2 litrii. Schimb cu filtru: 2,8 litrii, schimb fara filtru: 2,6 litrii. Se pare ca la mine s-au scurs toti cei 3,2 litrii, asa ca azi trebuie sa mai iau 1l, sa completez, pentru ca n-am avut decat 3L pregatiti (Motul 20W-50). Revin cu poze si detalii, sunt curios cum au iesit sheile .... Sper ca nu uita iarasi Darian sa le puna la curier ... Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Ultima strigare la coburi......150ron. daca nu-i vrea nimeni, merg la foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Ultima strigare la coburi......150ron. daca nu-i vrea nimeni, merg la foc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Spuneti-mi , va rog , un sissybar de pe o virago 535 , se potriveste pe una de 250 ? la dimensiuni , la prinderi , etc...multumesc , numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Revin cu detalii, sunt prea entuziasmat momentan PS: by Darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_balea84 Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Ai scapat! S-o stapanesti si s-o calaresti sanatos! Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Mai nene tipul asta Darian e un artist...jos palaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Mai nene tipul asta Darian e un artist...jos palaria Masina de brodat (Brother, Juki, ce o fi), vrei sa zici, nu? @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Sheile (tapitat si cusatura) - by Darian Broderie - by Dkid, cu grafica mea O scurta recapitulare a lucrarilor: - semnalizari spate Bullet - stop led de pe Louis - semnalizari fata Bullseyes - cadru + bascula vopsite electrostatic, restul la cabina - sheile la Darian+Dkid - ghidon dragbar TRW - pompa frana + suport ambreiaj + manete de Suzuki V-Strom 2006 - oglinzi LiveToRide - disc frana vopsit electrostatic si luat la strung unde calca placuta - risere custom, facute la strung - capace motor + furci fata lustruite - telescoape spate vopsite - claxon de Mercedes W126 - mutat indicatorii din bord (nu mai aveau loc din cauza riserelor) in capacul din dreapta - esapament stock (inca) Toate cele bune & Asfalt uscat ! Editat Mai 5, 2011 de Orvo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) multa munca da merita . felicitari !! Editat Mai 5, 2011 de valitaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Frumos @Orvo! Oricum daca mai alte planuri iti doresc spor la treaba! Editat Mai 5, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Ultima strigare pentru coburi......in w-e scap de ei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Ultima strigare pentru coburi......in w-e scap de ei..... Ahoi! Daca mai ai rabdare le arat la baietii din club si poate le ia careava ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Sheile (tapitat si cusatura) - by Darian Broderie - by Dkid, cu grafica mea Grozava mobra a iesit din mainile tale,iar lucrarea lui Darian....a meritat asteptarea!Sa o stapanesti sanatos si sa ne vedem pe asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salut! Am gasit o problema la 535-ul meu:)) Daca il pornesc, il las la relanti si pun mana in spate la tobe, la toba de la cilindrul din fata abia pot sa o tin de tare ce sufla si la aia din spate abia adie ca un vant cald de vara... Plus ca si capatul de toba de la cilindru din spate e negru si la cilindru din fata e curat ca lacrima. Si cand il pornesc dimineata pe racoare iese fum numa de la cilindu din spate. Mentionez ca tobele sunt schimbate, nu sunt originale. Stie cineva ce problema ar putea avea, a mai avut cineva problema asta? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.