Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Ahoi!

Va imformez ca am parasit cercul celor care sunt propietari de Virago si tin sa mentionez ca e o motocicleta putin pretentioasa si care mi-a indeplinit multe dorinte si nu m-a creat probleme dificile, sper ca noul propietar sa fie la fel de multumit de ea ca si mine.

post-25613-1304070583_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva idee daca merg inlocuite coarnele originale de la virago 535 cu unele mai inalte, dar fara sa schimb cablurile si furtunu de la frana? cam care ar fi dimensiunile maxime ale unor coarne care s-ar potrivi fara vreo modificare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Va imformez ca am parasit cercul celor care sunt propietari de Virago si tin sa mentionez ca e o motocicleta putin pretentioasa si care mi-a indeplinit multe dorinte si nu m-a creat probleme dificile, sper ca noul propietar sa fie la fel de multumit de ea ca si mine.

 

 

Lordule, felicitari ca ai reusit sa o dai si bafta cu cea ramasa! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordule, felicitari ca ai reusit sa o dai si bafta cu cea ramasa! :blbl:
Multumesc, oricum mai am mult de muncit cu dragstar-ul numa bani sa fie!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare: ce alte magazine online gen louis.de mai exista, in afara de louis?

 

http://www.polo-motorrad.de/

Mesaj completat

am si eu o intrebare: ce alte magazine online gen louis.de mai exista, in afara de louis?

 

polo-motorrad.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Ultima suta de metrii:

 

Diseara mai trebuie sa-i bag ulei in motor si cardan (Motul ambele), sa-i pun pipele si bujiile noi, sa montez retervorul superior, aripile si semnalale pe spate ... si sa speram ca totul va fi ok ...

 

:blbl: tin pumnii stransi pentru prima ta tura cu ea in actuala forma. Respectele mele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai cam baut azi noapte bag seama... acelasi raspuns l-ai mai dat cu cateva randuri mai sus. :P

:blbl:

 

Si sa nu fiu offtopic: www.fc-moto.de

 

e, poate.........scuze dar mi s-a schimbat pagina, imi aparea tip "outline" si nu-mi vedeam posturile mele.

am rezolvat problema acuma ca-s treaz. :P

 

Mesaj completat

sal, am ceva probleme cu electromotorul, mi s-au dus periile de tot, s-au macinat acolo..... si nu am gasit nicaieri, am gasit ceva dar is 88 lei/buc. si mie-mi trebuie 4....f. scumpe, puteti sa ma ajutati careva, ceva sfaturi.....incerc sa rezolv problema pe plan local, dar nu stiu daca o sa reusesc; daca ati mai schimbat careva perii, spuneti-mi si mie de unde le-ati luat, pls.

 

model electromotor: MITSUBA SM-8219 12V 0,6KW

Yamaha Virago XV 535 1987/1991 2GV/2YL

 

periile care le-am gasit eu la 88 lei/buc. au urmatoarea dimensiune: 13,2 x 9,9 x 5,9

s-ar putea sa fie compatibile perii SM-13, dar nu sunt sigur.

 

THX.

 

P.S.:cand termina de "Initializing Attachments..." o sa pun si poza cu suportul pt. perii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blbl: tin pumnii stransi pentru prima ta tura cu ea in actuala forma. Respectele mele!
Astept sa facem o tura impreuna.Spor la munca.

 

 

Multumesc !

Am reusit Sambata noaptea (de fapt pe la 4 dimineata) s-o pornesc, dupa multe emotii ... Intai am bagat benzina si a inceput sa picure pe la robinetul de benzina ... A trebuit sa-l dau jos, sa-l desfac, si sa observ ca la revizionare am pus un Oring aiurea ... e o placere sa dai jos robinetul cu bascula montata ... am muncit vreo 2 ore pana l-am refacut si remontat ...

Dau s-o pornesc ... nimic, dar macar era etans robinetul.

Scanteie ... ia-o de unde nu-i.

Desfac bobinele si-mi dau seama ca de fapt suportul lor ar trebui sa-si ia masa din cadru. Am smirgluit frumos zonele de contact, crezand ca dupa din cauza vopselei (stratul e gros la vopsire electrostatica) nu mai am masa. Montat totul la loc ... la fel, pauza. Aici deja m-am panicat ... Am luata iarasi la purecat instalatia si bineinteles ca am gasit doua mufe inversate ... Puse la locul lor, cheie si BRUM BRUM ... motorul a pornit "la sfert" !

 

A inceput sa iasa fum nasol de pe sub rezervor si iarasi m-am panicat pentru o fractiune de secunda, da mi-am dat seama ca de fapt e vaselina pe care am pus-o sa-mi tina pe pozitie inelele de etansare de la esapament, cand l-am montat.

 

Sambata trebuiau sa-mi ajunga si sheile de la Darian, dar se pare ca "a uitat" sa cheme curierul ... asa ca pana Marti nici o sansa sa ajunga la mine ... Recunosc ca mi-a sarit ceva tensiunea cand l-am sunat si a zis ca ii pare rau ca a uitat ... dar asta e ... asteptam.

 

Dupa ce motorul a stat cateva luni cu busonul de golire ulei desfacut, nu mi-au ajuns cei 3 litrii de ulei pregatiti pentru schimb, se pare ca s-a scurt tot. Cartea spune in felul urmator: cantitate totala: 3,2 litrii. Schimb cu filtru: 2,8 litrii, schimb fara filtru: 2,6 litrii. Se pare ca la mine s-au scurs toti cei 3,2 litrii, asa ca azi trebuie sa mai iau 1l, sa completez, pentru ca n-am avut decat 3L pregatiti (Motul 20W-50).

 

Revin cu poze si detalii, sunt curios cum au iesit sheile .... Sper ca nu uita iarasi Darian sa le puna la curier ...

Mesaj completat

dc3637ca.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nene tipul asta Darian e un artist...jos palaria

Masina de brodat (Brother, Juki, ce o fi), vrei sa zici, nu?

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sheile (tapitat si cusatura) - by Darian

Broderie - by Dkid, cu grafica mea

 

9e8ab112.jpg

15c98acf.jpg

d9b23e42.jpg

 

O scurta recapitulare a lucrarilor:

 

- semnalizari spate Bullet

- stop led de pe Louis

- semnalizari fata Bullseyes

- cadru + bascula vopsite electrostatic, restul la cabina

- sheile la Darian+Dkid

- ghidon dragbar TRW

- pompa frana + suport ambreiaj + manete de Suzuki V-Strom 2006

- oglinzi LiveToRide

- disc frana vopsit electrostatic si luat la strung unde calca placuta

- risere custom, facute la strung

- capace motor + furci fata lustruite

- telescoape spate vopsite

- claxon de Mercedes W126

- mutat indicatorii din bord (nu mai aveau loc din cauza riserelor) in capacul din dreapta

- esapament stock (inca)

 

Toate cele bune & Asfalt uscat !

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos @Orvo! Oricum daca mai alte planuri iti doresc spor la treaba!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima strigare pentru coburi......in w-e scap de ei..... :huh:

Ahoi! Daca mai ai rabdare le arat la baietii din club si poate le ia careava :crack: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sheile (tapitat si cusatura) - by Darian

Broderie - by Dkid, cu grafica mea

 

Grozava mobra a iesit din mainile tale,iar lucrarea lui Darian....a meritat asteptarea!Sa o stapanesti sanatos si sa ne vedem pe asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am gasit o problema la 535-ul meu:)) Daca il pornesc, il las la relanti si pun mana in spate la tobe, la toba de la cilindrul din fata abia pot sa o tin de tare ce sufla si la aia din spate abia adie ca un vant cald de vara... Plus ca si capatul de toba de la cilindru din spate e negru si la cilindru din fata e curat ca lacrima. Si cand il pornesc dimineata pe racoare iese fum numa de la cilindu din spate. Mentionez ca tobele sunt schimbate, nu sunt originale. Stie cineva ce problema ar putea avea, a mai avut cineva problema asta?

 

Multumesc anticipat :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...