mihneanu Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Salutare! A venit momentul pentru ITP si as avea nevoie de niste sfaturi! Unde se mai poate face? La ce trebuie sa fiu atent cu Virago? Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 (editat) Salutare! A venit momentul pentru ITP si as avea nevoie de niste sfaturi! Unde se mai poate face? La ce trebuie sa fiu atent cu Virago? Multumesc mult! Sal, zi de unde esti ca sa stim unde te indrumam si io tre' sa fac verificarea luna viitoare, sper sa termin motorul pana aunci. Editat Mai 18, 2011 de prflorin2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Sal, zi de unde esti ca sa stim unde te indrumam si io tre' sa fac verificarea luna viitoare, sper sa termin motorul pana aunci. Am modificat profilul sa se vada de unde sunt... Bucuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 (editat) Salutare! A venit momentul pentru ITP si as avea nevoie de niste sfaturi! Unde se mai poate face? La ce trebuie sa fiu atent cu Virago? Multumesc mult! Acum doua zile l-am facut eu si nu e complicat.Trebuie sa-ti functioneze luminile si semnalele precum si stopul pe frana.Cauciucurile sa fie conform specificatiilor din talon.Franele se fie ok si cam atat. Locatia?... in Mogosoaia la Samtradi,cum treci pe sub pod la 300 de metrii pe dreapta.Cost..100 ron. Daca vrei mai multe detalii cum sa ajungi doar spune. Sa nu uit...trebuie sa ai la tine si cartea de identitate a mobrei Editat Mai 19, 2011 de gabic 72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Sal, da' ii ca si alalalt, mic si sensibil, nu cred ca merita banii. mie nu-mi merge incarcarea de cand am luat motoru', incarca 12V in loc de 14, dar nu stiu de unde-i problema, regulator sau magnetou (stator), nici nu ma stresez ca n-am vreme, merge si asa, imi termina o baterie cam la 2 ani, o schimb si gata. In schimb eu am alta problema mai veche care ma sacaie pe bila, am mai scris aici dar tot nu-s lamurit si nu stiu ce sa fac: nu pot sa scot din viteza I-a, la liber, in stationare cu motorul pornit la cald (la rece merge), din mers nu am probleme sau cu motorul oprit....am schimbat uleiuri de tot felu', totusi n-as da 500 lei pe set ambreiaj si sa nu fie de acolo problema, mi-a mai zis cineva sa verific rulmentul de presiune........ala-i tot p'acolo pe la ambreiaj, cred. M-am gandit sa demontez si sa verific discurile, arcurile de la ambreiaj, dar n-am mai facut treaba asta, daca aveti ceva sfaturi sunt numai ochi si urechi. THX Mai mult ca sigur ca raspunsul meu nu te va incalzi dar....cam toate mobrele vechi fac la fel.Am mers cu un vulcan care avea schimbat ambreiaj..etc din iarna.Avea aceeasi boala ca si a mea (care dumnezeu stie cand a avut ultima lucrare la ambreiaj ..daca a avut ):din 1 in neutral intra foarte greu spre imposibil DAR se poate pacali usor din ambreiaj si putin ciupita acceleratia si ,,sare" singura la neutral.In schimb din treapta a 2-a in jos intra foarte usor.O sa te obisnuiesc cu ea si ii vei ,,prinde shpilul" pana la urma chiar daca nu este normal comportamentul ei.Asteapta pa la iarna si o bibilesti atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 salutare tuturor, cine are genti (bagaj) laterale, dar nu de piele ci solide (din plastic sau alt material) ? M-ar interesa si pe mine si sunt curios cam ce model/dimensiune se potriveste pe virago Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Mai mult ca sigur ca raspunsul meu nu te va incalzi dar....cam toate mobrele vechi fac la fel.Am mers cu un vulcan care avea schimbat ambreiaj..etc din iarna.Avea aceeasi boala ca si a mea (care dumnezeu stie cand a avut ultima lucrare la ambreiaj ..daca a avut ):din 1 in neutral intra foarte greu spre imposibil DAR se poate pacali usor din ambreiaj si putin ciupita acceleratia si ,,sare" singura la neutral.In schimb din treapta a 2-a in jos intra foarte usor.O sa te obisnuiesc cu ea si ii vei ,,prinde shpilul" pana la urma chiar daca nu este normal comportamentul ei.Asteapta pa la iarna si o bibilesti atunci. Multumesc de sfaturi, ma gandeam sa nu raman pe undeva, ca tot aman de un an dar cred ca am sa urmez sfatul tau si-mi mai las de lucru si la iarna. problema-i pe la semafoare ca tre' sa scot din viteza din timp cand sant inca in miscare ca sa nu stau sa tot tin de ambreiaj. thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 A mea viroaga este din '90 si are aceleasi simptome precum a ta.Si eu m-am gandit ca o fi vre-o problema pe la ambreiaj dar la cate altele am pe cap,nici nu vreau sa ma gandesc la asta...Pe langa faptul ca intra greu in neutral,cand schimb vitezele se aude un zgomot metalic,destul de tare.In fine,sper sa am timp si bani de el pe viitorul indepartat si..... sa ma tina pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Acum doua zile l-am facut eu si nu e complicat.Trebuie sa-ti functioneze luminile si semnalele precum si stopul pe frana.Cauciucurile sa fie conform specificatiilor din talon.Franele se fie ok si cam atat. Locatia?... in Mogosoaia la Samtradi,cum treci pe sub pod la 300 de metrii pe dreapta.Cost..100 ron. Daca vrei mai multe detalii cum sa ajungi doar spune. Sa nu uit...trebuie sa ai la tine si cartea de identitate a mobrei Multumesc mult! Cred ca am sa merg si eu acolo. Stii cumva ce program au? Trebuie sa fac o programare ceva? Multumesc mult pentru ajutor! Mihneanu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Multumesc de sfaturi, ma gandeam sa nu raman pe undeva, ca tot aman de un an dar cred ca am sa urmez sfatul tau si-mi mai las de lucru si la iarna. problema-i pe la semafoare ca tre' sa scot din viteza din timp cand sant inca in miscare ca sa nu stau sa tot tin de ambreiaj. thanks. Io m-am obisnuit de la inceput sa o tin intr-a doua cam tot timpul. Si la semafor stau cu ea intr-a doua si tin de ambreiaj. Mi se pare mai simplu decat sa mestec in benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Multumesc mult! Cred ca am sa merg si eu acolo. Stii cumva ce program au? Trebuie sa fac o programare ceva? Multumesc mult pentru ajutor! Mihneanu. Pana la ora 17 de luni pana vineri si sambata pana la 12. Nu-ti trebuie programare si in plus ai 99% sanse sa nu stai la coada. In principiu totul dureaza max. 30 min. Parerea mea este sa te duci in cursul saptamanii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Stii cumva ce program au? Trebuie sa fac o programare ceva? SAMTRADI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Salutare dudes and dudettes, Vi s-a intamplat ca motorul sa ramana fara putere la accelerare brusca in sarcina (ca si cum s-ar termina benzina) si sa mearga in suturi ? Mentionez ca in rest merge ok (prinde minim 150) daca accelerez lin. Exista si alta cauza posibila in afara de carburator semi-infundat? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danmaddog Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 E posibil sa ai membranele de la carburatoare sparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Fr@ntz, mie mi se intampla frecvent chestia asta pana sa fie curatate si aranjate asa cum trebuie carburatoarele. Acum este O.K. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Mai 21, 2011 Share Postat Mai 21, 2011 Fr@ntz, mie mi se intampla frecvent chestia asta pana sa fie curatate si aranjate asa cum trebuie carburatoarele. Acum este O.K. Bafta! Poti sa imi spui si mie cine s-a ocupat de curatatul si reglatul acelor carburatoare? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Iarna tin motorul la cumnatul meu in Brasov. Are un mecanic in Sacele care se ocupa de motoare, asa ca nu cred ca te avantajeaza. Insa, cred ca sunt si in Bucuresti oameni priceputi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 quick update. Membranele sunt regula ..daca erau sparte as fi avut probleme (si simptome) serioase ( cu asemenea sfaturi risti sa panichezi oamenii aiurea - not fair play ). Am curatat carburatoarele vara trecuta la o cunostinta care avea compresor (nu-ti trebuie mai mult). Nu-mi sarea de 120/h si tot asa ..la acceleratie brusca se 'impiedica'. Problema s-a rezolvat dupa curatzare. Vineri seara am desfacut bujiile sa ma uit la ele - amandoua erau afumate (compozitie prea bogata in benzina teoretic) - si le-am inlocuit. Treaba misto e ca o data cu inlocuirea lor a disparut si problema. Numai bine E posibil sa ai membranele de la carburatoare sparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Nasoala treaba la viroaga mea:m-a lasat statorul alternator,in prima faza am crezut ca este releul,dar dupa mai multe masuratori am constatat ca m-am inselat.Are cineva vre-o idee despre achizitionarea,rebobinarea unui stator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mwcrc Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 caut urgent electromotor yamaha virago 535 din 92' urgent...va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 /index.php?/topic/112690-aduc-toata-gama-de-piese-de-schimb-noi-si-second-la-comanda/page__view__findpost__p__787273 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 Nasoala treaba la viroaga mea:m-a lasat statorul alternator,in prima faza am crezut ca este releul,dar dupa mai multe masuratori am constatat ca m-am inselat.Are cineva vre-o idee despre achizitionarea,rebobinarea unui stator? Am probleme asemanatoare, cum ti-ai dat seama ca ar fi statorul, la mine se intampla sa imi dea la inceput tensiune de incarcare buna iar dupa un timp incepe sa scada si sa consume bateria, luminile tremura si la stop pe frana scade intensitate becului, cand sunt pe neutral cu becul verde aprins, daca semnalizez, scade intensitatea becului verde, nu mi se pare normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Nasoala treaba la viroaga mea:m-a lasat statorul alternator,in prima faza am crezut ca este releul,dar dupa mai multe masuratori am constatat ca m-am inselat.Are cineva vre-o idee despre achizitionarea,rebobinarea unui stator? Unul nou ar fi ,cica,in jur de 700 ron,rebobinatul cel mult 150 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Nu eu am constatat defectiunea statorului ci un mecanic.Dus,masurat,desfacut,constatat,platit.Azi alerg cu statorul dupa mine sa vad daca se mai poate face ceva cu el.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 Nu eu am constatat defectiunea statorului ci un mecanic.Dus,masurat,desfacut,constatat,platit.Azi alerg cu statorul dupa mine sa vad daca se mai poate face ceva cu el.... sfatul meu e nu rebobina.... ca o sa te chinuiesti mai tarziu https://www.rmstator.com/en/motorcycles/yamaha/xv_535_virago/stator/stator_for__xv_535_virago_/1987-2000/3811.htm uite 129 $ plus 50$ - transportul (cred.... ca pe mine m-a costat atata ca am cumparat un pick-up de la ei) transportu vine ultra rapid. cam 2-3 zile din Canada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.