SERGHEI42 Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salut! Am gasit o problema la 535-ul meu:)) Daca il pornesc, il las la relanti si pun mana in spate la tobe, la toba de la cilindrul din fata abia pot sa o tin de tare ce sufla si la aia din spate abia adie ca un vant cald de vara... Plus ca si capatul de toba de la cilindru din spate e negru si la cilindru din fata e curat ca lacrima. Si cand il pornesc dimineata pe racoare iese fum numa de la cilindu din spate. Mentionez ca tobele sunt schimbate, nu sunt originale. Stie cineva ce problema ar putea avea, a mai avut cineva problema asta? Multumesc anticipat Posibil daca ai evacuare pe fiecare cilindru in parte (fara toba de foc ..intermediara) sa descoperi ca un cilindru nu lucreaza...Cauze..pot fi destule..:merge inecat...posibil reglaj carburatie,bujie nashpa..conexiuni bobina inductie proaste si ba merge ba nu merge..etc .verifica si tu pe rand,vezi cum este bujia..ai scanteie tot timpul pe cilindru..ai prea multa benzina in el..etc... Masina de brodat (Brother, Juki, ce o fi), vrei sa zici, nu? @Dexter Care-i treaba cu masina de brodat ca m-ai pierdut aici ,sau este doar ,,ironie" ?!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fr@ntz Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Salutare viragisti, Spuneti-mi si mie cum fac sa suspend motoreta cu niste chingi (tre sa-i schimb cauciucurile si semeringurile de la furca). M-am chinuit cu un cric de masina si n-am rezolvat mare lucru. Sunt inca in cautare de solutii.. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 Am pus buji noi, am facut 200 km cu ele. Motoru merge foarte bine, trage nu am treaba. Eu m-am gandit ca probabil e compresia mai mica pe cilindru din spate, ma gandeam ca e mai uzat ca nu are racire asa buna... nu am ideie, scanteie ii da, am sa incerc sa sincronizez si carburatoarele si sa verific compresia cu un manometru ceva. Poate, poate gasesc problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Salutare viragisti, Spuneti-mi si mie cum fac sa suspend motoreta cu niste chingi (tre sa-i schimb cauciucurile si semeringurile de la furca). M-am chinuit cu un cric de masina si n-am rezolvat mare lucru. Sunt inca in cautare de solutii.. Numai bine este greu sa schimbi semeringurile si uleiul la furca ? trebuie ceva anume ? semeringuri pt o furca de virago 250 , ai idee unde gasesc ? merci , numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Orvo Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 este greu sa schimbi semeringurile si uleiul la furca ? trebuie ceva anume ? semeringuri pt o furca de virago 250 , ai idee unde gasesc ? merci , numai bine Vezi cu cateva posturi in urma ! Legat de suspendare, eu am prins un carlig in tavanul garajului. Carligul l-am prins prin tavan intr-o bara de fier care traverseaza toate grinzile. Cu un troliu home-made si cu o chinga de camion am suspendat motorul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Vezi cu cateva posturi in urma ! daca te referi la postarea ta , am gasit-o , merci mult...inca ceva , daca supureaza putin telescopul , este bai mare ? ( problema este ca se scurge pe placutele de frana ), trebuie schimbat semeringul sau se poate face ceva provizoriu pt impiedicarea scurgerii , pana la o schimbare ulterioara a semeringului ?...si inca ceva...la o mica cazatura , aproape de pe loc , pe partea dreapta , s-a strambat putin ghidonul si nici nu-mi dau seama de unde , cum se poate indrepta (la bicicleta tinea-i roata intre picioare...si gata) ? la motor cum fac ? merci mult si scuze pt atatea nelamuriri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 (...) Care-i treaba cu masina de brodat ca m-ai pierdut aici ,sau este doar ,,ironie" ?!! Incercam doar sa fiu politically correct, chit ca asta e impotriva modei prin tara. Am tot respectul fata de cei doi mesteri de sei, dar broderia din poza e facuta de masina. Evident, cineva a pregatit materialul si l-a pus in masina si altcineva a trasat poza (raster -> vector) si a ales culorile de ata etc. -- tot respectul pentru ei. Dar broderia tot de masina e facuta si nu mi se parea sportiv sa felicit un om pentru munca unei masini. Just my 2 cents, @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Vezi cu cateva posturi in urma ! daca te referi la postarea ta , am gasit-o , merci mult...inca ceva , daca supureaza putin telescopul , este bai mare ? ( problema este ca se scurge pe placutele de frana ), trebuie schimbat semeringul sau se poate face ceva provizoriu pt impiedicarea scurgerii , pana la o schimbare ulterioara a semeringului ?...si inca ceva...la o mica cazatura , aproape de pe loc , pe partea dreapta , s-a strambat putin ghidonul si nici nu-mi dau seama de unde , cum se poate indrepta (la bicicleta tinea-i roata intre picioare...si gata) ? la motor cum fac ? merci mult si scuze pt atatea nelamuriri... salut ! strimbatura am avut si eu, mi-a cazut motorul pe o parte, si m-am trezit cu ghidonul strimb. eu am inaltatoare pentru ghidon. a trebuit sa dau ghidonul jos, am desfacut inaltatoarele de pe jugul superior, am scos prezoanele din inaltatoare si le-am indreptat. asta a fost una din dati. inca una de la un accident, tamponat cu frontal cu o masina. aia a fost mai trista, am avut tevile si jugurile strimbe, au trebuit schimbate. daca nu ai inaltatoare este o posibilitate sa se fi deplasat jugurile, slabesti surubul de prindere a jugurilor, inclusiv cele de prindere a tevilor in juguri si incerci sa le aduci inapoi pe pozitie. sper sa nu ai jugurile sau tevile strimbe. bafta. asfalt fara gropi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabic 72 Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Incercam doar sa fiu politically correct, chit ca asta e impotriva modei prin tara. Am tot respectul fata de cei doi mesteri de sei, dar broderia din poza e facuta de masina. Evident, cineva a pregatit materialul si l-a pus in masina si altcineva a trasat poza (raster -> vector) si a ales culorile de ata etc. -- tot respectul pentru ei. Dar broderia tot de masina e facuta si nu mi se parea sportiv sa felicit un om pentru munca unei masini. Just my 2 cents, @Dexter Omule sunt de acord cu tine ,lucrarea (broderia) e facuta cu o masina,dar eu nu la calitatea broderiei in sine am facut referire,ci la lucrare in ansamblu.Saua arata ca si cand a iesit de pe poarta fabricii si ma indoiesc ca Darian este utilat ca intr-o fabrica.Unele operatiuni cred ca le-a executat manual. Iar in opinia mea daca a facut totul de la un capat la altul cu un minim de utilaje iar rezultatul este foarte profesionist atunci da-mi voie sa-mi sustin parerea ca este un tip indemanatic tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 (editat) Incercam doar sa fiu politically correct, chit ca asta e impotriva modei prin tara. Am tot respectul fata de cei doi mesteri de sei, dar broderia din poza e facuta de masina. Evident, cineva a pregatit materialul si l-a pus in masina si altcineva a trasat poza (raster -> vector) si a ales culorile de ata etc. -- tot respectul pentru ei. Dar broderia tot de masina e facuta si nu mi se parea sportiv sa felicit un om pentru munca unei masini. Just my 2 cents, @Dexter OK ..si daca iti pun in fata o masina de ,,brodat" imi faci ceva la fel ..dupa desenul meu ??!! Mane..chiar daca sunt bijutier si stiui sa imi repar singur de la A la Z masina ..stiu sa cos la masina (panza sau piele) ..crede-ma ca tot la cineva gen Darian sau x sau y apelez..Vezi ,asa suntem noi romanii ,stim sa facem de toate dar nimic perfect .iar cand cineva face ceva de calitate ii stergem meritele si laudam inventatorul acului de cusut.Masina aia este un simplu fier care fara talentul unui om ,,RAMANE UN SIMPLU FIER". Omule,de cand ai trecut la HD ai devenit ,,rau"..) Comentariu gratuit ..fara suparare. Editat Mai 6, 2011 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 OK ..si daca iti pun in fata o masina de ,,brodat" imi faci ceva la fel ..dupa desenul meu ??!! Da. Ultimele modele de Brother inteleg chiar JPEG (stiu sa traseze singure) asa ca ar fi suficient sa vii cu poza sau sa-ti scanez schita si sa retusez nitel scanarea ca sa evidentiez contururile si sa filtrez tonurile de culoare (dithering de la numarul de culori din scanare la numarul de culori din papiote). E treaba de 1/2h pentru mine si de pana intr-o ora pentru masina (depinde de material, de ata, de setari etc.) Mane..chiar daca sunt bijutier si stiui sa imi repar singur de la A la Z masina ..stiu sa cos la masina (panza sau piele) ..crede-ma ca tot la cineva gen Darian sau x sau y apelez..Vezi ,asa suntem noi romanii ,stim sa facem de toate dar nimic perfect .iar cand cineva face ceva de calitate ii stergem meritele si laudam inventatorul acului de cusut.Masina aia este un simplu fier care fara talentul unui om ,,RAMANE UN SIMPLU FIER". Ma repet, ma refeream strict la broderie si intentia replicii mele era "Sa dam Cezarului ce e al Cezarului". Am vazut lucrarile lui Darian si pe aici pe forum, si in realitate, si nu am nici un repros de facut. Daca mai ramaneam in tara (si, deci, continuam sa calaresc pe Virago in 2), fix la el m-as fi dus sa-mi faca saua pasagerului mai comfortabila. Nu vroiam sa sterg meritul pe drept al nimanui, cu atat mai putin la capitolul tapiterie de care nu m-am legat :-) Omule,de cand ai trecut la HD ai devenit ,,rau"..) Comentariu gratuit ..fara suparare. Mi-as fi dorit tare mult sa trec la Kawasaki Vulcan VN900 Classic Light Tourer, dar intrucat nu se vinde pe aici (iar reprezentantele Yamaha si Suzuki n-au fost nici macar in stare sa-mi faca o cotatie in timp util), singura alternativa ramasa a fost H-D. Restul e istorie ... Nici o suparare ;-) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 salut ! strimbatura am avut si eu, mi-a cazut motorul pe o parte, si m-am trezit cu ghidonul strimb. eu am inaltatoare pentru ghidon. a trebuit sa dau ghidonul jos, am desfacut inaltatoarele de pe jugul superior, am scos prezoanele din inaltatoare si le-am indreptat. asta a fost una din dati. inca una de la un accident, tamponat cu frontal cu o masina. aia a fost mai trista, am avut tevile si jugurile strimbe, au trebuit schimbate. daca nu ai inaltatoare este o posibilitate sa se fi deplasat jugurile, slabesti surubul de prindere a jugurilor, inclusiv cele de prindere a tevilor in juguri si incerci sa le aduci inapoi pe pozitie. sper sa nu ai jugurile sau tevile strimbe. bafta. asfalt fara gropi. am inaltatoare la ghidon si cred ca una dintre ele a cedat un pic...insesizabil...tot ce ai zis tu , cu datul ghidonului jos si mai departe , este complicat , trebuie sa fiu atent la ceva anume ? si mai reusesc sa le pun la loc , cum trebuie ? si cum le indrept , inaltatoarele...asa pur si simplu prin fortare , sau...? merci , asfalt uscat si numai bine...eventual da-mi un raspuns pe pm , sa nu suparam pe cineva , ca ocupam prea mult spatiu...multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 sal, am ceva probleme cu electromotorul, mi s-au dus periile de tot, s-au macinat acolo..... si nu am gasit nicaieri, am gasit ceva dar is <b>88 lei/buc.</b> si mie-mi trebuie 4....f. scumpe, puteti sa ma ajutati careva, ceva sfaturi.....incerc sa rezolv problema pe plan local, dar nu stiu daca o sa reusesc; daca ati mai schimbat careva perii, spuneti-mi si mie de unde le-ati luat, pls. model electromotor: MITSUBA SM-8219 12V 0,6KW Yamaha Virago XV 535 1987/1991 2GV/2YL periile care le-am gasit eu la <b>88 lei/buc.</b> au urmatoarea dimensiune: 13,2 x 9,9 x 5,9 s-ar putea sa fie compatibile perii SM-13, dar nu sunt sigur. THX. P.S.:cand termina de "Initializing Attachments..." o sa pun si poza cu suportul pt. perii. am rezolvat problema, thx 4 support............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Salve lume!!! Am si yo o intrebare mai ciudata/stupida/interesanta... etc. Se da problema: Mi-am schimbat gumele pe Neagra cu unele noi. Cele vechi erau slik de tocite si plastic de vechi. Acum, noi fiind, diametrul exterior a rotii (fata, ca aia cred ca intereseaza mai mult) a crescut cu cel putin 15mm.(poate 20mm sau mai mult, nu am masurat roata inainte si dupa, dar dupa profilul gumei noi fata de cea veche, care era inexistent... intelegeti voi.) Si acum vine intrebarea: Cat de mult poate influenta diferenta de diametru exterior al rotii fata, chestii banale cum ar fi viteza indicata de vitezometru, sau distanta parcursa inregistrata de tripu' kilometrajului?!? Intreb asta, pentru ca anul trecut faceam 200km cu un plin(ma rog... intram la pompa la 200km si eram sigur ca e bine asa) iar anul asta la prima plimbare ceva mai lunga, a trebuit sa pun rezerva la 174km. Cam pe la 180 am inceput sa o imping spre peco. Multzam fain de pareri, idei si raspunsuri documentate, Nick. @iceflo: Am dat si eu cu Neagra jos si s-a "strambat" ghidonul, dar am rezolvat-o elegant: am sprijinit roata fata intr-un pom si am tras de ghidon pana l-am oblit. Am intrebat si eu in stanga si-n dreapta ce suruburi sa strang si dupa ce m-am chinuit ca prostu' sa strang suruburile de la jug, mi-am dat seama ca deplasarea respectiva era din inaltatoare. Parca spunea si Moromete ceva de inaltatoare mai sus. Asa ca eu zic sa vezi daca nu mai merg stranse ina;ltatoarele inainte sa le desfaci. Poate sunt doar deplasate, nu indoite. Bafta maxima, Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Salve lume!!! Am si yo o intrebare mai ciudata/stupida/interesanta... etc. Se da problema: Mi-am schimbat gumele pe Neagra cu unele noi. Cele vechi erau slik de tocite si plastic de vechi. Acum, noi fiind, diametrul exterior a rotii (fata, ca aia cred ca intereseaza mai mult) a crescut cu cel putin 15mm.(poate 20mm sau mai mult, nu am masurat roata inainte si dupa, dar dupa profilul gumei noi fata de cea veche, care era inexistent... intelegeti voi.) Si acum vine intrebarea: Cat de mult poate influenta diferenta de diametru exterior al rotii fata, chestii banale cum ar fi viteza indicata de vitezometru, sau distanta parcursa inregistrata de tripu' kilometrajului?!? Intreb asta, pentru ca anul trecut faceam 200km cu un plin(ma rog... intram la pompa la 200km si eram sigur ca e bine asa) iar anul asta la prima plimbare ceva mai lunga, a trebuit sa pun rezerva la 174km. Cam pe la 180 am inceput sa o imping spre peco. Multzam fain de pareri, idei si raspunsuri documentate, Nick. @iceflo: Am dat si eu cu Neagra jos si s-a "strambat" ghidonul, dar am rezolvat-o elegant: am sprijinit roata fata intr-un pom si am tras de ghidon pana l-am oblit. Am intrebat si eu in stanga si-n dreapta ce suruburi sa strang si dupa ce m-am chinuit ca prostu' sa strang suruburile de la jug, mi-am dat seama ca deplasarea respectiva era din inaltatoare. Parca spunea si Moromete ceva de inaltatoare mai sus. Asa ca eu zic sa vezi daca nu mai merg stranse ina;ltatoarele inainte sa le desfaci. Poate sunt doar deplasate, nu indoite. Bafta maxima, Nick. multam fain , am sa studiez inaltatoarele alea...bafta si tie si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarazin Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 Care-i treaba cu masina de brodat ca m-ai pierdut aici ,sau este doar ,,ironie" ?!! doar ironie, la domnu stie tot ! expert mecanic si acum expert croitorie & brodat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Ahoi! Yamaha Virago 535 1995, 40500 km, 2200 euro! Detalii pe messenger IceLordHellFire sau telefon 0744475352 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iceflo Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Salut , mai spuneti-mi ceva , va rog...daca supureaza putin telescopul , este bai mare ? ( problema este ca se scurge pe placutele de frana ), trebuie schimbat semeringul sau se poate face ceva provizoriu pt impiedicarea scurgerii , pana la o schimbare ulterioara a semeringului ? la schimbarea filtrului de aer (virago 250), trebuie neaparat spray de pe louis sau merge si cu putin ulei de motor ??? merci , asfalt numai uscat , salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Salut , mai spuneti-mi ceva , va rog...daca supureaza putin telescopul , este bai mare ? ( problema este ca se scurge pe placutele de frana ), trebuie schimbat semeringul sau se poate face ceva provizoriu pt impiedicarea scurgerii , pana la o schimbare ulterioara a semeringului ? la schimbarea filtrului de aer (virago 250), trebuie neaparat spray de pe louis sau merge si cu putin ulei de motor ??? merci , asfalt numai uscat , salut Aham...care este treaba cu ,,spray"...ca parca simt ca obtin raspunsul la intrebarea mea de acum cateva pagini?? Se foloseste pt compartimentul unde vine carcasa filtrului de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Salutare lume.Tocmai ce mi-am luat si eu o viroaga si hop la treburi mari.As vrea sa ii pun un sissy bar si nu vreau unu'de serie ca am si ghidon custom pe 12 rasucit si as vrea un sissy tot asa,acum intrebarea e cine face asa ceva si de unde ii iau?Multumesc pentru orice sfat.Numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) Salutare lume.Tocmai ce mi-am luat si eu o viroaga si hop la treburi mari.As vrea sa ii pun un sissy bar si nu vreau unu'de serie ca am si ghidon custom pe 12 rasucit si as vrea un sissy tot asa,acum intrebarea e cine face asa ceva si de unde ii iau?Multumesc pentru orice sfat.Numa' bine Cauta userul ,,rados"...el face chestii din astea si nu numai .Este din Drumul Taberei ..deci ,,vecini".. vezi pe aici si discuta cu el./index.php?/topic/655642-montaj-kit-furca-ame-si-kit-roata-200-mm-pentru-honda-shadow-vt-600c/ Editat Mai 8, 2011 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) ajutor ; mi-as schimba semnalele pe spate. de care sa-mi pun ???? care credeti ca se potrivesc mai bine pe o virago clasica (adica originala )??multam !!ps. nu-mi plac deloc alea originale !! Editat Mai 9, 2011 de valitaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salutare lume.Tocmai ce mi-am luat si eu o viroaga si hop la treburi mari.As vrea sa ii pun un sissy bar si nu vreau unu'de serie ca am si ghidon custom pe 12 rasucit si as vrea un sissy tot asa,acum intrebarea e cine face asa ceva si de unde ii iau?Multumesc pentru orice sfat.Numa' bine Salutare! Te-am vazut ca ai parcat la intrarea in scara blocului... Se pare ca suntem vecini! Poate ne vedem la o bere sa povestim cum e cu Virago!! ) Mihneanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 ajutor ; mi-as schimba semnalele pe spate. de care sa-mi pun ???? care credeti ca se potrivesc mai bine pe o virago clasica (adica originala )??multam !!ps. nu-mi plac deloc alea originale !! Poti sa le schimbi cu ceva care sa fie usor vizibile dar in acelasi timp sa se potriveasca cu cele din fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Salutare! Te-am vazut ca ai parcat la intrarea in scara blocului... Se pare ca suntem vecini! Poate ne vedem la o bere sa povestim cum e cu Virago!! ) Mihneanu Foarte tare,acum e pe la centrat si vreu un pic sa o pregatesc de vara.Cand vrei sa iesim suna: 0752663873.Abia astept.Cred ca aia cu husa de langa gard la petrom e a ta ,se vede bine o roata cunoscuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.