Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Eu am avut aceeasi problema, am cumparat si un releu nou ca sa constat ca nu se intampla nimic cu cel nou, am gasit doua ghiduri de verificare si reparatii, sunt in engleza dar cred ca va descurcati chiar cu Google Translate, m-am apucat la un moment dat de traducere dar nu am terminat. Aceste ghiduri spun aproximativ acelasi lucru, dar este bine sa le cititi pe amandoua, sunt anumite chichite. Eu am rezolvat problema si nu o sa va vina sa credeti de unde, de la contactele contactului cu cheie, a mea este din '87 din prima serie, americana, aveam o cadere de 2 V pe contact, am pus direct un fir de la releul de incarcare la plusul bateriei si Evrika a revenit incarcarea la normal la 14,5 V. Va pun mai jos aceste ghiduri, treceti cu atentie prin ele faceti toate verificarile inainte sa luati hotararea de a cumpara un releu, cumpararea unui alternator sau rebobinarea acestuia.

 

Troubleshooting-3P-PMG-&-RR.pdffault-finding-diagram.pdf

 

Asfalt uscat !!!

 

Cu stima,

 

mersi, sper sa o rezolv si eu

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Domnilor, problema mare:

 

Virago XV 750 1994, nu mai merge decat intr-un piston...

 

de pornit porneste, se balbaie ce se balbaie intr-un piston dupa care moare.

 

vi s-a intamplat asa ceva pana acum? (bujiile sunt noi, nu sunt inecate iar fisele sunt in regula)

 

astept parerile voastre.

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu respecte tuturor..... daca aveti careva un manual in romana pt virago 250 mi-ar fi de folos.... sau macar detalii tehnice ..vb aia si sub forma de rar sau alt fel .... daca da un semn la id augustincimpean .... rog foarte mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca era ceva in manualul de service... Schimba fisele intre ele. Daca merge celalalt piston e din aprindere, daca nu, e din carburatie...

 

Deci am facut niste teste si bobina de inductie nu-i. am scos bujia din cilindrul 2 (ala din fata).. adica cel care nu porneste, am lasat-o pe cilindru, am dat la automat si are scanteie de se vede si pe soare.

 

Treaba e ca atunci cand imi porneste in cilindrul #1, bujia de pe cilindrul 2 ramane USCATA. Am concluzionat si eu ca e ceva infundat pe la carburatorul cilindrului 2. Ma voi duce cu ea la spalare/curatare/resincronizare carburatoare.

 

Multam frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kinzo...cum sa schimbi fisele intre ele ?? Are alt moment de aprindere .Din cate am vazut pe la mine prin carburator ..(si mici fisuri ale membranelor :)) ) gunoaiele dicteaza ,,totul"..tu-le in nas..ca am doua filtre si o sita ...si tot infunda gaurelele.Astazi dupa un ,,sut" pana la 160 a inceput sa mearga mult mai rotund.Concluzie: mai bagati mana in gaz din cand in cand ,se mai curata si carburatoarele si supapele..etc ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kinzo...cum sa schimbi fisele intre ele ?? Are alt moment de aprindere .Din cate am vazut pe la mine prin carburator ..(si mici fisuri ale membranelor :)) ) gunoaiele dicteaza ,,totul"..tu-le in nas..ca am doua filtre si o sita ...si tot infunda gaurelele.Astazi dupa un ,,sut" pana la 160 a inceput sa mearga mult mai rotund.Concluzie: mai bagati mana in gaz din cand in cand ,se mai curata si carburatoarele si supapele..etc ..

 

 

Da, dar cand nu iti mai merge decat 1 cilindru nu prea mai ai in ce gaz sa bagi mana :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serghei, chiar daca au alt moment de aprindere, bobina da scanteie ambilor cilindrii simultan. Practic, e un transformator ridicator cu doua infasurari secundare comandate de acelasi primar! Sincer, nu stiu cum si daca se pot schimba fisele intre ele... e posibil sa nu fie suficient de lungi incat sa ajunga de la un cilindru la celalalt. Oricum, se pare ca elvantin si-a cam auto-diagnosticat problema! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serghei, chiar daca au alt moment de aprindere, bobina da scanteie ambilor cilindrii simultan.

 

Nu, caci nu e motor boxer de BMW, este in V de Virago ;-)

 

Practic, e un transformator ridicator cu doua infasurari secundare comandate de acelasi primar!

 

Practic, sunt doua bobine de inductie, fiecare comandata separat de cate o iesire a TCI-ului.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kinzo...cum sa schimbi fisele intre ele ?? Are alt moment de aprindere .Din cate am vazut pe la mine prin carburator ..(si mici fisuri ale membranelor :)) ) gunoaiele dicteaza ,,totul"..tu-le in nas..ca am doua filtre si o sita ...si tot infunda gaurelele.Astazi dupa un ,,sut" pana la 160 a inceput sa mearga mult mai rotund.Concluzie: mai bagati mana in gaz din cand in cand ,se mai curata si carburatoarele si supapele..etc ..

 

 

 

la mine o membrana era "tunata" cu silcon , cealalta se crapase in cateva locuri si erau destul de tari/batoase . cand au cedat de tot , mergea motoru mai mult nu , in a 4-a nu puteam sa merg nici macar cu 50 la ora , acum cu ma duc pana la 80 cu accelerare din scurt . i-am dat 140 intr-o depasire cu pasager si nici macar nu s-a simtit . parerea mea e sa le schimbi daca ai gauri in ele , ca nu stii cum te lasa . vezi ca ebay.de gasesti la preturi mai modice , gen 40-50 euro bucata . se simte clar diferenta . acuma merge foarte ok , dimineata nu mai sunt nevoit sa trag socul ca sa o pornesc , acceleratie mai buna , vitezele le schimb mai lung , si cand sunt in treapa inferioara , cand vreau sa depasesc si sunt in a 5-a si bag a 4-a din 80 pleaca in 120 fara sa ma stresez , in 3 secunde .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine o membrana era "tunata" cu silcon , cealalta se crapase in cateva locuri si erau destul de tari/batoase . cand au cedat de tot , mergea motoru mai mult nu , in a 4-a nu puteam sa merg nici macar cu 50 la ora , acum cu ma duc pana la 80 cu accelerare din scurt . i-am dat 140 intr-o depasire cu pasager si nici macar nu s-a simtit . parerea mea e sa le schimbi daca ai gauri in ele , ca nu stii cum te lasa . vezi ca ebay.de gasesti la preturi mai modice , gen 40-50 euro bucata . se simte clar diferenta . acuma merge foarte ok , dimineata nu mai sunt nevoit sa trag socul ca sa o pornesc , acceleratie mai buna , vitezele le schimb mai lung , si cand sunt in treapa inferioara , cand vreau sa depasesc si sunt in a 5-a si bag a 4-a din 80 pleaca in 120 fara sa ma stresez , in 3 secunde .

 

Deocamdata merg pana cedeaza de tot .Hartie de imprimanta mai am dar cerneala s-a terminat asa ca ,,ciuciu bani"..Pentru mine care merg doar solo si fac drumuri de max 200km pe zi ..inca merge .Stiu ca ce fac eu se cheama ,,carpaceala"..dar nu sunt posibilitati.Macar sezonul asta sa mai tine .Cum vine iarna o bag la pigulit ca am de gand sa cheltui cu ea.Mai vine Mos Niculae cu distributie,Mos Cracica cu membrane si gume..om ,,vidia"..Motorul asta daca este pus la punct si ingrijit iti ofera numai satisfactii.

 

 

Intrebare : eu am o frana de motor de dracii o ia ...numai ca nu scartaie roata cand inchid gazul de tot..la voi tot asa este ?

PS-ma bucur ca pana la urma ai rezolvat-o. :cheers:

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Intrebare : eu am o frana de motor de dracii o ia ...numai ca nu scartaie roata cand inchid gazul de tot..la voi tot asa este ?

 

 

si la mine la fel,mai mult cind e rece, mai mai ca ma arunca de pe ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in frana de motor nu are dc sa se blocheze roata , daca nu reduci mai mult de o treapta . daca reduci din a 5-a in a 2-a si dai drumu la ambreiaj brusc exista mari sanse sa te tavalesti .

 

acum in alta ordine de idei , am avut un mic accident , la categoria passat versus nevasta . din pacate , invingator a fost nevasta , iar motoreta a iesit prea putin sifonata . daune passat : bara fata , plastice , aripa indoita . daune motor : pedala frana spate , ghidon de schimbat la recomandarea service-ului , revopsire aripa pt 1cm2 , picior nevasta julit (traiasca crashbarul si cobul din drepta cu husa in el ) . asa ca , motorul meu v-a intra la revizie mai devreme . am vorbit la service si o sa-i fac urmatoarele : schimbat gume fata-spate , inlocuit ghidon si pedala frana , reglat carburatoare si supape ( ceilalti mai mult ca sigur ca nu s-au uitat la astea ) , verificat cabluri , ambreiaj , servisat furca fata ( ulei si ce mai este pe acolo ) , schimbat placute si saboti , schimbat uleiul . o sa mai ma coste vreo 3-400 roni in plus fata de devizul de asigurari .

Editat de kryst666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in frana de motor nu are dc sa se blocheze roata , daca nu reduci mai mult de o treapta . daca reduci din a 5-a in a 2-a si dai drumu la ambreiaj brusc exista mari sanse sa te tavalesti .

 

acum in alta ordine de idei , am avut un mic accident , la categoria passat versus nevasta . din pacate , invingator a fost nevasta , iar motoreta a iesit prea putin sifonata . daune passat : bara fata , plastice , aripa indoita . daune motor : pedala frana spate , ghidon de schimbat la recomandarea service-ului , revopsire aripa pt 1cm2 , picior nevasta julit (traiasca crashbarul si cobul din drepta cu husa in el ) . asa ca , motorul meu v-a intra la revizie mai devreme . am vorbit la service si o sa-i fac urmatoarele : schimbat gume fata-spate , inlocuit ghidon si pedala frana , reglat carburatoare si supape ( ceilalti mai mult ca sigur ca nu s-au uitat la astea ) , verificat cabluri , ambreiaj , servisat furca fata ( ulei si ce mai este pe acolo ) , schimbat placute si saboti , schimbat uleiul . o sa mai ma coste vreo 3-400 roni in plus fata de devizul de asigurari .

 

grija mare cu asigurarile.. s-ar putea Doamne-fereste sa te trezesti ca dai banutii TOTI din buzunarul propriu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in frana de motor nu are dc sa se blocheze roata , daca nu reduci mai mult de o treapta . daca reduci din a 5-a in a 2-a si dai drumu la ambreiaj brusc exista mari sanse sa te tavalesti .

 

acum in alta ordine de idei , am avut un mic accident , la categoria passat versus nevasta . din pacate , invingator a fost nevasta , iar motoreta a iesit prea putin sifonata . daune passat : bara fata , plastice , aripa indoita . daune motor : pedala frana spate , ghidon de schimbat la recomandarea service-ului , revopsire aripa pt 1cm2 , picior nevasta julit (traiasca crashbarul si cobul din drepta cu husa in el ) . asa ca , motorul meu v-a intra la revizie mai devreme . am vorbit la service si o sa-i fac urmatoarele : schimbat gume fata-spate , inlocuit ghidon si pedala frana , reglat carburatoare si supape ( ceilalti mai mult ca sigur ca nu s-au uitat la astea ) , verificat cabluri , ambreiaj , servisat furca fata ( ulei si ce mai este pe acolo ) , schimbat placute si saboti , schimbat uleiul . o sa mai ma coste vreo 3-400 roni in plus fata de devizul de asigurari .

 

 

Nu omule..spuneam de frana de motor cand tai gazul de tot ..nu cand retrogradez..,, scartaitul rotii " era o figura de stil.

 

Imi pare rau de belea..Bine ca nu a fost mai grav pentru voi,fierul se face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu dau nici un leu din buzunar . devizul e doar de 11mil , iar asigurarea pe caare fac este la uniqa , iar oamenii platesc , nu au nici o treaba , in special la sume din astea astronomice . oricum , ala cascase niste ochi cand a vazut un deviz asa de mic la moto , nu-i venea sa creada , si a zis ca nu-i nici o problema .

 

@Serghei , am crezut ca la retrogadare . oricum , nici cand inchizi gazul si intri in simpla frana de motor nu ar trebui sa blocheze roata , cel mult sa te zguduie putin ca si cand te-ai duce in cap :scratch: . nu explic bine poate doar dupa bere multa imi vin in cap si termenii , dar cred ca ai inteles ce am avu de zis :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu poze, latime ghidon - 73 cm, inaltime risere - 9,5 cm de la jug superior la mijlocul ghidonului sau 11,5 cm pana la inaltimea maxima a prinderii de ghidon.

 

Dau la schimb T-bar + risere + mansoane custom + bonus o oglinda stanga CU set prinderi ghidon + mansoane standard virago 535. Cel care doreste sa faca acest schimb va plati taxele de curierat, din motive evidente, ofer mult mai multe ptr doua chestii care imi sunt necesare.

post-479-0-78391700-1311275628_thumb.jpg

post-479-0-62187500-1311275634_thumb.jpg

post-479-0-41280300-1311275639_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze cu fostul meu Virago.....pentru curiosi:

1.post-25613-0-72909900-1311671562_thumb.jpg

2.post-25613-0-11590800-1311671577_thumb.jpg

3.post-25613-0-25714600-1311671587_thumb.jpg

4.post-25613-0-39150100-1311671599_thumb.jpg

Ma bucur ca e in maini bune si asta-i o multumire sufleteasca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze cu fostul meu Virago.....pentru curiosi:

1.post-25613-0-72909900-1311671562_thumb.jpg

2.post-25613-0-11590800-1311671577_thumb.jpg

3.post-25613-0-25714600-1311671587_thumb.jpg

4.post-25613-0-39150100-1311671599_thumb.jpg

Ma bucur ca e in maini bune si asta-i o multumire sufleteasca!

 

Sa inteleg ca esti in cardasie cu sectia de transplant hepatic de la Fundeni....sau care este treaba..????!!

 

De ce tii neaparat sa imi faci sange rau,daca vede nevasta fotografiile iar imi face capul mare .....: ,,pai uite ,ca altul poate ..pe tine te doare in poponeata".......etc etc etc ...

 

Foarte reusita omule.Daca zici ca a ajuns in mainin bune ,cu atat mai bine.Sa o stapaneasca sanatos ,ca lucrurile bune sunt rare ...restul il stii din reclama. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de compliment, oricum partea cu vopsitul si accesoriile a fost idea clientului, eu doar le-am pus in practica!

Oricum eu aveam alte planuri cu ea dar intre timp mi-am luat dragstar-ul de 1100cc l-am facut cam 30-40% cat vreau eu sa-l fac dar ma tem ca am sa-l vand pe asta si dupa aia imi i-au un dragstar classic ca ala e pasiunea mea si sigur pe ala nu-l mai dau!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pv_file_395306_phpfNxYGb.jpg

 

Model: Virago XV535

VIN: 2YL029866

Km: 46.000

Cilindree: 531 cm³

Putere: 34 kW (46 PS)

Fabricatie: 1991

Proprietari: 3

ITP: 10/2011

Culoare: negru metalizat

Transmisie: cardan

 

================================

Cadrul a fost sablat si vopsit in camp electrostatic, furca si capacele de motor au fost polishate, multe piese noi, de la simeringuri de furca la rulmenti, baterie, instalatie electrica refacuta, robinet electric benzina cu garnituri noi, rezervor, aripi, capace vopsite la cabina, negru sidef cu lac perla (palinal). Dragbar cu pompa frana din 2006, maneta frana cu reglaj, etrier reconditionat cu piston si garnituri noi, semnalizari fata/spate si stop custom, mansoane si oglinzi custom, geanta piele louis, shei custom cu broderie (darian&dkid), ultima revizie (aprilie 2011) a inclus: placute frana, filtru benzina, ulei + filtru, ulei furca + simeringuri, ulei cardan, lichid frana, pe spate anvelopa lata Dunlop K555, pe fata Metzler. Se accepta orice proba / test, motocicleta arata si merge foarte bine.

================================

Tel. 0752.246.508 / Timisoara

================================

Pret: 2050 Euro

================================

Link anunt: mobile.ro

Link anunt: bikeshop.ro

====================================

Motiv vanzare: vreau sa trec pe un XVS950, sau daca nu ies socotile, macar pe un XVS1100 ....

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...