nixes76 Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 Care din astea iti trebuie? piesa rotunda in care intra rolele,cu role si arcuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Ianuarie 28, 2012 Share Postat Ianuarie 28, 2012 ce s-a intamplat cu piesele tale? am avut si eu probleme cu ambreiajul de pornire la nivel de role si la-m reparat artizanal. rolele originale sunt atat de scumpe ca m-am enervat si am trecut la pila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 ce s-a intamplat cu piesele tale? am avut si eu probleme cu ambreiajul de pornire la nivel de role si la-m reparat artizanal. rolele originale sunt atat de scumpe ca m-am enervat si am trecut la pila... nu e motocicleta mea dar am incercatt sa pilesc si eu dar cam dupa 2 saptamani sa stricat din nou.si am zis ca cumpar piesa noua sa nu mai aiba probleme.(asta e slabiciunea la virago). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 (editat) pe role si arcuri am dat in vara 170 ron ! mi le-a adus cineva de la un magazin de scutere din bv ! ps uite un kit ; http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/21094/article/141202 Editat Ianuarie 29, 2012 de valitaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 si eu am avut probleme cu piesa respectiva, mi-a crapat tabla aia de pe piesa in care intra rolele......nici nu stiu cum sa-i zic si nici nu stiu ce rol are, am schimbat doar piesa, nu mai stiu de unde am luat-o........ la motorfater ai vorbit? ___0742058207 Cetatii nr.121 Bihor motorfater@yahoo.com sau Thomas Bodon ___0746897003 Mihai Viteazul nr.34, 445100 Carei - Satu Mare bodonbikes@freemail.hu 0261-862265 tel/fax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 pe role si arcuri am dat in vara 170 ron ! mi le-a adus cineva de la un magazin de scutere din bv ! ps uite un kit ; http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/21094/article/141202 Multumesc pt.link si eu am avut probleme cu piesa respectiva, mi-a crapat tabla aia de pe piesa in care intra rolele......nici nu stiu cum sa-i zic si nici nu stiu ce rol are, am schimbat doar piesa, nu mai stiu de unde am luat-o........ la motorfater ai vorbit? ___0742058207 Cetatii nr.121 Bihor motorfater@yahoo.com sau Thomas Bodon ___0746897003 Mihai Viteazul nr.34, 445100 Carei - Satu Mare bodonbikes@freemail.hu 0261-862265 tel/fax Si la piesa asta s-a crapat tabla aia nici eu nu stiu ce rol are Fater cred ca nu are iar cu Thomas o sa vorbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 (editat) din octombrie n-am vorbit cu Fater, atunci mi-o zis ca o dezmembrat o viraga..... bafta Nu le mai are, am vorbit demult cu el. incearca si tu, aici: motorfater ___0742058207 Cetatii nr.121 Bihor motorfater@yahoo.com sau Thomas Bodon ___0746897003 Mihai Viteazul nr.34, 445100 Carei - Satu Mare bodonbikes@freemail.hu 0261-862265 tel/fax Editat Ianuarie 30, 2012 de prflorin2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Cu father am vorbit, am luat de la el un rezervor auxiliar, dar carb-urile nu le mai are. O sa incerc la Thomas Bodon, dar e putin probabil sa gasesc, pentru ca de obicei carburatoarele se dau printre primele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 (editat) Cu father am vorbit, am luat de la el un rezervor auxiliar, dar carb-urile nu le mai are. O sa incerc la Thomas Bodon, dar e putin probabil sa gasesc, pentru ca de obicei carburatoarele se dau printre primele. In cazul in care le vrei noi exista LIFAN care face modelul 400 cmc si carburatoarele sunt la fel incearca si acolo acesta este link-ul tot in acest site poti sa vezi si lifan-ul 400 de la care se potrivesc toate accesoriile. Editat Ianuarie 31, 2012 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 daca are cineva,m-ar interesa niste risere pt ghidonul clasic de virago. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frank Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 daca are cineva,m-ar interesa niste risere pt ghidonul clasic de virago. vrei sa spui risere originale de virago? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 vrei sa spui risere originale de virago? Acum am tot risere orginale virago dar sunt pt ghidonul tip dragbar si acum incerc sa-mi schimb ghidonul facand rost de riserele potrivite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Am si eu o intrebare. AM incercat sa-mi pornesc viroaga fiind bagata in viteaza. Am tinut evident ambreiajul apasat... insa motocicleta se smucea si dadea sa o ia din loc ca si cum nu ar fi fost ambreiajul tinut... e ok sa se intample asta? Este obligatoriu ca motorul sa fie pornit doar cand nu este bagat in viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Am si eu o intrebare. AM incercat sa-mi pornesc viroaga fiind bagata in viteaza. Am tinut evident ambreiajul apasat... insa motocicleta se smucea si dadea sa o ia din loc ca si cum nu ar fi fost ambreiajul tinut... e ok sa se intample asta? Este obligatoriu ca motorul sa fie pornit doar cand nu este bagat in viteza? Ahoi! Nu e bine ceeace faci, recomandat e sa fie pe liber cand faci pornirea. Mai ales cand e rece motorul o astfel de pornire e un shock pentru ambreaj, cand e cald motorul asta nu e o asa mare problema pentru ca uleiul este cald si nu e asa de gros ca si cand e rece, mai ales pe frigurile astea de acuma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 In cazul in care le vrei noi exista LIFAN care face modelul 400 cmc si carburatoarele sunt la fel incearca si acolo acesta este link-ul tot in acest site poti sa vezi si lifan-ul 400 de la care se potrivesc toate accesoriile. Mama, nici nu am stiut ca Lifanul fac o copie fidela virago 535. Acum intrebare: se potrivesc piesele? Nu ma refer numai la carburatoare! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Mama, nici nu am stiut ca Lifanul fac o copie fidela virago 535. Acum intrebare: se potrivesc piesele? Nu ma refer numai la carburatoare! Spor! In afara de setul motor care este de 400 cmc, in rest cred ca nu este o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 (editat) In afara de setul motor care este de 400 cmc, in rest cred ca nu este o problema. Carburatoarle teoretic sunt identice sau in orice caz se potrivesc la prinderi dar este posibil ca jiglerele sa fie un pic mai mici (subdimensionate) diferenta intre 400 si 535. Editat Februarie 2, 2012 de Bazil88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Deci, in principiu, mai bine sa nu iau carburatoare de la ei. In orice caz, nu prea am incredere in chinezarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valitaz Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Deci, in principiu, mai bine sa nu iau carburatoare de la ei. In orice caz, nu prea am incredere in chinezarii. arunca un ochi si aici ! http://vicma.ro/carburatoare-c-804.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 arunca un ochi si aici ! http://vicma.ro/carb...oare-c-804.html interesant! mersi! Deci, ca sa va zic care e problema: pe langa membranele varza, care se pot inlocui nu-i problema, la mine e problema mare cu jigleorul de relanti care e intepenit. Desi s-au incercat varii solutii, tinut in benzina si alte alea, problema persista. din cauza asta ma gandeam ca cel mai bine e sa schimb carburatoarele cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 2, 2012 Share Postat Februarie 2, 2012 Desi s-au incercat varii solutii, tinut in benzina si alte alea, problema persista. Nu in benzina trebuie tinute, ci intr-o solutie de tip "decarburol" sau similara. Nu se poate sa nu se destzepeneasca. Mai incearca pana sa te arunci la o cheltuiala asa mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 (editat) interesant! mersi! Deci, ca sa va zic care e problema: pe langa membranele varza, care se pot inlocui nu-i problema, la mine e problema mare cu jigleorul de relanti care e intepenit. Desi s-au incercat varii solutii, tinut in benzina si alte alea, problema persista. din cauza asta ma gandeam ca cel mai bine e sa schimb carburatoarele cu totul. O solutie foarte buna, pe care mi-a impartasit-o un mecanic, este sa cufunzi carburatoarele in lichid de frana si sa le lasi acolo de pe o zi pe alta, acesta dizolva toate gomele si depunerile de orice fel din toate canalizatiile, la final dupa scurgerea lor de lichid de frana suflat bine si inca o curatare cu un spray de pornire sau unul de curatare discuri de frana si apoi suflat foarte bine, bineinteles cu aer sub presiune. Spor la lucru, Editat Februarie 4, 2012 de dorutrucker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Februarie 4, 2012 Share Postat Februarie 4, 2012 Salutare! Cu Virago 535 faci traseul Sebeș-Novaci? Nu cunosc! Rog păreri pentru o apreciere atît a motorului cît și a traseului pentru acest motor minunat! Vă mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Legat de piese intepenite la crburator, credeti ca acest kit de reparatie ar fi util? http://www.louis.de/_1072961e59e6f745f9d42375eed8bd49ec/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&typ_id=3BT&list_total=77&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10042430 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 5, 2012 Share Postat Februarie 5, 2012 Salutare! Cu Virago 535 faci traseul Sebeș-Novaci? Nu cunosc! Rog păreri pentru o apreciere atît a motorului cît și a traseului pentru acest motor minunat! Vă mulțumesc! Ahoi, il poti face lejer fara nici o problema. E asfaltat totul si zici ca mergi pe apa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.