Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator MosRahao

am mai strans din cablul de ambreiaj, putin. si asa s-au rezolvat problemele. fireste, am schimbat si uleiul totodata. am trecut la 15W50.

 

PS: multumesc pentru nebagarea in seama a intrebarii mele, cat si pentru non-raspunsuri. pe viitor, am sa incerc sa nu mai deranjez intreband pe-aici una sau alta...

 

asfalt uscat!

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai strans din cablul de ambreiaj, putin. si asa s-au rezolvat problemele. fireste, am schimbat si uleiul totodata. am trecut la 15W50.

 

PS: multumesc pentru nebagarea in seama a intrebarii mele, cat si pentru non-raspunsuri. pe viitor, am sa incerc sa nu mai deranjez intreband pe-aici una sau alta...

 

asfalt uscat!

 

Pai eu unul am vazut ca ti s-a raspuns....singura problema era ca nu potriveste 535 cu 250.

Eu unul (535 din 95) am pus Motul 20W50 si e foarte ok in cei 400Km pe care i-am facut in 2 zile. Mai concret nu pot sa-ti raspund la intrebare pt. ca nu am habar.

Asfalt curat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare, vis-a vis de uleiul 10W40:

 

eu am pus in a mea 10W40 Formula, de la Motorex, in ianuarie anul asta. cum se incalzeste putin motorul, imi face figuri. anume: nu imi intra in neutru, imi sare de neutru ... clampane mai ciudat cand schimb vitezele... si temperatura ar fi taman potrivita pt ulei 10W...

 

ce sa fie oare uzat la ea? pot remedia fara cheltuiala mare?

 

sau pur si simplu, sa schimb la loc cu 15W50 sintetic, de care-s multumit si avusei si-n vara, fara sa-mi mai fac probleme?

 

Salut, poate ar trebui sa respecti ce scrie la carte: 20w40 cat e cald si 10w30 pana la 15 grade. Musai sa nu fie sintetic.

Eu folosesc Motul 5100 (semisintetic) si imi intra bine in neutru chiar si cu comenzile avansate; cand incepe sa nu mai intre bine, pt. mine e primu' semn ca se apropie schimbu' de ulei.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am incercat sa pornesc motorul.

 

eu am motorul asta de aproape 3 ani si bateria actuala era montata pe el.

pe timpul iernii bateria a fost tinuta in casa si o data la 3 saptamani incarcata. m-am prins eu ca ceva nu e in regula cu bateria fiindca ampermetrul redresorului imi arata ca e incarcata sau foarte apropape de capacitatea noiminala si se incarca foarte rapid - max 20 min. de la conectarea la redresor.

azi am incarcat-o din nou si cu voltmetrul am citit 12,8 v.

am montat bateria la motor si acesta a pornit din prima. a sugitat putin, a pacanit esapamentul dar pana la urma s-a incalzit si a mers cat de cat normal. nu am facut nici o alta pregatire (curatat bujii si altele).

am oprit motorul si a doua oara nu a mai pornit... electromotorul incerca putin apoi tacaneli pe la un releu... la fel la alte incercari.

bateria afiseaza la voltmetru 11,5-11,6 v.

deci e gata. trebuie alta...

 

ii rog pe cei ce stiu deja mai multe despre bateriile pt. virago 535 sa-mi indice unde gasesc una la un pret cat mai bun, si eventual caracteristicile bateriei (dimensiuni, prindere borne).

 

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am incercat sa pornesc motorul.

 

eu am motorul asta de aproape 3 ani si bateria actuala era montata pe el.

pe timpul iernii bateria a fost tinuta in casa si o data la 3 saptamani incarcata. m-am prins eu ca ceva nu e in regula cu bateria fiindca ampermetrul redresorului imi arata ca e incarcata sau foarte apropape de capacitatea noiminala si se incarca foarte rapid - max 20 min. de la conectarea la redresor.

azi am incarcat-o din nou si cu voltmetrul am citit 12,8 v.

am montat bateria la motor si acesta a pornit din prima. a sugitat putin, a pacanit esapamentul dar pana la urma s-a incalzit si a mers cat de cat normal. nu am facut nici o alta pregatire (curatat bujii si altele).

am oprit motorul si a doua oara nu a mai pornit... electromotorul incerca putin apoi tacaneli pe la un releu... la fel la alte incercari.

bateria afiseaza la voltmetru 11,5-11,6 v.

deci e gata. trebuie alta...

 

ii rog pe cei ce stiu deja mai multe despre bateriile pt. virago 535 sa-mi indice unde gasesc una la un pret cat mai bun, si eventual caracteristicile bateriei (dimensiuni, prindere borne).

 

merci!

 

salut,

 

in documentul asta gasesti ce baterii se potrivesc la virago (cod produs): http://cdnxl1.louis.de/shop/zusatz/anl/Batterie_Modellzuordnung_12.pdf

 

iar in documentul asta gasesti datele despre bateria care se potriveste pe virago (dimensiuni, etc): http://cdnxl1.louis.de/shop/zusatz/anl/Batteriem_und_Saeurefuellmengen_12.pdf

 

daca nu vrei sa cauti, iti zic eu ca modelul de baterie care se potriveste pe virago se cheama YB12AL. poti sa il cauti direct in al doilea document

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care-i treaba cu sintetit-semisintetic? adica care ar fi diferenta daca am de ex 10w40 full sintetic si 10w40 semisintetic? de ce unu e bun si unu nu e bun (pt virago 535 vorbesc) ?

 

Mai eu am priceput candva care-i diferenta da' nu-mi amintesc acum, poate explica cineva, cert e ca pe Virago (pe cruisere in general) nu trebuie sintetic.

 

 

octa, bateria ta e posibil sa-si fi dat sfarsitu' tocmai datorita incarcarilor repetate la redresor, cred ca e suficient sa o incarci o data la 3 luni daca o tii in casa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Salut, poate ar trebui sa respecti ce scrie la carte: 20w40 cat e cald si 10w30 pana la 15 grade. Musai sa nu fie sintetic.

Eu folosesc Motul 5100 (semisintetic) si imi intra bine in neutru chiar si cu comenzile avansate; cand incepe sa nu mai intre bine, pt. mine e primu' semn ca se apropie schimbu' de ulei.

Bafta!

 

Sa fie, la fel si tie! Multumesc pt raspuns. Am bagat intre timp 15W50 de la motorex, am strans un picutz si ambreiajul, merge brici acum.

 

e full sintetic... aici vezi, sunt o mutime de opinii, vis a vis de sintetic/semi-sintetic/mineral. eu cred ca un ulei bun e de preferat celui mineral, intrucat mineralul isi pierde rapid din proprietati, mai ales in cazul motoretelor noastre ce au racirea cu aer si se incing mai tare... dar ma rog, nu ma pricep, e o simpla opinie.

 

asfalt uscat sa fie, tuturor!

 

 

Asfalt curat!

 

Si tu la fel sa ai!

 

Eh... m-am necajit si eu nitzel, ca vacarul pe sat... dar mi-a trecut. Nu sunt eu ala sa tziu suparare. :cheers:

 

Salut, poate ar trebui sa respecti ce scrie la carte: 20w40 cat e cald si 10w30 pana la 15 grade. Musai sa nu fie sintetic.

 

Uite ce scrie la carte (la a mea), neprecizand ce tip de ulei sa fie. dar cred ca acum 20 de ani uleiurile sintetice nu erau asa de raspandite si nici abordabile...

post-67793-0-54329800-1332524815_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...)

octa, bateria ta e posibil sa-si fi dat sfarsitu' tocmai datorita incarcarilor repetate la redresor, cred ca e suficient sa o incarci o data la 3 luni daca o tii in casa.

Sau sa folosesti un incarcator inteligent, conceput pentru asa ceva -- ala poate fi lasat 24/7 conectat la baterie si se ocupa singur de ea, fara sa trebuiasca sa-ti aduci tu aminte sa-l mai scoti din priza ;-)

 

@Dexter

Editat de csdexter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal, eu am tinut motorul in spatele blocului toata iarna (din octombrie), acoperit cu o husa

si, minune, a pornit din prima fara sa iau bateria jos sau bujiile.

 

am si dat o tura pe la bloc (pana fac asiguraea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si dat o tura pe la bloc (pana fac asiguraea).

 

Vreme nesperat de frumoasa pentru luna Martie....deja vre-o 800Km intr-o saptamina :laugh:

O poza impreuna cu "colega"de drumetii:

post-67497-0-41390200-1332669286_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba fratilor am si eu o problema. O alta problema. I-am dat o cheie dupa ce am pus bateria pe redresor. A pornit si pentru 10 secunde toate bune si frumoase , dar asta pana a inceput sa scoata un zgomot foarte ciudat. Suna ca si cand ar da electromotorul in gol (sau a cilindru neuns).

 

Motocicleta cumparata in decembrie si tinuta in garaj. Am verificat si avea doar 1,2 L de ulei. Cam nasoala treaba. M-am dus si am cumparat ulei nou si am pus cat trebuie. I-am mai dat o cheie si zgomotul tot apare.

 

Ce ma sfatuiti ?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba fratilor am si eu o problema. O alta problema. I-am dat o cheie dupa ce am pus bateria pe redresor. A pornit si pentru 10 secunde toate bune si frumoase , dar asta pana a inceput sa scoata un zgomot foarte ciudat. Suna ca si cand ar da electromotorul in gol (sau a cilindru neuns).

 

Motocicleta cumparata in decembrie si tinuta in garaj. Am verificat si avea doar 1,2 L de ulei. Cam nasoala treaba. M-am dus si am cumparat ulei nou si am pus cat trebuie. I-am mai dat o cheie si zgomotul tot apare.

 

Ce ma sfatuiti ?

 

La capacul de la alternator,ai garnitura sau silicon?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut un caz ciudat. Releul de pornire se bloca pe circuit inchis => ii dadea la electromotor intruna.. si dupa ce pornea motorul. Verifica si releul de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capacul de la alternator,ai garnitura sau silicon?

 

Nu stiu sa-ti spun exact. Am motorul la 120 km de mine. :|

 

 

S-au mai uitat niste oameni la el si au ajuns la aceeasi concluzie. Pendixului electromotorului pare sa nu decupleze in momentul in care motorul porneste..Vineri o sa-l desfaca pentru a vedea exact problema.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa-ti spun exact. Am motorul la 120 km de mine. :|

 

 

S-au mai uitat niste oameni la el si au ajuns la aceeasi concluzie. Pendixului electromotorului pare sa nu decupleze in momentul in care motorul porneste..Vineri o sa-l desfaca pentru a vedea exact problema.

Ramane cuplat releul de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

un prieten are probleme cu viroaga lui la furca, in sensul ca-i curge uleiul din ambele brate, si-a comandat piesele si acum nu stie exact ce cantitate de ulei intra in brate.

Ne poate ajuta cineva?

ulei per brat va rog si eventual si tipul uleiului ce-l recomandati.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

un prieten are probleme cu viroaga lui la furca, in sensul ca-i curge uleiul din ambele brate, si-a comandat piesele si acum nu stie exact ce cantitate de ulei intra in brate.

Ne poate ajuta cineva?

ulei per brat va rog si eventual si tipul uleiului ce-l recomandati.

Multumesc

Asa dupa cum scrie si in manual, uleiul de furca este 10W. Unii oameni fac un amestec 10W cu 15W 2:1 ca sa intareasca furcile pentru drumurile noastre pline de gropi. Am mers cu un asfel de amestec si a fost binevenit, face bine mai ales cand mergi prin oras prin gropi, pe piatra cubica si peste linii de tramvai -- nu se mai afunda asa repede si asa mult.

Tot asa dupa cum scrie in manual, cantitatea este 228cm^3 sau, altfel masurat, cu furca complet asamblata (mai putin capacul superior si siguranta acestuia) si pusa pe motor si cu motorul sprijinit natural (adica pe rotile lui) si drept (adica nu pe cricul lateral), 176mm sub capatul tubului de furca (adica de la santul unde intra siguranta care tine capacul si pana la suprafata uleiului trebuie sa fie 176mm).

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

un prieten are probleme cu viroaga lui la furca, in sensul ca-i curge uleiul din ambele brate, si-a comandat piesele si acum nu stie exact ce cantitate de ulei intra in brate.

Ne poate ajuta cineva?

ulei per brat va rog si eventual si tipul uleiului ce-l recomandati.

Multumesc

Daca e Virago de 535,vezi pe urmatoarele linkuri:

http://www.valvolineeurope.com/romania/lubricant_advisor

http://www.louis.de/_307f7cc43c53d1c9d1d116cff29c43202a/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=3BR

Pe aplicatie la Valvoline,iti da 230ml/telescop,si pe louis,iti da 228ml/telescop,ulei 10W.Daca bagi 230 ml/telescop e ok.

Editat de ionut_king
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziceam pe pagina anterioara ca imi trebuie baterie.

am cumparat o varta - 157 lei. a trebuit sa o formex eu cu materialele incluse in pachet.

 

ieri am demontat pentru prima data carburile si, impreuna cu un prieten foarte priceput, le-am demontat si curatat. carburile par a fi in regula, neexistand semne de uzura. membranele intacte. o singura problema am intampinat: surubul pt. aer al carbului cilindrului fata e atat de intepenit incat nu am reusit sa-l scoatem nici macar cu toate uleiurile degripante avute la indemana. nu am fortat si l-am lasat asa.

 

am reglat si jocul tachetilor (tot pt. prima data). toate jocurile tachetilor erau in marja data de hynes in manualul sau de reparatii si intretinere dar am ales sa le reglez la minimul dat.

 

azi am montat carburile pe motor si am pornit masinaria.

a pornit destul de usor la primul buton cu socul tras. am asteptat sa se incalzeasca, anuland socul treptat. la relanti motorul merge rotund mai tot timpul dar din cand in cand turatia variaza si parca da rateuri. am verificat aprinderea si e perfecta. cel mai nasol e ca daca opresc motorul si vreau sa-l repornesc cald fiind, porneste foarte greu...

deocamdata dau vina pe benzina de anul trecut. maine merg la peco sa improspatez combustibilul (mai e foarte putin in rezervor) si sper sa nu mai persiste problemele. tot maine merg la prietenul meu ce are scule pt. sincronizat carburi pt. a face aceasta operatiune.

 

credeti ca benzina din noiembrie (sau octombrie?) poate cauza pornirea grea la cald si rateuri???

trebuie sa verific si incarcarea. cat trebuie sa-mi indice voltmetrul???

 

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am montat carburile pe motor si am pornit masinaria.

a pornit destul de usor la primul buton cu socul tras. am asteptat sa se incalzeasca, anuland socul treptat. la relanti motorul merge rotund mai tot timpul dar din cand in cand turatia variaza si parca da rateuri. am verificat aprinderea si e perfecta. cel mai nasol e ca daca opresc motorul si vreau sa-l repornesc cald fiind, porneste foarte greu...

deocamdata dau vina pe benzina de anul trecut. maine merg la peco sa improspatez combustibilul (mai e foarte putin in rezervor) si sper sa nu mai persiste problemele. tot maine merg la prietenul meu ce are scule pt. sincronizat carburi pt. a face aceasta operatiune.

 

credeti ca benzina din noiembrie (sau octombrie?) poate cauza pornirea grea la cald si rateuri???

trebuie sa verific si incarcarea. cat trebuie sa-mi indice voltmetrul???

 

merci!

 

Eu zic mai intai sa sincronizezi carburatoarele si apoi sa vreifici daca mai ai problemele respective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...