-UFO- Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Am vazut un caz ciudat. Releul de pornire se bloca pe circuit inchis => ii dadea la electromotor intruna.. si dupa ce pornea motorul. Verifica si releul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 La capacul de la alternator,ai garnitura sau silicon? Nu stiu sa-ti spun exact. Am motorul la 120 km de mine. :| S-au mai uitat niste oameni la el si au ajuns la aceeasi concluzie. Pendixului electromotorului pare sa nu decupleze in momentul in care motorul porneste..Vineri o sa-l desfaca pentru a vedea exact problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Nu stiu sa-ti spun exact. Am motorul la 120 km de mine. :| S-au mai uitat niste oameni la el si au ajuns la aceeasi concluzie. Pendixului electromotorului pare sa nu decupleze in momentul in care motorul porneste..Vineri o sa-l desfaca pentru a vedea exact problema. Ramane cuplat releul de pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabitza_Bv Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 salutare, un prieten are probleme cu viroaga lui la furca, in sensul ca-i curge uleiul din ambele brate, si-a comandat piesele si acum nu stie exact ce cantitate de ulei intra in brate. Ne poate ajuta cineva? ulei per brat va rog si eventual si tipul uleiului ce-l recomandati. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 salutare, un prieten are probleme cu viroaga lui la furca, in sensul ca-i curge uleiul din ambele brate, si-a comandat piesele si acum nu stie exact ce cantitate de ulei intra in brate. Ne poate ajuta cineva? ulei per brat va rog si eventual si tipul uleiului ce-l recomandati. Multumesc Asa dupa cum scrie si in manual, uleiul de furca este 10W. Unii oameni fac un amestec 10W cu 15W 2:1 ca sa intareasca furcile pentru drumurile noastre pline de gropi. Am mers cu un asfel de amestec si a fost binevenit, face bine mai ales cand mergi prin oras prin gropi, pe piatra cubica si peste linii de tramvai -- nu se mai afunda asa repede si asa mult. Tot asa dupa cum scrie in manual, cantitatea este 228cm^3 sau, altfel masurat, cu furca complet asamblata (mai putin capacul superior si siguranta acestuia) si pusa pe motor si cu motorul sprijinit natural (adica pe rotile lui) si drept (adica nu pe cricul lateral), 176mm sub capatul tubului de furca (adica de la santul unde intra siguranta care tine capacul si pana la suprafata uleiului trebuie sa fie 176mm). @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_king Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 (editat) salutare, un prieten are probleme cu viroaga lui la furca, in sensul ca-i curge uleiul din ambele brate, si-a comandat piesele si acum nu stie exact ce cantitate de ulei intra in brate. Ne poate ajuta cineva? ulei per brat va rog si eventual si tipul uleiului ce-l recomandati. Multumesc Daca e Virago de 535,vezi pe urmatoarele linkuri: http://www.valvolineeurope.com/romania/lubricant_advisor http://www.louis.de/_307f7cc43c53d1c9d1d116cff29c43202a/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=3BR Pe aplicatie la Valvoline,iti da 230ml/telescop,si pe louis,iti da 228ml/telescop,ulei 10W.Daca bagi 230 ml/telescop e ok. Editat Martie 27, 2012 de ionut_king Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 ziceam pe pagina anterioara ca imi trebuie baterie. am cumparat o varta - 157 lei. a trebuit sa o formex eu cu materialele incluse in pachet. ieri am demontat pentru prima data carburile si, impreuna cu un prieten foarte priceput, le-am demontat si curatat. carburile par a fi in regula, neexistand semne de uzura. membranele intacte. o singura problema am intampinat: surubul pt. aer al carbului cilindrului fata e atat de intepenit incat nu am reusit sa-l scoatem nici macar cu toate uleiurile degripante avute la indemana. nu am fortat si l-am lasat asa. am reglat si jocul tachetilor (tot pt. prima data). toate jocurile tachetilor erau in marja data de hynes in manualul sau de reparatii si intretinere dar am ales sa le reglez la minimul dat. azi am montat carburile pe motor si am pornit masinaria. a pornit destul de usor la primul buton cu socul tras. am asteptat sa se incalzeasca, anuland socul treptat. la relanti motorul merge rotund mai tot timpul dar din cand in cand turatia variaza si parca da rateuri. am verificat aprinderea si e perfecta. cel mai nasol e ca daca opresc motorul si vreau sa-l repornesc cald fiind, porneste foarte greu... deocamdata dau vina pe benzina de anul trecut. maine merg la peco sa improspatez combustibilul (mai e foarte putin in rezervor) si sper sa nu mai persiste problemele. tot maine merg la prietenul meu ce are scule pt. sincronizat carburi pt. a face aceasta operatiune. credeti ca benzina din noiembrie (sau octombrie?) poate cauza pornirea grea la cald si rateuri??? trebuie sa verific si incarcarea. cat trebuie sa-mi indice voltmetrul??? merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 azi am montat carburile pe motor si am pornit masinaria. a pornit destul de usor la primul buton cu socul tras. am asteptat sa se incalzeasca, anuland socul treptat. la relanti motorul merge rotund mai tot timpul dar din cand in cand turatia variaza si parca da rateuri. am verificat aprinderea si e perfecta. cel mai nasol e ca daca opresc motorul si vreau sa-l repornesc cald fiind, porneste foarte greu... deocamdata dau vina pe benzina de anul trecut. maine merg la peco sa improspatez combustibilul (mai e foarte putin in rezervor) si sper sa nu mai persiste problemele. tot maine merg la prietenul meu ce are scule pt. sincronizat carburi pt. a face aceasta operatiune. credeti ca benzina din noiembrie (sau octombrie?) poate cauza pornirea grea la cald si rateuri??? trebuie sa verific si incarcarea. cat trebuie sa-mi indice voltmetrul??? merci! Eu zic mai intai sa sincronizezi carburatoarele si apoi sa vreifici daca mai ai problemele respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) ...si vreau sa-l repornesc cald fiind, porneste foarte greu... Nu, nu are legatura cu calitatea benzinei! ...pornirea grea la motor cald este datorata doar carburatiei(foarte posibil) amestec prea bogat. Probabil ca reglajul relantiului a fost facut cu motorul rece, refa-l! Utilizeaza dispozitive adecvate ptr. sincronizare! Editat Martie 28, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Si trebuie facuta si observatia ca carburatorul de Virago (si de motociclete in general) nu seamana cu ala de Dacie si, ca atare, cand o pornesti calda (si mai ales daca a stat in soare sau e cald si afara, nu numai motorul), merita sa incerci prima oara cu socul inchis la capat si cu acceleratia deschisa la 1/4. Daca cineva vrea si explicatia tehnica, o dau cu mare placere da' am zis sa nu va fac capul calendar din prima :-) @Dexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) multumesc de interventii. @cristi: am citit in manualele de reparatii pe care le am ca si benzina veche poate fi problema si ca inainte de a face alte investigatii trebuie sa pun benzina proaspata. inca nu am apucat sa cumpar benzina dar in orele urmatoare o voi face. oricum merg la sincronizare - ca sa iasa bine trebuie sa inlatur posibilitatea ca benzina sa fie "slaba". @dexter: stiu bine practica mentionata de tine si nu ies din ea niciodata. de data asta insa... nu vrea. revin cu noutati de indata ce acestea vin. bafta! completez: ma gandesc ca probabilitatea ca benzina sa fie de vina e mare fiindca atunci cand am pus la iernat motorul, acesta mergea foarte bine. ce altceva se putea intampla la un motor ce zace? dupa cum am spus: am reglat culbutori, am curatat carburi, am verificat sistem aprindere si bujii. trebuie sa spun ca inainte de a face toate astea am pornit motorul si tot asa facea (am mentionat ceva in pagina anterioara): nu a mers prea bine... variatii la relanti, pacaneli in toba ca de rateuri, pacaneli chiar in carburatoare - numai la relanti. de turat se tureaza bine si nu face figuri la turatie mai mare constanta. atat ca nu am reusit sa repornesc motorul din cauza bateriei terminate sa-mi dau seama si de problema ce ma apasa mai tare acum. bafta! Editat Martie 28, 2012 de octa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) multumesc de interventii. @cristi: am citit in manualele de reparatii pe care le am ca si benzina veche poate fi problema si ca inainte de a face alte investigatii trebuie sa pun benzina proaspata. inca nu am apucat sa cumpar benzina dar in orele urmatoare o voi face. oricum merg la sincronizare - ca sa iasa bine trebuie sa inlatur posibilitatea ca benzina sa fie "slaba". @dexter: stiu bine practica mentionata de tine si nu ies din ea niciodata. de data asta insa... nu vrea. revin cu noutati de indata ce acestea vin. bafta! completez: ma gandesc ca probabilitatea ca benzina sa fie de vina e mare fiindca atunci cand am pus la iernat motorul, acesta mergea foarte bine. ce altceva se putea intampla la un motor ce zace? dupa cum am spus: am reglat culbutori, am curatat carburi, am verificat sistem aprindere si bujii. trebuie sa spun ca inainte de a face toate astea am pornit motorul si tot asa facea (am mentionat ceva in pagina anterioara): nu a mers prea bine... variatii la relanti, pacaneli in toba ca de rateuri, pacaneli chiar in carburatoare - numai la relanti. de turat se tureaza bine si nu face figuri la turatie mai mare constanta. atat ca nu am reusit sa repornesc motorul din cauza bateriei terminate sa-mi dau seama si de problema ce ma apasa mai tare acum. bafta! La fel si la mine ...chestie aparuta dupa o ploaie torentiala...de atunci are boala asta .Am curatat si papucii de la bobinele de inductie si tot degeaba (nu mai am capacul de protectie de la bobine si a cam dat apa prin zona).Posibil si uzura mare pe partea de distributie..la mine..zic eu.Odata ce motorul s-a incazit bine nu mai face figuri in schimb devine mai ,,tzacanit"..) Editat Martie 28, 2012 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 va spun sincer: nu m-am grabit sa vin cu noutatile... ca deh!, doru' de vant in piept a fost prea mare! fratilor, benzina veche e ca berea fara alcool... nu are efectul scontat! am golit total rezervorul scotand furtunul de la robinet - am pus un alt furtun pana intr-un recipient. am scos furtunul de alimentare cu benzina de la carburi si am golit tot circuitul de benzina pana la carburatoare sufland in furtunul de la robinet - m-am folosit de un furtun de aerisire baterie ca prelungitor (nefolosit bineinteles!) ce se potriveste inauntrul furtunului de benzina. am golit carburile desfacand pe rand suruburile de golire si montand furtunul de aerisire baterie la stuturile de golire. am alimentat cu benzina proaspata, am montat bateria si am dat buton. din prima mi-am dat seama ca e de bine - pornirea a fost usoara. totusi, cca. 3 minute de mers la relanti motorul a sughitat, a mai pacanit, s-a turat aiurea. apoi, dupa un mare poc pe tobe, s-a linistit si a mers perfect. dupa oprire porneste la o atingere scurta de buton. toate bune. am mers cu motorul la prietenul meu ce are scula de sincronizat carburatoare - nu ar fi fost nevoie de aceasta interventie (diferenta dintre valorile de vacuum era asa mica incat cu mare finete a trebuit rasucita surubelnita ca sa fie chiar perfect). in alta ordine de idei: ieri ma necajisem fiindca voltmetrul imi indica la incarcare la relanti doar 13,6 v fara consumatori si 13,2 v cu consumatori. la turare tensiunea crestea putin pana pe la 13,8 v. azi am luat la puricat toate conexiunile, am curatat toti contactorii si mufele de pe circuitul de incarcare. sistemul s-a vindecat! voltmetrul imi arata 14,5 v stabili la relanti. la turare scade pana la 14,3 v... perfect. de abia astept ziua de maine. plimbarica de seara asta a fost oarecum cu morcovu'n dos - n-am rca pt. viroguta. maine, inainte de cafea (!), ma duc la agentul de asigurari. bafta! (sunt mare cafegiu, s-ar putea sa nu reusesc sa ma grabesc la broker...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorutrucker Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Pentru ce interesati, ieri mi-am comandat setul de membrane de pe motorradbay.de pentru Virago XV535 2.00 x XV535 Librane (1344902§) = 59,80 EUR 1.00 x Paypal = 3,39 EUR 1,00 x Lieferung = 8,00 EUR Total: 71,19 EUR In Lei, distractia a fost exact 322.51 Lei. Va tin la curent. Toate cele bune ! Salut! Sunt curios daca ai primit membranele? in cat timp? au venit la Posta Romaneasca? si daca sunt cele bune? Multumesc, Cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Ba fratilor am si eu o problema. O alta problema. I-am dat o cheie dupa ce am pus bateria pe redresor. A pornit si pentru 10 secunde toate bune si frumoase , dar asta pana a inceput sa scoata un zgomot foarte ciudat. Suna ca si cand ar da electromotorul in gol (sau a cilindru neuns). Motocicleta cumparata in decembrie si tinuta in garaj. Am verificat si avea doar 1,2 L de ulei. Cam nasoala treaba. M-am dus si am cumparat ulei nou si am pus cat trebuie. I-am mai dat o cheie si zgomotul tot apare. Ce ma sfatuiti ? Vesti proaste. Nu e de la releul. Electromotorul pare sa decupleze normal. Problema pare sa fie mult mai grava, ceva la motor. Mi-a fost recomandat un tip din Ciolpani, mester bun si priceput. Si uite asa stau eu pe bara si beau o bere si ma gandesc cum dracu sa-l transport, si oare cat o sa ma coste si ce nasol o sa fie daca trebuiesc piese de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Salutare! O mica problema stranie...Am bagat ceva km dupa kare in garaj incercînd să o cuplez în viteza 1 moare motorul, la fel și a doua.......ca și kum nu ar funcționa ambreajul......Am lăsat puțin motorul timp în care mă lua paranoia...aprins iar.....la fel...după a treia încercare nu au apărut problemele descrise....totuși în timpul mersului mi se întîmlă să simt că trecerea din viteză parcă merge fără ambreaj, periodic,....e o problemă? ar trebuiu să consult un specialist, să deskidă kutia de viteze? mi-e frică să nu rămîn cu ea în drum la ceva distanțe mai mari cu această problemă...de urnit din loc plecăm noi, dar........klank, klank fără ambreaj.......Mulțam anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 (editat) Salutare! O mica problema stranie...Am bagat ceva km dupa kare in garaj incercînd să o cuplez în viteza 1 moare motorul, la fel și a doua.......ca și kum nu ar funcționa ambreajul......Am lăsat puțin motorul timp în care mă lua paranoia...aprins iar.....la fel...după a treia încercare nu au apărut problemele descrise....totuși în timpul mersului mi se întîmlă să simt că trecerea din viteză parcă merge fără ambreaj, periodic,....e o problemă? ar trebuiu să consult un specialist, să deskidă kutia de viteze? mi-e frică să nu rămîn cu ea în drum la ceva distanțe mai mari cu această problemă...de urnit din loc plecăm noi, dar........klank, klank fără ambreaj.......Mulțam anticipat! ma gandesc ca nu ai incercat sa o bagi in viteza cu mobra pusa pa cric......sau? Editat Martie 31, 2012 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Viraga de primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Si uite asa a venit primavara si eu stau cu Viraga mea , bolnava, in garaj . Inca o perioada biciclist. Imi recomanda careva in servici bun in B.(ca ma gandesc sa o imping Bz -> B ) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Eu am dus-o la Wolf moto,baietii de acolo sunt profesionisti si mi-au dat niste preturi ok .Au venit chiar ei si au ridicat-o de la garaj si acum astept piesele si consumabilele.Mentionez ca au contribuit si cu un discount la asigurarea mea RCA.Toate bune!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 Mentionez ca au contribuit si cu un discount la asigurarea mea RCA. De curiozitate, cat ai dat pe RCA? (pe ce perioada si ce asigurator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 iti raspund eu: am dat zilele trecute pt. rca pe 6 luni 102 lei la carpatica. bonus malus b4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 ziceam pe pagina anterioara ca imi trebuie baterie. am cumparat o varta - 157 lei. a trebuit sa o formex eu cu materialele incluse in pachet. ieri am demontat pentru prima data carburile si, impreuna cu un prieten foarte priceput, le-am demontat si curatat. carburile par a fi in regula, neexistand semne de uzura. membranele intacte. o singura problema am intampinat: surubul pt. aer al carbului cilindrului fata e atat de intepenit incat nu am reusit sa-l scoatem nici macar cu toate uleiurile degripante avute la indemana. nu am fortat si l-am lasat asa. am reglat si jocul tachetilor (tot pt. prima data). toate jocurile tachetilor erau in marja data de hynes in manualul sau de reparatii si intretinere dar am ales sa le reglez la minimul dat. azi am montat carburile pe motor si am pornit masinaria. a pornit destul de usor la primul buton cu socul tras. am asteptat sa se incalzeasca, anuland socul treptat. la relanti motorul merge rotund mai tot timpul dar din cand in cand turatia variaza si parca da rateuri. am verificat aprinderea si e perfecta. cel mai nasol e ca daca opresc motorul si vreau sa-l repornesc cald fiind, porneste foarte greu... deocamdata dau vina pe benzina de anul trecut. maine merg la peco sa improspatez combustibilul (mai e foarte putin in rezervor) si sper sa nu mai persiste problemele. tot maine merg la prietenul meu ce are scule pt. sincronizat carburi pt. a face aceasta operatiune. credeti ca benzina din noiembrie (sau octombrie?) poate cauza pornirea grea la cald si rateuri??? trebuie sa verific si incarcarea. cat trebuie sa-mi indice voltmetrul??? merci! Salut! Am si eu o intrebare: Garniturile de la cele patru capace ce a trebuit sa fie scoase pentru a regla jocul valvelor a trebuit sa fie inlocuite? Si daca da, de unde ai facut rost de ele? Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 nu am inlocuit nici una din garnituri. capacele au iesit frumos, garniturile au ramas intr-o stare foarte buna. dupa montaj si cca. 300 km parcursi nu au aparut urme de ulei in zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark1tdr Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 salutari. intentionez sa imi cumpar si eu acum un virago 535. am 1.8 m si urcandu-ma pe el mi s-a parut destul de micut. dar fiind o motocicleta buna si fiind limitat de buget ma gandesc sa raman cu aceasta decizie. vreau sa imi cumpar un set de comenzi avansate. ma puteti ajuta, va rog, cu idei, unde as putea gasi si cat m-ar costa? va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.