yonick Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Inca ceva ,are cineva de vanzare o sea de pilot? Am io. Zi un pret si ne-ntelegem. Nick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) Alternatorul magnetic - Regulatorul electronic - Cum se poate distruge regulatorul? Ce trebuie sa verificam si cum? Recomandari - Ai scris foarte clar si cat se poate de pertinent. Am dat un print postului tau si next we ma apuc de treaba. Si eu am ars vreo 3 regulatoare si m-am saturat! Pe-al 4-lea nu-l mai montez inainte de a rezolva, dupa puteri, cele aratate de tine mai sus. O sa-mi cumpar un aparat de masura, fire noi (sunt cam coapte), mufe si papuci (cred ca mufa mea e cam expirata si nu asigura contacte ferme), plus o baterie noua (are deja 3 ani a mea) si ma apuc de treaba, pas cu pas, cum ai zis tu. O sa incerc sa documentez chestia asta, sper sa fie de folos si celorlalti. Intrebare: un prieten spune ca poate sa afecteze si releul de pornire; in ce fel influenteaza releul de pornire buna functionare a regulatorului de incarcare? (mentionez ca motoreta mea porneste "la sfert") Sa umblu deci si la asta? Ce ar fi de verificat la el? Multumesc! P.S.: eu am cumparat regulator bun (pret: 200 lei -sau 215 ceva de gen- identic cu cel de origine) de la Razvan, 0723 649 225, http://www.metricmotion.ro/ - omul are cont aici pe forum. Il recomand pentru promptitudine si seriozitate. Editat Februarie 2, 2013 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 (editat) ....sper sa fie de folos si celorlalti. ===== ...in ce fel influenteaza releul de pornire buna functionare a regulatorului de incarcare? (.. P.S.: eu am cumparat regulator bun... Ce am scris sunt cateva generalitati, evident ca pe aceasta tema se pot discuta pagini intregi... in principiu poti folosi orice tip de regulator. Ma bucur ca-ti este de folos! ===== Releul de pornire nu are legatura cu sistemul de incarcare. Sunt doua mecanisme ce lucreaza independent si separat. Mai mult cand lucreaza unul, celalalt este in "standby". Orice legatura intre ele este o pura intamplare, o coincidenta.... PS. eu am acum reglator de scuter si baterie noua... este ok, resul sunt vorbe... si pot sa te ajut cu masuratori electrice de orice fel! Editat Februarie 2, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 Am io. Zi un pret si ne-ntelegem. Nick. ) ...Hai omule ca este marfa ta !!! ) Da-mi pm cu un pret daca este inn mintile ei si nu sare buretele din ea. (ca este uzata nu conteaza...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Cumpar gentuta de scule...( dinaceea ce se pune pe furca in fata )..daca are careva ..va rog dati un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Cumpar gentuta de scule...( dinaceea ce se pune pe furca in fata )..daca are careva ..va rog dati un semn au la kronau (louis.de) la vreo 100 de ron parca. dintr-un fel de vinilin, mie unuia nu mi-au placut cum sunt lucrate... pot sa te ajut cu masuratori electrice de orice fel! multumesc mult! am sa te semnalizez daca nu voi razbi singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Ce am scris sunt cateva generalitati, evident ca pe aceasta tema se pot discuta pagini intregi... in principiu poti folosi orice tip de regulator. Ma bucur ca-ti este de folos! ===== Releul de pornire nu are legatura cu sistemul de incarcare. Sunt doua mecanisme ce lucreaza independent si separat. Mai mult cand lucreaza unul, celalalt este in "standby". Orice legatura intre ele este o pura intamplare, o coincidenta.... PS. eu am acum reglator de scuter si baterie noua... este ok, resul sunt vorbe... si pot sa te ajut cu masuratori electrice de orice fel! Multumesc si eu pt postare. In mare, aveam idee despre ce face acest regulator, dar acum m-am mai "luminat" in privinta firelor. Eu am 2 fire rosii, dar care au fost legate impreuna de un fost proprietar "meserias". Nu stiu daca e coincidenta sau nu, dar eu am gasit si mufa de la releul de pornire topita. S-a intamplat in acelasi timp in care regulatorul nu a mai functionat. Una peste alta, trebuie sa fac rost de mufa pt regulator si mufa pt releul de pornire... In alta ordine de idei, in weekend am dat jos capacele ornamentale de pe cilindrii, erau intr-o stare f proasta, cu lacul umflat si oxidat... le-am lustruit cu smirghel mediu, cu unul f fin cu apa si, la final, cu pasta de polishat metalul... primul a iesit excelent, al 2lea a ramas cu mici pete. Am dat jos si rezervorul cu tot cu robinet, plus alte maruntisuri. Benzina veche de 2 ani s-a dus la canal (cu multe regrete ), clatit, dat jos robinetul (spalat bine si asta, ca era negru) si lasat la aerisit pe balcon... zilele urmatoare o sa pun dop la robinet si o sa incerc o electroliza, sa curat rugina interioara, dar nu inainte de a incerca sa indrept o lovitura in rezervor. Spun "incerca" pt ca nu am mai facut pana acum... o sa caut o ventuza, ceva... cu tija curbata nu cred ca am cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Cred ca te pot ajuta, dar trebe sa ajungi cu rezervorul la mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Oricum e dat jos... momentan vreau sa incerc electroliza, sa vad cum se curata (nu e extrem de ruginit, dar are ceva urme). Sa dau jos si carburatorul, sa-l curat... plus detalii "de frumusete", adica curatenie pt toate piesele, curatat rugina unde e cazul, dat grund si revopsit negru lucios (cum era si din fabrica). Daca ma poti ajuta, ar fi excelent Sunt sigur ca singur nu o sa reusesc, dar o sa incerc... dupa care voi apela la tine Pot sa vin cu el sub brat... e micut Editat Februarie 4, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) cum as putea face la un virago 250 sa fie mai zgomotos ... tevile.. sunt ceva tevi mai zgomotoase? se poate cumva demonta partea din capatul tevilor .. ca am vazut la unele ca nu aveau .. desi aratau ca cele originale aici in videou' asta suna diferit fata de ce am auzit eu Editat Februarie 7, 2013 de Banditer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Din ce am observat eu... tevile si tobele exterioare, cromate si lucioase, pe care le vedem noi, sunt strict estetice. Teava reala de evacuare e mult mai subtire, cred ca un fi 40, si trece prin cele cromate. Teava de la cilindrul din fata trece direct prin cea cromata, cum se si vede. In schimb, cea din spate, trece pe langa baterie, pe centru, si se uneste cu toba cromata. Deci teava pe care o vedem noi ca pleaca din cilindrul din spate e doar ornamentala, nu e nici macar prinsa de cilindru Teoretic se poate face evacuarea, ori pastrandu-se tobele si tevile ornamentale vechi si trecandu-se teava de inox prin ele, ori inlocuindu-se direct, ca in filmulet. Problema e ca cele stoc au si o toba, pe care o poti vedea daca te bagi sub mobra, in spatele tobei ornamentale de jos. p.s: imi place ce a facut nenea asta, s-a jucat frumos cu vopseaua neagra... imi da idei p.p.s: filtru conic ca in filmulet si-a montat cineva pe mobra? Ca ma bate gandul si pe mine... Editat Februarie 7, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) in legatura cu filtru si eu vreau sa pun la fel .. si sa dau jos cutiille alea laterale vezi ca gasesti pe louis PS: "Deci teava pe care o vedem noi ca pleaca din cilindrul din spate e doar ornamentala, nu e nici macar prinsa de cilindru " sigur? nu stiam... Editat Februarie 7, 2013 de Banditer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Problema nu e gasitul filtrului... se gasesc filtre bune (eu prefer K&N), inclusiv pe ebay. Problema e ca nu stiu ce se va intampla cu amestecul... mi-e frica sa nu devina prea sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 .... Salut, eu am tobe drag si suna destul de zgomotos, adica pe autostrada ma zapacesc de cap. ) cum suna a mea gasesti aici in legatura cu filtrul, eu am montat un asemenea filtru si functioneaza excelent. trebuie doar spalat. Singura problema este in caz de ploaie, exista posibilitatea de a intra apa pe admisie, astfel ca eu am acoperit filtrul cu capacul original, cu mici modificari. (aici ai un link cu filtrul neacoperit ). Geo_ZGAfiltrul este sport, amestecul este mai bogat in aer. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Stiu, prea mult aer, prea putina benzina... amestec sarac. A ta merge ok, e corect amestecul? Eu as renunta la ambele cutii, inclusiv cea de pe dreapta, si sa pun conicul direct la exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Stiu, prea mult aer, prea putina benzina... amestec sarac. A ta merge ok, e corect amestecul? Eu as renunta la ambele cutii, inclusiv cea de pe dreapta, si sa pun conicul direct la exterior. Eu consider ca este ok amestecul, de cand a cumparat-o din germania a fost cu filtrul sport. vezi in al doilea film spre final cum a fost montat, problema este ca nu poti merge pe ploaie sau daca vrei sa risti... (eu in cutia din stanga am relee si alarma). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 cum as putea face la un virago 250 sa fie mai zgomotos ... cea mai simpla metoda: scoti afara surubul pe care-l vei vedea la partea de jos a tobei. sunetul devine mai "plin", fara sa fie deranjant. surubul asta e de 10 sau de 12, gen; si o sa-l vezi daca te bagi sub motoreta; toba e undeva in fata rotii spate si acest surub e amplasat pe mijlocul ei, la partea de jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Ce relee? Eu in cea din stanga am o singura piesa micuta, care din cate inteleg eu, e "thermo switch". Nu am idee ce face el, tinand cont ca motorul e racit pe aer... Releele (2 la numar) le am in spatele capacului din dreapta, de sub sa. Releu de semnalizare si releu de pornire, atat. Ideea mea e sa renunt la cele 2 cutii, nu imi plac cum arata... plus ca nu prea le vad rostul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Ce relee? Eu in cea din stanga am o singura piesa micuta, care din cate inteleg eu, e "thermo switch". Nu am idee ce face el, tinand cont ca motorul e racit pe aer... Releele (2 la numar) le am in spatele capacului din dreapta, de sub sa. Releu de semnalizare si releu de pornire, atat. Ideea mea e sa renunt la cele 2 cutii, nu imi plac cum arata... plus ca nu prea le vad rostul. Dacã-s în stare foarte bunã,cutiile cromate cu suporti cu tot,mã intereseazã pe mine. Filtru sport am si eu,pe 125-ul din dotare.De-abia mai pleca de pe loc,din cauza volumului mult prea mare de aer,care intra-n carburator.A trebuit sã-l obturez.La varã,dupã ce-o cumpãr si-i pun motor de 250 (asa cum are si @ M.I.B.,pe 125,motor de doi juma)',o sã-i schimb tobele si jiglerul,,ca s-o fac simai sprintzarã. Prea am prins drag de ea,desi am primit cadou de ziua mea,o fierãtanie grozavã,de 850 cc...Vezi cã jigler mãrit,pt. variantã mai sportivã,e foarte ieftin.Tobele,le poate aranja cineva priceput.,pt. o evacuare mai permisivã. Asa cã relativ ieftin si usor,o poti up-grada. Si apropo,tocmai am retapitzat un set de sei de 250.Cu ocazia asta,am lãtzit seaua pilotului cu vreo 4 cm pe fiecare parte (doar partea din spate),si-am rãzuit gâlma din fatza seii pasagerului.Am testat-o pe Virogutza mea si pot sã-ti spun cã se stã ceva mai bine,asa.Abia astept sã-mi fac timp sã le modific si pe-astea ale mele...! Si,de vreo 3 zile,i-am pus si sistem audio cu boxe si telecomandã pe ghidon (sistem special pt. moto).Amplif-ul a-ncãput la marele fix lângã baterie,în locul trusei originale de scule.Plus prizã de 12 V,tot pe ghidon.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 Cand o sa termin reconditionarea ei, o sa-ti cer mai multe detalii Darian Pana atunci incerc sa o aduc in stadiul "de fabrica", fac itp, inmatriculare etc... si dupa aceea modificari. Momentan am o problema cu bateria... a fost noua (formatata de un mecanic), a stat 2 ani degeaba, s-a completat electrolitul... avea 9 v cand am adus-o acasa, acum 3-4 saptamani. Ieri mi-a adus cineva un redresor moto si am pus-o la incarcat. Faza e ca din prima s-a aprins becul verde care indica ca e incarcata, am pus aparatul de masura pe ea... cam 5-6 v imi da (nu bag mana in foc ca-mi indica bine aparatul de masura, e un Mavo antic). Mai am ce sa-i fac sa o resuscitez sau la gunoi cu ea? Mi se pare ciudat ca face fazele astea, fiind noua... M-am uitat acum si vad ca incarca... s-a aprins becul portocaliu de incarcare, abia acum, desi sta de 14 ore pe redresor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 cea mai simpla metoda: scoti afara surubul pe care-l vei vedea la partea de jos a tobei. sunetul devine mai "plin", fara sa fie deranjant. surubul asta e de 10 sau de 12, gen; si o sa-l vezi daca te bagi sub motoreta; toba e undeva in fata rotii spate si acest surub e amplasat pe mijlocul ei, la partea de jos. bun bun.. dar surubul ala nu are nici un rol? adica nu tine toba?? nu se intampla nimic daca il scot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 ...a stat 2 ani degeaba, s-a completat electrolitul... avea 9 v cand am adus-o acasa, acum 3-4 saptamani... O baterie formatata se utilizeaza, nu se pastreaza. Punct. Altfel se sulfateaza. Procesul de erodare are loc oricum si este dat in timp(in ani). La o utilizare conforma are o viata de cca 3 - 4 ani. In cazul in care nu o folosesti o pui la incarcat dupa 30 de zile daca temperatura este peste 0 gr sau la 15 zile daca teperatura este sub 0 gr (asa spune fabricantul). In cazul tau este sulfatata, proces ce sa desfasurat in timpul de neutilizare si care este ireversibil. Nu cred sa mai fie buna, dar incearca sa faci incarcari/descarcari repetate - singura operatie de desulfatare partiala cunoscuta. Daca nu-si revine dupa 2-3 cicluri, cumpara una noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Februarie 9, 2013 Share Postat Februarie 9, 2013 bun bun.. dar surubul ala nu are nici un rol? adica nu tine toba?? nu se intampla nimic daca il scot? nu are nici un rol de sustinere sau altceva de genul asta, desurubeaza-l fara frica. e chiar sub toba, in mijlocul ei, nu sustine nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneanu Postat Februarie 10, 2013 Share Postat Februarie 10, 2013 Buna Cristi! Pentru ca este clar de acum ca esti expertul in probleme electrice de pe acest forum, da-mi si mie un sfat! Vreau sa curat toate contactele instalatiei electrice (sau ma rog, toti papucii si mufele la care am acces) si apoi sa le tratez cu spray de contacte, dar nu stiu exact cum sa curat papuceii aceia micuti - poate cu o perie speciala, sau cu o solutie? Sunt convins ca ai o metoda verificata. Nu as vrea insa sa ii cositoresc. Doar sa ma asigur ca sunt contacte ferme acolo. Multumesc mult! O baterie formatata se utilizeaza, nu se pastreaza. Punct. Altfel se sulfateaza. Procesul de erodare are loc oricum si este dat in timp(in ani). La o utilizare conforma are o viata de cca 3 - 4 ani. In cazul in care nu o folosesti o pui la incarcat dupa 30 de zile daca temperatura este peste 0 gr sau la 15 zile daca teperatura este sub 0 gr (asa spune fabricantul). In cazul tau este sulfatata, proces ce sa desfasurat in timpul de neutilizare si care este ireversibil. Nu cred sa mai fie buna, dar incearca sa faci incarcari/descarcari repetate - singura operatie de desulfatare partiala cunoscuta. Daca nu-si revine dupa 2-3 cicluri, cumpara una noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.