Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

...Si la mine tot cam la fel arata sufrageria... :10:

Nu lucrez in sufragerie ca n-am spatiu... insa lucrez de zor la cosmetizare, cand iese soarele vreau sa fie gata!

Am descoperit secretul vopselei de motor. Iata rezultatul:

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi mult Florinel si Rhapsody. O sa incerc si la Razvan si pe heidenau sunt preturi mult mai ok, sunt calitative totusi?

Si inca o intrebare, care e diferenta dintre un 140/90 - 15 M/C 70H (pe care l-am gasit eu pe site) si 140/90 - 15 M/C 70S din manual? (acel H vs S). Sunt inca "crud" cu tot ce inseamna auto/moto si nu prea am idee ce inseamna denumirile.

Editat de TheReaper123
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mercy banzay, o sa ma uit maine ca acum sunt pe tel... asta e, nu merg, la gunoi cu ele. merci oricum pt intentie, voi lua regulator nou de la razvan, preturi foarte bune :)

altul in locul meu probabil ca schimba regulatorul si pleca cu ea asa...doar ca eu sunt obsedat si perfectionist + ca imi place sa surubaresc si sa scot mobra cat mai bine :D

@ cristi: nu ne spui si noua secretul? si eu trebuie sa vopsesc capacele de la motor, sunt tocite si zgariate...

 

mercy banzay, o sa ma uit maine ca acum sunt pe tel... asta e, nu merg, la gunoi cu ele. merci oricum pt intentie, voi lua regulator nou de la razvan, preturi foarte bune :)

altul in locul meu probabil ca schimba regulatorul si pleca cu ea asa...doar ca eu sunt obsedat si perfectionist + ca imi place sa surubaresc si sa scot mobra cat mai bine :D

@ cristi: nu ne spui si noua secretul? si eu trebuie sa vopsesc capacele de la motor, sunt tocite si zgariate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult Florinel si Rhapsody. O sa incerc si la Razvan si pe heidenau sunt preturi mult mai ok, sunt calitative totusi?

Si inca o intrebare, care e diferenta dintre un 140/90 - 15 M/C 70H (pe care l-am gasit eu pe site) si 140/90 - 15 M/C 70S din manual? (acel H vs S). Sunt inca "crud" cu tot ce inseamna auto/moto si nu prea am idee ce inseamna denumirile.

Categoria de vitezã maximã,dupã câte tzin minte.Si apropo de Rãzvan,eu astept zilele astea sã-mi aducã si mie regulatorul de tensiune.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smirghel fin pana dispar zgarieturile, altfel se vad dupa vopsire.

Pigment metalizat in care se adauga putin alb, pentru ca simplu iese cu tenta de gri. Cu 200 gr de vopsea poti face 3-4 motoare. Se poate folosi si spray auto argintiu dar nu poti pune alb in el(acela din Metro de la standul auto). Lacul este tot clenciul, schimba tot fasonul si da un aspect placut, am folosit lac acrilic cu intaritor pentru ca are rezistenta mare, rezista la zgarieturi si la toti solventii, astfel poate se poate utiliza orice substante cand vrei sa speli motorul. Uscarea dureaza cca 20' dupa care se indeparteaza imediat izolatia folosita la protejarea suprafetelor ce nu trebuiesc vopsite. Daca nu indepartezi imediat izolatia, mai tarziu indepartarea ei rupe pelicula de lac, iar marginea ramane cu asperitati si se cunoaste. Dupa 24 ore vopseaua este definitiv intarita, poti face ce vrei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smirghel fin pana dispar zgarieturile, altfel se vad dupa vopsire....

Pai si rezista la temperatura? ca la motor ajunge la cel putin 90 grade, la carburatoare este ok, dar motor? rezista?

Arata foarte bine, zici ca este original, adica nou. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca l-ai vopsit la pistol... "nefericitii" de noi, care nu avem compresor si pistol de vopsit, ce facem? :P La varianta spray-ului ma gandeam si eu... la un spray care rezista la temperaturi inalte (sau poate spray de jante), am vazut in Hornbach, Dedeman, Brico... de la Duplicolor, marca de care am fost multumit pana acum. Tot de la ei am vazut si spray-uri cu efect de crom, aur, culori aprinse si stil candy...

Lac stiu ca exista si la spray, dar nu stiu daca e compatibil cu vopseaua (tot la spray). Nu ma deranjeaza daca iese cu o nuanta mai inchisa.

Si eu trebuie sa vopsesc capacele laterale, de la baie, cutie etc.



Uite aici gasesti detalii:

/index.php?/topic/685409-honda-transalp-my-first-bike/

/index.php?/topic/686401-deatailing-moto-transalp-99/

 

O sa cam ai ceva de lucru Geo... mi-e sa nu faci ca mine sa iti vina sa iti dai cu tesla in bile ca te-ai apucat de asa ceva...

 

Spor la treaba, o sa ai nevoie...

 

PS: Dintre piesele alea vechi, releul nu merge si pompa de benzina mi-a pleznit in mana azi, deci cred erau in plus de la inceput :)

 

Pai bai banzay... tu ma compari cu oamenii astia care chiar stiu ce fac si au scule si solutii profesionale? :crack:Ei folosesc 10000 solutii profi, eu folosesc Detartrant, Axion si buretei de bucatarie :rusinica: Numai solutiile alea m-ar costa cat jumatate din costul mobrei.

Sa o iau in ordine... la a mea, ca exemplu, janta spate e curatata deja in proportie de 80% bine... si arata la fel ca a lui TheSaint cand era murdara/ruginita/patata :D A mea e muuuult, muuuuuuuuult mai murdara, ruginita, lovita, matuita.... multe piese nu mai pot fi salvate decat prin revopsire (si aia la spray in fata blocului, parca nu ma lasa inima si portofelul sa-i dublez valoarea vopsind cateva elemente). In plus, nu am bani si acces la diverse solutii si scule (jet cu presiune - folosesc dusul sau o masinuta de face abur cu presiune, dar micuta si slabuta; masina de polishat - am una de smirgheluit cu care am facut usile si parchetul, mica, hobby style... sau la mana; garaj sau curte - nema, sufragerie, balcon si baie, ca in dormitor nu ma lasa gagica cu ea :crack: ).

Bascula spate e cam praf... rugina, vopsea sarita... am spalat-o de grasimi in cada cu axion, o sa pun flexul cu perie de sarma pe ea, 2 straturi de grund la spray si dupa aceea 2-3 straturi de vopsea neagra lucioasa, tot la spray.

Daca as putea, le-as face singur pe toate... dar cu sudura aripii trebuie sa ajung la un meserias, cu indreptatul rezervorului la fel, pt ca nu am reusit singur, e tabla f groasa...

Per total, da, am de munca, unele le fac mai greu decat ar trebui... dar in lipsa de resurse, ne descurcam cum putem. Orice sfaturi si sugestii pt usurarea muncii sunt bine venite :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si rezista la temperatura? ca la motor ajunge la cel putin 90 grade...

Am toata vara la dispozitie pentru a testa vopseaua, dar nu cred ca temperatura motorului va ajunge vre-odata sa degradeze lacul, nuanta sau vopseaua. Apoi toate motoarele sunt vopsite... multa vreme singura problema a fost lacul. Nimeni n-a stut sa-mi spuna unde gasesc un lac cu duritate mare la suprafata.

Inteleg ca l-ai vopsit la pistol... "nefericitii" de noi, care nu avem compresor si pistol de vopsit, ce facem?...

Sefu', cand vrei cu adevarat sa realizezi ceva, nu te chinui in balcon sau in baie... cauta un prieten care-ti poate oferi un garaj, apoi te apuci de treaba. Investitia in scule o recuperezi in timp, sau rapid daca lucrezi si pentru altii... daca nu ai un hobby pentru moto, las-o balta... te costa mai putin sa ti-o faca altcineva.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am toata vara la dispozitie pentru a testa vopseaua, dar nu cred ca temperatura motorului va ajunge vre-odata sa degradeze lacul, ....

Sefu', cand vrei cu adevarat sa realizezi ceva, nu te chinui in balcon sau in baie...

Eu stiam ca trebuie vopsit electrostatic pentru a rezista, dar poate ma insel, stiam ca de la caldura se cojeste. Daca merge si tine ma bag si eu la a mea. :)

Cu privire la partea a doua, cu pasiune se poate face si in balcon... nu trebuie sa achizitionezi super scule, sa ai garaj... in ziua de azi costa cam mult, iar de la pasiune la a lucra pentru altii.., este cale lunga, pe langa pasiune trebuie sa ai si aptitudini.

Bafta tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am toata vara la dispozitie pentru a testa vopseaua, dar nu cred ca temperatura motorului va ajunge vre-odata sa degradeze lacul, nuanta sau vopseaua. Apoi toate motoarele sunt vopsite... multa vreme singura problema a fost lacul. Nimeni n-a stut sa-mi spuna unde gasesc un lac cu duritate mare la suprafata.

Sefu', cand vrei cu adevarat sa realizezi ceva, nu te chinui in balcon sau in baie... cauta un prieten care-ti poate oferi un garaj, apoi te apuci de treaba. Investitia in scule o recuperezi in timp, sau rapid daca lucrezi si pentru altii... daca nu ai un hobby pentru moto, las-o balta... te costa mai putin sa ti-o faca altcineva.

 

Din fericire pt mine, am o pasiune pt orice surubareala... inclusiv pt moto :) Si cred ca ma si pricep, cat de cat, la nivel de amator. Deci nu, nu o las balta. Daca vrei poti (adidas torsion) nu prea se aplica in realitate... mai ai nevoie si de bani, spatiu si altele... cand nu le ai, te chinui in balcon sau in sufragerie. Din pacate prietenii mei stau la bloc si multi nici nu se pricep/nu au scule. In general ma cheama ei pe mine sa le mai repar ceva pe la masini sau prin casa... si nu contra-cost, pt ca de asta imi sunt prieteni, deci nu recuperez nici o investitie.

Si cum spunea si M.I.B, de la hobby la a lucra si pt altii e drum lung. Daca aveam bani duceam direct piesele la vopsit si scapam de-o grija. Si nu cred ca ma costa mai putin... munca se plateste, pe cand daca o fac eu e gratis :) Daca mi-a iesit la spray bara auto, aripa auto si alte maruntisuri... sigur ies si 3 capace sau 2 aripi moto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mi-a iesit la spray bara auto, aripa auto si alte maruntisuri... sigur ies si 3 capace sau 2 aripi moto...

Sefu', placerea este a ta, nu caut sa ti-o stric... ti-am spus ca nu vopseaua conteaza ci lacul... daca intelegi bine, daca nu iar bine!

Un motor vopsit de fabrica si peste 20 de ani arata la fel ca in prima zi! Secretul este lacul, pelicula de suprafata pe care tu nu o ai... Simplu, asa-i?

Acum patru ani un amic vopsitor mi-a facut jantele la nipru... astazi sunt la fel ca in ziua in care le-am luat de la el, nu a contat noroiul, sablatul, spalatul, etc... peste tot au aparut zgarieturi matuiri, jantele au ramas perfecte si spitele la fel... Asa am aflat cauza... restul sunt vrbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuie sa-mi subliniezi, inteleg ce spui si, in mod ciudat, stiam deja acest secret. eu am crezut ca secretul descoperit de tine e o solutie magica, o vopsea, ceva... desi sunt nou in domeniul moto, am destui ani de pasiune auto si suruburareala. stiu de lac, dar te contrazic cu o chestie...sunt marci, de fapt modele, care vopsesc electrostatic piesele metalice. toate jantele vopsite sunt vopsite electrostatic. lacul este deosebit de dur. la mobra mea sigur nu s-a folosit lac la capace, se vede clar.

p.s: te rog nu-mi mai spune sefu', nu imi place. merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabililor,dacã aveti nevoie de compresor,pot sã vi-l dau împrumut pe-al meu.E mic,gen valizã diplomat.Se bagã-n prizã la 220V. Dacã nu mã-nsel,am vãzut pistol de vopsit si la Bricostore.Chiar,când mã mai duc,mã uit si cât costã...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumim stimabile domn darian :) (si nu zic la misto). dar e capabil de vopsire? ai vopsit cu el? eu vroiam sa-mi cumpar sa vopsesc masina, dar multi mi-au spus ca cele ieftine (500-600 lei) nu sunt bune pt vopsit.

un pistol e cam 100-130 lei, la oferta vazusem si cu 70-80 lei...unul ieftin. nu stiu ce duza au, oricum se poate schimba...

 

p.s: am vazut un post de al tau...cautai o tqbla. mai ai nevoie? am eu ceva pe acasa... dural cred ca e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru vopsit motociclete un compresor de 50 litri este lux.Eu am vopsit o dacia 1300 cu un compresor de 25 litri dar de calitate .mergea continuu ,scotea fum si cred ca i-am scurtat viatza cu 75%.Calitatea a fost la nivel ,,mediu" avand in vedere ca am folosit ,,emaur"..fara alte straturi de lac etc .

 

FOARTE mult conteaza pistolul (cel mai mult experienta dar sarim peste asta,ca sa nu mai vorbim de ,,pregatirea suprafetelor"" ).Cu pistoalele din brico poti ,,vopsi" si atat .Sa nu ai pretentii de ,,finetze".Iese acceptabil,acum depinde si de ochiul omului si motorul vopsit.Eu am si compresor si pistol (mediocru spre mediu) si spatiu ..si ceva experienta DAR cand o sa vreau o ,,vopsire"voi prefera vopsitul intr-o cabina ,de mana unui profesionist .Deocamdata prefer sa o las sa arata ca un ,,rat"... :)) Eu merg pe principiul : ori o faci sa rupa gura targului ori o lasi cu ,,patina" naturala :)).

 

PS-revin cu anuntul : cumpar sea pilot virago 535 ...(colegul care vindea o sea o fi patit ceva ca nu mai este de gasit dupa ce am discutat cu el) ...

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam ca trebuie vopsit electrostatic pentru a rezista, dar poate ma insel, stiam ca de la caldura se cojeste. Daca merge si tine ma bag si eu la a mea....

Vopsitoria in camp electrostatic foloseste un efect fizic al curentului continuu, astfel vopseua polarizata negativ este atrasa de piesa polarizata pozitiv si se face din doua motive din cate stiu:

- depunere uniforma atunci cind conditiile de vopsire sunt dificile, automatizari, robotizari, in benzi industriale, etc

- economie de vopsea atunci cind vopsesti garduri, plase, suprafete perforate sau alte piese profilate...

Adica are legatura cu calitatea depunerii in sine, dar nu si cu calitatea vopselei. Asta nu inseamna ca vopseaua este mai rezistenta.

 

...eu am crezut ca secretul descoperit de tine e o solutie magica, o vopsea, ceva...

ok Geo, fara sefu'... Eu m-am referit strict la calitate, aspect si rezistenta. Lacul acrilic nu se gaseste decat in ateliere profesionale, spray-urile sunt pentru

chestii mici de casa, am incercat aproape toate firmele si nu am fost multumit.

Aici nu am facut decat sa arat ce am facut eu, la modul profesional - asa consider(eu am facut si pregatirea, vopsitoria si lacuirea). Evident ca nu am descoperit roata, dar am aflat ce materiale trebuie utilizate pentru a fi multumit de munca mea. A fost o incercare si a reusit... peste asteptari iar data viitoare o sa am mai multa incredere in mine si o sa fac mai mult elan(tot motorul). In fine, am scris pentru perfectionisti...

...DAR cand o sa vreau o ,,vopsire"voi prefera vopsitul intr-o cabina ,de mana unui profesionist ...

La auto este mai greu decat la moto, ai suprafete mari si orice zgaiba iti sare in ochi! Fara cabina este imposibil sa nu se puna un praf ceva, ca sa nu mai vorbim de "mana"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt perfect de acord cu tine... plecand de la pensula, bidinea si trafalet, ordinea crescatoare a calitatii ar fi: spray, pistol de vopsit, pistol de vopsit in cabina, vopsire electrostatica. Tinand cont ca bani nu prea sunt dar nevoie este... fiecare se orienteaza pe ce poate. Si eu mi-am facut mereu pregatirile singur (la masina mea sau la ale prietenilor) si vopsirea. Asta a inclus si reparatii si reconstructii de bari, indreptat diverse elemente, chituit, curatat de rugina, grunduit, vopsit... nu in ordinea asta, le-am mai amestecat, e inca matinal :P

Daca e cald si se vopseste pe piese, in special mai mici,,cu rabdare si pregatire buna iese bine si un auto. Am scos o bara fata mai bine decat restul masinii, dar era cald, uscat si ferit de praf. Normal, nu iese perfect... dar raportul calitate/pret e acceptabil.

Daca Darian imi imprumuta compresorul, normal, prefer sa-mi iau un pistol ieftin, 400-500 ml de vopsea si lac, si ma apuc de treaba in fata blocului :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hug: Ia-ti si prelungitor,cã-i electric compresorul...Eu l-am folosit doar pt. capsatorul pneumatic,nici nu m-am gândit la vopsit cu el.Am un amic vopsitor profi,iar jentile si cadrul GS-ului vreau sã le fac chiar electrostatic.Mersi pt. tablã,am rezolvat - am luat o sea,cu totul...Apropo,am de vânzare o sea gen chopper.M-a vrãjit modelul ei,si nu mi-am dat seama cã-i prea micã pt. GS-u.Asta e: http://www.ebay.de/itm/Flammen-Solo-Sitz-Solositz-flach-klein-small-fur-Harley-Chopper-Bobber-Universal-/360405755013?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item53e9db6485#ht_2493wt_922

O dau cu 50 euro.Vine la pachet si cu arcuri de 3 inci (luate separat,costã cam 18 euro,fãrã transp.).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prelungitor, merci :) O rola de 30 sau 50 m, nu l-am masurat sa vad.

Stau si ma gandesc ca oricat de slab ar fi compresorul, tot iese mai bine ca la spray....

Daca aveam bani, te scapam de sa :D Dar cum mai intai incerc sa rezolv functionalitatea si nevoile importante ale mobrei... saua solo va fi in plan pe la vara.

 

:cheers:



Va cer parerea... vitezometrul, pe rosu sau pe albastru iluminat? Am desfacut ceasul azi, l-am curatat si am vazut ca e luminat cu un bec amarat... si cum ocazional ma mai joc cu leduri, vreau sa-i schimb si culoarea la iluminare.

Si inca o intrebare: pe acelasi cablaj cu becul de iluminare, este si o alta piesa, lunguiata, lipita pe carcasa bordului. Ce e asta? Sa fie tot o metoda de iluminare? Prefer sa intreb inainte sa experimentez pe ea... :))



edit: mobra mea e rosie.

post-69984-0-28317800-1361724718_thumb.jpg

post-69984-0-55352300-1361724732_thumb.jpg

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu prefer cu rosu! Cred cã-i si ceva mai vizibil pe luminã de zi,decât cu leduri albastre...Oricum,bine cã stiu cu cine sã vorbesc,când o sã umblu si la Virogutza (viitoare) a mea...Partea de jos a vitezometrului,la asta ,e ne-iluminatã.Ar fi trebuit sã fie luminã si-acolo,nu?Bãnuiesc cã-i ars un beculetz,.. Sau,în cel mai bun caz,nu face contact.Zilele astea,când s-o mai încãlzi afarã,desfac si mã uit.Ziceti-mi si mie cum se desface,sã nu bâjbâi.Mersi !

Dupã câte stiu,ar trebui sã fie iluminat si acul...Cred cã de-aia e "chestia" aia...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Am prelungitor, merci :)

 

Va cer parerea... vitezometrul, pe rosu sau pe albastru iluminat?

edit: mobra mea e rosie.

 

Pe rosu, parerea mea. Ai insa grija, nu pune o lumina prea puternica, te va deranja in mers noaptea daca straluceste prea tare - si oricum la vitezometru n-ai de ce sa te uiti nici macar ziua... :-)))

 

Eu prefer cu rosu!

 

Partea de jos a vitezometrului,la asta ,e ne-iluminatã.Ar fi trebuit sã fie luminã si-acolo,nu?Bãnuiesc cã-i ars un beculetz,.. Sau,în cel mai bun caz,nu face contact.Zilele astea,când s-o mai încãlzi afarã,desfac si mã uit.Ziceti-mi si mie cum se desface,sã nu bâjbâi.Mersi !

Dupã câte stiu,ar trebui sã fie iluminat si acul...Cred cã de-aia e "chestia" aia...

 

Dariane, cred ca atata lumina e, becul amarat si gata - ca si la mine e luminata doar partea de sus, fara ac, fara nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, acul sigur nu e iluminat... mi-ar fi placut, il faceam cu alta culoare, cu un led smd.

iluminarea originala se face cu un singur bec, aflat in partea de sus, acoperit cu o ciupercuta de metal ca sa nu arunce lumina intr-un singur punct. piesa aia de care intrebam nu stiu ce face...nu am gasit nimic in manual, mai caut maine pe net info.

azi am pus doar de proba ce aveam prin casa, ramasite... o banda cu 6 smd-uri rosii si una cu vreo 10 led-uri clasice albastre...

se desface cam greu si cam "brutal". dupa demontarea din carcasa cromata, ramane interiorul din plastic cu geamul si rama cromata a geamului. rama care e "capsata", trebuie strambata usor, usor cu o surubelnita, pana iese de pe carcasa de plastic...dupa aceea e relativ usor.

o sa pun maine cateva poze, sunt pe tel acum.

darian, cand vrei, se rezolva...dar sa experimentez pe a mea mai intai, sa gasesc metoda cea mai buna, sa se vada uniform :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...