Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am incercat si aseara sa postez de pe telefon, dar nu am reusit... referitor la aerisirea franei fata, procedeu pe care voi fi si eu nevoit sa-l fac, tinand cont ca acum am totul demontat complet, nu trebuie facuta presiune pe instalatie inainte de aerisirea efectiva? Zic si eu... nu se dau mai multe manete, dupa care, cu maneta trasa maxim, se desface aerisitorul (cu furtunasul pus pe el, capatul celalalt in vas cu lichid de frana)? Asta cu atentie la nivelul de lichid, pt ca am observat ca se goleste imediat... are capacitate mica, si daca se goleste si ajunge aer in instalatie, trebuie luat de la capat tot.

@skija: harley style? :D Nu prea sunt pe gustul meu parbrizele, pe al meu l-am dat jos, dar arata bine asta ;) Poate putin mai mic daca il faceai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, da... Virago Davidson 535... e model nou...

 

pai nu prea am cum sa-l fac mai mic.. ca asa e el.. nu l-am facut eu. Dar nu e mare. Pare in poze ca e supradimensionat, dar nu e.. e fix cat trebuie. Si protejeaza si mainile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat si aseara sa postez de pe telefon, dar nu am reusit... referitor la aerisirea franei fata, procedeu pe care voi fi si eu nevoit sa-l fac, tinand cont ca acum am totul demontat complet, nu trebuie facuta presiune pe instalatie inainte de aerisirea efectiva? Zic si eu... nu se dau mai multe manete, dupa care, cu maneta trasa maxim, se desface aerisitorul (cu furtunasul pus pe el, capatul celalalt in vas cu lichid de frana)? Asta cu atentie la nivelul de lichid, pt ca am observat ca se goleste imediat... are capacitate mica, si daca se goleste si ajunge aer in instalatie, trebuie luat de la capat tot.

@skija: harley style? :D Nu prea sunt pe gustul meu parbrizele, pe al meu l-am dat jos, dar arata bine asta ;) Poate putin mai mic daca il faceai...

salut,

nu stiu la ce te referi cu mobra desfacuta, dar aerisirea o poti face doar cand ai tot ce tine de frana montat :)

in rest, da, dupa cum ai spus, faci cateva manete, tii apasat, desfaci putin aerisitorul, simti ca "se lasa" complet maneta, apoi strangi aerisitorul. Verifici/completezi nivelul in borcan, apoi repeti operatiunea pana cand nu mai sesizezi nici o bula de aer pe la aerisitor :)

Nu-i greu, te vei descurca.

Daca vrei, pot sa-ti fac si eu niste oferte pentru consumabile/piese/accesorii.

Bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer la faptul ca o am demontata... o parte din piese curatate si spalate stau cuminti intr-o cutie, o parte pe jos, o parte pe balcon... si ce-a mai ramas pe cadru, troneaza in sufragerie :))

Nu e problema, aerisiri am mai facut destule la viata mea... doar ca nu la motoare :) Si credeam ca e un procedeu mai deosebit, ceva... tinand cont ca rezervorul e atat de mic.

Sigur, iti dau un PM acum cu ce as avea nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

nu stiu la ce te referi cu mobra desfacuta, dar aerisirea o poti face doar cand ai tot ce tine de frana montat :)

in rest, da, dupa cum ai spus, faci cateva manete, tii apasat, desfaci putin aerisitorul, simti ca "se lasa" complet maneta, apoi strangi aerisitorul. Verifici/completezi nivelul in borcan, apoi repeti operatiunea pana cand nu mai sesizezi nici o bula de aer pe la aerisitor :)

Nu-i greu, te vei descurca.

Daca vrei, pot sa-ti fac si eu niste oferte pentru consumabile/piese/accesorii.

Bafta :)

Imi poti face mie niste oferte de pret pentru : ulei,filtru ulei+ garnituri (daca nu are in dotare) ,acumulator 12 A si placute frana .Asta cu placutele este cu semnul intrebarii pt ca nu stiu ce placute am .Sistemul meu de franare este pe doua discuri etrieri evident cu un singur piston .Nu stiu daca este de la un model mai mare sau asa a fost seria asta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Multumesc pentru sfaturi. Acum si intrebarea: de unde satana fac eu rost de acid clorhidric?

 

Referitor la contactele electrice :

 

--recomand renuntarea la papucii electrici si cositorirea conexiunilor ce nu necesita ,,demontare"decat in cazuri dramatice ..(daca iti cade releul regulator si ai unul de rezerva tai firele si-l pui ,izolezi si gata ..).

--daca tii neapart sa cureti papucii o poti face cu acid clorhidric (scufundarea papucului in acid il curata ,,bec"..) apoi dupa ,,conectare " izolarea cu ceara Daca nu gasesti la spray cumperi ceara de modelj pt ,,dinti"... :)) pt ca este maleabila si nu crapa in timp.La demontare musai sa cureti ceara cu ,,caldurica"si terebentina.

--daca tii neaparat sa schimbi papucii ,cauta papuci de calitate ,mergi la un atelier de bijuterii si roaga-i sa-i arginteze sau sa-i aureasca ..va costa ceva (nu o avere ) dar vor fi PERFECTI.Dupa operatia cu ,,tratarea papucilor " TREBUIE obligatoriu sa vizitezi pe cineva care are cletste de sertizat si scule adevarate ,nu ii strange ca mine cu ,,patentul" ca te caci pe ei .(Mergi pe mana lui Cristi 57 ca stie ce face ).

 

 

Releul regulator se demonteaza ,se curata suprafetele de contact si se aplica pe ele(corpul releului si radiator) ,,pasta termoconductoare " (se gaseste din cate stiu eu la magazinele cu piese de calculatoare si se foloseste la procesoare si radiatoarele lor .Verifica ,,legatura"sau ,,prinderea" releului de sasiu ,sa aiba contact electric cat mai bun (perfect nu cred ca se pioate dar trebuie sa fiemacar ,, aproape perfect" )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O aerisire si curatare a sistemului de frana fata se poate face simplu si eficient fara purjari repetate in felul urmator:
- se desface capacul de la pompa principala si se completaeaza cu lichid de frana nou daca este cazul,
- se monteaza un furtunas transparent pe purjorul cilindrului de frana, iar capatul celalalt se pune intr-un pahar curat(transparent)
- apoi se slabeste purjorul, prin furtun va curge lichid de frana in pahar - se lasa sa curga pana lichidul curge curat(la inceput curge lichid ce contine reziduri din uzura garniturilor din cauciuc ale etrierelor si ciupercutelor dela pompa centrala)
- tot timpul se urmareste nivelul lichidului din vas si se completeaza,
- se strage purjorul, se indeparteaza furtunul, apoi se cu doua leviere se deschide pistonasul cilindrului de frana - acum orice bula de aer din sistem este evacuata in vasul pompei,
- se apasa repetat maneta de frana, pistonul preseaza, se strange pe placutle de frana iar maneta se intareste.
Acesta este cel mai simplu procedeu.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

parerea mea ar fi ca cei fara aplecare spre mecanica / cei fara experienta (ma includ si eu in acest grup de motociclisti), macar sa urmareasca prima oara cum se face aceasta operatiune de catre cineva experimentat si de-abia apoi sa faca singuri acasa - intrucat e o chestie totusi delicata si de care poate sa depinda viata motociclistului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Acum si intrebarea: de unde satana fac eu rost de acid clorhidric?...

Nu recomand acidul clorhidric, este foarte coroziv. Dupa decaparea cu acid trebuie sa faci o neutralizare cu o substanta bazica, alcalina apoi o pasivizare... Daca nu ai conditiile necesare renunta. Vei face mai mult rau.

La auto cablajul din compartimentul motor este corodat de gazele din baterie ce contin vapori de acid sulfuric, in cativa ani contactele mufelor incep sa piarda din continuitate, iar firele din cupru se transforma in oxid(un praf verde)... Din acest motiv la automobilele moderne, bateriile sunt capsulate sau prevazute cu un tub de aerisire ce coboara undeva sub scutul motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu recomand acidul clorhidric, este foarte coroziv. Dupa decaparea cu acid trebuie sa faci o neutralizare cu o substanta bazica, alcalina apoi o pasivizare... Daca nu ai conditiile necesare renunta. Vei face mai mult rau.

La auto cablajul din compartimentul motor este corodat de gazele din baterie ce contin vapori de acid sulfuric, in cativa ani contactele mufelor incep sa piarda din continuitate, iar firele din cupru se transforma in oxid(un praf verde)... Din acest motiv la automobilele moderne, bateriile sunt capsulate sau prevazute cu un tub de aerisire ce coboara undeva sub scutul motor.

Acum si la moto am vazut ca au ,,furtunas" la baterie pe unde ies gazele dar multi ,,il cam pierd"..Apropo de baterie Cristi,nu ma uita te rog cu adresa alora cu acumulatorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat un cablu+camasa nou de ambreaj mai lung si intentionez sa tai din ea(camasa), sa o aduc la dimensiunea necesara. Capatul pe care il voi taia trebuie sertizat?? sau doar pusa "caciulita" aia care am primit-o cu inca cateva surubele. Si inca o intrebare: Cum ar fi mai bine sa fac prinderea cu tija de la ambreiaj o bilutza cositorita pe cablu sau un surub cu gaura prin el si strans cu piulitza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat un cablu+camasa nou de ambreaj mai lung si intentionez sa tai din ea(camasa), sa o aduc la dimensiunea necesara. Capatul pe care il voi taia trebuie sertizat?? sau doar pusa "caciulita" aia care am primit-o cu inca cateva surubele. Si inca o intrebare: Cum ar fi mai bine sa fac prinderea cu tija de la ambreiaj o bilutza cositorita pe cablu sau un surub cu gaura prin el si strans cu piulitza?

,,caciulitza" ar trebui sa fie cat mai ,,fixa" deci strangi cu grija pe camasa,nu este un capat de tara..EU as prefera prinderea cu surub a cablului (nu ca asta ar fi sfanta ...cablul original este sfant :)) ) .Cositorirea este cam greu de facut cu ce are omul prin casa (letcon puternic sau ,,de foc",substanta pt decapare..etc ),firele din otel sunt cam capoase cand este vorba de cositorire. .Mergi la un tinichigiu sa ,,alameasca" sau ,,arginteze" terminatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare, daca stiti si ma puteti ajuta... la Virago 250 Route 66 din 1991 s-ar potrivi garniturile de la etrier, de pe un alt model, gen 535? Sau eventual alte compatibilitati de garnituri/etrier complet.

Am gasit si etrier compatibil, aftermarket... merita? Ei spun ca se potriveste si pe modelul meu. http://www.ebay.com/itm/Vstar-250-Virago-XV-250-Front-Brake-Calipers-w-Pads-NEW-1988-2010-7d-013-/300861605634?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item460cbfc702&vxp=mtr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare, daca stiti si ma puteti ajuta...

Salut, avand in vedere ca un chit de reparatie etrier pleaca de pe la 100 lei in sus eu zic ca merita etrierul nou chiar daca este aftermarket, iar de potrivit se potriveste sigur, modelele nu au diferit atat de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile pe care le-am primit pana acum se invart in jurul sumei de 130-170 lei pt un kit de garnituri, cu sau fara pistonas. Si sincer mi se pare mult, nu inteleg de ce 2 garnituri amarate costa 30 euro, cand pt auto costa 30 lei.

Am gasit acum un etrier (de fapt etrier+placute+furtun+cilindru principal+maneta) de xv250 din 2004, la 80 dolari... arata impecabil, dar nu stiu daca se potriveste la prinderi si pe disc. Imi imaginez ca nu sunt mari diferente intre modele, dar 1 cm in plus sau in minus face diferenta...

Asta este http://i.ebayimg.com/t/2004-Yamaha-Virago-XV250SC-Front-Brake-Assembly-W-Master-Cylinder-Caliper-/00/s/MTIwMFgxNjAw/$(KGrHqVHJF!FDH)CLo3(BQ6F-SRJEw~~60_1.JPG

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Geo,stai potolit...Vine din China si face o lunã,pe drum (kit-ul ãla de 69$).La acelasi pretz sau foarte apropiat,o sã-ti aducã @metricmotion .Tocmai ce-am vorbit cu el,pt. piesele mele,si i-am zis si de tine.O sã-ti dea mail acuma,pt. toate alea pe care le vrei,cã n-avusese timp sã le-adune.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cel din China/Hong Kong eram si eu in dubii, cel aftermarket... acum ma tot uit pe ebay prin anunturile unui user care dezmembreaza un Virago din 2004. Am postat poza mai sus cu etrierul... dar nu stiu daca se potriveste. M-ar incanta... pretul e bun, etrierul arata foarte bine, e cu 2 pistonase din cate vad...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cel din China/Hong Kong eram si eu in dubii, cel aftermarket... acum ma tot uit pe ebay prin anunturile unui user care dezmembreaza un Virago din 2004. Am postat poza mai sus cu etrierul... dar nu stiu daca se potriveste. M-ar incanta... pretul e bun, etrierul arata foarte bine, e cu 2 pistonase din cate vad...

ia in calcul si riscul de a fi nevoit sa schimbi garniturile si la etrierul care il iei second...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca la 505 mile pe care spune ca le avea mobra, sunt ca noi toate. Are multe alte piese de pe mobra asta la vanzare, i-am dat un mesaj sa-l intreb daca se potriveste etrierul pe a mea... daca stie, ca nici eu n-am idee. Si daca se potriveste si transportul e la un cost ok, iau "la pachet" mai multe piese, in functie de ce-mi convine si ce pret imi face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1877 calificative 100% pozitive... vad ca are parc de dezmembrari moto/atv. Iar de la Viroguta asta are piese aproape noi, unele sunt impecabile... si la preturi bunicele. Mi-am facut o lista deja... Daca merg pe a mea, ii fac o oferta sa cumpar "en-gros" mai multe, la un pret mai bun (pt mine, evident :P ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...