Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Intamplator si eu am aceeasi problema. Am schimbat (si prin am zic un mecanic priceput nu eu personal) piesele ce se pot uza si problema carburatorului inca exista.

 

Insa al meu a fost "modificat" de un nea Dorel care a incercat sa-i dea mai multa putere. Asa se explica si cei 52cp trecuti in anuntul de vanzare, dar in acel moment nu am fost atent si nu am pus intrebarile cuvenite. Am pus un alt carburator (pe care nu il pot pastra) si acum merge brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu aveam tobe cu amortizoare de sunet, si la fel, voiam sa fac o singura toba mai lata, dar fara sa ai ceva de indoit teava sau macar o flacara cu acetilena, nu prea poti nimeri cele doua tevi ce ies din motor, ca sa le unesti capetele.astfel, eu leam taiat la jumatate si leam lasat fara amortizoare de sunet.acum suna bestial, si consumul a crescut cam cu 0.5 l/100 km, dar mai degraba as pune acest consum marit pe baza vremii reci, si stiti cum e cu socu si alea la virago. mai am putin de modificat si eu la a mea, dar sper ca o sincronizare de carburi rezolva pierderile.a, si puterea nu mia scazut, ba parca e mai fasneata.

Pui te rog o poza sa vad exact ce ai facut?ca si eu aveam in minte sa tai tobele la jumate,dar is curios :) ms anticipat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...are cineva de vanzare un carburator bun? ...Orice informatie in legatura cu asta...

Se gasesc kit-uri de reparatie, nu trebuie inlocuite carburile. (vezi Ebay sau romimoto)

Atentie! Kit-urile sunt diferite - cilindru fata/spate, difera conicitatea acului dozator si calibrarea jiglerelor principale. Daca teintorci inapoi cu cateva pagini(pe acest topic), ve-i gasi ceva comentarii inclusiv foto.

...Carburatoarele se repara...

Corect, dar trebuie acordata importanta la o seama de amanunte!

...al meu a fost "modificat" de un nea Dorel care a incercat sa-i dea mai multa putere....

Orice carburator poate da mai multa benzina decat poate consuma un motor! Ai posibilitate sa modifici dozarea carburatiei din reglajele existente.

Carburatoarele tale sunt mutilate, mai ales unul din care nu prea mai ai ce sa scoti...

"Nenea Dorel" este un nepriceput care doar crede ca stie si el ceva... si care strica(dupa cum se vede) ...daca vrei sa obtii putere in plus trebuie umblat in la axul cu came(diagrama distributiei), turatie, admisie/evacuare alimentare cu aer mai mult(supraalimentare), compresie, forme camera de ardere/cap piston, masa pieselor in miscare, etc... dar el nu stie asa ceva, n-are doxa... a invatat sa stranga un surub si sa inlocuiasca o piesa(dar si pe aceasta o face prost). Feriti-va de astfel de "mecanici"!!!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, Nick am eu unul de 250 aproape nou, dar nu stiu daca se potriveste, te interesezi si ne auzim, pretul in discutam.

Daca nu i se potrivste la Nick electromotorul poate imi dai un pm cu pretul lui ...al meu la temperaturi mici incepe sa vajae ca toti dracii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve! Ma interesez zilele astea si te anunt. Multam fain.

 

hai ca m-am interesat eu, din pacate nu se potriveste la prinderi, ca marime si pinion este la fel, sorry.

 

al tau post-67438-0-64498300-1381902165_thumb.jpg si al meu post-67438-0-21037500-1381902191_thumb.jpg

 

Daca nu i se potrivste la Nick electromotorul poate imi dai un pm cu pretul lui ...al meu la temperaturi mici incepe sa vajae ca toti dracii ...

 

Discutam pe privat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fuck! Al meu e dus de tot. As incerca sa-i schimb rahanul ala de capac sa potriveasca si prinderile. Gusti tata, daca il iei tu pe ala de la Marius, il cumpar eu pe al tau cu toata vajaiala si incerc sa-i dau de cap. Poate reusesc sa o mai trag pana rezolv problema intr-un fel sau altul. Sa ne auzim sanatosi, Nick.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se potriveste oare carburatorul de la suzuky gs 500 e ?

daca merge la prinderi, orice carburator poti pune, dar ai grija sunt doua :)

Mai ai o varianta intreaba la Lifan, la reprezentanta, au un model identic cu 535 LF400 poate este rezonabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

spuneti-mi si mie, va rog, unde mama naibii vine borna - de la baterie? ma refer la capatul opus bateriei, evident.

cu electrica nu le am prea bine si deja ma cam enerveaza ca e spatiul f mic, sunt greu de aranjat firele... si cand le-am dat jos nu m-a dus capul sa le fac la toate poze. am 2 fire de -, unul care vine la baterie si unul care iese din cablajul principal si se duce la cadru (la mine era prins la masa regulatorului). restul firelor le-am dibuit cat de cat, trebuie doar sa le asez cat de bine pot.

si inca o intrebare: nu stiu daca tin bine minte, dar parca pe langa pinionul fata mai venea prins un fir cu surub... ???

manualul nu m-a elucidat prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spuneti-mi si mie, va rog, unde mama naibii vine borna - de la baterie? ma refer la capatul opus bateriei, evident.

cu electrica nu le am prea bine si deja ma cam enerveaza ca e spatiul f mic, sunt greu de aranjat firele... si cand le-am dat jos nu m-a dus capul sa le fac la toate poze. am 2 fire de -, unul care vine la baterie si unul care iese din cablajul principal si se duce la cadru (la mine era prins la masa regulatorului). restul firelor le-am dibuit cat de cat, trebuie doar sa le asez cat de bine pot.

si inca o intrebare: nu stiu daca tin bine minte, dar parca pe langa pinionul fata mai venea prins un fir cu surub... ???

manualul nu m-a elucidat prea mult.

Nu stiu ne uitam maine daca vrei. Sa aduci niste chei pt s de 10. Da vine un fir pe langa pinion, dar parca este de la alternator. Nu imi aduc aminte.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne uitam :) stiu, vine un manunchi de fire de la stator si un fir de la electromotor... pe langa ele parca mai era unul. nu mai stiu exact...

intre timp am mai intampinat o problema pe care nu am observat-o la momentul demontarii: cablul de ambreiaj e prea scurt :| l-am reglat cat am putut, dar ambreiajul sta mereu tras jumate... cred ca e pt vreo varianta cu ghidon scurt, are 130cm. o sa-mi comand unul universal, am gasit deja la 35 lei (+transport banuiesc), am nevoie de unul de 140cm minim. daca e mai lung nu e problema, sa nu fie prea scurt, cum e asta. ori, varianta 2, nu stiu eu sa-l montez... desi imi vine greu de crezut, se vede clar ca e f scurt si am folosit ambele reglaje... si cel de la maneta, si cel de la cotul de jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima problema care o am la virago de cand am cumparat-o, sta in felu urmator. Aseara am plecat cu ea de la servivi spre casa, mam oprit de doua ori pe drum, a oprit si a pornit fara nimic iesit din comun. o parchez in garaj. dimineata, dau sa plec la munca, pun socul, dau odata la start, da sa porneasca, dupa 2 secunde in care invarte electromotorul, motoru paraie da sa porneasca, dar nu o ia. zic ca e motorul rece, o las 10 secunde, dau socul mai deschis, mai apas odata. porneste. totul bine. dupa ce porneste, dau socul putin mai inchis, ca prea bubuia in garaj. dupa 10 secunde, se opreste. ma gandesc ca am inchis prea mult socul, aseara a fost frig, etc. cand dau a trei oara, invarte motoru 2 secunde, si apoi nu mai invarte, dar in schimb scoate un zgomot de scantei electrice, pacanituri foarte scurte, ascutite si rapide una dupa alta. Dupa ce ma uit putin, imi dau seama ca se aude din partea dreapta de sub capacul de plastic unde am aflat dupa cercetari ulterioare ca ala e releul de start. chestia e, ca atunci cand apasam pe buton, dadea intai motoru sa porneasca, apoi dupa 2 3 rotatii, intra releul si paraia, aproape ca un mecanism de siguranta care decupla cand ceva nu e in regula. si nu am mai pornito. imi paraia releul cand dadeam la buton. bateria nu am schimbato, am moto din primavara. pana acum nu am avut probleme cu releul regulator, nici electromotorul, nici alternatorul, a functionat ireprosabil. am citit aici pe forum, cum ca daca bateria nu da destul curent, intra releul asta si taie circuitul. se poate sa fie asta? sa iau bateria in casa in seara asta si sa o tin la caldura, si sa o pun dimineata? voi ce spuneti? nu mia dat semne ca bateria sar descarca, sau ca am fire topite, sa faca scurt, relantiul sta linistit, nu mia dat nici un semn. ce ma sfatuiti sa fac, sa verific?



Dupa ce am postat mesajul de mai sus, am plecat spre casa cu gandul sa ajung la garaj, dau bateria jos, o iau in casa, si vad maine daca se remediaza problema. Ajung la garaj, si zic sa mai incerc odata, sa fiu sigur ca dimineata, in graba mea nu am omis ceva. pun contact, trag socul la sfert, pleaca imediat. puteam sa jur ca asa se va intampla. imi zic sa o duc la hala repede, caci acolo am conditii mai bune de lucru. zis si facut.pe drum totul bine, merge rotund, fara probleme, si la ultimul semafor, stau mai mult pe loc, si cand dau sa plec, nu accelerez suficent si inec motoru, in mijlocu intersectiei. dau sa porneasca, aceeasi problema, invarte electromotoru de doua trei ori, apoi taie releu si caraie... o pornesc in fata halei la vale dupa ce in prealabil am impinso vreo 100 de metri, iarasi, nici o problema cu functionarea motorului. las motorul pornit in fata halei cat deschid usa, pe liber, farul aprins, relantiul e rotund si curat. bag mobra in hala, parchez, opresc motorul. zic ia sa vad, pleaca, sau aceeasi problema? dau start, invarte de doua ori, si caraie. astept sfaturi si idei. sper sa nu trebuiasca sa schimb acel releu, ca e vreo 2 milioane pe ebay.de



toti viragistii sunt plecati in vacanta? nu poate nimeni da un sfat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt eu f priceput la electrica, dar hai sa incerc sa imi dau cu parerea...

bateria ce tensiune mai are in ea? incarcarea ai verificat-o? ai verificat aseara/azi firele sa nu fie topite? verifica si contactele...e f important sa nu ai contacte imperfecte sau fire rupte care se mai tin intr-o lita...pot da simptomele astea. de ex la mine, cand o avea vechiul prop, i s-a ars regulatorul, a bagat voltaj mare si i-a ars si bateria, si mufa + un fir de la relay assembly (adica releul de sub capacul din dreapta, de langa cel de semnalizare). mobra a murit pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...