M.I.B. Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 ... Salut, eu am pus bujiile recomandate in carte nu imi aduc aminte, dar parca a fost CR6HSA, nu sunt sigur o sa ma uit, ai grija ce buji pui cel mai bine cauti un catajog Champion si vezi ce recomanda ei si apropo noi nu mergem iarna cu moto bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Eu iti recomand NGK... cu conditia sa fie originale, "made in Japan". Nu mai stiu ce model am pus pe a mea, dar am pus ce recomanda manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Salut, eu am pus bujiile recomandate in carte nu imi aduc aminte, dar parca a fost CR6HSA, nu sunt sigur o sa ma uit, ai grija ce buji pui cel mai bine cauti un catajog Champion si vezi ce recomanda ei si apropo noi nu mergem iarna cu moto bafta. multumesc de raspuns. cred ca m-am exprimat gresit, am vrut sa spun sezon cald si sezon "mai" rece... )) iarna sta si ea cuminte in garaj.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 (editat) Eu iti recomand NGK... cu conditia sa fie originale, "made in Japan"... Asa-i... ...NGK "BPR7ES" pentru vara si NGK "BPR6ES" pentru iarna... Eu utilizez NKG-ul insa marca asta are cele mai multe "copii"! Dupa ce am luat o teapa, m-am interesat la vremea respectiva si informatia era ca bujiile originale au un marcaj pe una din fetele hexagonale... cu toate astea am gasit si unele proaste cu toate ca marcajul era prezent. Cred ca totul depinde de sursa de provenienta. Deci atentie! Editat Octombrie 15, 2015 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Asa-i... Eu utilizez NKG-ul insa marca asta are cele mai multe "copii"! Dupa ce am luat o teapa, m-am interesat la vremea respectiva si informatia era ca bujiile originale au un marcaj pe una din fetele hexagonale... cu toate astea am gasit si unele proaste cu toate ca marcajul era prezent. Cred ca totul depinde de sursa de provenienta. Deci atentie! multumesc, o sa incerc sa ma uit dupa producator, sa fie made in japan.... si probabil si pretul va spune ceva, presupun ca cele ieftine sunt facaturi » Post actualizat in 15 Oct 2015 06:31 Eu iti recomand NGK... cu conditia sa fie originale, "made in Japan". Nu mai stiu ce model am pus pe a mea, dar am pus ce recomanda manualul. multumesc pentru raspuns si sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 (editat) Bagat la cap daca am nevoie vreodata (sper sa nu) fac cinste cu o bere Nu-i problema, daca are cineva nevoie il ajut cu toata placerea Atasaza-i o foto, poate ca te copiaza si altii! Nu este cine-stie-ce aratoasa, dar e functionala, facuta "pe genunchi" pe balcon, cu 20 lei cat m-au costat piulitele si suruburile Daca as face-o din nou, as masura mai bine distanta dintre cele trei gauri de pe volanta, acum este putin "offset", a trebuit sa majorez gaurile de la piulitele nr2 din exterior ca sa le pot alinia cu gaurile de pe volanta, se vede in poza... Oricum nu conteaza, important e ca isi face treaba Bafta Editat Octombrie 15, 2015 de chipu08 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 ...Nu este cine-stie-ce aratoasa... Apreciez ideea si ingeniozitatea ta! Intr-adevar simplitate si functionalitate, nimeni nu vrea mai mult. Pozele tale valoreaza mai mult decat doua pagini de cuvinte scrise. Multa bafta si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Octombrie 15, 2015 Share Postat Octombrie 15, 2015 Multam de apreciere, totul a inceput cand am fost la un mecanic, cu ghilimele evident, si mi-a zis ca nu poate sa-mi schimbe frai-ul ca n-are presa Am cautat sa cumpar si ce-am gasit era peste milion si jumate, asa ca am zis ca nu am nevoie de ea in fiecare zi si deci nu merita investitia Ce-a fost dupa.... se vede in poze Sambata le bag in casa pe amandoua(535 si vn800) o sa am de impins pana la etajul 1 dar sa traiasca prietenii Si de'atunci incepe distractia, demontat, reconditionat, remontat....si-uite-asa merge vinul fiert.... bafta la toata lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 (editat) Am si eu o mica intrebare, ultimul rand de piulite (cele periferice) la ce foloseste? Editat Octombrie 16, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 salut din nou! incepator fiind, ma declar din nou nestiutor si vin din nou cu o intrebare, sa va cer ajutorul. Am observat o scurgere pe la un surub, cred pe la carburator. incerc sa postez o fotografie si va rog, daca puteti, sa-mi spuneti despre ce ar fi vorba, daca pot sa unblu eu acolo fara sa stric reglajele, daca este grava problema si cum as putea-o repara. multumesc si astept raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 1. reglaj turatie ralanti. cand il strangi creste turatia, cand il desfaci scade 2. unul din cele 4 suruburi care strang capacul lateral al carburatorului. banuiesc ca pe acolo iti curge, de vina cel mai probabil e garnitura acelui capac. se schimba cu una noua, nu cred ca e o avere 3. e un surub de purjare/golire a carburatorului. cumva dedesupt e un stut mic, cand desfaci surubul ala curge benzina pe stut. tot acolo se verifica si nivelul de benzina, cu un furtun transparent pus pe stut. procedura e in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 ...Foarte detaliat geo. Bravo.Ideea este ce curge? Daca este benzina, doua cauze, garnitura care a zis geo sau nivelul prea mare la plutitor ( am patit.o, la mine a fost simplu se bloca cuiul ponton). Daca nu este benzina....ulei?, ups....grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 Eu cred ca e benzina, curge din cauza garniturii care nu mai etanseaza. Garnitura e de fapt tip o-ring si, in timp, se aplatizeaza si nu mai etanseaza, nu are legatura cu nivelul. E o chestie banala, se schimba f usor. Ulei nu prea are de unde acolo. Asta e garnitura http://i.ebayimg.com/00/s/Mzk0WDQ0OA==/z/l5sAAOSwEeFVTACy/$_35.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 1. reglaj turatie ralanti. cand il strangi creste turatia, cand il desfaci scade 2. unul din cele 4 suruburi care strang capacul lateral al carburatorului. banuiesc ca pe acolo iti curge, de vina cel mai probabil e garnitura acelui capac. se schimba cu una noua, nu cred ca e o avere 3. e un surub de purjare/golire a carburatorului. cumva dedesupt e un stut mic, cand desfaci surubul ala curge benzina pe stut. tot acolo se verifica si nivelul de benzina, cu un furtun transparent pus pe stut. procedura e in manual multumesc mult pentru raspuns. Concluzia este ca ar trebui sa gasesc pe cineva care se pricepe sa-mi dea carburatorul jos, sa-l curat, sa-i schimb garnitura... dar imi este teama apoi de reglaje. si inca ceva : poti sa imi spui cum se numeste corpul asta negru, in forma de Y ce leaga carburatorul? observ ca are multe fisuri , probabil doar la suprafata, dar as vrea sa caut nou pe net si nu stiu cum se numeste, de fapt am gasit pe amazon "Carb Intake Carburetor Air Joint Boot Connector for Yamaha", dar as prefera sa caut in tara. sanatate maxima!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 Esti chiar 2 maini stangi? Nu e greu deloc carburatorul la asta mica, daca te pricepi cat de cat la surubareala, iti descarci manualul si te apuci de demontat. Ceea ce e greu de facut este sa il pui la loc, in special la gatul de sus, care il uneste cu cadrul. Cauciucul ala e imbatranit si intarit si nu iti mai permite sa pui gura carburatorului pe pozitie. De asta eu ti-as recomanda ori sa-l cureti montat acolo, ori sa cumperi si gatul ala de sus nou, ca sa nu ai probleme. Da, se poate curata si montat pe mobra... mai greu, dar se poate. Dai jos robinetul, pompa de benzina, filtrul de aer si furtunele, rezervorul (atentie ca o sa curga benzina pe la furtune) si ai acces la lateralele carburatorului. Pe stanga ai camera de nivel cu jigloarele, adica ce vrei tu sa cureti de fapt, pe dreapta ai membrana. Daca desfaci si pe dreapta, poti inspecta membrana de rupturi. Atentie sa nu o ciupesti. Cuiul ponto se verifica "la deget" si "la ochi", daca are sant format pe el, se schimba cu unul nou. Nu ai ce reglaje sa strici, daca nu tragi de plutitor. Cand pui jigloarele la loc nu le strangi tare, cand opun putina rezistenta te opresti. Se rup f usor. In pozele de mai jos e fix partea stanga a carburatorului, pe capac se poate vedea garnitura. Y-ul de care vorbesti are 2 straturi de cauciuc, de obicei cel exterior crapa si il mai poti folosi mult si bine asa. In cel mai rau caz, poti sa dai cu putin mastic "gasket" pe crapaturi. Unul nou, original, costa destul de mult. Pt piese iti recomand userul mexykanu, de aici de pe forum, aduce orice fel de piesa, originala sau aftermarket, la preturi bune si e f serios. Site-ul lui e motorush.ro, ii iei nr de tel de acolo, il suni si ii spui ce iti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 Am si eu o mica intrebare, ultimul rand de piulite (cele periferice) la ce foloseste? Deocamdata la nimic Cand am facut presa am luat masurile cu ruleta, din ochi, iar la constructie am mai pus cate o piulita doar ca sa fie pt orice eventualitate Tocmai de'aia am spus ca daca as face din nou as lua masurile mai precis Probabil daca ar fi un "device" mai mare ar avea si ele o intrebuintare si atunci bafta celui care ar avea nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Octombrie 18, 2015 Share Postat Octombrie 18, 2015 Vand intinzator de lant pentru Virago 535. Pret 100 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel Moldovan Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 am nevoie de un manual pentru yamaha virago 250 in LIMBA ROMANA din 1989 tel 0746571691 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 am nevoie de un manual pentru yamaha virago 250 in LIMBA ROMANA din 1989 tel 0746571691 Nu stiu daca gasesti in limba romana... eu nu am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel Moldovan Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 MULTUMESC INCERC SA GASESC ,,SI XEROXAT ORI CUM..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Pai nu exista in romana... nu ai cum sa gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clujraider Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Daca mai e valabil, comenzile avansate si tobele, la ce pret? se dezmembreaza deocamdata toate piesele disponibile alte info. PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unknown13 Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 dezmembrez yamaha virago 535 /index.php?/topic/731736-dezmembrez-yamaha-virago-xv-535-2yl/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daniel Moldovan Postat Octombrie 25, 2015 Share Postat Octombrie 25, 2015 Ma interesiaza semnalizari fata ,,fami o oferta ,,astept ..respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Octombrie 30, 2015 Share Postat Octombrie 30, 2015 Salutare din nou! In primul rand vreau sa va multumesc pentru sprijin si sfaturi, am rezolvat problema cu scurgerea de benzina de la carburator, era garnitura, cum a spus Geo. Acum am alta rugaminte-intrebare: mansonul de acceleratie nu revine singur la pozitia initiala, daca trag la jumatate de cursa , de ex, acolo ramane. Am inteles ca nu e ok. Puteti sa-mi spuneti unde tb sa umblu si daca e ok sa ma bag eu, sau tb un meserias? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.