Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • 4 months later...
  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut si eu Virogarii

Va prezint aparatul meu.

Cam murdar ca am venit acum cateva zile de la vanzator cu ea prin ploaie si nu ma lasa ploaia/ninsoarea s-o duc unde am garaj.

Daca mai e cineva cu viroaga de 1100, il rog sa-mi spuna la ce trebuie sa fiu atent in mod special.

Multumesc frumos.

WhatsApp Image 2021-03-16 at 13.16.30.jpeg

Editat de cinezicealae
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.06.2020 la 20:30, dezamagitoru a spus:

Salutare tuturor. Sunt "proaspăt" posesor de virago 250. Până acum am făcut vreo 3000km cu el, în principiu ture lungi, peste 200 km per tură, una de 600. 

Problema mea e că nu trece de 100kmh decât cu lăutari și colivă, și atunci nu mai mult de 110, în vale și cu vânt din pupa. 

Până în 100 merge grozav. Pot spune că simt cum mă trage de mână (așa discret, șăgalnic :)), nu am ce mă plânge, fac loganul de 1.6 16v și ALH-urile pe linie :))) 

Menționez că am schimbat pinioanele de la 16/45 la 17/40 și 16/40. În niciuna din combinații nu a depășit suta elegant. Cel mai bine o simt pe 16/40.

Compresia e egală pe ambii cilindri. 

Galeria de admisie e nouă. Filtru de aer nou și curat. 

Bujiile noi. Cea din față se afumă ceva mai tare ca cea din spate. Aici e semnul de întrebare. Am schimbat fișa cu bobina și tot la fel. Am verificat și reglat supapele, care sunt egale față cu spate și lăsate puțin mai larg. Am verificat scurgeri de vacuum, nu par să fie.

Carburatorul a fost desfăcut, curățat, suflat, zis de deochi și apoi sfințit. 

Gume noi, cauciucuri noi, lanț nou, pinioane noi, ambreiaj nou. 

Are niște tobe ixil, care au silencer-ele găurite în 3 locuri fiecare. 

Consumul este de circa 3.5. Pare cam mare, dar am mâna grea. 

Întrebările mele sunt:

- e normal să fie bujia din față mai afumată ca cea din spate (mă gândesc că e puțin mai rece cel din față, că ia vânt mai bine)

- e normal să nu treacă de 100? Am cam 90 de kg cu echipament, și sunt relativ compact/aerodinamic/sferic. În general scutere de 125 trec de sută și mă aștept moto de 250 să poată merge susținut cu 110-120, cu reprize de 130. Asta a mea merge 95-100 cu grație, ore în șir, chiar și la deal, dar nu mai mult. Verificat pe gps. Zici că la 100 intră computerul de injecție și-i taie turbocompresorul ionic... 

Încă o chestie, e versiunea 3LW de 13kw. S-a m mai discutat aici pe forum cu niște ani în urmă dar fără nicio concluzie. Eu nu am găsit nimic în ea care să restricționeze, nici în galerie nici în carburator. 

A pățit careva așa ceva? 

 

 

Unii se laudă că ale lor merg și 140 pe bord. Oare doar se laudă ? 

Ale voastre cum se comportă? 

 

Mulțumesc pentru orice contribuție! 

 

Spor la toate! 

 

 

 

A mea mergea cu 140... un model din 93

110 chiar nu era problema.

Am auzit zvonuri ca cica daca ii schimbi tobele, tre sa schimbi si ceva pe la carburator ca afuma...

Englejii le zic "jet" si cica sunt pe dimensiuni, in functie de altitudinea la care merge motorul si alte alea.

Nu te lua dupa mine, iti zic ce-am auzit.

09:25

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Domnilor.

Am luat viroaga de 1100, si acum, dupa niste drumuri lungi si coclauri am ajuns la concluzia ca are suspensia spate prea tare, chiar daca e slabita din reglaje de tot. Cand merg cu pasager se mai amelioreaza dar solo ma ia capul.

Am auzit ca asa ar fi la astea cu cardan. Asa o fi sau sunt eu prea usor (80kg)?

Stiti cumva daca se potrivesc alte arcuri la ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cursa suspensiei spate este destul de mica. Amortizoarele au doar cativa cm pentru a-si face treaba, si atunci cand esti solo, si cand ai pasager si bagaje de plecat in Grecia. 

Posibil alte amortizoare aftermarket (YSS, Hagon, etc) sa rezolve partial problema. Eu zic ca merita upgrade-ul, daca te poti lipsi de niste marunței...

L.E. Si o retapitare a şeii cu spuma pentru confort ajuta ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o parere dupa niste km despre viroaga de 1100.

 

Avantaje:

Putere cata vrei la ture mici. Merg frecvent cu 70 in a cincea.

Silentioasa.

Saua zici ca e fotoliu.

Daca vrei sa depasesti, are cu ce.

Desi e din 97, functioneaza tot la ea.

Consumabile relativ ieftine.

Consum rezonabil pentru ditamai excavatorul 6%.

 

Dezavantaje:

Prea puternica pentru un om mic ca mine.

Prea grea pentru un om mic ca mine.

Saua pasagerului e inclinata spre fata si vine pasagerul peste tine la cea mai mica frana de motor sau frana. Suspensia e prea rigida pentru un om mic ca mine:)

Lipsa ABS. Am oprit de vreo doua ori roata fata la franare de urgenta. (desi am anvelope noi Michelin Commander3). Noroc ca e grea si se duce drept...

Daca pleci prea tare de pe loc ca sa intri in trafic, se ridica de fata, chiar si dupa ce schimbi a doua.

Avand 170cm si 80kg, nu pot s-o imping spre spate daca stau pe ea si am dificultati si cand o ridic pe central.

Rezervor prea mic, faci maxim 250km cu un plin pana intra rezerva.

 

Altfel spus, o recomand oamenilor mai solizi.

Scriu asta pentru cei ce vor sa-si ia chopper MARE ca le-a zis lor cineva ca virago 535 e mic :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, cinezicealae a spus:

am dificultati si cand o ridic pe central

Chestie care ține mai mult de tehnică decât de greutatea moto și forța motociclistului. 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare comunitate, sunt posesor nou de Virago 535 din '88. 

Sunt interesat sa-i schimb placutele de frana, lichidul de frana si ulei motor/cadran. Aveti idee ce cod au placutele si ceva recomandari pentru uleiuri?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Domnilor, v-ati pus vreunul ventilator la viroaga? Ati vazut la cineva?

Mi se duce motorul frecvent peste 100C in trafic cand e cald si ma ingrijoreaza.

Voi cam la ce temperatura le duceti? Care o fi maxim admis fara sa se intample nasoale?

Domnilor, v-ati pus vreunul ventilator la viroaga? Ati vazut la cineva?

Mi se duce motorul frecvent peste 100C in trafic cand e cald si ma ingrijoreaza.

Voi cam la ce temperatura le duceti? Care o fi maxim admis fara sa se intample nasoale?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, farfuridi a spus:

Eu unul nu vad rostul unui ventilator de aer,lasand la o parte faptul ca estetic  va fi un cacao(parerea mea )-2 cilindri in V  -2 ventilatoare?)  mai sunt si impedimentele de natura tehnica.Eventual un radiator pe ulei ,parca am vazut la un momentdat pe net dar  nu cred ca pe virago, desi personal nici asta nu as agrea pe motorul meu.

Ce poti face dupa parerea mea e sa mergi pe un ulei mai gros vara(20W50) asta daca stai mult prin trafic gen semafoare ,treceri,oras in general.N-are ce "nasoale" sa se intample  cata vreme tehnic agergatul e ok , uleiul e de calitate  si schimbat la timp.Circula altii prin tari cu clima mult mai calda fara probleme,complicatiile nu isi au rostul.

Am gasit pana la urma pe net un capac la filtrul de ulei cu conexiuni pentru radiator de ulei.

Am 20w50 7100. De cand imi amintesc, schimb uleiul de doua ori mai des decat e mentionat in carti. E prea ieftin ca sa imi bat joc de aparat. Ventilatorul ma ingrijoreaza mai mult in ideea ca ar putea raci inegal diferite parti ale motorului si sa apara tensiuni. Am sa ma gandesc serios la varianta pe ulei ca mi se pare sanatoasa.

Multumesc frumos de raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma uitam aici si banuiala mea e ca pe undeva intre "12" si "10" e problema.

N-am avut timp sa ma uit ca la noapte plec la vacanta.

N-am gasit nimic cazut rupt la prima vedere.

https://www.cmsnl.com/yamaha-xv1100-1997-3ef8-austria-273lp-300e1b_model38165/partslist/0016.html

Editat de cinezicealae
.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 6/10/2021 at 9:40 AM, cinezicealae said:

Domnilor, v-ati pus vreunul ventilator la viroaga? Ati vazut la cineva?

Mi se duce motorul frecvent peste 100C in trafic cand e cald si ma ingrijoreaza.

Voi cam la ce temperatura le duceti? Care o fi maxim admis fara sa se intample nasoale?

Domnilor, v-ati pus vreunul ventilator la viroaga? Ati vazut la cineva?

Mi se duce motorul frecvent peste 100C in trafic cand e cald si ma ingrijoreaza.

Voi cam la ce temperatura le duceti? Care o fi maxim admis fara sa se intample nasoale?

Salut, sunt si eu proaspat posesor de Virago 535 din 88 cu senzor benzina si termometru mecanic la busonu de umplere cu ulei. M-am dat cu ea zilele astea pe calduri insa nici in oras nu a depasit 100C, la viteze mai mici urca spre 100, la mers 50 km/h+ coboara la 90C. Cred ca sunt gandite sa lucreze asa.

Editat de Andrei_Bej
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Desi detin de ceva timp o Viroaga de 1100 din 95 si am urmarit topicul, acum postez si eu pentru prima data aici venind cu 2 intrebari :

1. Dezmembreaza careva vreo viroaga de 1100 sau 750 (generatia a 2a) si are disponibila teava de evacuare de la cilindrul 1 (cel din spate) ? 

2. Vinde cineva sistemul complet de scarite fata ( cu pedala de frana, schimbator tije etc. ) ? Eu am comenzi avansate dar nu prea ma pot obisnui cu ele si caut sa iau comenzile originale la un pret decent sau la schimb pe comenzile mele avansate. 

IMG_20200321_131336.jpg

IMG-20200619-WA0003.thumb.jpeg.3c65424c6ba5c2e7b096e1f9563baf17.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Jerycho a spus:

Salutare. Desi detin de ceva timp o Viroaga de 1100 din 95 si am urmarit topicul, acum postez si eu pentru prima data aici venind cu 2 intrebari :

1. Dezmembreaza careva vreo viroaga de 1100 sau 750 (generatia a 2a) si are disponibila teava de evacuare de la cilindrul 1 (cel din spate) ? 

2. Vinde cineva sistemul complet de scarite fata ( cu pedala de frana, schimbator tije etc. ) ? Eu am comenzi avansate dar nu prea ma pot obisnui cu ele si caut sa iau comenzile originale la un pret decent sau la schimb pe comenzile mele avansate. 

IMG_20200321_131336.jpg

IMG-20200619-WA0003.thumb.jpeg.3c65424c6ba5c2e7b096e1f9563baf17.jpeg

Fac schimb cu tine daca ma lasi sa fac proba sa vad daca imi vin bine la inaltimea si etatea mea. 

1100 am din 97.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.06.2021 la 20:09, cinezicealae a spus:

Ghinion mare. La noapte trebuia sa plec catre munti si vai. Cand am tras ambreiajul, s-a ofilit maneta.

Cablul nu e rupt...

Ce s-o fi intamplat?

Am umblat azi si era o piulita slabita... (piulita care tine parghia de care e legat cablul de ambreiaj pe axul care pleaca in cutie)

S-a rezolvat in 3 minute.

Editat de cinezicealae
*&^$$#
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat uleiul cand era cald motorul, evident. Am schimbat si filtrul, evident. Nu am sesizat nimic major...ambreiajul cupleaza corect chiar si la demaraj in forta si schimba super usor treptele. Ce mi se pare impresionant e ca desi motorul meu se cam incinge ca e mare si gras si probabil e putin desincronizat pe la plamani, nu se schimba culoarea uleiului, chiar daca ocazional ajunge la +110C.

Eu am schimbat uleiul preventiv pentru ca sunt paranoic si n-am avut incredere in cel care mi-a vandut-o.

Uleiul vechi avea culoarea "corecta".

Am bagat motul ca asa am auzit si eu ca e recomandat la cruisere si thumpere.

N-am "spalat" nimic. nu am facut nimic deosebit...am lasat doar sa se scurga uleiul bine ca stiu ca nu se recomanda sa se amestece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, Buidos said:

Salut am un Virago 535 din 94 si trebuie sa servisez furca și as vrea sa știu cît ulei intra in furca? Cîți mililitri de ulei să bag?

Pe carte scrie 7.71 fl oz = 219 mL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...