iulianera Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Bridgestone Exedra 140/90-15 G536 ..a vazut cineva...are careva ? caut disperat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutop Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Salutare, ca nou posesor de Virago am o rugaminte la voi. Un service sau cineva pasionat de Virago in Brasov unde gasesc? Ma intereseaza un reglaj la carburatoare si alte operatiuni ce trebuiesc efectuate cat mai rapid. Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 Salutare, ca nou posesor de Virago am o rugaminte la voi. Un service sau cineva pasionat de Virago in Brasov unde gasesc? Ma intereseaza un reglaj la carburatoare si alte operatiuni ce trebuiesc efectuate cat mai rapid. Multumesc anticipat salut. Un mecanic fff bun care mi-a sincronizat carburatoarele la Virago: Alex Man de la MOTO MOBIL din Tg. Mures. Este singurul mecanic care mi-a reglat BMW -ul k 100 si Virago 535 asa cum imi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
creep Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 salut! am descoperit azi niste ulei la baza cilindrilor pe partea stanga, cam pe unde intra cablul de la ambreiaj si pe unde am eu montat ceasul cu temperatura de la ulei. destul cat sa dea cateva picaturi pe jos si sa ma faca sa ma intreb care-i treaba si daca-i serioasa. daca ma poate ajuta cineva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iulie 11, 2007 Share Postat Iulie 11, 2007 salut! am descoperit azi niste ulei la baza cilindrilor pe partea stanga, cam pe unde intra cablul de la ambreiaj si pe unde am eu montat ceasul cu temperatura de la ulei. destul cat sa dea cateva picaturi pe jos si sa ma faca sa ma intreb care-i treaba si daca-i serioasa. daca ma poate ajuta cineva ... S-ar putea pur si simplu sa se fi desurubat un pic termometrul de ulei - verifica daca e bine strans. Verifica-i si garnitura acea de cauciuc, cauciucul si caldura nu se prea inteleg. Stergel bine, si vezi daca-ti mai apare sau nu. Daca iti mai apare ulei, incearca sa mai strangi un pic (am zis: un pic! da?) suruburile capacului de motor. Exact, acu vine iar faza cu stersul. Daca si acum iti mai apare, inseamna ca-i dusa garnitura. Va trebui s-o schimbi - i-a legatura cu Barna pt. una originala sau incearca pe Louis - 10043216 parca, nu stiu sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
creep Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 multam avent! aseara l-am sters ca sa vad exact de unde e scurgerea. o sa vad acum care e situatia. e foarte posibil sa ai dreptate. cata bere ai de primit.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_imv Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 (editat) Fratilor am si ei o problema : am fost cu motoru la Yamaha sa imi sincronizeze carburatoarele si se pare ca nu a reusit din cauza ca membranele de la pistoanele de vacum din carburatoare sunt gaurite . Cine stie pe unde pot sa gasesc repede niste dalea ca la astia dureaza o gramada ? Iau si sh daca are careva ! Editat Iulie 12, 2007 de marius_imv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hed Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 salut! am descoperit azi niste ulei la baza cilindrilor pe partea stanga, cam pe unde intra cablul de la ambreiaj si pe unde am eu montat ceasul cu temperatura de la ulei. destul cat sa dea cateva picaturi pe jos si sa ma faca sa ma intreb care-i treaba si daca-i serioasa. daca ma poate ajuta cineva ... am patit si eu.Era garnitura dusa ! rezolvarea :dat jos capacul si pus silicon rosu de la 2+2 acum nu mai curge !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
creep Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 am patit si eu.Era garnitura dusa ! rezolvarea :dat jos capacul si pus silicon rosu de la 2+2 acum nu mai curge !! cum? cum? te-ai rezolvat usor! detaliaza. ptr ca eu am fost la un atelier moto p-aici si mi-au zis ca ar cam trebui sa schimb garnitura de la cilindru. dar ptr asta tre sa dea jos motorul. imi ia 52 euro ptr garnitura si vreo 10 ore de munca. adica ma rupe. asa ca detaliaza cum ai facut tu treaba. in pm sau oficial pe forum. merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Nu prea vreu sa ma bag in chestiile de cine ce face si cum repara motorul ,dar parerea mea personala este ca cu silicon rosu rezolva romanul totul si tot parerea mea, arata ca daracu cand vezi pe un chopper chiar " si daca este Japoneza" tot feluri de mazgalituri,hai sa fim seriosi ,pe bani marunti cumparati garnituri .Daca socotiti ca un tub de silicon costa X bani o garnitura sa fie chiar dublu la pret ce nu cred ca e ,garnitura originala tine de 200 de ori mai mult decat siliconul.O garnitura originala de multe ori nu este schimbata 80.000 km sau chiar si mai mult si tine ,siliconul cat tine ?5000-10000 km ? Si daca chiar nu vreti sa puneti garnituri originale, o ideie ,sett complect la pret ok -> http://www.louis.de/_402d445d88430010d9b7e...x=4&cmd.y=6 Toata lumea face ce vrea,am zis doar parerea mea Asfalt uscat Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutop Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 hi o intrebare.... care este cantitatea de ulei hidraulic care se pune intr-un amortizor fata la o yamaha virago 535. Am cautat pe net si nu am gasit nimic despre schimbul uleiului din furca asa ca va rog sa ma ajutati. este cam moale acum si mi s-a spus ca ar trebui schimbat. multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 330 ml daca vrei sa ai suspensii mai tari, pune 15w si 330-350 ml vand virago 535 an 95, adusa in ro in 2006 reglata,sincronizata,inlocuite membrane carburatoare,baterie varta,cabluri acceleratie si vitezometru,si multe altele.. Barna stie cat am bagat in ea I-am pus si cric central, crash bar,sissy bar, numai nu am ... Dar nu este genul meu, vreau CBR 600 Daca va-ti saturat sa bagati bani in piese si vreti o moto ingrijita, cautati-ma,ca nu o sa va para rau Cu stima, Dan Tabacaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 330 ml daca vrei sa ai suspensii mai tari, pune 15w si 330-350 ml vand virago 535 an 95, adusa in ro in 2006 reglata,sincronizata,inlocuite membrane carburatoare,baterie varta,cabluri acceleratie si vitezometru,si multe altele.. Barna stie cat am bagat in ea I-am pus si cric central, crash bar,sissy bar, numai nu am ... Dar nu este genul meu, vreau CBR 600 Daca va-ti saturat sa bagati bani in piese si vreti o moto ingrijita, cautati-ma,ca nu o sa va para rau Cu stima, Dan Tabacaru Motorul este super intretinuta ! Bafta la vanzare! Cat ceri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hed Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 pe aici curgea la mine (pe la capacu alternatorului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Motorul este super intretinuta ! Bafta la vanzare! Cat ceri ? 3400. Vad ca si tu o vinzi. Vrei un model mai mare? Spor la vanzare si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
creep Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 (editat) deci... (cum ar spune fratele minune) am sters bine zona. am pornit motorul. l-am lasat vreo 30 min sa ''toarca''. nimic. nici o picatura. ma plimb cu el vreo 5 km, nimic. ma 'dau' mai mult, nush cat, ma uit, iar era ulei p-acolo. asa ca nu stiu exact de unde curge. nu 'sare', nu curge garla, sunt acolo-sa ceva picaturi, cat sa ma bage la intrebari. cred ca o sa ma duc si pe alti mecanici sa vad ce spun si alti. deocamdat atat. multam mult la toata lumea ptr ajutor. p.s. : daca nu si nu, poate bag si eu o poza cu 'problema'. s-o gasi cineva care sa ma rezolve. Editat Iulie 14, 2007 de creep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noogall Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 Sal numele meu este Laurentiu pentru Politie si Noogall pentru scena Am si eu de curand in posesie o Yamaha Virago XV535 si de curand intampin o problema. Nu au mai merg dintr-o data claxonul, semnalizarea si stopul de frana. Pozitia, faza scurta, faza lunga ok. M-am chinuit sa gasesc blocul de sigurante, dupa ce am schimbat siguranta de semnalizare cand am dat primul semnal s-a ars din nou. Am auzit de la cineva ca asta e un semn ca releul e pe duca. Sa ma ingrijorez sau e posibil sa fie doar un scurt care s-ar rezolva cu un electrician?? BTW dc e nevoie de un electrician bun care le are cu motoarele imi puteti recomanda si mie unul? Danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abaddon Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 as avea o intrebare pentru Barna.....ma intereseaza pretul pentru tobele finale,pentru un virago de 535....ale mele sunt cam "arse" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 ...Nu au mai merg dintr-o data claxonul, semnalizarea si stopul de frana ... e un semn ca releul e pe duca... Care releu? Releul de semnalizare? Teoretic claxonul si stopul de frana n-au nici o treaba cu releul. Are fiecare intrerupatorul lui, si cu asta basta. E prea tarziu sa colorez toata schema, la ora asta imi fug firele in fata ochilor (beutura, bat-o vina), dar uite-o aici, poate te ajuta cu ceva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noogall Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 Multam fain, dar cred ca o sa apelez la un electrician. Nu de alta dar mie im fug ochii pe firele astea si n-am baut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iulie 15, 2007 Autor Share Postat Iulie 15, 2007 @Noogall, tu esti amicul lui Alexxx, omul care a tradat cruiserele? Daca da sau daca nu, oricum, bine ai venit printre noi si sa te stapaneasca sanatos motorul! Vezi ca la partea electrica nu prea sunt oameni priceputi in tara asta. Scoate si tu daca te pricepi din sigurante si vezi daca sunt arse. Sau du-te la Yamaha la Otopeni si vezi ce zic oamenii aia. Dar poate reusesti sa nu lasi motorul acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noogall Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 Da eu sunt. Nu il consider tradator, ci pur si simplu omul nu stie care-s motoarele adevarate Mai nush sincer de la ce ar fi am ars vreo 3 sigurante si m-am potolit. Am inteles ca te-a sunat dar nici tu nu stii vreun electrician. In afara de far, faza lunga- scurta si pozitie in rest nu mai mere nimic, semnalizare, claxon, frana. Nu ne-am intalnit decat odata la SMAEB cand vindeai Viraga de 250 parca si m-am dat cu 535-ul ala negru. Pot sa-ti spun ca m-a cucerit, ca dovada ca acum calaresc una asemanatoare. (Doar ca a mea are comenzi avansate si e visinie sau ma rog rosie conform daltonistilor de la RAR ) Sincer e mare diferenta, mai ales la gabaritul meu ... Am auzit ca ai avut ceva neplaceri cu o cisterna. Sper ca sunteti ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 as avea o intrebare pentru Barna.....ma intereseaza pretul pentru tobele finale,pentru un virago de 535....ale mele sunt cam "arse" Sal ,singura problema este ca toba finala separata nu este,numai sistemul de evacuare complect in caz ca vrei sa iei stoc nou originala cu garantie. Pot sati fac o oferta dar am nevoie de datele motorului si daca se poate,sami trimiti prin PM seria de sasiu. Asfalt uscat Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iulie 16, 2007 Autor Share Postat Iulie 16, 2007 Nu ne-am intalnit decat odata la SMAEB cand vindeai Viraga de 250 parca si m-am dat cu 535-ul ala negru. Pot sa-ti spun ca m-a cucerit, ca dovada ca acum calaresc una asemanatoare. E ca a ta ma, daltonistule! Auzi, fa-mi pe plac si da o fuga la Yamaha in Otopeni. Doar de curiozitate. E posibil sa ai surpriza sa rezolvi. Cat despre accident - sunt ok dar tot asa, fa-mi pe plac si schimba camerele. Este o operatiune neglijata de multi si care costa enorm - zilele trecute am facut pana pe fata la 80 la ora. Eu o sa schimb camerele la maxim 10.000km de acum incolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noogall Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 E ca a ta ma, daltonistule! Auzi, fa-mi pe plac si da o fuga la Yamaha in Otopeni. Doar de curiozitate. E posibil sa ai surpriza sa rezolvi. Cat despre accident - sunt ok dar tot asa, fa-mi pe plac si schimba camerele. Este o operatiune neglijata de multi si care costa enorm - zilele trecute am facut pana pe fata la 80 la ora. Eu o sa schimb camerele la maxim 10.000km de acum incolo! Am fost acolo; nu au electrician sau ma rog lucreaza cu juma' de norma un tip Victor, pe care l-am contactat si o sa ma duc la el la service pe langa Foisor. Care-i faza cu camera pe fata ca nu am inteles? Oricum eu nu-i dau mai mult de 80 ca sunt incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.