Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

:cheers:

 

ce parere aveti , merita sa iau toba din imagine ... pretul e cam 550-600 lei !

 

E normal sa aiba culoarea aia maro (banuiesc ca este ars din cauza temperaturii ridicate ) ... o sa am probleme cu ea ?

 

:burnout:

 

post-26754-1207633464_thumb.jpg

 

--- Mesaj completat în 08 Apr 2008 08:46 -------------
poza :hug:

post-26754-1207633536_thumb.jpg

Editat de zsak
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare tuturor !rollie este numele meu ,din Bucuresti si de curand sunt mandrul posesor de Virago......merge super! ...imi pare bine ca am facut aceasta alegere.....Asfalt uscat tuturor ! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pt. ca nu port pantaloni mulati sau streci. Da l-as ca vedem la Cluj, poate pe tine te simt mai bine intre genunchi.

 

:burnout: Be merciful !

 

--- Mesaj completat în 08 Apr 2008 12:56 -------------

Un manual pentru Virago 535 in format electronic s-ar gasi??

Am dat search peste tot unde m-am priceput da' numai cu bani pa visa. De stiti cumva ceva free, spune-ti-mi si mie ca-s novice. Platesc, de-i cazul dar cu conturile....ma exaspereaza.

 

A I C I gasesti manuale pentru Viraga. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte:

 

Dupa:

 

:hug: :( :P

MAMA CE KILLER!Vreau si eu :what: !

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Apr 2008 12:37 -------------</small><br/>

Nu pt. ca nu port pantaloni mulati sau streci. Da l-as ca vedem la Cluj, poate pe tine te simt mai bine intre genunchi.

Eu am glumit!Sper ca nu te-ai suparat! :burnout:

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Apr 2008 12:41 -------------</small><br/>

salutare tuturor !rollie este numele meu ,din Bucuresti si de curand sunt mandrul posesor de Virago......merge super! ...imi pare bine ca am facut aceasta alegere.....Asfalt uscat tuturor ! :hug:

Bun venit in gasca posesorilor de viroage! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tobele sunt super . Cat te-au costat? Cum imi fac si eu :( :cheers:. Chiar vreau un sound mai misto fara sa stric tobele originale.

 

Pentru cine este interesat:

Materiale pentru tobe cumparate pe 26.03.2008, cost 402 ron de la Metal-inox, Bucuresti, Crangasi, tel. 0726384180:

5 coturi diametru 50 mm, grosime 1,5 mm

2 coturi diametru 60 mm, grosime 1,5 mm

1m teava diamteru 50 mm, grosime 1,5 mm

1m teava diametru 60 mm, grosime 1,5 mm

1 buc platbanda 6 mm grosime, 60 mm latime, 200 mm lungime (pentru flansele de prindere pe blocul motor)

2 buc bara diametru 50 mm, a cate 100 mm (urmeaza a fi prelucrate pe strung si folosesc la sistemul de prindere a tevii la blocul motor si trecerea de la diametrul de 42 mm la 50 mm)

Manopera este executata de niste baieti din Ghencea, cost si contact la sfarsitul lucrarii.

 

Ramane sa ne spuna cat a dat pe manopera :hug:

:burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte:

 

Dupa:

 

:burnout: :cheers: :hug:

 

:( Asa suna o virago?

 

Mie ar trebui sa-mi ajunga pe undeva pe saptamana viitoare una de 250, sunt nerabdatoare dar mi-e si putin frica sa nu fiu dezamagita, avand in vedere ca decizia de a lua Virago si nu altceva micut ca EL250 sau Rebel 250 a fost luata... tragand la sorti :P (pur si simplu nu ma puteam decide, informatiile despre fiecare din cele trei motoare fiind fie din surse subiective, fie prea tehnice, fie... deloc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Asa suna o virago?

 

Mie ar trebui sa-mi ajunga pe undeva pe saptamana viitoare una de 250, sunt nerabdatoare dar mi-e si putin frica sa nu fiu dezamagita, avand in vedere ca decizia de a lua Virago si nu altceva micut ca EL250 sau Rebel 250 a fost luata... tragand la sorti :( (pur si simplu nu ma puteam decide, informatiile despre fiecare din cele trei motoare fiind fie din surse subiective, fie prea tehnice, fie... deloc)

Ahoi!Bun venit si tie pintre posesorii de virago!

Asta e de 535cc dar si ala de 250 poate fii facut sa sune mortal!

:burnout: :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angryfire:

 

ce parere aveti , merita sa iau toba din imagine ... pretul e cam 550-600 lei !

 

 

Eu zic ca merita, insa daca-ti place cromul nu stiu ce te faci cu galbeneala... Sunt originale?

Ai vazut ca @Sirher a dat 400 lei numai pe materiale, deci...

Poate le lasa si la 500 :angryfire:

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

550 RON nu e mult pentru tobele alea, dacase da un polish arata ca noi, daca sunt din inox.

 

Inoxul de la caldura de decoloreasza, dar numai in exterior.

al lui @Sirher va fii tot colorat dupa o vreme :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la Arc!

Nu mai era nici un Virago! :angryfire: :baldy: :baldy:

Unde si cand ne intalnim si noi?

 

--- Mesaj completat în 09 Apr 2008 20:45 -------------

550 RON nu e mult pentru tobele alea, dacase da un polish arata ca noi, daca sunt din inox.

 

Inoxul de la caldura de decoloreasza, dar numai in exterior.

al lui @Sirher va fii tot colorat dupa o vreme :angryfire:

 

 

 

Sambata sau duminica o sa dau o tura pe autostrada sa le fac si mai aurii. :angryfire:

 

Si cu okazia astea i-am gasit si un nume: Golden Pipes!!!

Trebuie sa ii facem botezul!!! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

550 RON nu e mult pentru tobele alea, dacase da un polish arata ca noi, daca sunt din inox.

 

Inoxul de la caldura de decoloreasza, dar numai in exterior.

al lui @Sirher va fii tot colorat dupa o vreme :angryfire:

Eu zic ca merita, insa daca-ti place cromul nu stiu ce te faci cu galbeneala... Sunt originale?

Ai vazut ca @Sirher a dat 400 lei numai pe materiale, deci...

Poate le lasa si la 500 :baldy:

:angryfire:

 

Sunt din inox , numai ca nu stiu ce sa fac , nici cu banii nu stau foarte bine ....

Problema e ca este in Ungaria , si weekendul asta chiar trebuie sa ma duc in Ungaria si daca nu il iau acum atunci ... never :angryfire:

 

dar oricum mersi pt pareri

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve!

am si io o mica problema.

Cand am schimbat uleiul acum 1 luna jumate...am pus unpic mai mult...totul ok pana acum cateva zile cand a inceput sa scuipe ulei pe la capacul filtrului.

am desfacut sa vad care-i baiul, garnitura nu-i ciupita, suruburile-s ok, am pus la loc, am sters...din pacate e la fel...pica, in mers, dupa ce opresc mai cad 3-4 picaturi sub ea si dup-aia se opreste.

Cand am schimbat uleiul...am schimbat si garnitura capacului(am zis ca daca tot mi-a venit la pachet cu filtrul, si e noua, de ce sa n-o schimb...asa ca am pus garnitura noua)

Nivelul uleiului, cu toata scurgerea de pana acum inca e putin peste maximul din carte...

ati avut careva problema asta?

si daca da cum ati rezolvat-o?

Eu ma gandesc cum ca garnitura pusa de astia in cutia in care a venit filtrul sa nu fie oleaca mai mica(desi nu pare) sau de proasta calitate.

Duminica o sa mai scot din ulei sa-l aduc la nivelul corect, si ma gandeam sa pun "cauciuc rosu sigilant" 2+2 ... nu vreau s-o desfac de 15 ori sa fac experimente, cu garnituri diferite, vreau duminica s-o fac.

Ma gandeam ca poate fi din cauza uleiului in surplus, si ca daca-l aduc la nivelul corect se opreste.

Stiu ca 2+2 e cam tiganeala, dar ce sa fac...sa fac nivelul si sa pun la loc...daca tot o sa mai curga...si o sa-mi vina greu sa desfac iar, doar sa pun sigilant.

asa ca daca dau cu d-ala stiu sigur ca e etans.

sfaturi????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema si poate imi puteti da un sfat:

am ramas in "pana prostului", cu tote ca in rezervorul inferior mai aveam ceva gaz;cand am alimentat am constatat ca in rezervor intra doar 10,3 l.

stie cineva care e cauza? rezervorul inferior are cumva 2 compartimente care ar trebui sa comunice?

pana primesc un raspuns o sa tin la mine un bidon de 2 l, just in case...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve!

am si io o mica problema.

Cand am schimbat uleiul acum 1 luna jumate...am pus unpic mai mult...totul ok pana acum cateva zile cand a inceput sa scuipe ulei pe la capacul filtrului.

am desfacut sa vad care-i baiul, garnitura nu-i ciupita, suruburile-s ok, am pus la loc, am sters...din pacate e la fel...pica, in mers, dupa ce opresc mai cad 3-4 picaturi sub ea si dup-aia se opreste.

Cand am schimbat uleiul...am schimbat si garnitura capacului(am zis ca daca tot mi-a venit la pachet cu filtrul, si e noua, de ce sa n-o schimb...asa ca am pus garnitura noua)

Nivelul uleiului, cu toata scurgerea de pana acum inca e putin peste maximul din carte...

ati avut careva problema asta?

si daca da cum ati rezolvat-o?

Eu ma gandesc cum ca garnitura pusa de astia in cutia in care a venit filtrul sa nu fie oleaca mai mica(desi nu pare) sau de proasta calitate.

Duminica o sa mai scot din ulei sa-l aduc la nivelul corect, si ma gandeam sa pun "cauciuc rosu sigilant" 2+2 ... nu vreau s-o desfac de 15 ori sa fac experimente, cu garnituri diferite, vreau duminica s-o fac.

Ma gandeam ca poate fi din cauza uleiului in surplus, si ca daca-l aduc la nivelul corect se opreste.

Stiu ca 2+2 e cam tiganeala, dar ce sa fac...sa fac nivelul si sa pun la loc...daca tot o sa mai curga...si o sa-mi vina greu sa desfac iar, doar sa pun sigilant.

asa ca daca dau cu d-ala stiu sigur ca e etans.

sfaturi????

 

stinge(cu simt sa nu rupi filetul interior) prezoanele din zona unde o fost schimbat garnitura din cauza dilatari(caldura) contractiei(rece) si-a creat un mica iesire

nu da nimic jos ca distrugi poate garnitura.

porneste motorul sa se incalzeasca si apoi stringe si las-l sa se raceasca.

cauciucul rosu e silicon rosu si de aceea e rosu ca e rezistent la temperaturi mari, daca nu e pus pe garnitura inafara celei de klingherit o va minca, ma refer la carton, pluta, cauciuc.

tu ai klingherit asa ca poti pune. inceraca sa stringi ca poate e acolo hiba, daca tot vei ajunge sa pui silicon termorezistent cel rosu dupa intindere lasai ragaz de semipriza sa se intareasca un pic si apoi pune-l sus si stringel, da cum am zis cu simt sa nu rupi filetul inetrior.

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca iceman vorbea de garnitura de cauciuc care vine impreuna cu filtrul de ulei. (nr. 3 in imagine)

 

Daca se apuca, asa pur si simplu sa curga dupa schimbare, cred ca n-ai strans bine cele 3 suruburi.

Acestea se strang progresiv alternativ.

post-2094-1207947412_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a rezolvat.

se pare ca surubul centra(ala cel mai lung) se slabea dupa ceva timp...din cauza ca primele ganguri ale filetului din bloc(gaura in care se infileteaza surubu') erau cam duse....am gasit de cumparat(3 mii lei vechi :angryfire: ) un surub cu 5 mm mai lung...l-am bagat...si se pare ca a apucat filet bun si acum strange.

Sper sa tina, ca daca nu, trebuie alezata gaura si dat din nou filet + un surub de cu filet 7 sau 8...

in principiu asta cred ca a fost cauza curgerii...sper sa tina acum.

 

cam naspa faza cu aluminiu asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am patit cu surubul ala si l-am pacalit la 2 schimburi de ulei dar la al 3-lea i-am facut prezon. e camnashpa faza cu aluminiu asta si plus ca acolo cred ca e cel mai insurubat si desurubat loc din toata motocicleta. LA varstele lor incep sa isi arate varsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a rezolvat.

se pare ca surubul centra(ala cel mai lung) se slabea dupa ceva timp...din cauza ca primele ganguri ale filetului din bloc(gaura in care se infileteaza surubu') erau cam duse....am gasit de cumparat(3 mii lei vechi :angryfire: ) un surub cu 5 mm mai lung...l-am bagat...si se pare ca a apucat filet bun si acum strange.

Sper sa tina, ca daca nu, trebuie alezata gaura si dat din nou filet + un surub de cu filet 7 sau 8...

in principiu asta cred ca a fost cauza curgerii...sper sa tina acum.

 

cam naspa faza cu aluminiu asta...

 

pai daca faci gaura de 7-8 la prezon atunci si capacul tre gaurit si poate i asiguri cale mai usoara de iesire la ulei.

recomand a se incerca.

cu Bison(ambalaj verde) sau Poxipol ,mai bun primul, a se umple gaura in care e filetul stricat si refacut filet pentru acelasi surub, mai degraba se va rupe unde a prins Bison decit sa se rupa filetul din compozitia sa.e facut din rasina expodica, odata intarit nu-l mai spargi nici cu piconul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai e mult pana an luna Mai si e posibil sa merg si eu toata perioada.

Vrei sa participi la tura din mai?Daca da, esti bine venit, numa sa zici ceva pe topicul pe care l-am deschis la excursii........! :bigstar:

 

Apropo baietii care dintre voi va-ti scos filtrele din tobe?

Ca vreau sa am si eu un sunet mai cu accent fara sa modific tobele!

Ce trebuie sa fac?Mi sa zis sa intru cu dalta si ciocanul in interiorul tobelor si sa smulg afara mizeria de filtre, dar imi e frica sa nu apara fisuri pe exterior!

Trebuie reglate carburatoarele dupa ce scot filtrele?

Va rog sa-mi stimulati imaginatia cu niste info!Multam' Anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa participi la tura din mai?Daca da, esti bine venit, numa sa zici ceva pe topicul pe care l-am deschis la excursii........! :bigstar:

 

Apropo baietii care dintre voi va-ti scos filtrele din tobe?

Ca vreau sa am si eu un sunet mai cu accent fara sa modific tobele!

Ce trebuie sa fac?Mi sa zis sa intru cu dalta si ciocanul in interiorul tobelor si sa smulg afara mizeria de filtre, dar imi e frica sa nu apara fisuri pe exterior!

Trebuie reglate carburatoarele dupa ce scot filtrele?

Va rog sa-mi stimulati imaginatia cu niste info!Multam' Anticipat!

poti incerca cu masina de gaurit sa dai gauri roata ca sa slabesti materialul si abia apoi mai usurel cu o dalta

sau daca ai rabdare sa dai multe gauri nici nu iti mai trebe dalta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...