Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la 180cm inaltime e necesar comenzi avansate? sau si cu alea ... degeaba. ? :(

La drum lung s-ar putea sa ai probleme cu confortul!Dar poate niste comenzi avansate te-ar salva! :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! Sunt scuterist , cu aspiratii de motociclist , si fan Yamaha Virago.Sper sa devin posesor de permis categoriea A si motocicleta Yamaha Virago anul acesta.Am cateva nelamuriri legate de componentele virago , va rog sa-mi spuneti ce sunt :

-tija inferioara de la roata spate , (cea superioara actioneaza sabotii de frana)

-celelalta 2 elemente pe care le-am incercuit cu rosu in imaginile atasate

-becul-martor de culoare albastra din bord

Va multumesc.

post-39819-1232225719_thumb.jpg

post-39819-1232225752_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt scuterist , cu aspiratii de motociclist , si fan Yamaha Virago.Sper sa devin posesor de permis categoriea A si motocicleta Yamaha Virago anul acesta.Am cateva nelamuriri legate de componentele virago , va rog sa-mi spuneti ce sunt :

-tija inferioara de la roata spate , (cea superioara actioneaza sabotii de frana)

-celelalta 2 elemente pe care le-am incercuit cu rosu in imaginile atasate

-becul-martor de culoare albastra din bord

Va multumesc.

Succes la axamen.

Acea tije e un fel de tirant care nu da voie sa se invarta acel suport pe care sant fixati sabotii in momentu franarii.

Acele doua elemente:-cel de sub motor e prima toba si de la ia pleaca gazele spre cele doua tobe finale,

-acela e o protectie pentru incaltaminte(gheata)sa nu stea lipita de motor ca se incinge mai ales vara cand e foarte cald.

Acel bec e marorul cand e faza lunga aprinsa.

 

Daca cineva stie mai bine il rog sa ma complecteze.

Editat de Lord Vader
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes la axamen.

Acea tije e un fel de tirant care nu da voie sa se invarta acel suport pe care sant fixati sabotii in momentu franarii.

Acele doua elemente:-cel de sub motor e prima toba si de la ia pleaca gazele spre cele doua tobe finale,

-acela e o protectie pentru incaltaminte(gheata)sa nu stea lipita de motor ca se incinge mai ales vara cand e foarte cald.

Acel bec e marorul cand e faza lunga aprinsa.

 

Daca cineva stie mai bine il rog sa ma complecteze.

 

 

Muttumesc mult!Raman dator! :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare

care din voi ati scos de tot sitele din tobe ce reglaje mai trebuiesc facute?

schimbat filtru ceva si daca se pierde din putere

oricum cred ca la virago se mai atenueaza zgomotul si de toba centrala

 

salut

 

salut! se pierde din putere, la reglaje ,s-ar putea sa nu necesite ....dar poti sa-i faci carburatia .....sunetul este satisfacator

:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am schimbat ghidonul original de la virago 535 cu unul aftermarket mai inalt si acum conducta lichidului de frina este scurta . vreau sa stiu daca a mai facut cineva modificarea asta , ce conducta a pus in schimb ?

se potrivestecea de la virago 750 sau 1100 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De vanzare urgent Yamaha Virago 535cc pret foarte bun, detalii:

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...997-161401.html

http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE&feature

 

Si pentru posesorii de virago :D ca e un motor bun si pentru mine a fost in mare parte tot ce mi-am dorit!Dar eu visez la dragstar :P !

post-25613-1233089659_thumb.jpg No accesoriu ca acesta ducem fiecare lipsa! :scratch:

post-25613-1232988174_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate cineva sa-mi spuna care ar fi cel mai bun ulei de motor pentu lupul meu(virago 535).toate cele bune din TARA MOTIILOR

In manual zice 20w40 dar eu i-am bagat 20w50 ca rezista mai mult la calduri mai mari, mai ales cand umblii cu el prin trafic! :laugh:

Sa ma corecteze careva daca gresesc!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge, multi zica ca vai, e prea gros...bullshit! viroaga e cu racire pe aer...se subtiaza el destul la temp la care merge viroaga.

baga 20w50 - 7100 de la Motul, e cea mai buna alegere pt viroage!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mii de multumiri asta merge si acum ca e mai rece???

Desigur, daca trece parca sub -10 isi pierde din proprietati, dar nici de asta nu sunt sigur! :laugh:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a aparut o noua problema la roata din spate deasupra busonului de ulei de transmisie este un fel de capac de inox si pe acolo se prelinge ulei ,oare de ce si care ar fii rezolvarea.Luni voi face cu motorul 145 km. si probabil voi intalni si ceva zapada,VA VROG AJUTATI-MA CU UN SFAT DACA SE POATE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ma dau si eu cu parerea

 

1. daca folosesti ulei (Motul sau NU) 20 W 50 (10 W 50 ,15 W 50 ... 5 W50) uleiului aluia nu ii va fi prea bine la temperaturi sub zero grade celsius - mai precis la minus 2 grade Celsius uleiul are consistenta marmeladei ... la vara ... alta discutie ...

 

2. daca pe la "chestia" aia se pierde uleiul din cardan ai 3 variante de verificat :

a. ai prea mult

b. ai cat trebuie dar nu mai e bun - trebuie schimbat - nu e scump

c. banuiesc ca acolo este o supapa care s-a blocat

 

PS: acum mai ramane ca cineva sa imi spuna daca am gresit sau nu ...

 

Mai uita omu ... Drum bun si asfalt uscat - cat se poate ...

post-5913-1233428955_thumb.jpg

post-5913-1233429085_thumb.jpg

Editat de Crio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a aparut o noua problema la roata din spate deasupra busonului de ulei de transmisie este un fel de capac de inox si pe acolo se prelinge ulei ,oare de ce si care ar fii rezolvarea.Luni voi face cu motorul 145 km. si probabil voi intalni si ceva zapada,VA VROG AJUTATI-MA CU UN SFAT DACA SE POATE.

tre' schimbat uleiul din cardan, s-a branzit. asa am patit si eu exact anul trecut.

pui 80W90 (la motul era 20 lei anu trecut bidonul de 1 L)...umplii pana la buza busonului....pana da pe-afara! intra cam 200-250 ml.

intr-adevar, la temp cu minus nu prea merge 20w50, dar peste 2 grade merge brici.

oricum, nu cred ca-s multi care merg cu viroagele la -10 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tre' schimbat uleiul din cardan, s-a branzit. asa am patit si eu exact anul trecut.

pui 80W90 (la motul era 20 lei anu trecut bidonul de 1 L)...umplii pana la buza busonului....pana da pe-afara! intra cam 200-250 ml.

intr-adevar, la temp cu minus nu prea merge 20w50, dar peste 2 grade merge brici.

oricum, nu cred ca-s multi care merg cu viroagele la -10 grade.

Eu am umblat pe -10 :laugh:, dar nu va recomand, era sa dau vreo doua trante!!!

Uite dovada:

post-25613-1233502417_thumb.jpg

post-25613-1233502424_thumb.jpg

post-25613-1233502432_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !!!

 

Vad ca lumea a si inceput sa faca revizii si chiar ture cu motorul. Asa ca ma apuc si eu sa o pun pe brazda. Si ca tot veni vorba de reparatii, trebuie sa imi schimb bateria ca aia veche e dusa rau asa ca ma gandeam sa imi iau una VARTA cu gel acid, am auzit ca ar fi mai bune pe temperaturi scazute. Voi ce ziceti ? Merita banutii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca daca caut pe topic o sa gasesc,dar cred ca e mai simplu sa intreb si sa raspunda cineva care stie ... la virago de cat e ghidonul original? 22 sau 25 ? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca daca caut pe topic o sa gasesc,dar cred ca e mai simplu sa intreb si sa raspunda cineva care stie ... la virago de cat e ghidonul original? 22 sau 25 ? multumesc

De 22 si raman eu dator cu o bere :crack:

 

Aici ai dreptate, ma face sa uit de toate! Oricum cu faza cu frigul tu stii ca anul trecut in luna mai ai vazut zapada pe trecatoarea bucin :blink: si ce racoarea faina era la Lacu Rosu !

La voi e bine vara

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...