Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Am cumparat un Virago 535 din '97 si am observat ca am o bataie in cutia de viteze, cred :D ... nu am observat pana acum, dar cum il bag in viteza si dau drumu la ambreaj incepe sa "tacane" ceva, cred ca in cutia de viteze. Cand stationez nu se mai aude, doar in mers. Mi s-a spus ca toate modelele Virago au o bataie specifica la motor oare aia sa fie? Mentionez ca ambreajul prinde foarte sus, in capat si uneori carie cand il bag in viteza. Este primul motor in 4 timpi pe care il am si nu prea stiu cum sta treaba cu ele :D . Pana acum am mers doar pe comuniste care oricum bateau si cariau :D. Crede-ti ca ar trebui sa imi fac griji sau este ceva normal?

Astept ceva pareri de la cunoscatori! Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am cumparat un Virago 535 din '97 si am observat ca am o bataie in cutia de viteze, cred :D ... nu am observat pana acum, dar cum il bag in viteza si dau drumu la ambreaj incepe sa "tacane" ceva, cred ca in cutia de viteze. Cand stationez nu se mai aude, doar in mers. Mi s-a spus ca toate modelele Virago au o bataie specifica la motor oare aia sa fie? Mentionez ca ambreajul prinde foarte sus, in capat si uneori carie cand il bag in viteza. Este primul motor in 4 timpi pe care il am si nu prea stiu cum sta treaba cu ele :D . Pana acum am mers doar pe comuniste care oricum bateau si cariau :D. Crede-ti ca ar trebui sa imi fac griji sau este ceva normal?

Astept ceva pareri de la cunoscatori! Multumesc anticipat!

Ahoi, eu am virago 535 din 1997 si nu are sunete dubioase! Iti recomand sa bagi ochiu la cutia de viteze si ambreaj. Ar mai putea sa fie uleiul, eu aveam un Cranck urat la dragstar si dupa ce am verificat uleiul si am facut o completare de ulei a disparut respectivul Cranck! Numa bine si sanatate!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Si cetave poze cu a mea Virgo din '91

E frumos virogul tau.

Am si eu o intrebare: iti merg toate trei farurile pe faza lunga?

La a mea merg doar proiectoarele. Am crezut ca becul din farul central are filamentul ars pentru faza lunga, l-am demontat si

pare OK!

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Faina jucarie. Proiectoarele le-ai luat separat?

Salut. Erau montate deja cand am luat motorul.

 

E frumos virogul tau.

Am si eu o intrebare: iti merg toate trei farurile pe faza lunga?

La a mea merg doar proiectoarele. Am crezut ca becul din farul central are filamentul ars pentru faza lunga, l-am demontat si

pare OK!

Asfalt uscat!

 

Salut. La mine ambele proiectoare sunt legate pe scurta. Lunga am doar pe far, si cand pun lunga se sting proiectoarele. Doar la blitz-uri raman aprinse. O sa le leg insa si pe lunga, sa ramana aprinse si pe lunga si pe scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Eu am descoperit ca am baterie de 9 A in loc de 12 cum spune in carte ..Alternatorul ,,accepta" un curent de 24 de amperi (maxim) asa ca daca bagi consumatori pana in 20 A eu cred ca ar fi bine ..macar nu mai are nevoie sa-l puna regulatorul in scurt ..Fa si tu niste calcule (legea aia a lui ohm ) si vezi ce iti da ..Ai puterea becurilor in Watti ,tensiunea..ai aflat deja curentul.Daca se incadreaza in limita a 20 de A ca sa iti ramana si rezerva este OK. Pt imncarcarea bateriei nu iti trebuie un curent mai mare de 7-10% din caopacitatea ei .Adica ..max 1,2 A.

 

Am si eu de gand sa o scot la primavara cu proiectoare ,sea single comoda pt fund (doar pilot ca pasageri nu iau ) ,niste crash -uri cu scarile de la pasager montate pe el..sissy este facut din fier masiv profil patrat in garajul propriu si personal,releul de incarcare mutat in fata sub far sau langa goarna..cu ventilator pe el,stopul pe frana si pozitia manufacturata cu leduri (becuri cu led,nu se schimba decat consumul )..coburile aranjate putin (sunt home-made dar bune si sanatoase) cu niste cutii din tabla de aluminiu bagate in el (pt forma si protectie la tavaleala pt tobe)..poate un ghidon up...di cam atat .Nu vreau sa o fac de expozitie,doar sa ma simt bine pe ea macar 200 km fara pauze de dezmortit.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda... si eu vreau sa mai mesteresc la mobra mea. va zic si voo, poate va ajuta sau ma ajutati cu idei.

 

la ora asta e oarecum customizata dar nu in intregime pentru nevoile mele.

am asa fata de original: crash bar si scarite/comenzi avansate (la fel cu ale lui BiroCatalin), scarite spate in acelasi stil cu cele din fata, suspensii coborate cu cca. 5 cm - e lowrider, furtun frana de teflon, farul e o combinatie intre o oglinda/sticla de ceva suzuky si o carcasa de la o lampa de strung plus cozoroc (lumineaza excelent). farul e facut de mine cu mult timp in urma pt. simsonache, parbriz cu doar doo prinderi de jug (elegant zic eu) facut de mine dintr-un parbriz piaggio, ghidonul e de la ceva cross (gilera - am luat demult o fata intreaga pt. simson), mai scund dar totusi tip coarne care fata de original continua linia oblica a furcii - foarte comod, mansoane custom, topcase givi in care incape la fix o casca - am facut prinderea infigand doo tevi de calorifer (diametru 20) in capatul cadrului (nu se vad, sunt chiar discrete), am facut un spatar pe topcase pt. pasager si am si spatar pt mine ("pilotul") facut dintr-o tetiera. dudele de esapament sunt golite si suna super fain, desi la drum lung sunt cam galagioase.

 

cand am luat mobra avea un alt far foarte frumos, oval, tot custom, da' imi place mai mult cum lumineaza asta de pe simson.

am mai avut ghidon drept, da' nu imi era comod.

am mai avut sa dintr-o bucata da' era tare incomoda si am taiat-o pt. a face spatarul pasagerului. am luat sei originale si pot spune ca le-am adus la o forma foarte comoda. am pus spatarul ala din tetiera (de astra H - foarte fain, pot sa ii reglez inaltimea) care imi ofera un suport lombar exceptional. am experimentat pt. a face seaua mai comoda inaltindu-i varful - nu mai alunec in fata si e super. ori voi face o treaba mai permanenta modificand saua, ori voi face o perna la coiones sa ma tina acolo ma bine.

o sa-mi ziceti ca cioper cu topcase e naspa. ei bine eu vreau sa adul viroaga mea la o forma cat mai apropiata de un adevarat cruizer. i'oi face din fibra coburi. cam asta e ce mai am de facut si apoi ar merge o improspatare a vopselei... ador sa plimb martoaga dar imi trebuie de la ea si ceva utilitate. d'aia vreau "portabagaj".

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda... si eu vreau sa mai mesteresc la mobra mea. va zic si voo, poate va ajuta sau ma ajutati cu idei.

 

la ora asta e oarecum customizata dar nu in intregime pentru nevoile mele.

am asa fata de original: crash bar si scarite/comenzi avansate (la fel cu ale lui BiroCatalin), scarite spate in acelasi stil cu cele din fata, suspensii coborate cu cca. 5 cm - e lowrider, furtun frana de teflon, farul e o combinatie intre o oglinda/sticla de ceva suzuky si o carcasa de la o lampa de strung plus cozoroc (lumineaza excelent). farul e facut de mine cu mult timp in urma pt. simsonache, parbriz cu doar doo prinderi de jug (elegant zic eu) facut de mine dintr-un parbriz piaggio, ghidonul e de la ceva cross (gilera - am luat demult o fata intreaga pt. simson), mai scund dar totusi tip coarne care fata de original continua linia oblica a furcii - foarte comod, mansoane custom, topcase givi in care incape la fix o casca - am facut prinderea infigand doo tevi de calorifer (diametru 20) in capatul cadrului (nu se vad, sunt chiar discrete), am facut un spatar pe topcase pt. pasager si am si spatar pt mine ("pilotul") facut dintr-o tetiera. dudele de esapament sunt golite si suna super fain, desi la drum lung sunt cam galagioase.

 

cand am luat mobra avea un alt far foarte frumos, oval, tot custom, da' imi place mai mult cum lumineaza asta de pe simson.

am mai avut ghidon drept, da' nu imi era comod.

am mai avut sa dintr-o bucata da' era tare incomoda si am taiat-o pt. a face spatarul pasagerului. am luat sei originale si pot spune ca le-am adus la o forma foarte comoda. am pus spatarul ala din tetiera (de astra H - foarte fain, pot sa ii reglez inaltimea) care imi ofera un suport lombar exceptional. am experimentat pt. a face seaua mai comoda inaltindu-i varful - nu mai alunec in fata si e super. ori voi face o treaba mai permanenta modificand saua, ori voi face o perna la coiones sa ma tina acolo ma bine.

o sa-mi ziceti ca cioper cu topcase e naspa. ei bine eu vreau sa adul viroaga mea la o forma cat mai apropiata de un adevarat cruizer. i'oi face din fibra coburi. cam asta e ce mai am de facut si apoi ar merge o improspatare a vopselei... ador sa plimb martoaga dar imi trebuie de la ea si ceva utilitate. d'aia vreau "portabagaj".

 

bafta!

 

-Cum se face treaba cu coborarea suspensiilor??!! Coborarea nu deranjeaza la ,,culcat"?? Ca la mine cu suspensia setata pe 2,fara bagaje (sau pasager) ,,frec" tocul la gheata de asfalt.Ma gandesc la aia 5 cm sa nu ma faca sa frec scarile mai ales ca eu sunt invatat sa am ,,semnal de atentie" la calcaie.

-La fel am facut eu prinderea pt sissy ..tot pe suruburi in tevile cadrului..

-Inaltatul varfului chiar ca este o idee buna,faptul ca ,,aluneci" spre fata te face sa stai mai incordat din fese...

-suportul lombar chiar ca este ceva necesar (mai ales la varsta mea) ..o sa caut si eu o tetiera..buna ideea..

 

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-22318-1287423850_thumb.jpgpost-22318-1287423773_thumb.jpgpost-22318-1287423750_thumb.jpg :D Salut oameni buni ! Astea sunt de vanzare.Parbrizul e al meu, portbagajul al unui prieten.Si eu tot portbagaj din asta am : parbrizul e 60 euro, portbagajul 200 roni negociabil :in poza cu motorul se vede cum arata accesoriile montate...Parbrizul are , bine-nteles si prinderile, care vin pe tijele telescoapelor... Editat de judas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi, eu am virago 535 din 1997 si nu are sunete dubioase! Iti recomand sa bagi ochiu la cutia de viteze si ambreaj. Ar mai putea sa fie uleiul, eu aveam un Cranck urat la dragstar si dupa ce am verificat uleiul si am facut o completare de ulei a disparut respectivul Cranck! Numa bine si sanatate!

 

 

 

 

Uleiul e la nivel... am observat ca si "vajie" mai ales cand plec de pe loc sau il las in frana de motor, dar nu cred ca aia e o problema am mai auzit motoare care fac asa:)) Tacanitul ala ma sperie pe mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul e la nivel... am observat ca si "vajie" mai ales cand plec de pe loc sau il las in frana de motor, dar nu cred ca aia e o problema am mai auzit motoare care fac asa:)) Tacanitul ala ma sperie pe mine...

Si uzura uleiului poate sa-ti faca astfel de probleme :D ! Ai trecut de 4000-5000 de km cu uleiul asta?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uzura uleiului poate sa-ti faca astfel de probleme :D ! Ai trecut de 4000-5000 de km cu uleiul asta?

 

 

Chiar nu stiu, omul de la care l-am cumparat mi-a recomandat sa il schimb peste aprox. 1000km. Oricum 5000km nu e mult pt un ulei, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...am baterie de 9 A in loc de 12 cum spune in carte ..Alternatorul ,,accepta" un curent de 24 de amperi ...

14V/24A – Acestea sunt date tehnice de prezentare(informative), date nominale. Generatorul nu-i alternator, este un magnetou de 350W(tot nominal), format din stator bobinat si rotor magnetic. Nu are curent de excitatie ca alternatorul. In realitate puterea lui poate fii mai mica sau mai mare (functie de magnetizarea rotorului), se exprima in W. Nu-ti trebe legea lui Ohm, aduni pur si simplu consumatorii. Ce trebe stiut este faptul ca magnetii permanenti, atasati pe rotor se demagnetizeaza la socuri si demontari repetate. Decateori este demontat rotorul se intrerup liniile magnetice, intreruperi ce conduc la demagnetizare. Pierderea magnetismului duce la diminuarea puterii. Demontarea se face prin introducerea unei camasi dintr-un material feros fara remanenta(o tola circulara de siliciu, etc), intre magnetii rotorului si miezul bobinelor(atunci cand se poate), inchizand astfel fluxul magnetic. Remagnetizarea nu poate fii efectuata decat in conditii si cu scule speciale. Curentul produs este alternativ, redresat si stabilizat in regulator prin punere la masa. Verificarea:

- cu toti consumatorii porniti la 2000rot/min, tensiunea la bornele bateriei trebuie sa fie 14,8V

- tensiunea minim admisa este 13,6V, cea maxima 15V(recomandare producator).

Din experienta mea 15V este cam mult, trebe completat des electrolitul, cred ca 13,8 – 14,6V este ideala.

Despre baterie:

Pe orice baterie sunt trecute un indicativ, ex: 12V-100Ah – 830 (auto diesel) sau 12V-8Ah – 80 (moto)(vezi foto)

Asta inseamna 12V nominal, capacitatea 100A/h si 830A curent maxim la demaraj. Acest 830A este indicativul principal de care trebuie sa ti cont, exprima curentul maxim pe care-l suporta bateria ptentru maxim 10 secunde. Depasirea acestei valori timp sau putere duce la distrugerea ei, scurtarea vietii…

Deci 535 necesita 80A pt fiabilitate, 9Ah sau 12Ah importa mai putin.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Chiar nu stiu, omul de la care l-am cumparat mi-a recomandat sa il schimb peste aprox. 1000km. Oricum 5000km nu e mult pt un ulei, nu?

Nu stiu din ce an e motorul tau dar daca e de dinainte de 1996 schimbul de ulei se face intre 4000-5000 de km iar daca e de dupa 1997 intre 5000-6000 km daca nu ma insel!

Si eu ti a-si face o recomandare:

- de fiecare data cand cumperi o motocicleta sa faci tu schimbul de ulei, filtru de ulei, filtru aer si bujii si sa nu te bazezi pe ce zice fostul propietar!

Eu tocmai mi-am luat o Yamaha Dragstar de 1100cc si primul lucru pe care l-am facut imediat a doua zi a fost sa completez uleiul ca avea lipsa, am schimbat bujiile si am incarcat bateria! Dar trebuie cat de curand sa-i schimb filtrul de aer, uleiul, filtru ulei si bateria!

Deci iti recomand cu caldura sa schimbi consumabilele (ulei motor si cardan/filtru ulei si aer/bujii) daca mai ai de gand sa mai faci ceva km cu ea anul asta!

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu din ce an e motorul tau dar daca e de dinainte de 1996 schimbul de ulei se face intre 4000-5000 de km iar daca e de dupa 1997 intre 5000-6000 km daca nu ma insel!

 

Asa des se schimba uleiul? Al meu e din '97. Oricum am de gand sa schimb uleiul si bujiile, dar la anul ca acum il bag la iernat. Barerie am noua a cumparato omul de fata cu mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa des se schimba uleiul? Al meu e din '97. Oricum am de gand sa schimb uleiul si bujiile, dar la anul ca acum il bag la iernat. Barerie am noua a cumparato omul de fata cu mine.

Nu te baza ce zice omul respectiv!

Da, se schimba uleiul la motoare mai repede ca la masini pentru ca turatia e mai mare de obicei la moto ca la masini!

Eu vreau sa-mi vand virago-ul si daca e am sa-i dau eu consumabile in mana ca sa le schimbe el!

Iti trimit prin mail manualul si citeste-l din cap in coada iar ceea ce ti se pare concludent noteaza pe hartie!

Numa te rog sa-mi dai mail-ul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14V/24A – Acestea sunt date tehnice de prezentare(informative), date nominale. Generatorul nu-i alternator, este un magnetou de 350W(tot nominal), format din stator bobinat si rotor magnetic. Nu are curent de excitatie ca alternatorul. In realitate puterea lui poate fii mai mica sau mai mare (functie de magnetizarea rotorului), se exprima in W. Nu-ti trebe legea lui Ohm, aduni pur si simplu consumatorii. Ce trebe stiut este faptul ca magnetii permanenti, atasati pe rotor se demagnetizeaza la socuri si demontari repetate. Decateori este demontat rotorul se intrerup liniile magnetice, intreruperi ce conduc la demagnetizare. Pierderea magnetismului duce la diminuarea puterii. Demontarea se face prin introducerea unei camasi dintr-un material feros fara remanenta(o tola circulara de siliciu, etc), intre magnetii rotorului si miezul bobinelor(atunci cand se poate), inchizand astfel fluxul magnetic. Remagnetizarea nu poate fii efectuata decat in conditii si cu scule speciale. Curentul produs este alternativ, redresat si stabilizat in regulator prin punere la masa. Verificarea:

- cu toti consumatorii porniti la 2000rot/min, tensiunea la bornele bateriei trebuie sa fie 14,8V

- tensiunea minim admisa este 13,6V, cea maxima 15V(recomandare producator).

Din experienta mea 15V este cam mult, trebe completat des electrolitul, cred ca 13,8 – 14,6V este ideala.

Despre baterie:

Pe orice baterie sunt trecute un indicativ, ex: 12V-100Ah – 830 (auto diesel) sau 12V-8Ah – 80 (moto)(vezi foto)

Asta inseamna 12V nominal, capacitatea 100A/h si 830A curent maxim la demaraj. Acest 830A este indicativul principal de care trebuie sa ti cont, exprima curentul maxim pe care-l suporta bateria ptentru maxim 10 secunde. Depasirea acestei valori timp sau putere duce la distrugerea ei, scurtarea vietii…

Deci 535 necesita 80A pt fiabilitate, 9Ah sau 12Ah importa mai putin.

 

Mama lui de magnetou ca ai mai dat o data cu el dupa mine ... :D Obisnuit cu masinile o tin langa cu alternatorul.. ..Ca daca bagi proiectoare,alte lumini,mansoane incalzite si un GPS ..l-ai secat de puteri.Din cate am vazut pe ebay statoarele clasice de 535 au parca 130-140 W >mai exista si statoare pe la 180 de W parca heavy-duty..Niste proiectoare cu leduri,..,,becuri" cu leduri chiar daca par mai ,,futuriste" sunt de mare ajutor.

 

Acum este curios ce anume cedeaza la regulatorul de incarcare : partea care se ocupa cu punerea la masa a infasurarilor sau partea cu redresarea?? Cu punerea la masa o rezolvi mergand cu consumatori la limita ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te baza ce zice omul respectiv!

Da, se schimba uleiul la motoare mai repede ca la masini pentru ca turatia e mai mare de obicei la moto ca la masini!

Eu vreau sa-mi vand virago-ul si daca e am sa-i dau eu consumabile in mana ca sa le schimbe el!

Iti trimit prin mail manualul si citeste-l din cap in coada iar ceea ce ti se pare concludent noteaza pe hartie!

Numa te rog sa-mi dai mail-ul!

 

Ti-am dat PM. Multumesc pt ajutor! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !

 

mi sa ars o garnitura, la motor, cea indicata prin sageata in poza, si dadea ulei pe afara.

de schimbat am schimbat-o, nu a costat asa mult.

mecanicul a zis ca s-a incins motorul prea tare si de asta s-a prajit garnitura.

eu stiam ca virago xv 535 are un senzor de supraincalzire motor, si daca motorul se supraincalzeste se taie

curentul pe aprindere si mobra se opreste.

are cineva idee, e adevarat sau nu.

ca daca exista acel senzor inseamna ca la mine e dus si risc inca odata sa ramin fara garnitura, sau chiar mai rau.

 

asfalt fara gropi !

post-1477-1287460984_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !

 

mi sa ars o garnitura, la motor, cea indicata prin sageata in poza, si dadea ulei pe afara.

de schimbat am schimbat-o, nu a costat asa mult.

mecanicul a zis ca s-a incins motorul prea tare si de asta s-a prajit garnitura.

eu stiam ca virago xv 535 are un senzor de supraincalzire motor, si daca motorul se supraincalzeste se taie

curentul pe aprindere si mobra se opreste.

are cineva idee, e adevarat sau nu.

ca daca exista acel senzor inseamna ca la mine e dus si risc inca odata sa ramin fara garnitura, sau chiar mai rau.

 

asfalt fara gropi !

eu am patit o chestie similara,mi s-a oprit motorul din senin dupa ce am stat ceva timp prin trafic infernal,s-a comportat ca si cand nu mai aveam scanteie cand am vrut sa il pornesc,..dar dupa ce s-a racit (30 min pauza) am plecat fara probleme.Cinevaa mi-a spus o teorie cum ca se dilata pistoanele de la caldura...dar ce sa zic...pe aici pe forum s-a discutat problema asta si parea ridicola teoria,cert este ca mie mi s-a oprit motorul ,incins tare fiind si nu a mai pornit decat dupa o jumatate de ora.

Ca e un senzor pe undeva?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !

 

mi sa ars o garnitura, la motor, cea indicata prin sageata in poza, si dadea ulei pe afara.

de schimbat am schimbat-o, nu a costat asa mult.

mecanicul a zis ca s-a incins motorul prea tare si de asta s-a prajit garnitura.

eu stiam ca virago xv 535 are un senzor de supraincalzire motor, si daca motorul se supraincalzeste se taie

curentul pe aprindere si mobra se opreste.

are cineva idee, e adevarat sau nu.

ca daca exista acel senzor inseamna ca la mine e dus si risc inca odata sa ramin fara garnitura, sau chiar mai rau.

 

asfalt fara gropi !

Este adevarat, nu stiu unde este pozitionat, dar in manual tin minte ca am observat o nota referitoare la un senzor de caldura.

 

Am experimentat si eu ades opriri ale motorului. Una care m-a speriat tare a fost cand am uitat socul tras si am pornit la drum. In nici 100m motorul s-a oprit. Dupa ceva minute bune am reusit sa il repornesc.

 

Spor la debug-at

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...