Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Dar stiu ca ai fost rapid! Ar fi super sa ne vedem maine, pentru ca nu vreau sa aman prea mult schimbatul lichidului de frana... Dimineata nu prea pot pentru ca duc pe cineva pana la aeroport (pe nevastamea mai exact). Dar daca ai chef putem iesi dupa amiaza oricand sa dau si eu o bere ca m-ai scos din belea!! Iti dau un PM cu numarul meu de telefon!

Multumesc mult si ne auzim maine!

Pai eu sunt cam legat de maini ca vin in oras,las nevasta la targ si ma intorc acasa ca am trebi..seara la fel sunt pe fuga ..Daca te prinde 9.30-10 ..in aeroport fac eu dreapta ca tot trec pe langa el.Maine dupa 8.30 ne auzim la un telefon.

Cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum sunt in masura sa-mi spun concluziile in legatura cu inlocuirea cu xenon a becului original cu halogen. Dupa mai multe teste am reusit localizarea optima, pozitionarea noului bec cu xenon pe oglinda farului. Din start focalizarea este deficitara, pata de lumina este mai mare decat cea a becului original. Evident oglinda necesita din fabricatie o focalizare specifica. Testul l-am efectuat doar pe faza lunga. Pentru faza scurta fiind necesar un bixenon, nu cred ca mai merita sa muncesc si pentru asta.

Concluzii:

- in trafic cei ce vin din fata te remarca la fel, singura diferenta este culoarea luminii (alba sau galbuie). Test efectuat cu doua motociclete ce ruleaza paralel, privite de la distante diferite, ambele cu faza lunga aprinsa.

- aceleasi rezultat si pentru cei ce ruleaza in fata ta.

- noaptea iluzia este ca vezi mai bine, lumina fiind alba, insa la distanta mare in noapte silueta unui pom este mult mai vizibila cu becul original.

- dezavantaj noaptea ca nu ai lumina de intalnire.

- posibil ca rezultatul sa fie diferit daca aveam un set oglinda/bec (un kit original).

 

Mesaj completat

N-am incercat pe pacla sau pe ceata, se spune ca pe ceata e mai buna..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal

unde pot sa gasesc o galerie de alimentare pentru virago 125 mai exact ce sea afla dupa carburator

in craiova in nici un caz

Uite asa aflam si noi de unde esti daca nu-ti completezi locatia la profil...

Ai vazut ca topicul anterior cu uleiul ti-a fost mutat la Virago Zone, de ce nu ai postat tot acolo?

Clawfinger

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu aceasta intrebare, a folosit cineva acest pad cu gel pus deasupra seii, este confortabil? :)

 

 

La seaua pilotului cred ca s-ar simti altfel..mai ales ca te ridica putin si stai cu picioarele mai inintse.La seaua ,,dintr-un lemn " adica aia dintr-o bucata mai degraba ajuta un prosop ca sa nu te mai lase sa aluneci spre fata si sa sstai cu fesele incordate tot timpul ca sa eviti avansarea.Mai in spate cu cateva pagini spune cineva ceva de pernele astea ..dezamagit din cate se parea.+ ca la cat costa in banii aia iti faci seaua confortabila pe fundul tau la Darian sau la alt customizer..Parol..sigur iesi mai ieftin si mai comod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Yamaha Virago 535, an 1993, 39000km. Pret 1450 euro discutabil

Are urmatoarele imbunatatiri:

-pompa de frana Honda Hornet

-ghidon dragbar LSL

-oglinzi noi

-manete negre

-comenzi Honda F4

-furca intarita, semeringuri schimbate, ulei furca schimbat

-placute de frana noi SBS

-anvelope noi

-stop spate schimbat

-semnalizatoare pe led

-tobe golite si executate trasee independente+silencer pe fiecare evacuare din inox.....super sunet

-ulei motor+filtru schimbat de 50km....acum o saptamana

-suport numar lateral din inox

 

DSC_0653.jpg

 

DSC_0652.jpg

 

DSC_0650.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine jucaria @Divizia, dar de ce vrei sa o vinzi dupa ce ai facut-o? Eu nu a-si vinde-o dar nu imi permit sa intretin 2 motoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:bounce: O tin intradevar in curte.....si legata.....masura de precautie in plus......nu se stie niciodata.

O vand pentru ca vreau ceva mai mare si deja mai am si-un scuter pentru oras, asa ca.....deja sunt prea multe

Mesaj completat

Mobra e rezervata pentru 10 zile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit reusesc si eu sa incep incet-incet reconstructia la Virago ...

Sunt foarte prins la servici asa ca reusesc sa mai fac cate ceva noaptea si duminica ....

 

5bbb4db4.jpg

fea12b7a.jpg

020c1a55.jpg

 

Incepe sa prinda forme ...

Editat de Orvo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am cumparat caucioace de la salon..... cum le pun?.Cu roata din fata ma descurc,dar la cea din spate!!!! va rog frumos sfaturi.Merci

 

 

Ai ma Gabic... ;) ..da-o dreaku..Ca pe fata ,numai ca pe spate mai ai un ,,distantier"..Cade distantierul cade si roata.. :D

 

Ce sa iti faca data te-a pus gaia sa iti cumperi gume noi..!! Cu alea vechi tuseai? (evident glumesc)..Am citit mai de mult pe aici ca ar exista ceva ,,vulcanizari care fac si moto"..incerc sa caut ..sau daca stie cineva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motoruote.ro/

Asta daca vrei sa te duci cu motorul si sa ti le schimbe ei. Au masina da scos/pus cauciucul, macara sa tina viroaga suspendata si masina de echilibrat. Costa 45 lei pe roata cu tot cu echilibrat anul trecut, nu cred sa fi scumpit ca isi dadeau seama baietii ca este la limita bunului simt si vroiau sa aiba clienti. Daca vrei si sa centrezi spite cauta aici pe sorum numarul Rabinului, nu are user dar e un fel de Sfant Grall al tuturor posesorilor de roti cu spite iar recomandarile sunt maxime, eu nu stiam de el anul trecut dar anul asta cand schimb fata la el ma opresc.

Daca vrei sa schimbi tu cauciucul pur si simplu desfaci piulita si scoti axul, dupa ce ai scos distantierul ai roata in brate. Restul operatiilor inteleg ca le sti de la fata. Si eu am ramas surprins dar sa dai roata jos la Virago e mai simplu de ,,n'' ori decat la o vitezana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacele de motor au fost polishate ...

Si dupa aia le-ai lacut sau nu? Ca daca nu-s lacuite cu lac termic una doua se oxideaza!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am avut lacuite inainte ... de fapt asa am luat-o, cu capacele lacuite. Si unde a fost sarit lacul a corodat foarte tare .... Pacat ca nu am o poza la indemana in care sa se vada cat de urat aratau inainte ... Acum nu le mai lacuiesc, doar intretinere periodica: polish si ceara la greu ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am avut lacuite inainte ... de fapt asa am luat-o, cu capacele lacuite. Si unde a fost sarit lacul a corodat foarte tare .... Pacat ca nu am o poza la indemana in care sa se vada cat de urat aratau inainte ... Acum nu le mai lacuiesc, doar intretinere periodica: polish si ceara la greu ...

Ceara o sa se friga si o sa reinceapa oxidarea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai ma Gabic... ;) ..da-o dreaku..Ca pe fata ,numai ca pe spate mai ai un ,,distantier"..Cade distantierul cade si roata.. :D

 

Ce sa iti faca data te-a pus gaia sa iti cumperi gume noi..!! Cu alea vechi tuseai? (evident glumesc)..Am citit mai de mult pe aici ca ar exista ceva ,,vulcanizari care fac si moto"..incerc sa caut ..sau daca stie cineva..

Problema mea era daca e vreun chitibus de care trebuie sa tin cont,nu am mai desfacut niciodata .Cat despre gume... :P alea vechi cred ca erau originale din '92.Intre timp am schimbat pe fata, contra sumei de 5 lei la o vulcanizare din cartier. multumesc frumos oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceara o sa se friga si o sa reinceapa oxidarea ;)

 

Din punctul asta de vedere chiar nu-mi fac griji. Daca vad ca intretinerea nu da roade si apar primele semne de oxidare, dau instant inca un polish + lac, si cu asta basta ...

 

Om trai si-om vedea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...