Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Ce intrebare am eu , este normal ca atunci cand accelerez sa scada tensiunea de incarcare?La relanti este 12,5 si in ture este 12.2.Sa fie de vina faptul ca bateria este descarcata?

 

releu incarcare....

 

pe acolo tre sa verifici

 

la pornire, ai pornit bine deci bateria e buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut!

De azi am dat si eu de necaz cu motorul - virago 535 1994. Am iesit la plimbare si dupa 25km, am oprit cu grupul de motociclisti. Am scos din viteza si in cateva secunde s-a oprit motorul. De aici a inceput calvarul: ba nu mai pornea, ba pornea si se auzea un zgomot ciudat, ba de cateva ori parca ramanea electromotorul cuplat. Am stat putin sa se mai raceasca si la o noua pornire a fost OK. Am hotarat sa ne intoarcem acasa si dupa 5 metri s-a cuplat electromoturl din mers, in viteza I. Am reusit sa aduc motorul acasa cu ajutorul unui papuc. S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

 

Probabil bendixul( se afla in spatele volantului dela alternator). Posibil sa se fi slabit suruburile, 3 la numar, sau carcasa din tabla ce tine cele 3 role este deformata sau chiar rupta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.bikebandit.com/houseofmotorcycl...m7907#sch125337

piesa numarul 10. Nu stiu cat te ajuta desenul dar iti zic sigur ca este in carcasa cutiei de viteze sub capacul de pe partea stanga. Verifica vizual prima data poate ai bafta si e un fir intrerupt.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit pana la urma sa indoi doua tevi de inox destul de groase (3mm ) dupa ce le-am umplut cu nisip si am strambat si o cumpana de fantana.Este adevarat ,aveau deja forma ideala si nu a trebuit sa le mai curbez mult..(cam 12 cm).Nu spun de unde provin tevile ca o sa radeti ..putin mai mult .!!

 

Ce vreau sa stiu : cum pare ,,la ochi".???.cam care ar fi ,,deschiderea ideala eu avand in momentul de fata posibilitatea sa o fac intre 65 cm si 80 cm..???Si nu in ultimul rand cat de dura sau de elastica trebuie facuta prinderea de cadru si de profilele ce sustin comenzile .Eu m-am gandit la ceva ,,platband" de 3-4mm grosime (sus cam 7 cm lungime si jos vine cam 10-12 cm ) ..sa fie o prindere nici elastica dar nici righida ( de genul ...sa fie fata mare dar si curva)...

Pun cateva poze.Stiu ca era mult mai simplu sa apelez la un meserias ..la Rados de exemplu mai ales ca si eu lucrez ,,de mana" ca si el si stiu valoarea muncii.Pana nu o sa iasa soarele si pe strada mea nu voi putea decat sa admir lucrarile lui .Lipsa acuta de bani ma face sa dau eu cu ciocanul (ca nu va iesi chiar cum trebuie este altceva ) ..

 

Astept sugestii ,critici,laude,bere si femei..ordinea o alegeti voi.Tevile sunt mult mai lungi..sunt petrecute pt a imi lasa libertatea miscarii..daca este nevoie mai tai daca nu..pot mari...

 

PS-totul este prins in sarme si duct tape :laugh:).

post-53858-1300209458_thumb.jpg

post-53858-1300209514_thumb.jpg

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori sa apelez la intelepciunea voastra intr-o problema:

 

Vreau sa schimb ghidonul Viragei mele cu unul mai mare si nu imi ajung cablurile...cam ce pot face si cam la ce suma ar ajunge o distractie de genul? mentionez ca imi mai trebuie aprox. 4-5 cm in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As dori sa apelez la intelepciunea voastra intr-o problema:

 

Vreau sa schimb ghidonul Viragei mele cu unul mai mare si nu imi ajung cablurile...cam ce pot face si cam la ce suma ar ajunge o distractie de genul? mentionez ca imi mai trebuie aprox. 4-5 cm in plus.

 

Sal, cablul de acceleratie e cel mai simplu de schimbat (si io l-am schimbat ca s-o rupt) iei un cablu de bicicleta de ala mai gros dar sa-ti potriveasca "nuca" la manson , il tai cat iti trebe si-i pui pe celalalt capat o alta "nuca" cu surub, ii un fel de bolt cu gaura unde intra cablul iar in cap are surub care strange cablul, io am luat de la un magazin de scutere un bolt de ala. (cablu cam 5 lei+bolt cam 2 lei = cam 7 lei).

Furtun frana gasesti la comanda la ceva magazin de furtune hidraulice, eventual mergi cu furtunul pe care il ai acum sau nu.... daca ai drum prin Zalau, este un magazin cu furtune hidraulice in curte la Multicom, pe partea dreapta cum intri, gasesti acolo la metru, preturi nu stiu..........

Cablu ambreiaj cred ca este pe mai multe lungimi, aici nu stiu sa-ti zic nimic, sorry......

 

Bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit pana la urma sa indoi doua tevi de inox destul de groase (3mm ) dupa ce le-am umplut cu nisip si am strambat si o cumpana de fantana.Este adevarat ,aveau deja forma ideala si nu a trebuit sa le mai curbez mult..(cam 12 cm).Nu spun de unde provin tevile ca o sa radeti ..putin mai mult .!!

 

Ce vreau sa stiu : cum pare ,,la ochi".???.cam care ar fi ,,deschiderea ideala eu avand in momentul de fata posibilitatea sa o fac intre 65 cm si 80 cm..???Si nu in ultimul rand cat de dura sau de elastica trebuie facuta prinderea de cadru si de profilele ce sustin comenzile .Eu m-am gandit la ceva ,,platband" de 3-4mm grosime (sus cam 7 cm lungime si jos vine cam 10-12 cm ) ..sa fie o prindere nici elastica dar nici righida ( de genul ...sa fie fata mare dar si curva)...

Pun cateva poze.Stiu ca era mult mai simplu sa apelez la un meserias ..la Rados de exemplu mai ales ca si eu lucrez ,,de mana" ca si el si stiu valoarea muncii.Pana nu o sa iasa soarele si pe strada mea nu voi putea decat sa admir lucrarile lui .Lipsa acuta de bani ma face sa dau eu cu ciocanul (ca nu va iesi chiar cum trebuie este altceva ) ..

 

Astept sugestii ,critici,laude,bere si femei..ordinea o alegeti voi.Tevile sunt mult mai lungi..sunt petrecute pt a imi lasa libertatea miscarii..daca este nevoie mai tai daca nu..pot mari...

 

PS-totul este prins in sarme si duct tape :laugh:).

Pentru o lucratura fara scule profi arata super,condoleante pt. cumpana de la fantana,eu l-as face mai mult in forma de U mai deschis pt. a putea pune eventual si scatite undeva in partea de jos.Vezi in catalogul de anul asta la pag.680 sus. Sper sa-ti fie util.Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Da eu am ghidon custom numit 'apehanger' la Virago si e luat de la baietii de la Highway Hawk (care sunt din US) dar au si distribuitori in Europa iar cel mai aproape e in Budapesta Ungaria de unde mi l-a adus BB Moto Gheorgheni, oricum se gasesc multe modele de la diferiti producatori!

Si poate ca cu un pic de noroc sa gasesti unu second asa cum am gasit eu de curand pentru dragstar unu de 16" care de abia astept sa-l pun la dragstar!

www.highwayhawk.com

www.customcrome.com

www.louis.de

si mai sunt, dar momentan nu imi vin in minte!

:laugh:

 

Merci mult :laugh:

Mesaj completat

Salutare,

 

 

Castrol POWER 1 GPS 4T 15W50

 

Aveti idee daca e ok uleiul asta la virago 535?

 

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot este de dat cu parerea ma bag si eu. Forma mi se pare perfecta (opinie personala), eu as lasa asa per ansamblu dar as verifica daca curbura maxima a tevii depaseste capul ghidonului la drept si scaritele. Rolul esential al unui crashbar e protectia si in esenta orice forma ar avea el este urat cand il adaugi la estetica unui cruiser dar dupa parerea mea forma pe care i-ai dat-o este mai mult decat acceptabila. In cazul in care masuratorile ies bine eu zic sa sudezi o platbanda de 5 si sa faci o prindere cat poti tu de rigida pentru ca daca ajungi sa soliciti prinderea serios inseamna ca deja te gandesti mult mai mult sa scapi cu picioarele intregi decat cu crasbarul sau prinderile pe bloc intregi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot este de dat cu parerea ma bag si eu. Forma mi se pare perfecta (opinie personala), eu as lasa asa per ansamblu dar as verifica daca curbura maxima a tevii depaseste capul ghidonului la drept si scaritele. Rolul esential al unui crashbar e protectia si in esenta orice forma ar avea el este urat cand il adaugi la estetica unui cruiser dar dupa parerea mea forma pe care i-ai dat-o este mai mult decat acceptabila. In cazul in care masuratorile ies bine eu zic sa sudezi o platbanda de 5 si sa faci o prindere cat poti tu de rigida pentru ca daca ajungi sa soliciti prinderea serios inseamna ca deja te gandesti mult mai mult sa scapi cu picioarele intregi decat cu crasbarul sau prinderile pe bloc intregi.

 

Pai cand l-am ,,proiectat" m-am gandit in primukl rand sa imi apere picioarele...apoi sa imi poata odihni picioarele....apoi daca va fi cazul sa pot pune doua proiectoare mici pe acolo..La protectia blocului motor nu m-am gandit si nici nu ma intereseaza.Daca scap cu picioarele cat de cat OK de fier nici in pix nu ma doare.

 

Deschiderea lui este de 71.5 cm..(eu am vrut 70 dar ,,s-a umflat de la furtuna solara ) ...In concluzie,are deschiderea mai mare cu 3 cm fata de ,,deschiderea ghidonului" (1.5 cm de fiecare parte ) si cu 5 cm mai mare decat deschiderea intre ,,capetele scaritelor" (2.5 de fiecare parte).Prinderea este din ceva ,,platband" de 4 mm la partea de sus si ,,placute de 8 mm " jos ..Maine ii trag un disc de finisaj pe la suduri si il trag in poza.Sistemul de prindere si ,,placutele de prindere" cred ca asigura o elasticitate cat de cat .Este mai degraba ,,rigida".La lovituri cu bocancul nu vibreaza si nici nu da semne ca s-ar lasa indoite asa usor.Am montat-o provizoriu ca sa vad ce si cum ,mici retusuri...Am culcat mobra pe o parte ca sa vad daca mai pot sa ma las pe viraje.. :laugh:) si POT ,sange in instalatie sa am sa-i frec scarile atat cat imi permite.La un moment dat imi trecu-se prin cap posibilitatea ca crash-ul sa atinga asfaltul inaintea scaritelor sau a ,,calcaiului" dar m-am calmat .Totul este OK.

Trebuie sa iti dau dreptate legat de ,,frumusetea" unui crash-bar pe un cruiser...arata cam nashpa DAR...eu am niste picioare ,,superbe" si evident ca au prioritate. :laugh: .Eu sunt mai ,,fierar " de fel si privesc in primul rand utilitatea si apoi (mai deloc ) frumusetea ...La femei inversez ordinea prioritatilor.,recunosc.

 

Oricum ,multumesc mult pentru sfaturi ,critici si laude.Mai astept o serie peste doua zile cand va fi montat si ,,pozat"..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca l-ai montat pe motor apoi l-ai pus pe cel din urma mentionat pe o parte iar piciorul tau incape fara probleme in spatiul ramas atunci totul e perfect. La faza cu scaritele avansate nu ma gandisem desi am mai vazut-o. Recunosc ca sunt direct interesat de creatia ta pentru ca si eu as vrea sa-i pun un crashbar (am 26 de ani dar tot nu mi-ar surade un genunchi zdrobit) dar cum nu am locatia si sculele cel mai probabil voi apela la Rados (cand voi avea si banii) dar pana atunci fur cat mai multe modele.

Astept poze, si sper ca nu sunt singurul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie de unde pot lua un cablu de ambreaj si un furtun de frana ? Schimbat ghidon si cablurile (furtun) au devenit cam "fixe". De preferat o locatie prin Bucuresti.Merci

Mesaj completat

Revin cu o intrebare..pe ghidonul nou ,de fapt este cel original de Virago , exista in dreapta un soi de ghidaj sau ceva de genul asta,cred ca impiedica comenzile din dreapta sa nu se "rasuceasca" !! , eu pe vechiul ghidon nu am avut asa ceva,nici comenzile nu au vreun lacas in sa intre ghidajul.Ce este de fapt si la ce foloseste? Mii de multumiri anticipate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca l-ai montat pe motor apoi l-ai pus pe cel din urma mentionat pe o parte iar piciorul tau incape fara probleme in spatiul ramas atunci totul e perfect. La faza cu scaritele avansate nu ma gandisem desi am mai vazut-o. Recunosc ca sunt direct interesat de creatia ta pentru ca si eu as vrea sa-i pun un crashbar (am 26 de ani dar tot nu mi-ar surade un genunchi zdrobit) dar cum nu am locatia si sculele cel mai probabil voi apela la Rados (cand voi avea si banii) dar pana atunci fur cat mai multe modele.

Astept poze, si sper ca nu sunt singurul.

 

Deseara cand ajung acasa il finisez si vopsesc ,,placutele"..si fac si ceva poze..Poimaine il montez la gata .Calitatea evident lasa de dorit daca ne raportam la ce face Rados.Eu am avut doua tevi indoite aproape de forma dorita eu trebuind doar sa mai inchid cu 12-13 cm bucla.Simetria ,lasa de dorit pt un ochi de specialist ,sudurile nu sunt de ,,expozitie"...DAR ..arata bine si nu isi tradeaza originile .Hai sa spun de unde am tevile : au facut parte dintr-o instalatie de adapat automata pt vaci.:laugh:).Cum am mai spus ,daca aveam bani preferam sa merg cu tevile la Rados sa faca el treaba.Nu pot compara o chesrtie facuta in tr-un garaj domestic de catre un bijutier cu ceva facut intr-un atelier de un om care stie cu ce se mananca fierul la nivelul asta .Sincer,este munca multa..tragi de fiare de roshesti,papi cateva discuri de flex,consumi 10 electrozi de inox (150 lei kg...al dracului de scump)...apoi vopseaua,grund...finisat..prinderi...etc ..Eu chiar daca nu am ,,utilaje"am la cine sa apelez dar nu a fost nevoie in cazul asta.

 

Mesaj completat

Astazi am muncit toata ziua, sa fac un soprt de topcase. Urmeaza sa continui cu sidecase, dupa ce facrost de coburi.

 

Parca de acolo este cutia !!!!!! arata intr-un mare fel..

Mesaj completat

Ceva poza cu LUPU...post-25613-1300312249_thumb.jpg..dupa ce @Darian a refacut seaua!

 

Si te-ai gandit sa ne faci sa balim...!!!! A de langa arata bestial...

(nu ca cealalta ar fi mai rea)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SERGHEI42 Apoi am si video dar am zis ca no e prea mare lauda!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sunt un mare nehotarat dar cum nu am banii deocamdata de nimic concret strang si eu informatii. Prin urmare dau si eu cu intrebarea : Ce marca si model e topcase-ul? Daca poti pune si o poza cu suportul, cu case-ul si seaua pasager scoase ti-as fi recunoscator, asta cand ai timp si e vremea mai buna. Sunt si eu indecis intre topcase si sissy-bar+portbagaj asa ca daca vad un model si imi place la un coleg sar si eu cu solicitarile de detalii. Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SERGHEI42 Apoi am si video dar am zis ca no e prea mare lauda!

 

 

:laugh: :laugh: ...ma...cand ai cu ce te lauda chiar este indicat sa o faci,si tu ai .Ce este al tau este al tau. ..Inca o data ,esti tare omule..felicitari.Tine bobber-ul ala ferecat cu trei lacate ca este de vis. Si da si tu un link pt video ca am catat pe ,,tube" de am chiorat.

 

 

Si o poza cu adapatoarea ..pardon ,crsh-barul meu nefinisat (si neterminat ar spune unii si nu i-as contrazice)..cum spuneam..vara nu-i ca iarna si nici dreapta crashului nu este ca stanga dar pe mobra chiar nu se cunoaste.

post-53858-1300389517_thumb.jpg

post-53858-1300389560_thumb.jpg

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SERGHEI42 Uite video-uri cu motoarele mele si istoria lor:

Virago 535cc

Prin 2008 vara dupa ce i-am scos filtrele din esapamentul original - http://www.youtube.com/watch?v=J9B3OU0JyFE

Prin 2009 toamna dupa ce i-am luat esapamentul custom: - http://www.youtube.com/watch?v=wZdn8sC9C94

Prin 2010 primavara dupa ce i-am facut un filtru la esapament ca ma deranja la drum lung (ma durea capul de la sunet), si o parte din motoarele noastre - http://www.youtube.com/watch?v=ugXyIv3MaaE

Dragstar 1100cc

Prin 2010 toamna la o calatorie prin zona sa vad cum se comporta jucaria (o trebuit schimbat releul de incarcare ca era dus si il testam pe asta nou) - http://www.youtube.com/watch?v=hra0lSospgM

 

Ambele jucarii la prima pornire pe anul asta - http://www.youtube.com/watch?v=L1J7wrQUwuo

 

Multumesc de complimente!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

535 arata super ,,liniile " alea de culoare,seaua arata criminal.De dragstar nu mai spun nimic ,cred ca mi-am descoperit marea iubire:))..

Imi pare rau ca eu n-am avut bani de un dragstar 1100cc classic ca de ala imi luam, dar deocamdata sunt foarte multumit de ceeace am si cativa ani o sa-mi fac de cap cu asta!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca eu n-am avut bani de un dragstar 1100cc classic ca de ala imi luam, dar deocamdata sunt foarte multumit de ceeace am si cativa ani o sa-mi fac de cap cu asta!

Omule ai o menajerie traznet.Vorba cuiva de pe aici...imi curg bale uitandu-ma la filmulete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...