Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce s-a intamplat cu piesele tale?

 

am avut si eu probleme cu ambreiajul de pornire la nivel de role si la-m reparat artizanal. rolele originale sunt atat de scumpe ca m-am enervat si am trecut la pila...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce s-a intamplat cu piesele tale?

 

am avut si eu probleme cu ambreiajul de pornire la nivel de role si la-m reparat artizanal. rolele originale sunt atat de scumpe ca m-am enervat si am trecut la pila...

nu e motocicleta mea dar am incercatt sa pilesc si eu dar cam dupa 2 saptamani sa stricat din nou.si am zis ca cumpar piesa noua sa nu mai aiba probleme.(asta e slabiciunea la virago).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut probleme cu piesa respectiva, mi-a crapat tabla aia de pe piesa in care intra rolele......nici nu stiu cum sa-i zic si nici nu stiu ce rol are, am schimbat doar piesa, nu mai stiu de unde am luat-o........

 

la motorfater ai vorbit? ___0742058207 Cetatii nr.121 Bihor motorfater@yahoo.com

 

sau Thomas Bodon ___0746897003 Mihai Viteazul nr.34, 445100 Carei - Satu Mare bodonbikes@freemail.hu

0261-862265 tel/fax

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe role si arcuri am dat in vara 170 ron ! mi le-a adus cineva de la un magazin de scutere din bv ! ps uite un kit ; http://www.romimoto-piese.ro/vehicle/21094/article/141202

Multumesc pt.link :cheers:

 

si eu am avut probleme cu piesa respectiva, mi-a crapat tabla aia de pe piesa in care intra rolele......nici nu stiu cum sa-i zic si nici nu stiu ce rol are, am schimbat doar piesa, nu mai stiu de unde am luat-o........

 

la motorfater ai vorbit? ___0742058207 Cetatii nr.121 Bihor motorfater@yahoo.com

 

sau Thomas Bodon ___0746897003 Mihai Viteazul nr.34, 445100 Carei - Satu Mare bodonbikes@freemail.hu

0261-862265 tel/fax

Si la piesa asta s-a crapat tabla aia nici eu nu stiu ce rol are :what: Fater cred ca nu are iar cu Thomas o sa vorbesc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din octombrie n-am vorbit cu Fater, atunci mi-o zis ca o dezmembrat o viraga.....

bafta

 

Nu le mai are, am vorbit demult cu el. :(

 

incearca si tu, aici:

 

motorfater ___0742058207 Cetatii nr.121 Bihor motorfater@yahoo.com

 

sau Thomas Bodon ___0746897003 Mihai Viteazul nr.34, 445100 Carei - Satu Mare bodonbikes@freemail.hu

0261-862265 tel/fax

Editat de prflorin2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu father am vorbit, am luat de la el un rezervor auxiliar, dar carb-urile nu le mai are. O sa incerc la Thomas Bodon, dar e putin probabil sa gasesc, pentru ca de obicei carburatoarele se dau printre primele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu father am vorbit, am luat de la el un rezervor auxiliar, dar carb-urile nu le mai are. O sa incerc la Thomas Bodon, dar e putin probabil sa gasesc, pentru ca de obicei carburatoarele se dau printre primele.

 

In cazul in care le vrei noi exista LIFAN care face modelul 400 cmc si carburatoarele sunt la fel incearca si acolo acesta este link-ul tot in acest site poti sa vezi si lifan-ul 400 de la care se potrivesc toate accesoriile.

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. AM incercat sa-mi pornesc viroaga fiind bagata in viteaza. Am tinut evident ambreiajul apasat... insa motocicleta se smucea si dadea sa o ia din loc ca si cum nu ar fi fost ambreiajul tinut... e ok sa se intample asta? Este obligatoriu ca motorul sa fie pornit doar cand nu este bagat in viteza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. AM incercat sa-mi pornesc viroaga fiind bagata in viteaza. Am tinut evident ambreiajul apasat... insa motocicleta se smucea si dadea sa o ia din loc ca si cum nu ar fi fost ambreiajul tinut... e ok sa se intample asta? Este obligatoriu ca motorul sa fie pornit doar cand nu este bagat in viteza?

Ahoi!

Nu e bine ceeace faci, recomandat e sa fie pe liber cand faci pornirea. Mai ales cand e rece motorul o astfel de pornire e un shock pentru ambreaj, cand e cald motorul asta nu e o asa mare problema pentru ca uleiul este cald si nu e asa de gros ca si cand e rece, mai ales pe frigurile astea de acuma!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care le vrei noi exista LIFAN care face modelul 400 cmc si carburatoarele sunt la fel incearca si acolo acesta este link-ul tot in acest site poti sa vezi si lifan-ul 400 de la care se potrivesc toate accesoriile.

 

Mama, nici nu am stiut ca Lifanul fac o copie fidela virago 535. Acum intrebare: se potrivesc piesele? Nu ma refer numai la carburatoare!

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mama, nici nu am stiut ca Lifanul fac o copie fidela virago 535. Acum intrebare: se potrivesc piesele? Nu ma refer numai la carburatoare!

Spor!

 

In afara de setul motor care este de 400 cmc, in rest cred ca nu este o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de setul motor care este de 400 cmc, in rest cred ca nu este o problema.

 

Carburatoarle teoretic sunt identice sau in orice caz se potrivesc la prinderi dar este

posibil ca jiglerele sa fie un pic mai mici (subdimensionate) diferenta intre 400 si 535.

Editat de Bazil88
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, in principiu, mai bine sa nu iau carburatoare de la ei. In orice caz, nu prea am incredere in chinezarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arunca un ochi si aici ! http://vicma.ro/carb...oare-c-804.html

 

interesant! mersi!

Deci, ca sa va zic care e problema: pe langa membranele varza, care se pot inlocui nu-i problema, la mine e problema mare cu jigleorul de relanti care e intepenit. Desi s-au incercat varii solutii, tinut in benzina si alte alea, problema persista. din cauza asta ma gandeam ca cel mai bine e sa schimb carburatoarele cu totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

Desi s-au incercat varii solutii, tinut in benzina si alte alea, problema persista.

 

Nu in benzina trebuie tinute, ci intr-o solutie de tip "decarburol" sau similara. Nu se poate sa nu se destzepeneasca. Mai incearca pana sa te arunci la o cheltuiala asa mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesant! mersi!

Deci, ca sa va zic care e problema: pe langa membranele varza, care se pot inlocui nu-i problema, la mine e problema mare cu jigleorul de relanti care e intepenit. Desi s-au incercat varii solutii, tinut in benzina si alte alea, problema persista. din cauza asta ma gandeam ca cel mai bine e sa schimb carburatoarele cu totul.

O solutie foarte buna, pe care mi-a impartasit-o un mecanic, este sa cufunzi carburatoarele in lichid de frana si sa le lasi acolo de pe o zi pe alta, acesta dizolva toate gomele si depunerile de orice fel din toate canalizatiile, la final dupa scurgerea lor de lichid de frana suflat bine si inca o curatare cu un spray de pornire sau unul de curatare discuri de frana si apoi suflat foarte bine, bineinteles cu aer sub presiune.

 

Spor la lucru,

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Cu Virago 535 faci traseul Sebeș-Novaci? Nu cunoscheadscratch.gif! Rog păreri pentru o apreciere atît a motorului cît și a traseului pentru acest motor minunat! Vă mulțumesc!

Ahoi, il poti face lejer fara nici o problema. E asfaltat totul si zici ca mergi pe apa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...