Philip_HD Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 1. Daca vrei sa o pornesti cand e bagata in viteza si se opreste chiar daca ai ambreiajul tras, inseamna ca e dus senzorul de ambreiaj. 2. Daca e pornita si bagi in viteza si se opreste, ori ai cricul lasat, ori senzorul lui e stricat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 (editat) ...insa cand apas ambreiajul si incerc sa bag in a intaia mooare motorul... Daca smuceste cand o bagi in viteza pot fi doua cauze: 1. cursa pargiei de actionare ambreaj este prea mica - verifica reglaj cablu/maneta, tot ce tine de ambreaj(poate fi si o uzura pronuntata a ansamblului parghiei din motor) 2. uleiul din motor alterat(discurile raman lipite)la cald merge un pic mai bine - schimba uleiul Editat Martie 18, 2012 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 (editat) 2. Daca e pornita si bagi in viteza si se opreste, ori ai cricul lasat, ori senzorul lui e stricat. omule mi-ai inseninat ziua. Am coborat la motor am ridicat cricul si a pornit fara probleme . Stiu ca suna ca-n faza cu nu merge calculatorul... fiindca nu e bagat in priza, dar din greseli invatam. Multumesc tare mult dau si o bere Editat Martie 18, 2012 de steliadis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 La skimbul uleiului și filtrului e problemă daca rămîne inelul de cauciuc (O-ring) cel vechi? daca desfaci capacul cu atentie, poti folosi vechiul o-ring. la mine nu au fost probleme. nu vad de ce s-ar strica. scoti capacul cu grija, scoti filtrul vechi si il pui pe cel nou, iar la urma pui capacul cu atentie la o-ring. asta e tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Martie 18, 2012 Share Postat Martie 18, 2012 Am făcut primii 60 km cu viroaga, se comportă destul de bine! În momentul schimbului de viteză am impresia că țăkăne prea tare!?! Așa e și normal să se audă sau ar trebui reglat ambreajul, ori de skimbat uleiul, mai vîskos? Acuma e 10-40w. Mersi anticipat pt. răspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 19, 2012 Share Postat Martie 19, 2012 chiar asa, ne raspund si noua niste viragisti mai cu experienta? ca am si eu aceiasi intrebare legata de troncanitul care se aude cand schimbi/bagi in viteaza e normal? asa face si la voi? sau nu? e problema de ambreiaj, ulei, uzura arcuri din cardan? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 daca desfaci capacul cu atentie, poti folosi vechiul o-ring. la mine nu au fost probleme. nu vad de ce s-ar strica. scoti capacul cu grija, scoti filtrul vechi si il pui pe cel nou, iar la urma pui capacul cu atentie la o-ring. asta e tot eu am facut cam 230 km cu a mea anul asta si am tot 10w 40. mie mi se pare ca se comporta bine. se aude un clanc atunci cand bagi in viteza, dar e normal, nu tacane. nu stiu de ce iti faci atatea griji. mergi cu ea mai mult si vezi cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adic13 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 eu am facut cam 230 km cu a mea anul asta si am tot 10w 40. mie mi se pare ca se comporta bine. se aude un clanc atunci cand bagi in viteza, dar e normal, nu tacane. nu stiu de ce iti faci atatea griji. mergi cu ea mai mult si vezi cum se comporta. Cu ambreajul am lucrat mai apsat si la timp, crankul se aude cum si ar trebui sa se auda! Totul parca e ok! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 si la mine se aude, nu cred ca e vreo problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) am mai strans din cablul de ambreiaj, putin. si asa s-au rezolvat problemele. fireste, am schimbat si uleiul totodata. am trecut la 15W50. PS: multumesc pentru nebagarea in seama a intrebarii mele, cat si pentru non-raspunsuri. pe viitor, am sa incerc sa nu mai deranjez intreband pe-aici una sau alta... asfalt uscat! Editat Martie 20, 2012 de Festina Lente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 am mai strans din cablul de ambreiaj, putin. si asa s-au rezolvat problemele. fireste, am schimbat si uleiul totodata. am trecut la 15W50. PS: multumesc pentru nebagarea in seama a intrebarii mele, cat si pentru non-raspunsuri. pe viitor, am sa incerc sa nu mai deranjez intreband pe-aici una sau alta... asfalt uscat! Pai eu unul am vazut ca ti s-a raspuns....singura problema era ca nu potriveste 535 cu 250. Eu unul (535 din 95) am pus Motul 20W50 si e foarte ok in cei 400Km pe care i-am facut in 2 zile. Mai concret nu pot sa-ti raspund la intrebare pt. ca nu am habar. Asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 am si eu o intrebare, vis-a vis de uleiul 10W40: eu am pus in a mea 10W40 Formula, de la Motorex, in ianuarie anul asta. cum se incalzeste putin motorul, imi face figuri. anume: nu imi intra in neutru, imi sare de neutru ... clampane mai ciudat cand schimb vitezele... si temperatura ar fi taman potrivita pt ulei 10W... ce sa fie oare uzat la ea? pot remedia fara cheltuiala mare? sau pur si simplu, sa schimb la loc cu 15W50 sintetic, de care-s multumit si avusei si-n vara, fara sa-mi mai fac probleme? Salut, poate ar trebui sa respecti ce scrie la carte: 20w40 cat e cald si 10w30 pana la 15 grade. Musai sa nu fie sintetic. Eu folosesc Motul 5100 (semisintetic) si imi intra bine in neutru chiar si cu comenzile avansate; cand incepe sa nu mai intre bine, pt. mine e primu' semn ca se apropie schimbu' de ulei. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 care-i treaba cu sintetit-semisintetic? adica care ar fi diferenta daca am de ex 10w40 full sintetic si 10w40 semisintetic? de ce unu e bun si unu nu e bun (pt virago 535 vorbesc) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 cat trebuie sa fie jocul la tacheti? ai mei tacane putin si cred ca ar cam trebui reglati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 azi am incercat sa pornesc motorul. eu am motorul asta de aproape 3 ani si bateria actuala era montata pe el. pe timpul iernii bateria a fost tinuta in casa si o data la 3 saptamani incarcata. m-am prins eu ca ceva nu e in regula cu bateria fiindca ampermetrul redresorului imi arata ca e incarcata sau foarte apropape de capacitatea noiminala si se incarca foarte rapid - max 20 min. de la conectarea la redresor. azi am incarcat-o din nou si cu voltmetrul am citit 12,8 v. am montat bateria la motor si acesta a pornit din prima. a sugitat putin, a pacanit esapamentul dar pana la urma s-a incalzit si a mers cat de cat normal. nu am facut nici o alta pregatire (curatat bujii si altele). am oprit motorul si a doua oara nu a mai pornit... electromotorul incerca putin apoi tacaneli pe la un releu... la fel la alte incercari. bateria afiseaza la voltmetru 11,5-11,6 v. deci e gata. trebuie alta... ii rog pe cei ce stiu deja mai multe despre bateriile pt. virago 535 sa-mi indice unde gasesc una la un pret cat mai bun, si eventual caracteristicile bateriei (dimensiuni, prindere borne). merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viperfx15 Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 azi am incercat sa pornesc motorul. eu am motorul asta de aproape 3 ani si bateria actuala era montata pe el. pe timpul iernii bateria a fost tinuta in casa si o data la 3 saptamani incarcata. m-am prins eu ca ceva nu e in regula cu bateria fiindca ampermetrul redresorului imi arata ca e incarcata sau foarte apropape de capacitatea noiminala si se incarca foarte rapid - max 20 min. de la conectarea la redresor. azi am incarcat-o din nou si cu voltmetrul am citit 12,8 v. am montat bateria la motor si acesta a pornit din prima. a sugitat putin, a pacanit esapamentul dar pana la urma s-a incalzit si a mers cat de cat normal. nu am facut nici o alta pregatire (curatat bujii si altele). am oprit motorul si a doua oara nu a mai pornit... electromotorul incerca putin apoi tacaneli pe la un releu... la fel la alte incercari. bateria afiseaza la voltmetru 11,5-11,6 v. deci e gata. trebuie alta... ii rog pe cei ce stiu deja mai multe despre bateriile pt. virago 535 sa-mi indice unde gasesc una la un pret cat mai bun, si eventual caracteristicile bateriei (dimensiuni, prindere borne). merci! salut, in documentul asta gasesti ce baterii se potrivesc la virago (cod produs): http://cdnxl1.louis.de/shop/zusatz/anl/Batterie_Modellzuordnung_12.pdf iar in documentul asta gasesti datele despre bateria care se potriveste pe virago (dimensiuni, etc): http://cdnxl1.louis.de/shop/zusatz/anl/Batteriem_und_Saeurefuellmengen_12.pdf daca nu vrei sa cauti, iti zic eu ca modelul de baterie care se potriveste pe virago se cheama YB12AL. poti sa il cauti direct in al doilea document Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 unde gasesc una la un pret cat mai bun, si eventual caracteristicile bateriei (dimensiuni, prindere borne). merci! Dimensiuni 134x80x160 mm (Lxlxh). Cod YB12AL-A SITE O oferta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mythos Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 care-i treaba cu sintetit-semisintetic? adica care ar fi diferenta daca am de ex 10w40 full sintetic si 10w40 semisintetic? de ce unu e bun si unu nu e bun (pt virago 535 vorbesc) ? Mai eu am priceput candva care-i diferenta da' nu-mi amintesc acum, poate explica cineva, cert e ca pe Virago (pe cruisere in general) nu trebuie sintetic. octa, bateria ta e posibil sa-si fi dat sfarsitu' tocmai datorita incarcarilor repetate la redresor, cred ca e suficient sa o incarci o data la 3 luni daca o tii in casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Salut, poate ar trebui sa respecti ce scrie la carte: 20w40 cat e cald si 10w30 pana la 15 grade. Musai sa nu fie sintetic. Eu folosesc Motul 5100 (semisintetic) si imi intra bine in neutru chiar si cu comenzile avansate; cand incepe sa nu mai intre bine, pt. mine e primu' semn ca se apropie schimbu' de ulei. Bafta! Sa fie, la fel si tie! Multumesc pt raspuns. Am bagat intre timp 15W50 de la motorex, am strans un picutz si ambreiajul, merge brici acum. e full sintetic... aici vezi, sunt o mutime de opinii, vis a vis de sintetic/semi-sintetic/mineral. eu cred ca un ulei bun e de preferat celui mineral, intrucat mineralul isi pierde rapid din proprietati, mai ales in cazul motoretelor noastre ce au racirea cu aer si se incing mai tare... dar ma rog, nu ma pricep, e o simpla opinie. asfalt uscat sa fie, tuturor! Asfalt curat! Si tu la fel sa ai! Eh... m-am necajit si eu nitzel, ca vacarul pe sat... dar mi-a trecut. Nu sunt eu ala sa tziu suparare. Salut, poate ar trebui sa respecti ce scrie la carte: 20w40 cat e cald si 10w30 pana la 15 grade. Musai sa nu fie sintetic. Uite ce scrie la carte (la a mea), neprecizand ce tip de ulei sa fie. dar cred ca acum 20 de ani uleiurile sintetice nu erau asa de raspandite si nici abordabile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csdexter Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) (...) octa, bateria ta e posibil sa-si fi dat sfarsitu' tocmai datorita incarcarilor repetate la redresor, cred ca e suficient sa o incarci o data la 3 luni daca o tii in casa. Sau sa folosesti un incarcator inteligent, conceput pentru asa ceva -- ala poate fi lasat 24/7 conectat la baterie si se ocupa singur de ea, fara sa trebuiasca sa-ti aduci tu aminte sa-l mai scoti din priza ;-) @Dexter Editat Martie 23, 2012 de csdexter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prflorin2000 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 sal, eu am tinut motorul in spatele blocului toata iarna (din octombrie), acoperit cu o husa si, minune, a pornit din prima fara sa iau bateria jos sau bujiile. am si dat o tura pe la bloc (pana fac asiguraea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 am si dat o tura pe la bloc (pana fac asiguraea). Vreme nesperat de frumoasa pentru luna Martie....deja vre-o 800Km intr-o saptamina O poza impreuna cu "colega"de drumetii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Azi am bagat si noi o tura de vreo 300km prin judet , si primii 1000km pe anu asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Ba fratilor am si eu o problema. O alta problema. I-am dat o cheie dupa ce am pus bateria pe redresor. A pornit si pentru 10 secunde toate bune si frumoase , dar asta pana a inceput sa scoata un zgomot foarte ciudat. Suna ca si cand ar da electromotorul in gol (sau a cilindru neuns). Motocicleta cumparata in decembrie si tinuta in garaj. Am verificat si avea doar 1,2 L de ulei. Cam nasoala treaba. M-am dus si am cumparat ulei nou si am pus cat trebuie. I-am mai dat o cheie si zgomotul tot apare. Ce ma sfatuiti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Ba fratilor am si eu o problema. O alta problema. I-am dat o cheie dupa ce am pus bateria pe redresor. A pornit si pentru 10 secunde toate bune si frumoase , dar asta pana a inceput sa scoata un zgomot foarte ciudat. Suna ca si cand ar da electromotorul in gol (sau a cilindru neuns). Motocicleta cumparata in decembrie si tinuta in garaj. Am verificat si avea doar 1,2 L de ulei. Cam nasoala treaba. M-am dus si am cumparat ulei nou si am pus cat trebuie. I-am mai dat o cheie si zgomotul tot apare. Ce ma sfatuiti ? La capacul de la alternator,ai garnitura sau silicon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.