Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

De pornit, nu o pot porni pt ca nu are regulatorul, e statuta de ceva timp si a ramas cu uleiul vechi, rezervorul gol etc. Apropos: rezervorul e din metal sau plastic? Pt ca la metal va fi o mica problema: rugina pe interior...

Salut, vezi ca regulatorul nu are nici o treaba directa cu pornirea, doar stabilizeaza tensiunea pentru incarcare. Nu il poti verifica decat dupa ce o pornesti, doar trebuie sa ai bateria incarcata (il masori inainte sa nu fie in scurt). Sa nu ai alte probleme, releul de pornire sau cdi-ul, de regulator te ocupi la final. Rezervorul de regula este de fier, doar daca la inlocuit vechiul proprietar.

bafta.

Pentru marire putere nu ai multe optiuni, filtru de aer, jiglere de la cardurator... cam atat, mai multe detalii cauta pe viragotechforum.com (si Cristi nu cred ca se referea la a face racheta din ea, gandestete ca noi avem cam 15 kw, un calut doi acolo nu strica :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum a spus si M.I.B, nu am mari asteptari, sa o fac "racheta"... nici nu vreau asta. Dar, cum spune si el, la 24 cp, unul in plus se simte :)

Dar, in general, tuning = modificare, imbunatatire. Nu obligatoriu pt viteza sau putere... ci si pt frane, directie, suspensie etc. Nu am testat inca mobra, dar sunt sigur ca se pot face mici imbunatatiri la mai multe capitole. Intotdeauna am avut "boala" asta, de la prima masina.

Nu e o alegere gresita pt ca asta am vrut, asta am ales. Oricum, astea sunt planuri de viitor care poate nu se vor materializa niciodata :) Dar am zis ca, daca tot o desfac, e mai usor cu ea demontata sa si fac mici modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo, fa o poza la cum ar trebui sa arate regulatorul (firele/mufa) si daca se potriveste ce am eu in plus, incerc sa pornesc honda sa il testez si daca am siguranta ca merge il dau pe un suc... ca am 2 primite cand am luat honda. Yamaha-u' meu e cam mort in papusoi, cred ca mi-a cedat garnitura de chiuloasa, fara sa dea nici un semn inainte: am lasat-o in stare de functionare si cand am pornit-o dupa o saptamana, a inceput sa bata motorul si baga apa in ulei. Mama lor de fiare :-L

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o aduc acasa, il desfac si ii fac si poza :) Momentan n-am loc de ea, abia m-am mutat... cutii, dezastru...

Merci mult pt ajutor, dau si sucul, indiferent ca e bun sau nu regulatorul.

Pai si ce, e asa mare inginerie sa-i schimbi garnitura si sa-i planezi chiulasa? Ma gandesc ca am facut chestii din astea la masini, la mobra e mult mai usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e, o las pe mana yamaha c-ta, ca pe ei nu i-am incercat, in rest cam tot ce am incercat mecanici de C-ta, am zis ca nu ma mai intorc (mai am totusi cativa de testat) :) Oricum, motivul nu il cunosc pt ca de incins nu se incingea, antigel nu disparea din borcan, batai in motor nici atat...Chestia e ca tot am in lucru de ceva vreme si honda aia si m-am cam saturat de surubarit eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...nu cred ca se referea la a face racheta din ea, gandestete ca noi avem cam 15 kw, un calut doi acolo nu strica :) )

Sefu', "calutii" ii obtii doar din bezina, evident arsa in totalitate - nu aruncata pe toba si performantele tehnologice ale motorului, transmisiei, etc. In general anumiti posesorii moto isi doresc sa faca mai mult decat a facut fabrica, majoritatea nu obtin nimic, isi strica doar motoarele... apoi le place sa creada ca au obtinut "ceva"(dar nu au cum sa dovedeasca), de regula aproape toti incearaca dupa un timp sa le readuca la starea anterioara. Pentru a obtine o performanta maxima trebuie sa-i dai motorului putin mai mult decat poate sa consume. Asta inseamna un consum mare de care toata lumea fuge.

Trebuie sa sti ca nu toate motoarele "inghit upgrade-uri", iar in general motorul de chopper este limitat prin destinatie: cuplu mare, turatie mica, sunet specific... motor de agrement cu sunet si infatisare impunatoare...

...sa o fac "racheta"... nici nu vreau asta. Dar, cum spune si el, la 24 cp, unul in plus se simte ...

Prima data ti-am raspuns exact la ce ai scris, nu citisem postarea anterioara, credeam ca-i vorba de un 535... acum m-am lamurit. Ce am scris mai sus este foarte valabil si pentru tine. Invata sa-ti faci singur reglajele, lucrarile de intretinere, sa-ti cunosti bine motorul... apoi ve-i fi foarte multumit de el. Axeazate in special pe aspectul exterior, acolo mereu este ceva de facut. Tuning-ul ramane pentru mai tarziu cand te ve-i fi saturat de viata linistita si vrei probleme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

întrebare pt. posesorii de Virago 125/250....Acuma,pe frig,dac-o las mai mult de-o zi ne-folositã,porneste foarte greu.Si-asta,c-o baterie mai mare,chiar de masinã...Dau la automat,de mã satur.Parcã nu i-ar veni benzina.E normal ? Asa pãtziti si voi? Dacã nu,ce sã-i fac ?Cumva,i-ar trebui alte bujii,pt. vreme rece? Mersi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Nu ma pricep la mobre si poate vorbesc aiurea, dar... bujiile, inainte sau dupa ce dai la automat (pana la pornire), sunt uscate sau ude? Ce culoare au? Trebuie sa fie uscate, caramizii si electrozii sa aiba distanta reglata.

Pierderi de curent exista, aprinderea e ok?

Miroase a benzina cand dai la automat sau cand sta?

Dupa pornire merge bine?

p.s: nu dati cu parul, incerc doar sa fiu util; chiar daca sunt incepator la capitolul mecanica moto, am ceva experienta la cel auto.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Acuma,pe frig,dac-o las mai mult de-o zi ne-folosită,porneste foarte greu.Si-asta,c-o baterie mai mare,chiar de masină...Dau la automat,de mă satur...

Salut, Dariane

Nu este normal. A mea porneste la sfert. Cum a zis si Geo_ZGA pot fi mai multe cauze.

Trebuie sa le iei pe rand. In primul rand bujiile este cea mai plauzibila cauza, benzina sa nu mai fie in carburator ma indoiesc, mai ales daca vara iti pornea, cand se poate evapora de la caldura.

dionysos a avut aceeasi problema si s-a rezolvat prin schimbarea bujiilor. ... Porneste imediat dupa ce am schimbat bujiile. Trag socul, apas pe start si porneste la sfert. Bujiile erau problema....

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile,i le-am pus noi-noutze,la-nceputul verii.Azi,n-a mai vrut sã porneascà nici mãcar c-o baterie de 14 Ah.Dupã vreo orã de chin,am renuntzat.Se si descãrcase bateria asta.Am scos si courãtzat de 2 ori,bujiile.Una era udã,cealaltã,uscatã.La Vulcan,dacã scoteam pipele si le lipeam de cilindru,fãceau arc electric,când dãdeam la demaror.La Virogutzã,nimic...Mai târziu,o sã vinã la mine un amic,cu masina.Sã vedem dacã vrea sã porneascã c-o baterie mult mai puternicã.Dacã porneste,direct la mecanic m-opresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuies ca totusi face... din moment ce porneste, odata si odata... mai depinde si de fise, cat de lunga e protectia dinspre bujie. Daca e mai mare distanta intre masa (motor) si electrodul fisei, nu va face arc electric. Sau daca rezistenta e prea mare... sau sunt intrerupte...

Darian, dupa ce pornesti motorul, merge bine sau intrerupe? Ia un aparat de masura, scoate fisele si masoara-le pt continuitate si rezistenta. Cu aparatul pus pe fisa, misca de ea, sa nu fie intrerupta. Ca rezistenta, ar trebui sa aiba in aria 3-8 kohmi, ce depaseste valoarea de 8 inseamna mers prost al motorului, implicit la pornire.

Curata si contactele de la cdi, vezi sa nu fie oxidate si sa faca contact prost. La fel vezi si fise, la bujii... Le poti unge si cu fff putina vaselina, ca sa nu mai oxideze, sau sa dai cu un spray de contacte electrice. In general, cauzele sunt simple. Verificarile astea nu te costa nimic, le faci rapid... si poate scapi fara cheltuieli :)

Nu mi-ai spus ce culoare au bujiile, desi, dupa atatea incercari, probabil sunt negre si ude.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva o sursa in afara de Ro de unde se pot cumpara cauciucuri pt virago 535 (3.00-19 si 140/90-15) ? Nu am pretentie la ,,firma" ,doar sa fie mai ieftine decat in Ro ,poate chiar gratis sau de ce nu, sa ma plateasca ei ca sa le cumpar ? Un site ceva?

 

Pe aici pe la noi mai jos de 900 lei perechea vad ca nu gasesti .In cazul asta prefer sa schimb in fiecare an un set de second la cat de mult merg eu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva o sursa in afara de Ro de unde se pot cumpara cauciucuri pt virago 535 (3.00-19 si 140/90-15) ? Nu am pretentie la ,,firma" ,doar sa fie mai ieftine decat in Ro ,poate chiar gratis sau de ce nu, sa ma plateasca ei ca sa le cumpar ? Un site ceva?

 

Pe aici pe la noi mai jos de 900 lei perechea vad ca nu gasesti .In cazul asta prefer sa schimb in fiecare an un set de second la cat de mult merg eu .

 

Poate la heidenau.ro...

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incercat la MetricMotion? Din cate stiam eu avea o promotie: set de gume cu 777lei. nu mai stiu daca o mai are, dar eu zic sa vb cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

In primavara imi confectionez un sissy bar. Vreau ceva custom care nu se gaseste in comert asa ca m-am hotarat sa mi-l fac singur. (vb vine singur, am gasit niste baieti foarte priceputi in inox, suduri si altele) As avea nevoie totusi de niste scheme, cote, poze, modele etc dupa care sa ma ghidez pentru a face ceva aratos dar mai ales durabil si sigur.

 

Inainte sa ma apuc sa dau search pe google am zis sa va intreb. Poate este unul mai documentat intre noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti careva o aripa spate ( fara sa pt al doilea pasager si fara STOP ) pt un virago 250?

prv me daca da

 

saua de 535 merge si pe XV250 xv?

Editat de Banditer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca este cineva interesat de cric central yamaha virago:

b7c4f7225334298.jpg 889466225334306.jpg

 

pret-250ron(ca nou)tel:0756436461



Daca este cineva interesat de cric central yamaha virago:

b7c4f7225334298.jpg889466225334306.jpg

 

pret-250ron(ca nou)tel:0756436461

 

Produsul este original,de firma!SW MO-TECH

http://www.twistedthrottle.com/sw-motech-centerstand-yamaha-xv535-virago

Editat de mdv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...