M.I.B. Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 De pornit, nu o pot porni pt ca nu are regulatorul, e statuta de ceva timp si a ramas cu uleiul vechi, rezervorul gol etc. Apropos: rezervorul e din metal sau plastic? Pt ca la metal va fi o mica problema: rugina pe interior... Salut, vezi ca regulatorul nu are nici o treaba directa cu pornirea, doar stabilizeaza tensiunea pentru incarcare. Nu il poti verifica decat dupa ce o pornesti, doar trebuie sa ai bateria incarcata (il masori inainte sa nu fie in scurt). Sa nu ai alte probleme, releul de pornire sau cdi-ul, de regulator te ocupi la final. Rezervorul de regula este de fier, doar daca la inlocuit vechiul proprietar. bafta. Pentru marire putere nu ai multe optiuni, filtru de aer, jiglere de la cardurator... cam atat, mai multe detalii cauta pe viragotechforum.com (si Cristi nu cred ca se referea la a face racheta din ea, gandestete ca noi avem cam 15 kw, un calut doi acolo nu strica ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mujahedd Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 cumpar pentru xv250: - cabluri de acceleratie; - cablu de kilometraj; - ghidon dragbar; - inaltatoare ghidon (modelul lung); - capacul pompei de frana. astept oferte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Cum a spus si M.I.B, nu am mari asteptari, sa o fac "racheta"... nici nu vreau asta. Dar, cum spune si el, la 24 cp, unul in plus se simte Dar, in general, tuning = modificare, imbunatatire. Nu obligatoriu pt viteza sau putere... ci si pt frane, directie, suspensie etc. Nu am testat inca mobra, dar sunt sigur ca se pot face mici imbunatatiri la mai multe capitole. Intotdeauna am avut "boala" asta, de la prima masina. Nu e o alegere gresita pt ca asta am vrut, asta am ales. Oricum, astea sunt planuri de viitor care poate nu se vor materializa niciodata Dar am zis ca, daca tot o desfac, e mai usor cu ea demontata sa si fac mici modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Geo, fa o poza la cum ar trebui sa arate regulatorul (firele/mufa) si daca se potriveste ce am eu in plus, incerc sa pornesc honda sa il testez si daca am siguranta ca merge il dau pe un suc... ca am 2 primite cand am luat honda. Yamaha-u' meu e cam mort in papusoi, cred ca mi-a cedat garnitura de chiuloasa, fara sa dea nici un semn inainte: am lasat-o in stare de functionare si cand am pornit-o dupa o saptamana, a inceput sa bata motorul si baga apa in ulei. Mama lor de fiare Editat Noiembrie 9, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Cand o aduc acasa, il desfac si ii fac si poza Momentan n-am loc de ea, abia m-am mutat... cutii, dezastru... Merci mult pt ajutor, dau si sucul, indiferent ca e bun sau nu regulatorul. Pai si ce, e asa mare inginerie sa-i schimbi garnitura si sa-i planezi chiulasa? Ma gandesc ca am facut chestii din astea la masini, la mobra e mult mai usor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Nu e, o las pe mana yamaha c-ta, ca pe ei nu i-am incercat, in rest cam tot ce am incercat mecanici de C-ta, am zis ca nu ma mai intorc (mai am totusi cativa de testat) Oricum, motivul nu il cunosc pt ca de incins nu se incingea, antigel nu disparea din borcan, batai in motor nici atat...Chestia e ca tot am in lucru de ceva vreme si honda aia si m-am cam saturat de surubarit eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 ...nu cred ca se referea la a face racheta din ea, gandestete ca noi avem cam 15 kw, un calut doi acolo nu strica ) Sefu', "calutii" ii obtii doar din bezina, evident arsa in totalitate - nu aruncata pe toba si performantele tehnologice ale motorului, transmisiei, etc. In general anumiti posesorii moto isi doresc sa faca mai mult decat a facut fabrica, majoritatea nu obtin nimic, isi strica doar motoarele... apoi le place sa creada ca au obtinut "ceva"(dar nu au cum sa dovedeasca), de regula aproape toti incearaca dupa un timp sa le readuca la starea anterioara. Pentru a obtine o performanta maxima trebuie sa-i dai motorului putin mai mult decat poate sa consume. Asta inseamna un consum mare de care toata lumea fuge. Trebuie sa sti ca nu toate motoarele "inghit upgrade-uri", iar in general motorul de chopper este limitat prin destinatie: cuplu mare, turatie mica, sunet specific... motor de agrement cu sunet si infatisare impunatoare... ...sa o fac "racheta"... nici nu vreau asta. Dar, cum spune si el, la 24 cp, unul in plus se simte ... Prima data ti-am raspuns exact la ce ai scris, nu citisem postarea anterioara, credeam ca-i vorba de un 535... acum m-am lamurit. Ce am scris mai sus este foarte valabil si pentru tine. Invata sa-ti faci singur reglajele, lucrarile de intretinere, sa-ti cunosti bine motorul... apoi ve-i fi foarte multumit de el. Axeazate in special pe aspectul exterior, acolo mereu este ceva de facut. Tuning-ul ramane pentru mai tarziu cand te ve-i fi saturat de viata linistita si vrei probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 Salutare, a umblat vreunu dintre voi mai serios la motor? Montat, demontat, schimbat ceva pe acolo? La mine se aude un clantanit metalic la relanti, si parca nu se aude aude acel sunet de V2 cum ar trebui. Voi ati intalnit problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 Gata, si calutul meu a intrat la hibernat, spalat, lustruit, polisat cromul si uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 14, 2012 Share Postat Noiembrie 14, 2012 Frumos Abia astept sa-l am si eu pe al meu acasa, sa ma apuc de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aljazeera Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 salut, gata s-a dus asigurarea si vreau sa-i schimb uleiul si semeringurile in furca stiti vreun tutorial pt. demontarea furcii la 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Salut întrebare pt. posesorii de Virago 125/250....Acuma,pe frig,dac-o las mai mult de-o zi ne-folositã,porneste foarte greu.Si-asta,c-o baterie mai mare,chiar de masinã...Dau la automat,de mã satur.Parcã nu i-ar veni benzina.E normal ? Asa pãtziti si voi? Dacã nu,ce sã-i fac ?Cumva,i-ar trebui alte bujii,pt. vreme rece? Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 (editat) Salutare. Nu ma pricep la mobre si poate vorbesc aiurea, dar... bujiile, inainte sau dupa ce dai la automat (pana la pornire), sunt uscate sau ude? Ce culoare au? Trebuie sa fie uscate, caramizii si electrozii sa aiba distanta reglata. Pierderi de curent exista, aprinderea e ok? Miroase a benzina cand dai la automat sau cand sta? Dupa pornire merge bine? p.s: nu dati cu parul, incerc doar sa fiu util; chiar daca sunt incepator la capitolul mecanica moto, am ceva experienta la cel auto. Editat Noiembrie 20, 2012 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 ....Acuma,pe frig,dac-o las mai mult de-o zi ne-folosită,porneste foarte greu.Si-asta,c-o baterie mai mare,chiar de masină...Dau la automat,de mă satur... Salut, Dariane Nu este normal. A mea porneste la sfert. Cum a zis si Geo_ZGA pot fi mai multe cauze. Trebuie sa le iei pe rand. In primul rand bujiile este cea mai plauzibila cauza, benzina sa nu mai fie in carburator ma indoiesc, mai ales daca vara iti pornea, cand se poate evapora de la caldura. dionysos a avut aceeasi problema si s-a rezolvat prin schimbarea bujiilor. ... Porneste imediat dupa ce am schimbat bujiile. Trag socul, apas pe start si porneste la sfert. Bujiile erau problema.... Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Bujiile,i le-am pus noi-noutze,la-nceputul verii.Azi,n-a mai vrut sã porneascà nici mãcar c-o baterie de 14 Ah.Dupã vreo orã de chin,am renuntzat.Se si descãrcase bateria asta.Am scos si courãtzat de 2 ori,bujiile.Una era udã,cealaltã,uscatã.La Vulcan,dacã scoteam pipele si le lipeam de cilindru,fãceau arc electric,când dãdeam la demaror.La Virogutzã,nimic...Mai târziu,o sã vinã la mine un amic,cu masina.Sã vedem dacã vrea sã porneascã c-o baterie mult mai puternicã.Dacã porneste,direct la mecanic m-opresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Deci daca scoti fisele si le apropii de motor nu face nimic? pai nu este bine nu ai scanteie si nu are cum sa porneasca, aprinderea este de vina vezi relee, sigurante, sper ca nu este cdi-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Banuies ca totusi face... din moment ce porneste, odata si odata... mai depinde si de fise, cat de lunga e protectia dinspre bujie. Daca e mai mare distanta intre masa (motor) si electrodul fisei, nu va face arc electric. Sau daca rezistenta e prea mare... sau sunt intrerupte... Darian, dupa ce pornesti motorul, merge bine sau intrerupe? Ia un aparat de masura, scoate fisele si masoara-le pt continuitate si rezistenta. Cu aparatul pus pe fisa, misca de ea, sa nu fie intrerupta. Ca rezistenta, ar trebui sa aiba in aria 3-8 kohmi, ce depaseste valoarea de 8 inseamna mers prost al motorului, implicit la pornire. Curata si contactele de la cdi, vezi sa nu fie oxidate si sa faca contact prost. La fel vezi si fise, la bujii... Le poti unge si cu fff putina vaselina, ca sa nu mai oxideze, sau sa dai cu un spray de contacte electrice. In general, cauzele sunt simple. Verificarile astea nu te costa nimic, le faci rapid... si poate scapi fara cheltuieli Nu mi-ai spus ce culoare au bujiile, desi, dupa atatea incercari, probabil sunt negre si ude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 24, 2012 Share Postat Noiembrie 24, 2012 Stie cineva o sursa in afara de Ro de unde se pot cumpara cauciucuri pt virago 535 (3.00-19 si 140/90-15) ? Nu am pretentie la ,,firma" ,doar sa fie mai ieftine decat in Ro ,poate chiar gratis sau de ce nu, sa ma plateasca ei ca sa le cumpar ? Un site ceva? Pe aici pe la noi mai jos de 900 lei perechea vad ca nu gasesti .In cazul asta prefer sa schimb in fiecare an un set de second la cat de mult merg eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 incearca la metricmotion.ro, ei aduc de afara multe chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Stie cineva o sursa in afara de Ro de unde se pot cumpara cauciucuri pt virago 535 (3.00-19 si 140/90-15) ? Nu am pretentie la ,,firma" ,doar sa fie mai ieftine decat in Ro ,poate chiar gratis sau de ce nu, sa ma plateasca ei ca sa le cumpar ? Un site ceva? Pe aici pe la noi mai jos de 900 lei perechea vad ca nu gasesti .In cazul asta prefer sa schimb in fiecare an un set de second la cat de mult merg eu . Poate la heidenau.ro... Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel chelaru Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Ai incercat la MetricMotion? Din cate stiam eu avea o promotie: set de gume cu 777lei. nu mai stiu daca o mai are, dar eu zic sa vb cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Multumesc ,am gasit heidenau.ro....cred ca voi incalta mobra cu 600 lei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elmann Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Salutare, In primavara imi confectionez un sissy bar. Vreau ceva custom care nu se gaseste in comert asa ca m-am hotarat sa mi-l fac singur. (vb vine singur, am gasit niste baieti foarte priceputi in inox, suduri si altele) As avea nevoie totusi de niste scheme, cote, poze, modele etc dupa care sa ma ghidez pentru a face ceva aratos dar mai ales durabil si sigur. Inainte sa ma apuc sa dau search pe google am zis sa va intreb. Poate este unul mai documentat intre noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 (editat) aveti careva o aripa spate ( fara sa pt al doilea pasager si fara STOP ) pt un virago 250? prv me daca da saua de 535 merge si pe XV250 xv? Editat Decembrie 3, 2012 de Banditer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdv Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 (editat) Daca este cineva interesat de cric central yamaha virago: pret-250ron(ca nou)tel:0756436461 Daca este cineva interesat de cric central yamaha virago: pret-250ron(ca nou)tel:0756436461 Produsul este original,de firma!SW MO-TECH http://www.twistedthrottle.com/sw-motech-centerstand-yamaha-xv535-virago Editat Decembrie 12, 2012 de mdv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.