Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Stie cineva o sursa in afara de Ro de unde se pot cumpara cauciucuri pt virago 535 (3.00-19 si 140/90-15) ? Nu am pretentie la ,,firma" ,doar sa fie mai ieftine decat in Ro ,poate chiar gratis sau de ce nu, sa ma plateasca ei ca sa le cumpar ? Un site ceva?

 

Pe aici pe la noi mai jos de 900 lei perechea vad ca nu gasesti .In cazul asta prefer sa schimb in fiecare an un set de second la cat de mult merg eu .

Eu am luat de spate cu 290 de la motovip http://www.motovip.ro/produse/140/90-15%20-%20Kenda%20K657%20Challenger_3474.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oameni buni cu suflet bun (mai departe stiti), ma streseaza foarte tare cricul de la viroaga mea, ala mic si negru (nu ala de respira greu) si vreau sa pun unul mai de Doamne-ajuta, mai lung, crom sau inox. Intrebarea e: ce cric s-ar potrivi, adica de la ce modele, sau daca are cineva de vanzare e si mai fain. Multzam fain. Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni cu suflet bun (mai departe stiti), ma streseaza foarte tare cricul de la viroaga mea, ala mic si negru (nu ala de respira greu) si vreau sa pun unul mai de Doamne-ajuta, mai lung, crom sau inox. Intrebarea e: ce cric s-ar potrivi, adica de la ce modele, sau daca are cineva de vanzare e si mai fain. Multzam fain. Toate bune!

Am pus eu unul la vanzare mai sus.E central si de firma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As zice cã indiferent de gradul de uzurã,îi bagi uleiul recomandat de producãtor.În Virogutza mea de 125,când am luat-o,la-nceputul verii, am bãgat Motul 5100,SAE 10W-40,dacã nu mã-nsel.De ceva vreme,cel putzin la capitolul consumabile,apelez la @metricmotion.Are un tabel cu recomandãri,dupã model si an de fabricatie,si-mi zice 'bagã-i ulei din ãsta,cel mai bine

 

 

 


Hmmm...Treaba asta,cu schimbatul cricului,am fãcut-o eu,la Vulcanul de 750...La fel am zis si eu; ce dracu' e cricul ãsta negru,scurt si urât,pe-un cruiser?! Din fericire pt. mine, la un prieten mecanic,când repara un EN500,avea dat jos cricul lateral .Cromat,lung,frumos.Dupã 2 minute de mãsurãtori ochiometrice,am zis cã se potriveste.Am cumpãrat unul,de pe ebay,si cu modificari minime (i-am mai mãrit distantza dintre urechi,si-am pilit un pic si la Vulcan,prinderea),l-am montat. Super rezultat ! Acuma,ce sã zic...Si Vulcanul si EN-ul,sunt Kawasaki...Cred cã cel mai bine,ar fi sã te-orientezi spre un cric de cruiser tot de la o Yamaha,în cazul tãu...Eu cel putzin,pt. Virogutza mea,o sã-ncerc cu unul de Dragstar.

 

 

Oameni buni cu suflet bun (mai departe stiti), ma streseaza foarte tare cricul de la viroaga mea, ala mic si negru (nu ala de respira greu) si vreau sa pun unul mai de Doamne-ajuta, mai lung, crom sau inox. Intrebarea e: ce cric s-ar potrivi, adica de la ce modele, sau daca are cineva de vanzare e si mai fain. Multzam fain. Toate bune!

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la asta ma gandeam si eu, la un cric de Dragstar.. Pai daca gasesti ceva anunta-ma si pe mine si vedem cum le-om potrivi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu respecte tuturor ,,Vreau sa imi fac schimbul de ulei la al meu virago 250 am o rugaminte la voi ... avand 56.000 de km ce ulei ma sfatuiti sa ii dau ?

multumiri in avans pentru raspunsuri

Salut,

Motul 5100 4T 10W-40 (1,6L)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc ,am gasit heidenau.ro....cred ca voi incalta mobra cu 600 lei .

Am primit cauciucurile de la Heidenau in 24 de ore de la confirmarea comenzii.Marfa arata foarte bine ,pretul de bun simt si persoana de contact draguta,documentata si rabdatoare cu un ,,bosorog"ca mine :)) .Nu am cum sa dau ,,Like" :) ca sigur merita.Sa tot lucrezi cu asemenea firme si oameni .Jos palaria .

 

Acum urmeaza acumulatorul: sa il cumpar acum si sa-l tin in ,,vitrina"....sa il cumpar mai in primavara si sa-l pun direct la treaba?!

 

Ma bate gandul sa cumpar unul auto de 30 de amperi si sa-l tin in ,,cob" cum am vazut la cineva dar ma tem ca nu face fata generatorul.In esenta ,acumulatorul cere putin curent daca este la capacitate.Problema incepe cand este destul de descarcat si generatorul nu-i poate oferi amperii aia necesari,cred.Daca o pun pe mobra incarcata nu vad de ce nu ar face fata?

 

Don" Cristi ? Unde gresesc? Multzam anticipat.

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut !

 

vreau sa elimin toba intermediara de pe virago xv 535 2yl 1994.

a mai facut cineva asa ceva ?

daca da se poate o solutie ?

 

multzam fain !

 

 

De ce vrei s-o elimini ? Dacă te mai interesează problema, pun niste poze cu tobele mele (nu au toba intermediară, sunt aşa de la mama lor, nu s-a băgat românu' cu flexu' în ele)

Editat de VictorM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Ma bate gandul sa cumpar unul auto de 30 de amperi si sa-l tin in ,,cob" cum am vazut la cineva...

Incarcarea acumulatorului (ideala) se face cu cca 10% din capacitate. In cazul tau, acesti 3A nu este mare lucru pentru generatorul mobrei. Oricum in functionare intensitatea poate depasii cu usurinta 10A (atunci cand bateria este descarcata, iar releul va beneficia de o protectie binevenita).

In principiu este ok, dar am o nedumerire: de ce trebuie sa ti un cob ocupat mereu inutilizabil din cauza volumului ocupat de baterie? Apoi ai o greutate apreciabila care modifica echilibrul mobrei. Eu am gasit baterie(marca recunoscuta) noua cu indicativ de producator la 160 ron si garantie 2 ani, iar timpul real de uilizare este in general de cca 4 ani. Acum nu am la indemana, dar daca vrei revin cu date de contact + date tehnice produs(comanda online).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SERGHEI42: poti,dar cum zicea si Cristi,e incomod.În 2 rânduri am mers si eu,asa,când mi-am ars alternatorul si-a 2-a oarã,când mi-am ars si-o parte din releul de-ncãrcare.Drumuri lungi,ambele.Aveam pe bord si voltmetru,din ãla de la Louis.Am pus bateria de masinã,pe port-bagaj. Cel mai bine,ia-i bateria care trebuie,nu jongla cu amperajul.Sunt corelate bine între ele,elementele astea,din sistemul electric.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incarcarea acumulatorului (ideala) se face cu cca 10% din capacitate. In cazul tau, acesti 3A nu este mare lucru pentru generatorul mobrei. Oricum in functionare intensitatea poate depasii cu usurinta 10A (atunci cand bateria este descarcata, iar releul va beneficia de o protectie binevenita).

In principiu este ok, dar am o nedumerire: de ce trebuie sa ti un cob ocupat mereu inutilizabil din cauza volumului ocupat de baterie? Apoi ai o greutate apreciabila care modifica echilibrul mobrei. Eu am gasit baterie(marca recunoscuta) noua cu indicativ de producator la 160 ron si garantie 2 ani, iar timpul real de uilizare este in general de cca 4 ani. Acum nu am la indemana, dar daca vrei revin cu date de contact + date tehnice produs(comanda online).

De obicei coburile le am pline cu scule,stingator,cric telescopic,..,,diverse" + o canistra de 5 litri (stiu ,nu este bine),,asa ca oricum sunt ,,ocupate".

Eu am avut (adica am da-i moarta ) o baterie de 9 A si fiind destul de veche daca nu mergeam 3-4 zile cerea redresor.Normal pentru mobra mea este nevoie de 12 A (asa spune producatorul) .Intrebarea legata de ac de 30 era pusa in ideea ca poate odata am nevoie si-l pot folosi (si asa am doua pe UPS) .Singura teama ar fi posibilitatea ca la o cazatura a mobrei (evident de pe loc pt ca eu nu cad :)) ) sa se sparga bateria..

Oricum am cautat si am gasit yuasa YB12AL-A dar va d ca au garantie 6 luni,cam putin la banii care ii cer !!!

 

OK,cand ai timp te rog sa imi trimiti si mie datele de contact ,o garantie de 2 ani este altceva.Multmesc mult baieti si Un AN NOU fericit si muuuult mai bun decat cel vechi ..

 

 

PS- a ,sa nu uit ...Paste Fericit ...(asta ca sa fiu primul )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima zi...

Demontare partiala pentru cosmetizarea de iarna inceputa cu o luna in urma(pregatire pentru sezonul urmator). Adica conform unei zicale sanatoase, vara iti faci sanie si caruta iarna... operatii simple si necesare, verificare si remediere unde este cazul: frane, rulmenti, conectica, lumini, etc.

Ieri nu am mai rezistat... satul de masina, incurajat de soarele de afara am pus saua apoi am facut o tura... am revenit plin de stropi de apa si noroi pe spate... deh, lipsa aripei din spate, dar inghetat si fericit... Evident calare pe mobra paream o aratare curioasa, asa ca am reusit sa formez un grup pestrit cu inca un motor(un F650) si doi scuteristi toti amatori de o tura... Ha, ha ultima tura 2012, pur si simplu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei coburile le am pline cu scule,stingator,cric telescopic,..,,diverse" + o canistra de 5 litri....
La ce-ti trebuie toate acestea? Eu am doar sculele de sub sea, trusa originala pe care nu am folosit-o niciodata! (nu le-as cara nici pe acelea, dar sunt acolo... si nu ma deranjeaza). XV 535 este indestructibil - sa-mi spui si mie daca ai vazut sau auzit de una ce s-a stricat pe drum!

Evident ca trebuie sa respecti reviziile din cartea de intretinere, si sa inlocuiesti tot ce scrie acolo la timp. In rest benzina si atat... aceasta este varianta cea mai ieftina, restul sunt vorbe... vestul asa procedeaza de zeci de ani.

Cand am facut drumuri mai lungi de sute sau peste o mie de km prin munti, am luat preventiv benzina, un bidon de 5 litri pe care nu l-am folosit decat pentru a scapa de el. Am ajuns la concluzia ca nu exista drum pe parcursul caruia sa nu gasesti benzinarie la distanta mai mare de cca 100 si ceva de km. Benzina la sacosa este inutila!

Singurele scule de care este posibil sa ai nevoie, sunt cele legate de o pana de cauciuc sau becuri.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.as dori sa achizitionez un yamaha de 250,dar inca nu stiu care e diferenta,raportul calitate-pret si avantaje si dejavantaje intre dragstar si virago xv.rog cunoscatorii sa imi dea si mie niste sfaturi utile.cu stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc.

Acu' 2 ani,am mers toatã vara,cu un Dragstar de 250.Toatã vara trecutã,am mers cu o Virogutzã de 125,pe care-o s-o cumpãr si-o s-o fac de 250.Pur-si-simplu,îi schimb motorul,cã-s identice.Pe-asta,asa micã,am chinuit-o inclusiv pe la munte (Moeciu,Fundata,Comarnic,barajul Siriu).Mari diferentze,între Drag si Virago,nu sunt.Dragstarul,e model provenit din Virago si evident,mai modern.De-aia,e si mai scump.E nitzel mai mare, ghidon mai larg,aspect mai americãnesc. Multi s-au mirat când le ziceam cã-i doar de 250...Cu el,am fost de 3 ori,la mare.115 km/,vitezã maximã, mãsuratã cu GPS-ul.Dacã vrei ceva mai fãtzos,ia-ti Drag-ul.Dacã vrei o motocicletã cu care sã-ti faci treaba si pe bani mai putzini,ia Viroaga.Accesorii,gãsesti pt. ambele modele. Piese de schimb, la fel.Acuma,depinde si ce oferte ai,cã poate ai bafta sã prinzi un Dragstar foarte ieftin...De exemplu,ãsta cu care-am umblat eu,e de vânzare.E din 2003,are vreo 31.000 km,are si ceva accesorii pe el,dar mi-i se pare cam scump - la banii ãia,cred cã gãsesc o Virago 535,în mintile ei...Ca manevrabilitate,parcã as da câstig de cauzã Virogutzei...Diferentza,oricum,e minimã.Depinde foarte mult ,inclusiv de dimensiunile tale - dacã esti un tip mai înalt,o sã ti-i se parã cã stai înghesuit,mai ales pe Virago.Apropo,pt. ambele,existã si comenzi avansate.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce-ti trebuie toate acestea? Eu am doar sculele de sub sea, trusa originala pe care nu am folosit-o niciodata! (nu le-as cara nici pe acelea, dar sunt acolo... si nu ma deranjeaza). XV 535 este indestructibil - sa-mi spui si mie daca ai vazut sau auzit de una ce s-a stricat pe drum!

Evident ca trebuie sa respecti reviziile din cartea de intretinere, si sa inlocuiesti tot ce scrie acolo la timp. In rest benzina si atat... aceasta este varianta cea mai ieftina, restul sunt vorbe... vestul asa procedeaza de zeci de ani.

Cand am facut drumuri mai lungi de sute sau peste o mie de km prin munti, am luat preventiv benzina, un bidon de 5 litri pe care nu l-am folosit decat pentru a scapa de el. Am ajuns la concluzia ca nu exista drum pe parcursul caruia sa nu gasesti benzinarie la distanta mai mare de cca 100 si ceva de km. Benzina la sacosa este inutila!

Singurele scule de care este posibil sa ai nevoie, sunt cele legate de o pana de cauciuc sau becuri.

Totusi este o mobra de 22 de ani si fara o trusa mica de chei ,cheia de roti,bujii,etc ... nu plec la drum .Daca faceam motorul bucati cu mana mea si stiam ce am inauntru poate renuntam la scule intr-o mare masura dar ..am ramas cu obiceiul asta de cand aveam mobra 50s ,si din a carei bagaje nu lipseau rulmenti,ambielaj,piston,aprindere ...etc . :)) Cat despre benzina,am patit-o pe Brasov-Cheia cand la intoarcere era pana de curent si benzina la statie ,,paula".Noroc cu sticla de 2 litri.

Sincer nu am vazut nici o viroaga stricata in drum dar nici nu cred ca ,,patitul " si-ar face singur reclama :)).Tu ai dreptate cu intretinerea dar deja ai ajuns la un nivel de intretinere si acum stii cum vin reviziile.Eu de la ce sa incep? Ca nu stiu cati km reali are ,ce s-a facut la ea ..etc ..Deocamdata respect consumabilele ,sistemul de franare ,transmisie.Cand mai sparg o banca o sa ma pregatesc cu altele gen ambreiaj,distributie..etc .Asa este cand cumperi o mobra al carui istoric nu-l cunosti.

 

Spuneai ca ma poti ajuta cu o sursa de ,,acumulatori" eftini si buni .In alta ordine de idei ,acum trebuie sa schimb uleiul si filtrul (ca am schimbat doar uleiul in primavara ) ,sa merg tot pe Motul 5100 20W-40 avand in vedere ca o sa o mai fatai si prin Bucuresti? Filtre de ulei ceva de calitate ce recomanzi? Placutele de frana trebuie sa vad ce am pe ea ca sa stiu ce va intreb (eu am doua discuri de frana si evident doi etrieri ).Banuiesc ,ca am telescoapele si frana fata de 750 sau 1000 ,nu stiu ..este doar o banuiala.

 

.-daca are cineva o sea de virago (modelul cu sea separata pt pilot si pasager ) as avea nevoie de o sea de driver indiferent de stare ,vreau sa vad daca este mai comoda decat seaua mea ,,dintr-o bucata ".A mea este frumoasa dar ma ,,aduce"tot timpul spre rezervor ,adica alunec .Daca insist sa stau mai spre spate imi intepeneste ,,dosul" pt ca stau incordat ca sa impiedic alunecarea spre fata .Poate peste 2-3 saptamani sa-l ,,calc "pe mesterul Darian cu seaua in brate sa-i cer sfatul sau sa o las la ,,camera de garda" poate o aduce la viatza. :))

 

 

 

 

PS-Sunt interesat de un carburator (ambele evident) de 535 in stare cat mai buna ,fara fisuri,filete stricate ,reglaje blocate ..etc .Doar sa-l pun pe mobra si la drum.

 

 

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce vrei s-o elimini ? Dacă te mai interesează problema, pun niste poze cu tobele mele (nu au toba intermediară, sunt aşa de la mama lor, nu s-a băgat românu' cu flexu' în ele)

salut,

 

multzam de raspuns.

daca ai putea sa pui niste poze ar fi fain, sa vaz si eu ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare all si La multi ani! ,

 

Si pe mine m-ar interesa datele de contact ale vanzatorului de baterii. Pe motor am una obosita si nu stiu daca o sa mai iasa ok din iarna chiar daca am dat-o jos si am bagat-o la caldurica.

 

In alte ordine de idei am o nedumerire: Am schimbat anul trecut uleiul si am facut cu el ~2000 km. Pot sa mai merg cu el un an sau trebuie musai unul nou. 2000 de km mi se par putini pentru un schimb de ulei.

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare all si La multi ani! ,

 

Si pe mine m-ar interesa datele de contact ale vanzatorului de baterii. Pe motor am una obosita si nu stiu daca o sa mai iasa ok din iarna chiar daca am dat-o jos si am bagat-o la caldurica.

 

In alte ordine de idei am o nedumerire: Am schimbat anul trecut uleiul si am facut cu el ~2000 km. Pot sa mai merg cu el un an sau trebuie musai unul nou. 2000 de km mi se par putini pentru un schimb de ulei.

 

Merci!

Cica uleiul isi pierde din proprietati daca sta cateva luni nefolosit,de parca ar fi ulei ,,bunica". .De parca masinile si mobrele care stau in ,,reprezentante" parcuri auto ale producatorilor cate un an ,beneficiaza inaintea vanzarii de ,,schimb "de ulei .Sau bidoanele cu ulei care stau in ger sau canicula prin depozite cu anii se arunca dupa un an ca ,,s-au deteriorat". Eu vad asta ca pe o ,,gogoritza comerciala".Eu il schimb o singura data pe an la mobra iar la masina (am una care nu vede mai mult de 2000 km pe an ) schimb la doi ani.Parerea mea,gresita sau nu ..eu asa procedez.Pentru o mobra care a facut doar 2000-3000 km pe sezon eu cred ca este ok sa schimbi uleiul la an .

Editat de SERGHEI42
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...