Crazy Angel Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Din cat stiu eu, pasta siliconica se pune numai daca nu ai garnitura. Deci ai garnitura....... Editat Iulie 17, 2013 de Crazy Angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Oho, traiasca domnu' Vineri poate va fac o vizita, il sun maine pe Razvan, sper ca mi-au ajuns piesele. Cand am avut ocazia, am folosit si silicon, chiar daca am avut garnitura. Mai ales daca garnitura e refolosita. Daca e pus in strat f subtire, nu strica... chiar si mecanicii care mi-au facut motorul la masina, cu garnitura noua VR, au pus si putin silicon. Si nu da nici un strop de ulei... in schimb, unde nu au folosit, la capacul tachetilor, da fff putin ulei pe la un colt/surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 ...am pus in motor Motul 20w50 -7100 Ester ... Apoi am constatat ca imi patineaza ambreiajul, ... Am reschimbat uleiul si totul a revenit la normal.... Personal utilizez ce scrie in carte 15W40...cu indicativul API - SE, SF, SG acelasi lucru l-am patit si eu. te rog sa-mi spui ce ulei folosesti dupa experienta asta. in orasul meu nu am gasit decat motul si repsol... n-as mai lua motul. oare repsolul e ok? am mai vazut intr-un oras prin care mai trec ulei castrol pt. motociclete. am ezitat sa-l iau fiindca nu se specifica pe eticheta nimic despre compatibilitatea cu cutii de viteza si ambreiaje ude, desi scria ca-i pt. motociclete in 4 timpi. m-a tentat sa-l iau - as face o economie de ~40-50 lei la schimb (4l) fata de celelalte doua uleiuri mentionate. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Bel Ray nu te "pasioneaza"? Eu nu am incercat inca, de fapt inca nici n-am pornit mobra, dar asta voi lua... mineral sau semi, inca nu-s hotarat, 20w50, ca 20w40 indicat pt a mea nu se mai fabrica. p.s: il poti comanda de oriunde sa-ti vina prin posta (7-8 lei in plus) Editat Iulie 17, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Oho, traiasca domnu' Vineri poate va fac o vizita, il sun maine pe Razvan, sper ca mi-au ajuns piesele. Cand am avut ocazia, am folosit si silicon, chiar daca am avut garnitura. Mai ales daca garnitura e refolosita. Daca e pus in strat f subtire, nu strica... chiar si mecanicii care mi-au facut motorul la masina, cu garnitura noua VR, au pus si putin silicon. Si nu da nici un strop de ulei... in schimb, unde nu au folosit, la capacul tachetilor, da fff putin ulei pe la un colt/surub. Am dat subtire unde nu e surub in rest am lasat doar garnitura. Am strans surubrile capacului la 10Nm, rotorul la 80Nm, starter clutchul de volanta la 20Nm + adeziv de filet, Suruburile statorului la 7Nm + 1/3 din lungime adeziv de filet. Maine pun schimbatorul , bujiile si dam drumul . Ulei am Motul 7100 20w50. . Oricum o sa-mi modific stilul de condus ca prea am tras de motor d-aia o fi si pocnit starter clutch-ul, asta nu-i motor de viteza si acceleratii bruste. Editat Iulie 17, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Anul trecut am avut 15W40, insa la canicula dupa mai mult timp parca simteam ceva la motor. Anul acesta am pus Repsol 20W50 din curiozitate... motorul se comporta excelent si pe canicula, in traficul din Bucuresti. Cred ca 20W50 este exact ce trebe... si-l voi utiliza si in viitor. Editat Iulie 17, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Anul trecut am avut 15W40, insa la canicula dupa mai mult timp parca simteam ceva la motor. Anul acesta am pus Repsol 20W50 din curiozitate... motorul se comporta excelent si pe canicula, in traficul din Bucuresti. Cred ca 20W50 este exact ce trebe... si-l voi utiliza si in viitor. Mineral sau semisintetic? Sau sintetic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Am incercat cu sudura s-a rupt piulita in surub. Told ya! Alta data dai direct gaura si rezolvi problema in 10 minute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Told ya! Alta data dai direct gaura si rezolvi problema in 10 minute! Pana ll urmatoarea desfacere de capac alternator o sa ma documentez cum se face operatiunea ca la carte deoarece nu vreau sa stric ceva si-o scot la capat pana la urma. Multumesc pentru sfaturi tuturor! Editat Iulie 17, 2013 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Mineral sau semisintetic? Sau sintetic? Pai daca incepe cu 20, nu poate fi sintetic... chiar daca scrie pe ambalaj asa ceva! Ce este bine de stiut? - O data pus in motor si dupa ce ai rulat cu moto, degradarea uleiului incepe. Asta inseamna ca si daca nu mergi cu motorul el continua sa se degradeze. Deci chiar daca nu ai km multi este bine ca sa-l inlocuiesti macar o data pe an. Am citit undeva ca daca masina sta in garaj 6 luni, atunci cand vrei sa o utilizezi obligatoriu inlocuiesti uleiul din motor. - Uleiurile minerale multigrade din zilele noastre, datorita aditivilor, au propietati identice ca si cele sintetice, doar durata de exploatare este mai scurta. Astfel poti merge linistit cu mineralul chiar 12000 km. Apoi Virago are un motor cu turatie mica catre medie, asta inseamna ca nu solicita si nu distruge uleiul la fel de repede ca un motor SS. - Filtrul nu este necesar sa fie schimbat o data cu uleiul ci la doua schimburi. Degradarea uleiului nu produce colmatarea filtrului. Acesta retine depunerile ce rezulta in timpul arderii trec pe langa secmenti si ajung in motor, fiind apoi spalate de ulei. - In grila de servisare, fabricantul specifica inlocuirea uleiului la 10000 km sau la un an chiar daca nu faci nr-ul de km, iar filtrul la 20000 km. Evident ca aceste valori nu sunt maxime! Din motive de siguranta si acordare garantie constructorul trece cca 60 - 70% din valorile normale. Deci si daca depasesti aceste termene cu 40 - 30% teoretic nu se intampla nimic. Editat Iulie 17, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 nu stiu, am intrebat... producatorii au schimbat atat de multe in productie si marketing, ca nu mai stiu ce sa zic si sa cred... apropos de uleiuri: mobra mea, nepornita de vreo 3 ani aproape, uleiul statut in ea... o sa dau afara uleiul vechi si pun unul nou pt 10-15 min de functionare, sa "spele" pe acolo. ce nu stiu eu e daca sa schimb filtrul de ulei inainte de primul schimb, cel de 15 min, sau dupa el, la schimbul final cu care voi merge putinul timp ramas din sezonul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 (editat) Nu cred ca este cazul sa schimbi de doua ori uleiul. Incalzesti motorul cu uleiul vechi si apoi il inlocuiesti dupa ce lasi sa curga tot. Este mai simplu! Dar daca vrei sa faci o "spalare", nu te opreste nimeni. Filtrul il schimbi inainte sa torni uleiul nou( si daca ai rulat cu cel vechi 20000 km) Editat Iulie 17, 2013 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Eu nu as vrea sa o pornesc cu uleiul vechi deloc... tu zici sa-i dau o cheie, cateva minute lasata sa mearga cu uleiul vechi, si dupa dat afara cu tot cu filtru? Si dupa facuta spalarea si schimbul al 2lea? Ma gandeam sa nu o pornesc, sa scurg cat se poate din uleiul vechi (o las peste noapte fara busonul de golire), pun uleiul nou... 10-15 min pornita (daca porneste, sper ), dupa care scurs si uleiul asta, dat afara filtrul, pus filtru nou si ulei nou si... benzina si km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Exista uleiuri full sintetice 20w50.De exemplu seria 7100 de la Motul. Sa nu.mi zica cristi ca e o minciuna ca nu cred, uleiul este rosu si difera mult de cel din seria 3000. Iar faza cu schimbatul filtrului la 2 schimburi de ulei e valabila doar daca folosesti filtre OEM de care a zis japonezul.Altfel e musai! Nu porni motorul daca are ulei vechi in eldreneaza.l pur si simplu si pune.l pe cel de spalat si abia dupa aia porneste!Apoi drenezi din nou, si pui untdelemn de la bunica;))aka uleiul care il vei folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 uleiul daca sta degeaba 3 ani nu se degradeaza in asa hal incat sa devina periculos pentru motor sa nu il poti porni 15 min ca sa il incalzesti si sa il scurgi.uleiul care este folosit 1 an, are in compozitie pilitura de fier, reziduuri de ardere etc. un ulei doar statut nu mai poate proteja in regim de uzura, dar 15 min la relanti nu poate dauna motorului.a mai zis cineva inaintea mea, si eu il sustin, adica porneste motorul,dar sa aiba ulei sigur, lasal 15 min sa se incalzeasca, scurgi, scoti filtrul, scuturi putin motorul sa scurga tot, pui filtrul, pui uleiu si dai km.eu asa as face.tu fa cum crezi de cuviinta.eu nu mias permite sa fuck un ulei doar pentru o spalare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Multumesc pt sfaturi. Pt 70-80 lei in plus, prefer sa fiu sigur, chiar daca arunc un schimb de ulei... Problema e ca nu-mi dau seama daca are ulei sau nu (teoretic are, s-a mers cu ea dupa care a fost lasata in curte), pt ca gemuletul de vizitare e atat de murdar incat nu se mai vede nimic. Motiv pt care trebuie sa desfac capacul de pe dreapta si sa-l curat, e imposibil sa vezi ceva prin el... si cand voi scoate capacul, voi scurge si uleiul, voi scoate si filtrul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 nu se vede prin gemulet pt ca e negru uleiul.o data ce ai scurs uleiul vechi, ar trebui sa vezi prin geam,nu cred ca trebuie curatat.in continuare nu cred ca e necesar uleiul de spalare.motoarele nu sunt atat de sensibile pe cat credem noi,si sa le gadili toata ziua nu mi se pare rentabil.sunt piese la care trebuie precizie maxima si piese care nu.tu fa cum vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Aha, merci... o sa incerc si asa, ca parca nu mai am chef sa dau jos si capacul ala. Poate iese la "lumina" doar prin schimbarea uleiului. Mai intreb o data, poate am noroc... gasesc cumva pe la voi mufa asta? E de la relay assembly, 9 pini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MaimutaGalbena Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 tare mult as avea nevoie sa mai ridic putin fata la virago, si mia venit o idee ieri,cand am vazut un vn800 si avea o roata cred de doua ori mai mare ca a mea.ce ziceti, as putea sami pun o roata mai mare pe fata?de la alta moto poate, ca cred si virago de 75o are aceeasi roata ca a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Aha, merci... o sa incerc si asa, ca parca nu mai am chef sa dau jos si capacul ala. Poate iese la "lumina" doar prin schimbarea uleiului. Mai intreb o data, poate am noroc... gasesc cumva pe la voi mufa asta? E de la relay assembly, 9 pini. Gasesti mufa cu 9 pini pe Maica Domnului, la Conex. E simplu de montat.Te pot ajuta eu daca nu te descurci singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Gasesti mufa cu 9 pini pe Maica Domnului, la Conex. E simplu de montat.Te pot ajuta eu daca nu te descurci singur. Identica cu asta de la virago? Ar fi fantastic sa o gasesc acolo... poate dau maine o fuga. Cu montajul nu e problema... scos papucii, prins firele (si cositorite), pus papucii... infipt mufa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Un prieten vinde un suport ptr coburi. Se potriveste la Vx, Viraga si altele care au aceeasi prindere la amortizoarele spate. 0758540870 Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Identica cu asta de la virago? Ar fi fantastic sa o gasesc acolo... poate dau maine o fuga. Cu montajul nu e problema... scos papucii, prins firele (si cositorite), pus papucii... infipt mufa Identica gasesti in Iwata, Japonia ) Unde ti-am zis eu gasesti mufe mama-tata cu 9 pini, foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Nu ma ajuta cu nimic daca sunt "bune" ) Mufa aia e terminatia cablajului de la un releu... si se infige in acel releu. Daca nu e identica (ca dimensiuni si forma, asezare pini etc) nu intra in releu... simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 EEE, atunci comanda-ti o mufa originala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.