Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy

Postări Recomandate

Are cineva un suport de oglinda in genul astuia din poza? Ma refer la partea de jos, care se prinde pe ghidon, cu filet. Am primit 2 oglinzi si uneia ii lipseste prezonul cu filet, celeilalte ii lipseste toata partea de jos.

cer scuze, nu s-a atasat poza

post-69984-0-96726900-1402854343_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Vezi, asta-mi place la Cristi, e "doctor"!

A spus un singur lucru si a avut dreptate!

Esteeeee!!! In ciuda unor habarnisti si băgători în seama de pe aici...

Editat de dorutrucker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esteeeee!!! In ciuda unor habarnisti si băgători în seama de pe aici...

Postul tau este rautacios."habarnistul" GEO_ZGA i-a sugerat lui augustin31 sa-si spele filtrul nu sa dea bani sa-l schimbe sau mai rau sa mearga fara el chiar si pentru o proba.

In rest nimeni nu i-a spus sa-si cumpere alt carburator ci s-o ia in ordinea gravitatii, ca doar venea de la sevice si erau deschise toate optiunile, un filtru nu se colmateaza peste noapte.Chestia cu roata infranata si gaura in rezervor a fost o figura de stil a lui cristi57 care poate fi foarte ursuz si neincrezator uneori in capabilitatile colegilor de hoby.

Ce ma bucura pe mine este ca augustin31 s-a descurcat si si-a rezolvat problema chiar si prin "telefon"

 

Asfalt curat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, Cristi.
Te deranjez cu cateva intrebari.
Iti aduci aminte discutia de saptamana trecuta la telefon. Nu am avut timp de moto, din cauza serviciului.
Azi am mers sa mai fac verificari. Am vrut in primul rand sa descopar cu zgomotul ce se aude la turatie. M-am gandit ca acesta poate provine de la accesoriile puse, respectiv aparatoare electronica, aripile, numar si vroiam sa le elimin treptat, dar am avut o surpriza. Bateria moarta. Avea tensiune de 0,70 v. Nu am patit pana acum. Joi aveam 12.8 v parca. Motorul acum doua saptamani a stat nepornjt peste 8 zile si nu am avut probleme, pornire la sfert. Joi dimineata, cand s-a oprit in mers la ora 8.00 dadeam la automat si pacanea releul, baterie aproape moarta. Pe la ora 12.00 am mers sa i-au bateria pentru a o incarca. Inainte am zis sa verific si a pornit la sfert. Totusi am dus bateria la darian, fiind in apropiere de moto, pentru a o incarca. Am incarcat-o, totul ok, am venit acasa, pana am vorbit cu tine. Iar azi surpriza.
Nu inteleg ce s-a intamplat. Acum este la incarcat. Dupa ce am dat-o jos, pana sa o pun la incarcat arata aproape 4 volti.
Se poate sa se sulfateze asa odata? Are aproximativ 1,5 ani.
De ce nu a facut probleme de acum o saptamana?
Se poate sa am un scurt? Asa odata? Cum pot verifica? Pot pune aparatul pe moto, fara baterie saa imi zica?
Poate fi scurt de la alternator sau regulator? Stiu ca pot verifica fazele, pe care le-am si verificat, dar poate nu am pus bine aparatul, unde trebuie sa il pun, aici ma refer la butonul de la aparatul de masura?
Bateria este la incarcat si o las libera pana maine cand ajung de la birou, voi verifica cati volti are.
Merci si scuza-ma de deranj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cred ca ai mesageria plina.

Asa este, mesageria este plina.. n-am avut timp sa triez si sa sterg.. raspund foarte mult si pe PM.

...Iti aduci aminte discutia de saptamana trecuta la telefon....

In legatura cu bateria ce pot sa spun… este dependenta de multi factori(calitatea initiala de cand o cumperi, curentul la pornire, utilizare/intretinere, conservare pe timp de iarna, incarcare alternator, etc – toate acestea pot produce sulfatari ireversibile). Apoi pot fi si alte cauze, altele decat cele produse de utilizare.

 

Cei mai importanti factori sunt alegerea bateriei si timpul de pornire.

A. Pe baterie in afara de capacitate este trecuta si puterea maxima pe care o poate genera la demaraj.Ex: 12V – 60Ah/680A(En). Ce inseamna acest indicativ?

  • 12V reprezinta tensiunea nominala
  • 60Ah reprezinta capacitatea, se masoara in amperi pe ora (cantitate de curent pe unitatea de timp)
  • 680A reprezinta curentul maxim pe care il poate furniza timp de max 10 secunde. Acesta este parametrul cel mai important! Foarte multi nu tin cont de aceasta valoare, o ignora, habar n-au si nu-i intereseaza.

B. Daca motorul nu porneste in primele 5 - 6 secunde, este indicat sa faci o pauza de 10 – 15 secunde pana la urmatoarea incercare. Eu nu recomand o incercare de demarare mai lunga de 5 secunde, pe langa baterie solicita si demarorul care incepe sa se incalzeasca.

Am scris aceste lucruri nu neaparat pentru tine, ci si pentru alti useri…

 

Acum, ce trebuie tu sa faci?

1. In primul rand sa verifici cosumatorii. Contact taiat, desfaci una din bornele bateriei si o inseriezi cu un ampermetru. Valoarea ideala trebuie sa fie “0”. Este psibil sa gasesti un consumator de cca 10 – 15mA cauzat de circuitul de comanda(regulatorul sau rezistenta prafului) al alternatorului care este cuplat permanent la baterie. Mai poate provenii si de la o alarma in stare de veghe sau alte montaje suplimentare.

2. Daca consumul depaseste 0,03A, trebuie sa cauti cauza. Scoti pe rand sigurantele si vezi pe care circuit dispare consumatorul, o sa-ti fie mai usor la identificare cauza.

3. Verifici incarcarea alternatorului. Motor pornit, turatie 1000 – 1500 rot/min. Tensiune fara consumatori min 13,6V, max 14,5V. Tensiune cu consumatori(far apris) min 13,6V, max 14,5V.

4. Daca tensiunea in timpul incarcarii depaseste 14,3V, atunci este bine sa se faca verificari periodice la nivelul electrolitului din baterie si completarea cu H2O daca este cazul.

5. Verifici tensiunea de incarcare si la nivelul alternatorului(iesirea din regulator). Trebuie sa fie identica cu cea de la bornele bateriei. O cadere mai mare de 0,2V necesita verificarea cablajului de forta si legaturile de masa.

 

 

Dupa ce faci toate acestea mai vorbim, functie de raspunsul tau... mai sunt multe de spus despre baterie/incarcare/utilizare/verificare... exista si un proces de desulfatare partiala(insa nu mereu da rezultate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa-l complectez pe cristi57

6. iti cumperi o baterie noua ca daca ai o baterie noramala care nu suporta "descarcari adanci" 4v pe ea inseamna o baterie moarta.

Da este posibil ca o baterie sa te lase brusc, am patit-o de destule ori.

La ce a spus cristi57 as mai avea de facut o mica erata, la ralanti daca ai 12,8v in sarcina e ok bateria nici nu se incaraca nici nu se descaraca.

Atentie cand o mai duci la incarcat, incarcarea sa se faca cu maxim 10% din valoarea capacitatii bateriei, altfel risti s-o sulfatezi.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Salut,

Deci, dupa incarcarea bateriei de aseara pana dimineata aceasta a ramas cu 12,46v. Pusa pe moto, am legat pozitivul , iar la negativ am inserat multimetrul. Acesta indica 0.14, nu stiu daca este ok, la cum am setat aparatul, fapt pentru care atasez poza. (nu stiu daca este ok)

In continuare, am verificat cele trei faze, pe care am valoarea de 0,1, iar la masa nu indica nici o valoare, deci pare ok si nici nu este in scurt.

Am continuat cu regulatorul, indiferent relantii sau turatii valoarea este sub 12 v. Am verificat cu multimetrul si imi da valori aiurea, deci este dus si in scurt cred. (verificat ca in link-ul

imi dadea valori peste tot). Asa ca am pus un regulator mai vechi care da valori normale, nu pare in scurt, dar in ture merge peste 15 v, asta provizoriu.

In final voi cumpara un regulator cu mosfet si voi ajunge la tine cristi.

post-67438-0-01732200-1402936585_thumb.jpg

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun asa, deci e regulatorul... cu zgomotele dubioase de la motor ai facut ceva?

ma... parca nu se mai aude, am dat tabla de sub sa jos si cu noul regulator parca nu se mai aude, dar tot la cristi ajung sa il asculte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....Acesta indica 0.14, nu stiu daca este ok...

Nu, nu este ok, inseamna un consum de 140 mA... este prea mult, aproape 3A/zi... in 3 zile bateria este "pa"! Cum ai ajuns sa-ti dai seama ca este "ceva" acolo? Ai scos mufa releului si aparatul s-a dus in zero?

====

Este corect cum ai procedat(setari aparat, masuratori, etc).Verificarea este ok, este aceeasi verificare pe care o faci la o punte redresoare. Ai facut exact tot ce se putea... concluzia ta este corecta!

Nu pot decat sa te felicit, se pare ca motorul tau are tot mai putine secrete fata de tine si ai sa te bucuri tot mai mult de el!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu este ok, inseamna un consum de 140 mA... este prea mult, aproape 3A/zi... in 3 zile bateria este "pa"! Cum ai ajuns sa-ti dai seama ca este "ceva" acolo? Ai scos mufa releului si aparatul s-a dus in zero?

Merci. Sincer, am uitat sa mai verific după ce am schimbat regulatorul :) fiica ma batea la cap... Mi-am dat seama din verificarea regulatorului, am scos mufa si l-am masurat.

Daca maine ma lasa vremea, voi verifica.

Acum trebuie sa cumpar un regulator nou, sa i-au cu mosfet? vad ca astea chinezesti nu tin, am vro 3 schimbate, din care unul italian.

Merci.

Editat de M.I.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sa i-au cu mosfet? vad ca astea chinezesti nu tin...

Fa-i o intrebare lui Geo_ZGA, sa vezi cum a rezolvat-o el. Stiu ca a trecut cu cateva luni inainte prin toata povestea asta, schimband mai multe regulatoare. Ce are regalatorul pe care l-ai pus acum, de ce vrei sa cumperi altul?

Indiferent ce regulator ve-i utiliza, fa o verificare simpla(vezi atasament). Setezi aparatul pe 2V si masori. Daca ai valori ce depasesc 0,1V, cauti cauzele si le rezolvi. Poti utiliza fire cu sectiune mai groasa pentru legatura de plus si minus catre baterie. Vezi si legatura de masa, sa fie ok. Conectica regulatorului sa o faci prin cositorire, devine "nemuritoare", o sa uiti de capitolul incarcare-alternator-baterie...

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo_ZGA a folosit o solutie de moment, cat mai ieftina, nu stiu daca e de recomandat. Dar dupa 2 regulatoare schimbate si cautari, cu bani putini in buzunar, a fost f bun.

Am pus unul de Honda (CBR parca) sh, i-am luat mufa de pe ebay, prelungit firele si mutat regulatorul in fata, deasupra claxonului (izolata mufa cu silicon si cu un manson de cauciuc, sa nu intre apa). I-am montat si voltmetru, vad mereu incarcarea si pana acum e buna (14,3-14,4v in ture).

Cred ca pe mosfet e mai bun.

 

Cristi, regulatorul lui de acum ii incarca 15v, e cam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu am luat asa ceva http://www.ebay.com/itm/Waterproof-DC-2-5-to-30V-Red-LED-Panel-Meter-DC-Digital-Voltmeter-Two-wire-T1K-/360766861203?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item53ff616f93

Aproximativ 10 lei, are o eroare in minus, dar daca o verifici ai la ce sa te raportezi si sti ca in loc de 12,3 cat indica el, de fapt ai 12,7, sa zic.

Cele din linkurile tale nu au carcasa, nu prea ai cum sa le montezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Azi am masurat tensiunea pe baterie.

 

Motor oprit - 14.5V

Relanti: - 13.9V

Turat - 13.3, 13.4V

 

E corect ?

Ca de cind am schimbat statorul si regulatorul numai cosmaruri am.

 

Asfalt fara gropi !

Editat de moromete
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am cautat in paginile anterioare pt ca a mai postat cineva din cate imi aduc aminte problema mea si nu am gasit dar nici nu am luat peste 400 de pagini la mana sa ma uit prin ele asa ca VA ROG SA MA AJUTATI si pe mine cu niste masuratori si anume pe generator pe cele 3 fire am 15.2 v ca iar masurarea am facuto pe cele 3 fire 1-2 1-3 2-3 doar pe 2-3 am 14.8v iar la iesirea din regulator am 16v cc si in 5 min imi fierbe bateria, am schimbat regulatoru cu unul de pe o honda 500 si acelasi rezultat de 16v cc pe baterie asa ca va rog sa imi spuneti cati volti aveti voi pe cele 3 fire de la generator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...