vlad58 Postat Februarie 18, 2016 Share Postat Februarie 18, 2016 (editat) Ambreajul il tin tras si ii dau drumul dupa ce prin cat de cat viteza. Insa nu conteaza in ce treapta de viteza este. Dupa ce eliberez maneta, este ca si cum as apasa usor pe frana, iar asta se intampla strict atunci cand motorul este cald. Insemna ca iti patineaza ambreiajul si in mers dar nu sezizezi tu, sau poate o iei cu binisorul. Asta poate fi din cauza ca este prost reglat, uzat, ulei necorespunzator. In rest ar trebui curatate carburatoarele si reglate, motorul se ineaca la ralanti cand e cald ori ca nu inchide cuiul pontou perfect ori este amestecul de ralanti reglat necorespunzator plus ca ar trebui verificata sincronizarea carburatoarelor. Mai stiu eu pe unul care isi regla nivelul ralantiului din surubul de sincronizare. PS Eu nu am pornit-o niciodata impinsa insa am o panta lunga cand cobor spre Provita de Jos, am oprit de cateva ori motorul , in viteza a IV a nu am avut probleme, lasand ambreiajul, s-o pornesc. Apropo de asta vezi ca in manual nu se recomanda rulare pe distante mari fara motor pornit din cauza lipsei ungerii. Editat Februarie 18, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat Februarie 20, 2016 Share Postat Februarie 20, 2016 Salutare, colegi. M-am vaitat si inainte cu problema mea la mansonul de acceleratie: nu revine singur pana la capat si moto ramane turata. Am ascultat sfaturile primite de la voi: desfacut mansonul, curatat cu degripant interiorul, uns putin. Cablul curatat cu degripant, apoi uns cu rabdare. Aceeasi problema. Am umblat la reglajele cablurilor de la buson, slabit maxim, apoi strans maxim. Banuiesc acum ca ar fi buba la arcul de sub carburator, unde se prind capetele cablurilor de acceleratie, dar nu am avut curaj sa umblu pe acolo. Daca ma puteti ajuta cu un sfat, e binevenit si apreciez. Multumesc. Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shumi84 Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 De vanzare 2 sissy de virago 535 ambele au pretul de 250 ron buc.--0761565277--IMG_20151007_180222.jpgIMG_20151007_180338.jpgIMG_20151007_180404.jpgIMG_20151007_180148.jpg Ceau, mai e valavil anuntul? Ma intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 (editat) Salutare, colegi. M-am vaitat si inainte cu problema mea la mansonul de acceleratie: nu revine singur pana la capat si moto ramane turata. Am ascultat sfaturile primite de la voi: desfacut mansonul, curatat cu degripant interiorul, uns putin. Cablul curatat cu degripant, apoi uns cu rabdare. Aceeasi problema. Am umblat la reglajele cablurilor de la buson, slabit maxim, apoi strans maxim. Banuiesc acum ca ar fi buba la arcul de sub carburator, unde se prind capetele cablurilor de acceleratie, dar nu am avut curaj sa umblu pe acolo. Daca ma puteti ajuta cu un sfat, e binevenit si apreciez. Multumesc. Stima. Da cu WD40 pe articulatiile de la carburator (axele clapetelor in capete) asa patisem si eu. Nu desfaci nimic. Editat Februarie 28, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Dragi colegi de Virago, de sambata sunt proaspatul posesor al unei Honda Varadero 1000 din 2006. Stati linistiti, ca nu renunt nici la prima iubire, al meu Calut 535 din 1996. De acum ma gasiti atat aici, cat si pe forumul de Varadero. Iata-le pe amandoua, cum stau ele cuminti si ma asteapta http://imageshack.com/a/img923/6618/0XKfv9.jpg http://imageshack.com/a/img921/1743/rBn7sr.jpg Editat Martie 1, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Hmmm, ai băut apa după Geo_ZGA, cred ca circula un virus printre virogisti. Sa le stăpânești sănătos și fără evenimente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Apa? Cine bea apa? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) salutare am scris si pe grup pe facebuci in toamna despre problema mea. O povestesc si aici in ideea ca poate ma ajuta unul dintre colegi mai experimentati Problema este relativ simpla. Consumul sta undeva pe la 6,9 l/100km, anul trecut; cu un an inainte avem intre 4,7 si 5,5 daca aveam si pasager). cum rezolv problema, ce trebuie sa fac, de unde incep si unde sfarsesc? moto este virago 535 din 90 Editat Martie 2, 2016 de faher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Filtrul de aer, bujiile, rulmentii de la roti... stilul de condus poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Filtrul de aer, bujiile, rulmentii de la roti... stilul de condus poate. bujii NGK luate de la louis, filtru de aer schimbat (am mers inclusiv si fara pt un test, am castigat 0,2 l / 100 km fara el) rotile sun ok, nu sunt gripate, stil de condus este acelasi, cu un an in urma scoteam consum normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 La ce temperaturi ai scos consumul mic? Conteaza si asta, acum e mai frig, stai mai mult cu socul tras, dureaza mai mult pana se incalzeste motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Nu cred ca temperatura ar fi problema, eu am circulat cu ea la inceput de ianuarie, drum lung, si nu m-a "saracit", consum normal. O inspectie a carburatoarelor nu ar strica. Curatate, membrane, cui pontou, nivel in CNC. Ai observat cumva si o modificare de comportament? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 problema asta am avut-o tot anul trecut acum inca nu am scos moto la plimbare am intrebat pt ca trebuie sa rezolv consumul asta mare anul trecut am curatat carburatoarele, nu le-am sincronizat pt ca nu am avut cu ce, acum o sa confectionez si o jucarie pentru sincronizat, in schimb nu stiu ce reglaje trebuie sa fac in carburatoare, nu am inteles prea bine din manual aici as avea nevoie de ajutor, cum reglez carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 (editat) Apa? Cine bea apa? ) Corect! Cine naiba bea apa????? » Post actualizat in 02 Mar 2016 22:31 Hmmm, ai băut apa după Geo_ZGA, cred ca circula un virus printre virogisti. Sa le stăpânești sănătos și fără evenimente. Intr-adevar, Geo m-a ajutat cu niste sfaturi, insa Varadero era in plan de ceva timp. Multumesc pentru urari! » Post actualizat in 08 Mar 2016 20:51 Nu mai misca nimeni pe aici? Nu ati scos Virogutele inca? Eu am tot mers cu a mea, chiar daca acum mi-am luat Varadero. 535-ul e mai subtire, mai usor si consuma mai putin in oras, deci nu voi renunta la el. Editat Martie 2, 2016 de dionysos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faher Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 problema asta am avut-o tot anul trecut acum inca nu am scos moto la plimbare am intrebat pt ca trebuie sa rezolv consumul asta mare anul trecut am curatat carburatoarele, nu le-am sincronizat pt ca nu am avut cu ce, acum o sa confectionez si o jucarie pentru sincronizat, in schimb nu stiu ce reglaje trebuie sa fac in carburatoare, nu am inteles prea bine din manual aici as avea nevoie de ajutor, cum reglez carburatoarele astept idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Nu mai misca nimeni pe aici? Nu ati scos Virogutele inca? Eu am tot mers cu a mea, ... Da.. eu nu primesc notificarile pe email... Schimbat ulei, filtru, dat la cheie putin mai mult si pornit la drum. Faher, cred ca trebuie sa consulti un specialist la carburatoare, problema este mai delicata... Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Ai pus si tu carburatorul pe PRI cateva minute inainte? Ce-mi place cum suna tobele tale... daca te hotarasti sa le vinzi, ma anunti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 (editat) Ai pus si tu carburatorul pe PRI cateva minute inainte? Ce-mi place cum suna tobele tale... daca te hotarasti sa le vinzi, ma anunti Am pus... dar tot a trebuit sa dau vreo 5 chei Merci. Nu cred ca le vand decat cu tot cu motor si asta numai pentru un drifter sau un harley (si nu oricare). Apropo... de ce am maneta de frana foarte tare? am aerisit si tot este tare, chiar foarte tare. Asa este decand am montat-o Editat Martie 11, 2016 de M.I.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Ce pompa ai, e alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Da. china... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Pai... cred ca asta e raspunsul Franeaza bine macar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 ) Am crezut ca ai alta solutie )) De franat franeaza, dar trebuie sa apas cu incredere. A trebuit sa schimb maneta cu totul de la ambreiaj pentru ca imi rupea cablul mereu, fiind la pachet cu frana am zis sa le montez pe amandoua sa nu fie diferite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Am pus... dar tot a trebuit sa dau vreo 5 chei Merci. Nu cred ca le vand decat cu tot cu motor si asta numai pentru un drifter sau un harley (si nu oricare). Apropo... de ce am maneta de frana foarte tare? am aerisit si tot este tare, chiar foarte tare. Asa este decand am montat-o Pistonasul e curat in etrier (ca banuiesc ca ai etrier cu un pistonas)? La mine erau pistonasele murdare si se miscau foarte greu. Dupa ce le-am curatat, credeam ca e alta motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Da... nu am curatat acolo. Cand se indreapta vremea o sa demontez si curat. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Da... nu am curatat acolo. Cand se indreapta vremea o sa demontez si curat. Multam. Vezi sa nu scoti pistonasul de tot, sa pierzi lichidul. Demontezi etrierul, scoti placutele, pui un lemn putin mai subtire decat spatiul dintre pistonas si etrier si apesi usor pe frana, pana iese un milimetru-doi, pana se vede partea curata. Apoi cureti partea murdara si teoretic ar trebui sa intre la mana inapoi sau impingand ori cu placutele, ori cu ceva de lemn. Daca merge greu, inseamna ca trebuie curatat mai bine. Ia-ti un brake cleaner si daca nu e suficient, si ai parti de rugina pe pistonas, mi se pare ca se poate curata cu un smirghel foarte, foarte fin. Foarte fin inseamna de la 2000 in sus, cred. Baieti, gresesc cu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.